-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі спортивного залу Карпилівської ЗОШ І-ІІ ступенів за адресою: вул. Вербова, 2, с. Карпилівка Рівненського району Рівненської області (Код ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 100.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2021 12:11 - 01.04.2021 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на незаконне визнання переможця закупівлі
Номер:
fffcf9738fc0479ca4567ca33b619837
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-002506-a.a2
Назва:
Вимога на незаконне визнання переможця закупівлі
Вимога:
За результатами оголошеної Карпилівською гімназією Городоцької сільської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) закупівлі «Капітальний ремонт будівлі спортивного залу Карпилівської ЗОШ І-ІІ ступенів за адресою: вул. Вербова, 2, с. Карпилівка Рівненського району Рівненської області», (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), номер у Prozorro UA-2021-03-26-002506-a, ID у Prozorro 43e922cbe17b4e2ebd100e9ed6031436 (далі – закупівля) переможцем обрано ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" (код за ЄДРПОУ 41886382). Вважаємо таке рішення уповноваженої особи Замовника Олени Жданюк, оформлене протоколом №11 від 21.04.2021 р., кричущим порушенням чинного законодавства, оскільки пропозиція ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" подана з грубими порушеннями вимог чинного законодавства. Крім того, уважно проаналізувавши підстави для відхилення інших учасників закупівлі (Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", ТОВ "Саша-К" ЛТД), очевидною є суб’єктивність та вмотивованість уповноваженої особи Замовника Олени Жданюк, оскільки аналогічних порушень вона чомусь «не побачила» в учасника ТОВ "РБК ІМПУЛЬС".
1. Відповідно пункту 3.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі» тендерної документації «кожен залучений субпідрядник повинен надати копію аналогічного договору (повністю виконаного) на роботи до яких його залучають». Всупереч цієї вимоги, договори субпідрядника ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" Рівненської філії приватного підприємства «ПОЖДУМА» надані без документів, що підтверджують їх виконання, і які є невід’ємною частиною цих договорів. Таким чином, учасник ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" не виконав належним чином вимоги Замовника і не підтвердив наявність у пропонованого ним субпідрядника Рівненської філії приватного підприємства «ПОЖДУМА» аналогічного договору (повністю виконаного) на роботи до яких його залучають.
2. Відповідно до довідки № 202 від 02.04.2021 р. учасник ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" для виконання робіт по закупівлі планує використати автомобільний кран КС 55713-1, гусеничний кран МКГ-25-01А та підйомник самохідний GENIE S-60, орендовані у ТОВ «Екорембуд ЛТД», а також міні-екскаватор гусеничний JCB 8030, орендований у Коваль І.С. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації «відомості про наявність матеріально-технічної бази учасника подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «а», що визначена у даному Додатку. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, а саме:
- у разі, якщо автомобільна техніка орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку та копії технічних паспортів на автомобільну техніку;
- у разі, якщо автомобільна техніка власна, для на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (колісну, гусеничну та спеціалізовану будівельну техніку та обладнання). Відомості подаються відповідно до запропонованої форми Таблиця «а», що визначена у даному Додатку».
Грубо порушивши наведені вимоги, на підтвердження наявності таких одиниць обладнання як «автомобільний кран КС 55713-1», «гусеничний кран МКГ-25-01А» та «підйомник самохідний GENIE S-60», орендованих у ТОВ «Екорембуд ЛТД», надано не технічні паспорти (документи, що підтверджують право власності на відповідну одиницю техніки), а складені російською мовою паспорти виробників на «автомобільний кран КС 55713-1» та «кран монтажний МКГ-25-01А» (а не «гусеничний кран МКГ-25-01А»), та українською мовою на «підйомник самохідний GENIE S-60», і лише один технічний паспорт на «автомобільний кран КС 55713-1». Звертаємо увагу, що лише у технічному паспорті на «автомобільний кран КС 55713-1» чітко вказано, що його власником є орендодавець ТОВ «Екорембуд ЛТД». Таким чином, учасник ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" не підтвердив у встановлений спосіб наявності у нього таких одиниць обладнання як «гусеничний кран МКГ-25-01А» та «підйомник самохідний GENIE S-60». Крім цього, відповідно до пункту 4.1 договору оренди міні-екскаватора гусеничного JCB 8030 у Коваль І.С., передача транспортного засобу здійснюється на підставі акту приймання-передачі, який підписується Сторонами протягом 3 робочих днів з дати укладення договору (02.02.2021 р.). Однак, такий акт-приймання передачі відсутній у складі тендерної пропозиції ТОВ "РБК ІМПУЛЬС". Відтак, відсутнє необхідне підтвердження наявності у користуванні ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" міні-екскаватора гусеничного JCB 8030.
