• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:44220000-8 - Столярні вироби (Металопластикові вікна,двері -здійснення демонтажу-монтажу)

Завершена

151 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 760.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2021 12:16 - 02.04.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на упереджене рішення замовника

Номер: 6be0ed78ccdc43f4b2d032f3d92f8d13
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-001288-b.b2
Назва: Скарга на упереджене рішення замовника
Вимога:
За результатами аукціону по оголошеній ОКНП "Чернівецький обласний наркологічний диспансер (далі – Замовник) закупівлі №10337770 ДК 021:2015:44220000-8 - Столярні вироби (Металопластикові вікна,двері -здійснення демонтажу-монтажу)., номер у системі UA-2021-03-26-001288-b (далі – закупівля) наступним учасником, що подав найнижчу ціну є ФОП Пантя Руслан Георгійович, пропозиція ФОП Пантя Руслан Георгійович (далі – учасник) подана з грубими порушеннями тендерної документації, однак Замовник прийняв рішення про призначення переможця тим самим порушивши ЗУ «Про піблічні закупівлі» з огляду на наступне: Скарга ТзОВ «Термопласт Плюс» 1) Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію сертифікату відповідності або паспорту якості на товар. - Однак, учасник у складі своєї пропозиції не надає сертифікат якості та/або паспорт якості на товар, а саме : фурнітуру, склопакет, двері металеві. - Також хочемо зазначити, що учасник долучає сертифікат якості на профіль з використання марок профілю WDS, TRIO, GALAXY, OLIMPIA, проте у сертифікаті якості на блок віконний та дверний, а саме на (готовий виріб) вказана профільна система марки «Віконда», що у свою чергу суперечить одне одному. - Учасник також долучає сертифікат ISO 9001:2015 на фурнітуру AXOR термін дії якого закінчився 30.03.2021 року і який станом на сьогодні є не чинний. Відповідь замовника: 1) Як відомо, з 01.01.2018р. сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Зі змісту вбачається, що Законодавець надав можливість у випадку відсутності на момент закупівлі чи закінчення терміну під час закупівлі в Учасника документів, таких як: сертифікатів відповідності, чи якості, надати альтернативний документ при укладанні Угоди, а саме чи технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, чи подовжений термін Сертифіката, що встановлені до відповідних документів, при намірі про укладання Договору згідно ст.41 « Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього. 1.Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. 2. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Варто зазначити, що відповідно до частини 6 статті 23 Закону № 922, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього незалежних, в даній ситуації Замовником передбачено пункт в Оголошенні – Порядок укладання договору, де для заключення договору зазначено , які документи Учасник повинен надати для підписання Договору, отже цим Замовник не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На підставі вище зазначеного, Замовник визначає вимоги для оголошення в Спрощеній закупівлі, які допоможуть визначити інформацію про Учасника та його можливість виконання та змоги доставки товарів, та супутніх робіт також важливі для Замовника технічну характеристику та критерії оцінки від учасників надані у складі Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі сертифіката відповідності чи сертифіката якості . Учасник ФОП Пантя Руслан Георгійович надав Сертифікат і на момент оголошеної закупівлі –діючий з 31.03.2018р.по 30.03.2021р. На момент завантаження документів Учасником , через технічний збій в системі не завантажився Сертифікат підтверджуючий чинність з 31.03.2021р. по 30.03.2024р. Тож Учасник додає для заключення Угоди Сертифікат. Наразі ,Замовник не в змозі задовільнити Вашу вимогу про відхилення пропозиції ФОП Пантю Руслана Георгійовича –це розцінюватиметься , як дискримінація, так як на момент закупівлі Сертифікат діючий , при укладанні Угоди відповідні документи будуть оформлені згідно ст. 41 Основні вимоги укладання Договору. (Сертифікат додається) Пояснення ТзОВ «Термопласт Плюс» Відповідно до п.4. ст .14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно до п.13 ст .14 ЗУ «Про публічні закупівлі» 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Тобто Замовник сам визначає свої вимоги до предмета закупівлі і описує це у оголошенні яке завантажує на електронний майданчик, документація учасника повинна відповідати вимогам, які заявляє замовник, бо у противному випадку вона