• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 259+000 – км 259+500 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-33 Вінниця -Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка - /М-16/ (з виготовленням проєктної документації)

Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

13 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 135 000.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2021 14:16 - 02.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації.

Номер: 3aa1ed6c67a1417896ef1e27800ea121
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-010490-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації.
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації. Відповідно до п.2. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. При цьому Замовник визначає, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного банку України та є чинним на момент проведення торгів.» Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує засади та принципи публічних закупівель з огляду на наступне: Згідно визначення ст.2 Закону України «Про банки і банківську діяльність» - Банк - юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, відомості про яку внесені до Державного реєстру банків. Згідно ст. 17 ЗУ «Про банки і банківську діяльність» «Юридична особа набуває статусу банку і право на здійснення банківської діяльності виключно після отримання банківської ліцензії та внесення відомостей про неї до Державного реєстру банків. В тендерній документації зазначено, що «Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Однак, ані ЗУ «Про банки і банківську діяльність», ані вищевказана постанова правління НБУ не визначають будь-яких особливостей надання банківський гарантій чи виконання банками своїх зобов’язань за ними в залежності від того, відноситься банк до системно важливих чи ні. Відтак, банківська гарантія є аналогічною за своєю суттю та правовою природою в незалежності від того чи є банк, який її видав, системно важливим чи ні. Обсяг зобов’язань щодо виконання банківської гарантії обмежено виключною сумою гарантії, та у момент настання гарантійного випадку підлягає обов’язковому виконанню в незалежності від статусу банку гаранта (державний, комерційний, системно важливий тощо). Отже, і банк, який відноситься до переліку системно важливих , і будь-який інших банк, який має ліцензію НБУ, має однакові права на видачу банківських гарантій та має однакові обов’язки щодо виконання своїх зобов’язань за ними. Станом на сьогоднішній день відповідно до рішення правління НБУ до складу системно важливих банків належать 14 банків. При цьому станом на 01.03.2021 року в Україні діє 73 банки. Наведені вище обставини безумовно свідчать, що вимога Замовника про те, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного банку України та є чинним на момент проведення торгів.» є такою що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога обмежує учасників у вільному вибору контрагентів під час здійснення господарської діяльності, що суперечить положенням ст. 627 ЦК України, відповідно до якої Сторони договору є вільним у виборі контрагента. Також, звертаємо Вашу увагу що Антимонопольний комітет України вже неодноразово висловлював свою позицію із аналогічних за змістом питань. Просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність вимогам законодавства про публічні закупівлі шляхом виключення викладеної у пункті п.2. Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимоги про, те, що: «Банківська гарантія повинна бути видана банком, який входить до переліку системно важливих банків України, який затверджується рішенням Ради Національного банку України та є чинним на момент проведення торгів»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До тендерної документації буде внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено