• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

-

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 1 045 робочих днів

248 920 748.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250 000.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2021 15:52 - 13.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 27ac3a0cadd4482193f5b0fc5ffa6b9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013043-c.a11
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 10.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.11.2021 10:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.11.2021 11:25
Дата виконання рішення Замовником: 16.11.2021 15:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням тендерного комітету від 16.11.2021 №24 скасовано: - рішення від 25.10.2021 №21: «1. Відхилити відповідно до частини 7 статті 33 Закону та на підставі абз.2 п.3 ч.1 ст. 31 Закону тендерну пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) UA-2021-03-26-013043-c.»; - рішення від 25.10.2021 №22: «1. Визначити ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції по процедурі закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Переможцем та укласти з ним договір.».
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Приватне Підприємство Автомагістраль +380459635033 tdv_am@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: e19d381258374c75abd338d6d2b9db42
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013043-c.b10
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 05.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.09.2021 09:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.10.2021 16:40
Дата виконання рішення Замовником: 25.10.2021 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням тендерного комітету від 25.10.2021 №20 скасовано рішення тендерного комітету від 17.09.2021 №17 про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» за процедурою закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) та рішення тендерного комітету від 17.09.2021 №18 про визначення ТОВ «БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» Переможцем.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Приватне Підприємство Автомагістраль +380459635033 tdv_am@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: f99c774eb644452bb91a53eadc0f8d5a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013043-c.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 01.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.05.2021 10:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2021 21:26
Дата виконання рішення Замовником: 09.06.2021 16:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.06.2021 №12190-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації 09.06.2021.
Автор: ТОВ Данко, Григорщук Ірина Вікторівна +380503840089 finance@danko.in http://danko.in
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 4d99a89b22e841fdac0b3105efcb63b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013043-c.c4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 06.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.04.2021 11:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.05.2021 21:07
Дата виконання рішення Замовником: 14.05.2021 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 06.05.2021 №9959-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації 14.05.2021.
Автор: ТОВ Данко, Григорщук Ірина Вікторівна +380503840089 finance@danko.in http://danko.in
Вимога
Залишено без розгляду

досвід виконання аналогічного договору

Номер: ea328f0d506c4a5ca7d86f0c66681c3c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013043-c.b3
Назва: досвід виконання аналогічного договору
Вимога:
Вважаємо вимогу щодо того що Учасник повинен підтвердити виконання ключових видів послуг в фізичних одиницях у обсязі, який складає не менше 90% від обсягу цих видів послуг по закупівлі, що зазначені у Технічній специфікації дискримінаційною, оскільки замовник при встановленні таких вимог звузив поняття аналогічного договору вимогами до найменувань та марок матеріалів, за допомогою яких такі роботи повинні були виконуватись в аналогічному договорі (влаштування верхнього шару покриття із ЩМА). Дана вимого суттєво звужує коло уучасників, є незаконною, та такою що суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» Просимо видалити дану вимогу з тендерної документації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь: Необхідно звернути увагу на те, що згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) принципами здійснення публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У тендерній документації на цю закупівлю відсутня вимога стосовно підтвердження досвіду надання послуг з влаштування верхнього шару покриття конкретним матеріалом, зокрема ЩМА. Таким чином, тендерна документація на цю закупівлю не містить дискримінаційних вимог в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг. З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне рекомендувати Учаснику уважно вивчати положення тендерної документації, щоб і Учасник і Замовник не витрачали даремно свій час.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.06.2021 09:02
Вимога
Залишено без розгляду