підлягає дискваліфікації згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Не зрозумілим є пояснення Замовника з приводу втрати чинності ряду нормативно –правових актів : по-перше в такому випадку замовник сам суперечить своїм вимогам, які сам виклав у своєму оголошенні, по- друге Замовник не вимагає на закупівлю бюджетної установи підтвердження якості та сертифікації продукції. Також не умісними являються пояснення замовника і посилання його на перелік документів, які повинен надати переможець при укладенні договору, так як мова йде про період оцінки документів учасника. Пояснення замовника про те, що через технічний збій в системі не завантажився сертифікат є безглуздим , так як відповідно до п.9 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються, учасник пропустив даний строк тому відсутність будь-якого документа це вина самого учасника і така пропозиція учасника підлягає дискваліфікації, а долучений документ після проведення аукціону для заключення угоди не може братися взагалі до уваги і буде розцінюватись як порушення принципу конкуренції та упереджене ставлення до учасника із сторони Замовника. Даний сертифікат був не чинний вже на етапі прийому пропозицій, тобто учасник свідомо подав його з простроченим терміном, а новий сертифікат який долучив Замовник це не сертифікат якості продукції, в даному випадку фурнітури, це сертифікат, який підтверджує якість виробництва самого виробника вимогам стандарту ISO 9001:2015. Скарга ТзОВ «Термопласт Плюс» 2) Відповідно до п.3 розділу «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Пропозиція та усі документи, що готуються Учасником самостійно, складаються українською мовою. Допускається подача Учасником окремих документів, що мають відношення, зокрема, до інших суб’єктів або технічних характеристик товару/технічної специфікації, іншою загальновживаною міжнародною мовою (англійською або російською) з наданням перекладу на українську мову. Однак, учасник у складі своєї тендерної пропозиції долучає сертифікат відповідності профільної системи, який викладений німецькою мовою без надання перекладу на українську мову. Відповідь замовника: Стосовно документації поданої ФОП Пантя Русланом Георгійовичем –зауважень не виявлено ні в технічній специфікації, ні у Вимогах до конструкцій, ні у пропозиції, де все викладено українською мовою. Замовник вважає формальними (несуттєвими) помилки, що не впливають на зміст пропозиції та на методику оцінки пропозиції, де ціна - є основним критерієм щодо предмета закупівлі, яка проведена автоматично електронною системою закупівель. Документи подані учасником згідно до Вимог Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" в редакції Закону 114-IX від 19.09.2019р. (далі - Закон)зі змінами, про проведення Спрощеної закупівлі! Пояснення ТзОВ «Термопласт Плюс» В даному випадку Замовник сам зазначив вимогу в тендерній документації, з приводу мови документів, в яких Допускається подача Учасником окремих документів, що мають відношення, зокрема, до інших суб’єктів або технічних характеристик товару/технічної специфікації, іншою загальновживаною міжнародною мовою (англійською або російською) з наданням перекладу на українську мову, а тому просимо замовника вказати на переклад документа долученого Учасником під назвою « WDS 400 500 7 8 series_6yvo6yf4 (1).pdf» Якщо сам Замовник стверджує, що всі документи подані українською мовою. Скарга ТзОВ «Термопласт Плюс» 3) Відповідно до наданого додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в пункті «профілюючий вид діяльності» вказано, що учасник спеціалізується на продажі та встановленні столярних виробів (металопластикових конструкцій) Однак дана закупівля також передбачає вироблення і встановлення металевих дверей. Відповідь замовника: .Дана закупівля передбачає Столярні вироби ( Металопластикові вікна, двері – здійснення демонтажу – монтажу) за Єдиним закупівельним словником Державного класифікатора 021:2015:44220000-8. В Учасника ФОП Пантя Р.