• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція код за ДК 021:2015-24450000-3 (Септонорм, Тентамін, Тентамин-Форте, Вернідор Преміум, Пелесепт, Нор-Ультра, Манорм).

Агрохімічна продукція код за ДК 021:2015-24450000-3 (Септонорм, Тентамін, Тентамин-Форте, Вернідор Преміум, Пелесепт, Нор-Ультра, Манорм).

Завершена

116 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 580.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2017 15:35 - 18.05.2017 17:00
Скарга
Відхилено

вимога

Номер: e0f8c81ef2644cc2ba51ee896c58b5ec
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-15-001844-b.c1
Назва: вимога
Скарга:
дискримінація
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини опрацьовано Вимогу учасника, розміщену 18.05.2017 р. (далі - Вимога), у зв’язку з чим повідомляємо наступне. 15 травня 2017 року, КМЦРПМ в електронній системі розміщено оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів за номером UA-2017-05-15-001844-b. З огляду на очікувану вартість (116 000 тис грн.), закупівля є допороговою. Відповідно, при організації процедури, Замовник керується Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» (далі - Порядок). Так, на виконання п. 6.3. та п. 6.4. Порядку, Замовником розміщено інформацію про предмет закупівлі, вказано найменування продукції що закуповується та наведено технічні (якісні) характеристики до товару. Слід зауважити, що за своєю формою та змістом документи та інформація, що стосується опису предмету закупівлі, в повній мірі відповідає вимогам встановленого Порядку. Поряд з цим, перелік товарів, що закуповуються в рамках даної процедури, затверджено з урахуванням особливостей організації лікувального процесу нашого закладу, попередньою практикою використання дезінфікуючих засобів та методичними вказівками щодо застосування дезінфікуючих засобів, затверджених Державною санітарно-епідеміологічною службою України. Слід окремо звернути увагу, що якісні характеристики предмету закупівлі, які Скаржник вважає «дискримінаційними вимогами», є рекомендованими саме Державною санітарно-епідеміологічною службою України (див. Накази щодо затвердження застосування дезінфікуючих засобів від 16.04.2015 р. №538-2015, від 21.10.2014 р.№459-2014 тощо), вказують на відсутність достатньої компетенції Користувача в питаннях організації заходів дезінфекції в лікувально-профілактичних закладах та жодним чином не вказує на наявність допущених порушень Замовником. Пунктом. 14 Порядку визначено механізм усунення порушень Замовником. Так, п. 14.1. передбачено, що у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму. При цьому, така Вимога обов’язково повинна містити посилання на порушення у процесі проведення закупівель та фактичні обставини, що можуть це підтвердити. Звертаємо увагу, що Користувач не вказує яку саме норму Порядку порушено Замовником та в чому полягає суть такого порушення. Одночасно Замовник наполягає на повній відповідності опису предмету закупівлі вимогам Порядку та нормам діючого законодавства. Враховуючи вищевикладене, Замовник повідомляє про відхилення даної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Автор: Сичова Г.С., Сичова Ганна +380937365762 suchovaas@gmail.com