Критерії оцінки

Номер: 0379ca31ea85405e84d5f288d15f3b64
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013043-c.b2
Назва: Критерії оцінки
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно вимог ТД, необхідно надати документальне підтвердження відповідності послуг Технічній специфікації у вигляді інформаційної довідки стосовно можливості надання послуг у відповідності до вимог Технічної специфікації (Додаток 3 до тендерної документації), в якій зазначається інформація про застосування Учасником матеріальних ресурсів, які виробляються у Запорізькій області, а саме: сумiшей асфальтобетонних, сумiшей бетонних готових та щебню iз природного каменю для будiвельних робiт (далі МІСЦЕВІ МАТЕРІАЛИ), у разі застосування ним МІСЦЕВИХ МАТЕРІАЛІВ у кількості, що дорівнює або перевищує 25% від їх загальної кількості. Наша компанія не має можливості підготувати пропозицію, яка б відповідала вищезазначеним вимогам Тендерної документації з огляду на наступне: встановлення такої методики оцінки тендерної пропозиції є неправомірним та таким що призводить до дискримінації Учасників. Відповідно до тендерної документації Замовник застосував таку методику оцінки тендерної пропозиції керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572. Однак, Замовнику рекомендується обґрунтовано визначати питому вагу кожного окремого нецінового критерію на рівні від 1 до 10 %, а вагу від 10 % до 30 % лише в економічно обґрунтованих випадках згідно з ч.5 розділу 7 Наказу «Рекомендації щодо критеріїв оцінки тендерних пропозицій» Тому, вважаємо що економічне обгрунтування такої методики оцінки відсутнє, а також суперечить ст.1 ЗУ «Про основні засади господарської діяльності», а саме порушує принцип неприпустимості встановлення будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, крім випадків, передбачених законами України. Вважаємо, що застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30% є неправомірним, оскільки порушує норми Закону «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Враховуючі вищевикладене, ПРОСИМО переглянути умови щодо застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30% та внести відповідні зміни до тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь: Необхідно звернути увагу на те, що згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) принципами здійснення публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на зазначене, Замовник звертає увагу, що застосування Учасником процедури закупівлі матеріалів, які виробляються у Запорізькій області, безпосередньо впливає на зменшення вартості матеріальних ресурсів за рахунок зменшення вартості послуг по доставці матеріалів, та відповідно призводить до зменшення ціни тендерної пропозиції та до економії бюджетних коштів. Застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» не є встановленням будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності Учасника, так як його застосування Замовником, ніяким чином не обмежує Учасника у можливості використання при наданні послуг за предметом закупівлі матеріалів, що виробляються в інших регіонах України. Необхідно підкреслити, що при визначенні питомої ваги нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» Замовник повністю дотримався положень: - п.5 та 6 розділу VII наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572, так як застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» є економічно обґрунтованим випадком, бо безпосередньо впливає на ціну тендерної пропозиції; - ч.8 ст. 29 Закону в частині того, що питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Також звертаємо увагу Учасника на те, що: - чинне законодавство не містить інформації про Закон України з назвою: Закон України «Про основні засади господарської діяльності»; - положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572 носять рекомендаційний характер. Таким чином, всі дії Замовника стосовно цієї закупівлі є відкритими та прозорими на всіх стадіях закупівлі, та недискримінаційними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.06.2021 09:02
Вимога
Залишено без розгляду

Застосування нецінового критерію та досвід виконання аналогічного договору

Номер: ac2a81161b4943aba066d9e1e5b79067
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013043-c.b1
Назва: Застосування нецінового критерію та досвід виконання аналогічного договору
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику ! По-перше, вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно неправомірного застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30% що безумовно призвело до порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій Вважаємо встановлення такої методики оцінки тендерної пропозиції незаконним, неправомірним, та таким що призводить до дискримінації Учасників з наступних причин – Замовник, виходячи зі змісту тендерної документації, застосував таку методику оцінки тендерної пропозиції керуючись наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572 (надалі – Наказ). Слід зазначити,що відповідно до ч.5 розділу 7 Наказу «Рекомендації щодо критеріїв оцінки тендерних пропозицій» Замовнику рекомендується обґрунтовано визначати питому вагу кожного окремого нецінового критерію на рівні від 1 до 10 %, а вагу від 10 % до 30 % лише в економічно обґрунтованих випадках. Відтак, вважаємо що економічне обгрунтування такої методики оцінки відсутнє, а також суперечить ст.1 ЗУ «Про основні засади господарської діяльності» а саме порушує принцип неприпустимості встановлення будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності органами державної влади, органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, крім випадків, передбачених законами України. Також вважаємо що дана методика оцінки порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та безумовно призводить до дискримінації Учасників, та ставить у привілейоване становище компанії які мають діючі договори на постачання основних матеріальних ресурсів з постачальниками «МІСЦЕВИХ МАТЕРІАЛІВ». Виходячи з цього вважаємо встановлення такої методики оцінки необґрунтованим та незаконним, та таким, що прийнято з порушенням законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі. По-друге, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасникам необхідно підтвердити досвід виконання робіт з влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20. Відповідно до методичних рекомендацій зі складання тендерної документації на закупівлю робіт з проектування, будівництва (нове будівництво, капітальний ремонт та реконструкція) та послуг з поточного ремонту і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво (зі змінами) до автомобільних доріг вищих категорій (І та ІІ категорії) є підвищені вимоги технічних стандартів, а саме обов`язковість застосування ЩМА, асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок. Вимога надати досвід з влаштування верхнього шару конкретним матеріалом звужує коло потенційних учасників та порушує вільну конкуренцію, оскільки технологічний процес укладання верхнього шару дорожнього полотна з використанням асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок жодним чином не відрізняється від укладання верхнього шару із використанням ЩМА-20, отже такий досвід слід вважати ідентичним. Для недопущення дискримінаційних умов просимо редагувати формулювання щодо досвіду виконання робіт замінивши в тендерній документації на «Влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20 та/або асфальтобетонної суміші гарячої щільної дрібнозернистої на бітумах модифікованих полімерами або комплексом добавок» та внести відповідні зміни до тендерної документації. Також просимо, керуючись нормами ч.4 Наказу щодо наявності документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору зазначити у ТД можливість надання документального підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно декількома договорами в обсязі 100 % від об'ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Слід зазначити, що скарга на аналогічну вимогу вже розглядалася Антимонопольним комітетом України, в результаті чого була задоволена в повному обсязі. (Рішення АМКУ №6403-р/пк-пз від 03.04.2020) Зважаючи на вищевикладене, просимо : - Переглянути рішення щодо застосування нецінового критерію «Застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» з питомою вагою 30% - Внести зміни до Тендерної документації та застосувати вищезазначений неціновий критерій з питомою вагою на рівні 1-10 % відповідно до положень Наказу та видалити вимогу щодо необхідності підтвердити досвід виконання робіт з влаштування верхнього шару покриття виключно із ЩМА-20
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь: Необхідно звернути увагу на те, що згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) принципами здійснення публічних закупівель є: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 1. Стосовно першого питання: З огляду на зазначене, Замовник звертає увагу, що застосування Учасником процедури закупівлі матеріалів, які виробляються у Запорізькій області, безпосередньо впливає на зменшення вартості матеріальних ресурсів за рахунок зменшення вартості послуг по доставці матеріалів, та відповідно призводить до зменшення ціни тендерної пропозиції та до економії бюджетних коштів. Застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» не є встановленням будь-яких обмежень в організації та провадженні господарської діяльності Учасника, так як його застосування Замовником, ніяким чином не обмежує Учасника у можливості використання при наданні послуг за предметом закупівлі матеріалів, що виробляються в інших регіонах України. Необхідно підкреслити, що при визначенні питомої ваги нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» Замовник повністю дотримався положень: - п.5 та 6 розділу VII наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572, так як застосування нецінового критерію «застосування МІСЦЕВИХ МАТЕРІЛІВ» є економічно обґрунтованим випадком, бо безпосередньо впливає на ціну тендерної пропозиції; - ч.8 ст. 29 Закону в частині того, що питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Також звертаємо увагу Учасника на те, що: - чинне законодавство не містить інформації про Закон України з назвою: Закон України «Про основні засади господарської діяльності»; - положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» від 17.08.2020 №1572 носять рекомендаційний характер. Таким чином, всі дії Замовника стосовно цієї закупівлі є відкритими та прозорими на всіх стадіях закупівлі, та недискримінаційними. 2. Стосовно другого питання: У тендерній документації на цю закупівлю відсутня вимога стосовно підтвердження досвіду надання послуг з влаштування верхнього шару покриття конкретним матеріалом, зокрема ЩМА-20. Таким чином, тендерна документація на цю закупівлю не містить дискримінаційних вимог в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг. З огляду на вищезазначене вважаємо за необхідне рекомендувати Учаснику уважно вивчати положення тендерної документації, щоб і Учасник і Замовник не витрачали даремно свій час.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.06.2021 09:02
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на відміну

Номер: ae8ad934d11b4ee18e270efcfba6da6e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013043-c.a12
Назва: Скарга на відміну
Скарга:
Детальніше в скарзі що додається
Дата розгляду скарги: 07.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.11.2021 17:02
Дата прийняття рішення по скарзі: 10.12.2021 09:01
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Приватне Підприємство Автомагістраль +380459635033 tdv_am@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: ee67359c79524c538deff3921e2de889
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013043-c.b8
Назва: Скарга
Скарга:
детальніше в скарзі
Дата розгляду скарги: 11.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.08.2021 10:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.08.2021 14:44
Дата виконання рішення Замовником: 18.08.2021 16:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням тендерного комітету від 18.08.2021 №15 скасовано рішення тендерного комітету від 27.07.2021 №13 про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «АВТОМАГІСТРАЛЬ» за процедурою закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О081031 Орлове – Світле – Владівка – Степове, км 14+000 - км 39+000 (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Задовільнена: Так
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Приватне Підприємство Автомагістраль +380459635033 tdv_am@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 4ceac922b50046d096ff2a78a78859d1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-013043-c.a9
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 11.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.08.2021 11:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.08.2021 14:35
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ Данко, Григорщук Ірина Вікторівна +380503840089 finance@danko.in http://danko.in