Г. в наявності Виписка з єдиного державного реєстру та Витяг з реєстру платників єдиного податку Учасник ФОП Пантя Руслан Георгійович надав- Проект договору та Гарантійний лист про укладання договору на умовах Замовника, також гарантійний лист про доставку товару. Порушень не виявлено. Документи подані згідно вимог Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" в редакції Закону 114-IX від 19.09.2019р. (далі - Закон) зі змінами, про проведення Спрощеної закупівлі! Під час проведення Спрощених закупівель створення тендерної документації застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим. Тож в закупівлі основним відбором Учасників і критерієм закупівлі є –ЦІНА. Замовник дотримується позиції, що в даній ситуації відхилення пропозиції учасника ФОП Пантя Руслана Георгійовича є недоцільним та безпідставним , а ставлення з боку ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ ПЛЮС» є упередженим. Відповідно до вищезазначеного та згідно вимог Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" в редакції Закону 114-IX від 19.09.2019р. (далі - Закон)зі змінами , про проведення Спрощеної закупівлі У/О Замовником прийняте рішення не відхиляти Учасника Фізичну особу підприємця Пантю Руслана Георгійовича за відсутністю підстав . Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників в т.ч.ФОП, які діють згідно Законодавства, але з меншою кількістю документів. Пояснення ТзОВ «Термопласт Плюс» Просимо дати пояснення по п.3 згідно неправильно заповненої довідки, бо Замовник ухиляючись від відповіді вказує на те, що учасник відбирався по ціні навіть попри те, що пропозиція була з грубими порушеннями і не відповідала вимогам Замовника. З’являється тоді питання «Чому документація ТОВАРИСТВа З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІАЛЬНА КОМПАНІЯ "СІГМА" ціна якої була нижчою не була вибрана Замовником, а дискваліфікована?? На підставі викладеного, за грубі порушення положень Тендерної документації через невиконання вимог пунктів Тендерної документації вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Пантя Руслан Георгійович».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: відсутні претензії
Дата скасування: 16.04.2021 10:27
Вимога
Відхилено

Порушення вимог тендерної документації

Номер: c28ac753b2f74e7a824d492224daa296
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-001288-b.b1
Назва: Порушення вимог тендерної документації
Вимога:
Cкарга на пропозицію учасника закупівлі ФОП Пантя Руслан Георгійович За результатами аукціону по оголошеній ОКНП "Чернівецький обласний наркологічний диспансер (далі – Замовник) закупівлі №10337770 ДК 021:2015:44220000-8 - Столярні вироби (Металопластикові вікна,двері -здійснення демонтажу-монтажу)., номер у системі UA-2021-03-26-001288-b (далі – закупівля) наступним учасником, що подав найнижчу ціну є ФОП Пантя Руслан Георгійович, однак пропозиція ФОП Пантя Руслан Георгійович (далі – учасник) подана з грубими порушеннями тендерної документації і має бути дискваліфікована виходячи з наступного: 1) Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію сертифікату відповідності або паспорту якості на товар. - Однак, учасник у складі своєї пропозиції не надає сертифікат якості та/або паспорт якості на товар, а саме : фурнітуру, склопакет, двері металеві. - Також хочемо зазначити, що учасник долучає сертифікат якості на профіль з використання марок профілю WDS, TRIO, GALAXY, OLIMPIA, проте у сертифікаті якості на блок віконний та дверний, а саме на (готовий виріб) вказана профільна система марки «Віконда», що у свою чергу суперечить одне одному. - Учасник також долучає сертифікат ISO 9001:2015 на фурнітуру AXOR термін дії якого закінчився 30.03.2021 року і який станом на сьогодні є не чинний. 2) Відповідно до п.3 розділу «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено пропозиції» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Пропозиція та усі документи, що готуються Учасником самостійно, складаються українською мовою. Допускається подача Учасником окремих документів, що мають відношення, зокрема, до інших суб’єктів або технічних характеристик товару/технічної специфікації, іншою загальновживаною міжнародною мовою (англійською або російською) з наданням перекладу на українську мову. Однак, учасник у складі своєї тендерної пропозиції долучає сертифікат відповідності профільної системи, який викладений німецькою мовою без надання перекладу на українську мову. 3) Відповідно до наданого додатку №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в пункті «профілюючий вид діяльності» вказано, що учасник спеціалізується на продажі та встановленні столярних виробів (металопластикових конструкцій) Однак дана закупівля також передбачає вироблення і встановлення металевих дверей. На підставі викладеного, за грубі порушення положень Тендерної документації через невиконання вимог пунктів Тендерної документації вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Пантя Руслан Георгійович». У разі невиконання нашої вимоги обов’язково будемо оскаржувати такі дії в суді у порядку спрощеного позовного провадження, встановленому чинним законодавством України.
