-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговуванню вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2 Послуги з технічного обслуговуванню вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: - 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, буд. 11 ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний); - 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Приморська, буд. 1, санаторій-профілакторій "Портовик" ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний); - територія Виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 109 000,00 грн. без ПДВ / 130 800,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23.04.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: передплата по кожній заявці на надання Послуг окремо прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця згідно з виставленим рахунком протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання рахунку. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
мін. крок: 0.5% або 545.00 UAH
Оскарження кваліфікації переможця
- СКАРГА на дії ЗАМОВНИКА 07.05.2021 13:48
- рішення від 12.05.2021 № 10417 від 12.05.2021 + лист замовнику.pdf 12.05.2021 20:34
- інформація про перенесення розгляду скарги від 20.05.2021 № 8926.pdf 21.05.2021 10:06
- Інформація про перенесення розгляду скарг від 02.06.2021 №10201.pdf 03.06.2021 09:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.06.2021 №12748.pdf 08.06.2021 16:48
- рішення від 07.06.2021 №12748.pdf 10.06.2021 20:55
- Пояснення по скарги.docx 17.05.2021 11:05
- скан Пояснення по суті скарги.pdf 17.05.2021 11:05
Оскарження кваліфікації переможця
- СКАРГА на дії ЗАМОВНИКА 07.05.2021 13:35