Вирішення: При детальному розгляді пропозиції ФОП Пантя Руслана Георгійовича Уповноваженою особою та робочою групою ОКНП ЧОНД : 1) Як відомо, з 01.01.2018р. сертифікація в Україні є необов’язковою. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Зі змісту вбачається, що Законодавець надав можливість у випадку відсутності на момент закупівлі чи закінчення терміну під час закупівлі в Учасника документів, таких як: сертифікатів відповідності, чи якості, надати альтернативний документ при укладанні Угоди, а саме чи технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, чи подовжений термін Сертифіката, що встановлені до відповідних документів, при намірі про укладання Договору згідно ст.41 « Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього. 1.Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. 2. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Варто зазначити, що відповідно до частини 6 статті 23 Закону № 922, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього незалежних, в даній ситуації Замовником передбачено пункт в Оголошенні – Порядок укладання договору, де для заключення договору зазначено , які документи Учасник повинен надати для підписання Договору, отже цим Замовник не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. На підставі вище зазначеного, Замовник визначає вимоги для оголошення в Спрощеній закупівлі, які допоможуть визначити інформацію про Учасника та його можливість виконання та змоги доставки товарів, та супутніх робіт також важливі для Замовника технічну характеристику та критерії оцінки від учасників надані у складі Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі сертифіката відповідності чи сертифіката якості . Учасник ФОП Пантя Руслан Георгійович надав Сертифікат і на момент оголошеної закупівлі –діючий з 31.03.2018р.по 30.03.2021р. На момент завантаження документів Учасником , через технічний збій в системі не завантажився Сертифікат підтверджуючий чинність з 31.03.2021р. по 30.03.2024р. Тож Учасник додає для заключення Угоди Сертифікат. Наразі ,Замовник не в змозі задовільнити Вашу вимогу про відхилення пропозиції ФОП Пантю Руслана Георгійовича –це розцінюватиметься , як дискримінація, так як на момент закупівлі Сертифікат діючий , при укладанні Угоди відповідні документи будуть оформлені згідно ст. 41 Основні вимоги укладання Договору. (Сертифікат додається). 2). Стосовно документації поданої ФОП Пантя Русланом Георгійовичем –зауважень не виявлено ні в технічній специфікації, ні у Вимогах до конструкцій, ні у пропозиції, де все викладено українською мовою. Замовник вважає формальними (несуттєвими) помилки, що не впливають на зміст пропозиції та на методику оцінки пропозиції, де ціна - є основним критерієм щодо предмета закупівлі, яка проведена автоматично електронною системою закупівель. Документи подані учасником згідно до Вимог Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" в редакції Закону 114-IX від 19.09.2019р. (далі - Закон)зі змінами, про проведення Спрощеної закупівлі! 3).Дана закупівля передбачає Столярні вироби ( Металопластикові вікна, двері – здійснення демонтажу – монтажу) за Єдиним закупівельним словником Державного класифікатора 021:2015:44220000-8. В Учасника ФОП Пантя Р.Г. в наявності Виписка з єдиного державного реєстру та Витяг з реєстру платників єдиного податку Учасник ФОП Пантя Руслан Георгійович надав- Проект договору та Гарантійний лист про укладання договору на умовах Замовника, також гарантійний лист про доставку товару. Порушень не виявлено. Документи подані згідно вимог Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" в редакції Закону 114-IX від 19.09.2019р. (далі - Закон) зі змінами, про проведення Спрощеної закупівлі! Під час проведення Спрощених закупівель створення тендерної документації застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим. Тож в закупівлі основним відбором Учасників і критерієм закупівлі є –ЦІНА. Замовник дотримується позиції, що в даній ситуації відхилення пропозиції учасника ФОП Пантя Руслана Георгійовича є недоцільним та безпідставним , а ставлення з боку ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ ПЛЮС» є упередженим. Відповідно до вищезазначеного та згідно вимог Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" в редакції Закону 114-IX від 19.09.2019р. (далі - Закон)зі змінами , про проведення Спрощеної закупівлі У/О Замовником прийняте рішення не відхиляти Учасника Фізичну особу підприємця Пантю Руслана Георгійовича за відсутністю підстав . Згідно з пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5 Закону № 922 закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників в т.ч.ФОП, які діють згідно Законодавства, але з меншою кількістю документів.
Статус вимоги: Відхилено