3. Відповідно до наданої учасником ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" довідки № 202 від 02.04.2021 р. він планує використовувати обладнання (машини, механізми, устатковання) підвищеної небезпеки, на експлуатацію якого необхідні дозвільні документи відповідно до переліку, затвердженого постановами Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (зі змінами), від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», а саме: автомобільний кран КС 55713-1, гусеничний кран МКГ-25-01А та підйомник самохідний GENIE S-60. Судячи з наданих документів (договір оренди №02/03/21 від 02.03.2021 р.), ці одиниці обладнання учасник ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" орендує і буде їх застосовувати їх самостійно. Однак, він не надав відповідні дозвільні документи, видані власне ТОВ "РБК ІМПУЛЬС", а не власнику (орендодавцю) згаданої техніки. Таким чином, відповідно до чинного законодавства ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" самостійно не має права застосовувати автомобільний кран КС 55713-1, гусеничний кран МКГ-25-01А та підйомник самохідний GENIE S-60. Відтак, у нього відсутня необхідна матеріально-технічна база для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі! Поряд з цим, учасник ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" подає у складі своєї пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвої для його кваліфікації. Зокрема, у листі № 202/1 від 02.04.2021 р. від стверджує, що наявна у складі його пропозиції техніка не підпадає під перелік техніки для видачі дозвільних документів, що затверджений постановами Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (зі змінами), від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», але при цьому надає дозвіл № 066.13.56 на експлуатацію вантажопідіймальних кранів і машин (механізмів підвищеної небезпеки) автомобільного крану КС 55713-1, гусеничного крану МКГ-25-01А та підйомника самохідного GENIE S-60, виданий власнику цієї техніки ТОВ «Екорембуд ЛТД».
4. Відповідно до підпункту 3.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації «для підтвердження інформації зазначеної у довідці учасником надаються скановані з оригіналу копії не менше 1 аналогічного договору, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів». Грубо порушивши цю вимогу, учасник ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" у складі своєї пропозиції надав виключно копії таких договорів.
5. У файлі «Кваліфікація 1.3.pdf» учасник надав довідку №207 від 02.04.2021 р. у якій стверджує (пункт 9), що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань є інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», а саме – «інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності». Однак, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевих бенефіціарних власників ТОВ "РБК ІМПУЛЬС". Зокрема, це також підтверджує і наданий учасник ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 23.03.2021 р. Таким чином, учасник ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" не лише надав у складі своєї пропозиції недостовірну інформацію, а й також порушив вимоги Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».
Крім того, очевидними є факти імовірної попередньої змови між учасником ТОВ "РБК ІМПУЛЬС" та уповноваженою особою Замовника Оленою Жданюк, яка у вимогах тендерної документації (пункт 12) щодо мови документів тендерної пропозиції прописала наступні вимоги: «під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою*. Пропозиція та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Документи пропозиції, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову. Переклад документа повинен бути засвідчений в нотаріальному порядку (ст. 79 Закону України «Про нотаріат»). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою». Однак, при цьому дає примітку, що «*ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою». Чому ж така вибірковість? Імовірно, заради «економії» коштів ТОВ "РБК ІМПУЛЬС", у складі пропозиції якого наявний цілий ряд документів, складених російською мовою (докладніше описано вище)!
На підставі викладеного, вимагаємо негайно скасувати рішення уповноваженої особи Замовника Олени Жданюк (протокол №11 від 21.04.2021 р.) про визнання переможцем закупівлі ТОВ "РБК ІМПУЛЬС". У разі невиконання цієї вимоги у найкоротші строки, ми будемо не лише захищати права учасників закупівлі у встановленому порядку, а також звернемось у відповідні правоохоронні органи для розслідування дій уповноваженої особи Замовника Олени Жданюк і наполягатимемо на обов’язковому притягненні її до відповідальності за такі кричущі порушення чинного законодавства!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 22.04.2021 12:07
- Протокол 26.04.2021 14:27
Дата подачі:
22.04.2021 12:07
Вирішення:
Шановний учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОПЛАСТ БУД» на вашу вимогу, повідомляємо:
1. Згідно п.3.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі» замовником вимагалось надання інформації про субпідрядника. Товариство з обмеженою відповідальністю «РБК ІМПУЛЬС» в складі пропозиції надало довідку від 02.04.2021 № 210, де зазначило, що буде залучати субпідрядну організацію в обсязі менше ніж 20 відсотків з додаванням ліцензії субпідрядної організації, копії аналогічних договорів, лист-згоду на залучення субпідрядника. Надання актів виконаних робіт для підтвердження виконання аналогічних договорів не вимагалось в інструкції з підготовки пропозиції. Крім того, з аналізу наданих учасником ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» аналогічних договорів на підтвердження виконання субпідрядною організацією ТОВ «Пождума-Рівне» спеціальних, аналогічних робіт, встановлено що документи які підтверджують їх виконання не являються їх невід’ємною частиною. Замовником прийнято рішення, надану Вами вимогу залишити незадовільною.
2. Згідно п.п. 1.1 п.1 Додатку 1 до оголошення замовником вимагалось надання відомостей про наявність матеріально-технічної бази учасника. Товариство з обмеженою відповідальністю «РБК ІМПУЛЬС» надало довідку від 02.04.2021 № 202 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено власну та орендовану техніку. Орендована техніка з ТОВ «Екорембуд ЛТД» підтверджена Договором оренди № 02/03/21 від 02 березня 2021 року з наданням копії технічного паспорта на Автомобільний кран КС-55713-1, копії паспорта на Підйомник самохідний GENIE S-60, копії паспорта на Гусеничний кран МКГ-25-01А. Порядок відомчої реєстрації та ведення обліку великотонажних та інших технологічних транспортних засобів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 06.01.2010 № 8 визначає процедуру відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування. Орендована техніка з Коваль Іваном Сергійовичем підтверджена Договором оренди від 02.02.2021 на Міні-екскаватор гусеничний марки JCB 8030, де Акт прийому-передачі, зазначений в договорі, не являється невід’ємною частиною договору. Товариство з обмеженою відповідальністю «РБК ІМПУЛЬС» підтвердило наявність обладнання, матеріально-технічної бази. Замовником прийнято рішення, надану Вами вимогу залишити незадовільною.
3. Згідно п.3.1. розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі» Замовником вимагалось надання копії дозвільних документів на використання/застосування техніки підвищеної небезпеки, відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами. У разі, якщо техніка, машини, механізми не підпадають під перелік техніки для видачі дозвільних документів, надається лист-пояснення. У разі, якщо техніку (машини, механізми) взято в оренду, лізинг, договір про надання послуг техніки та інше, надаються копії дозвільних документів власника техніки (машин, механізмів). Товариство з обмеженою відповідальністю «РБК ІМПУЛЬС» надало довідку від 02.04.2021 № 202 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено власну та орендовану техніку. Обладнання, яке орендується у ТОВ «Екорембуд ЛТД» підтверджене Договором оренди № 02/03/21 від 02 березня 2021 року та копією дозвільного документа на виконання робіт підвищеної небезпеки власника техніки. Також учасник в складі пропозиції надав Лист-пояснення від 02.04.2021 № 202/1 де зазначено що в учасника наявна техніка, машини, механізми, що не підпадають під перелік техніки для видачі дозвільних документів згідно переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» зі змінами, та відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. №77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України». Замовником прийнято рішення, надану Вами вимогу залишити незадовільною.
4. Згідно п.п. 3.2. п.3 Додатку 1 до оголошення Замовником вимагались скановані з оригіналу копії не менше 1 аналогічного договору, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів; документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (акти форми КБ-2 та КБ-3); Скановану з оригіналу копію листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовників, що вказані в Таблиці «г». Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Згідно загальних приміток до додатку №1 спрощеної закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі спортивного залу Карпилівської ЗОШ І-ІІ ступенів за адресою: вул. Вербова, 2, с. Карпилівка Рівненського району Рівненської області», замовником вимагалось, що всі документи подаються учасником із засвідчені підписом керівника або уповноваженої особи учасника або накладенням кваліфікованого електронного підпису. Товариство з обмеженою відповідальністю «РБК ІМПУЛЬС» в складі пропозиції надало чотири повністю виконані аналогічні договори, де міститься відтиск печатки та накладений кваліфікаційний електронний підпис, чим підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Факт укладання даного договору та його виконання було перевірено на Prozorro, де розміщена вся інформація по закупівлях. Замовником прийнято рішення, надану Вами вимогу залишити незадовільною.
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «РБК ІМПУЛЬС» в складі пропозиції надало довідку від 02.04.2021 № 207, де зазначено: Товариство з обмеженою відповідальністю «РБК ІМПУЛЬС» повідомляємо, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Відповідно до загальних приміток до додатку №1: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам оголошення, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних Згідно із Законом від 13.01.11 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон №2939) та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (ч. 4 ст. 22 Закон № 922). Разом з тим у наданому учасником витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.03.2021 наявна інформація – кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - Амасєєв Олександр Іванович, України, 35377, Рівненська обл., Рівненський район, село Малий Олексин, вулиця Робітнича, будинок 1. Замовником прийнято рішення, надану Вами вимогу залишити незадовільною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.04.2021 14:31
Вимога
Залишено без розгляду
скасування протоколу про дискваліфікацію
Номер:
b26f3aba972c4b84879a28e294ad5b2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-002506-a.b1
Назва:
скасування протоколу про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний замовник.
Ми, категорично не погоджуємося з прийнятим Вами рішенням з таких підстав;
1. Відповідно до Додатку № 2 до ТД «Технічна специфікація», а саме Вогнезахисна обробка деревини, Ви конкретно вказуєте на марку просочувальної вогнезахисної речовини Defender виробником якої є Росія, а саме ООО «Евростиль» Московська обл. Щепковський р-он с. Свердловське, що є грубим порушенням законодавства України та підпадає під заборону «Постанови кабінету міністрів України» від 30.12.2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Ми, запропонували Вам аналог даної просочувальної вогнезахисної речовини «Біофлейм» який сертифікований та вироблений в Україні, щоб не підпасти під санкції. Відповідно до цього, Ми надіслали Вам лист – гарантію за №23/1 від 05.04.2021р., що не будемо порушувати Закон України «Про санкції» який, Ви вимагали від учасників процедури закупівлі і при цьому порушували його ж самі, Закон щодо заборони торгівлі з країною агресором. Тому, вимагаємо скасувати рішення № 8 від 13.04.2021р. У разі не виконання даної вимоги, Ми змушені будемо звернутися до правоохоронних органів, а також до Антимонопольного комітету за захистом своїх прав.
2. Відповідно, до пп.3 п.1. Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ» Інформаційна довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до запропонованої форми Таблиця «г». Ми, надали інформаційну довідку за № 21/4 від 05.04.2021р. в якій помилково вказали не вірний номер договору за №199 – ВІР замість №188 – ВІР, що є формальною не суттєвою помилкою згідно переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, 15 квітня 2020 року № 710, згідно з яким до формальних помилок належать:
• Помилка, зроблена учасником закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну пропозиції учасника закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника закупівлі.
Щодо іншого критерію, а саме договір №11/20 від 22.07.2020р. між нами та Замовником Департаментом інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації було укладено договір на загальну суму 1 851 057,00грн. однак в зв’язку з не належним державним фінансуванням між нами була укладена додаткова угода на 1 706 170,00грн. про зменшення ціни розцінки. В листі відгуку від замовника чітко прописано, що умови договору виконані в повному обсязі. Тому, врахувати те, що Ми не підтвердили наявність документального досвіду є абсурдним.
3. Відповідно до Додатку 4 «Проєкт Договору» а саме, п.4.1. Ми, не зазначили ціну договору в зв’язку з тим, що на даному етапі проведення аукціону ціна буде коливатися, натомість нами було подано тендерну пропозицію в якій зазначається наша цінова пропозиція, яка відповідає вимогам тендерної документації та підписаний проєкт договору. Тому, даний пункт не є обов’язковим на даному етапі закупівлі і не може розцінюватися як порушення умов тендерної документації так як, це тільки проєкт договору, а не сам остаточний договір підряду який має бути складений відповідно до вимог Цивільного та Господарського Законодавства. Ми, не вважаємо це порушенням чинного законодавства та умов тендерної документації.
4. Відповідно до тендерної документації розділу ІІІ. Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі, клас наслідків об’єкта будівництва СС1, тому даний вид господарської діяльності під дію ліцензування не підпадає згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про ліцензування видів господарської діяльності». Також доводимо до вашого відому, що втрата чинності Постанови КМУ № 238 від 10.03.2017 “Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури” ніяким чином не впливає на безстроковість дії ліцензії яку Ми надіслали.
Тому, вимагаємо скасувати рішення № 8 від 13.04.2021р. і визначити нас переможцями даної закупівлі. У разі не виконання даної вимоги, Ми змушені будемо звернутися до правоохоронних органів та Антимонопольного комітету за захистом своїх порушених прав.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 9 16.04.2021 10:28
Дата подачі:
14.04.2021 16:41
Вирішення:
Шановний учасник - Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", на вашу вимогу щодо скасування протоколу про дискваліфікацію повідомляємо:
1. «Відповідно до Додатку № 2 до ТД «Технічна специфікація», а саме Вогнезахисна обробка деревини, Ви конкретно вказуєте на марку просочувальної вогнезахисної речовини Defender виробником якої є Росія, а саме ООО «Евростиль» Московська обл. Щепковський р-он с. Свердловське, що є грубим порушенням законодавства України та підпадає під заборону «Постанови кабінету міністрів України» від 30.12.2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Ми, запропонували Вам аналог даної просочувальної вогнезахисної речовини «Біофлейм» який сертифікований та вироблений в Україні, щоб не підпасти під санкції. Відповідно до цього, Ми надіслали Вам лист – гарантію за №23/1 від 05.04.2021р., що не будемо порушувати Закон України «Про санкції» який, Ви вимагали від учасників процедури закупівлі і при цьому порушували його ж самі, Закон щодо заборони торгівлі з країною агресором. Тому, вимагаємо скасувати рішення № 8 від 13.04.2021р. У разі не виконання даної вимоги, Ми змушені будемо звернутися до правоохоронних органів, а також до Антимонопольного комітету за захистом своїх прав.»
Замовником в Технічній специфікації зазначено склад робіт, які передбачені Робочим проектом, а саме нанесення механiзованим способом в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцiй. Просочувальна вогнезахисна речовина Defender. Згідно Сертифікату відповідності, зареєстровано в реєстрі за №DCS.0000477-19 від 19 червня 2019 року, продукція Просочувальна вогнебіозахисна речовина DEFENDER для дерев’яних елементів горищних покриттів відповідає вимогам п. 6.23 ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва». Виробник продукції: ПП «МАГНЕТТО», адреса: 36014, м. Полтава, вул. М.Бірюзова, 15, код ЄДРПОУ 35360336. Замовником прийнято рішення, надану Вами вимогу залишити незадовільною.
2. «Відповідно, до пп.3 п.1. Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ» Інформаційна довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) відповідно до запропонованої форми Таблиця «г». Ми, надали інформаційну довідку за № 21/4 від 05.04.2021р. в якій помилково вказали не вірний номер договору за №199 – ВІР замість №188 – ВІР, що є формальною не суттєвою помилкою згідно переліку формальних помилок затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, 15 квітня 2020 року № 710, згідно з яким до формальних помилок належать: • Помилка, зроблена учасником закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну пропозиції учасника закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника закупівлі. Щодо іншого критерію, а саме договір №11/20 від 22.07.2020р. між нами та Замовником Департаментом інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації було укладено договір на загальну суму 1 851 057,00грн. однак в зв’язку з не належним державним фінансуванням між нами була укладена додаткова угода на 1 706 170,00грн. про зменшення ціни розцінки. В листі відгуку від замовника чітко прописано, що умови договору виконані в повному обсязі. Тому, врахувати те, що Ми не підтвердили наявність документального досвіду є абсурдним.»
Перелік формальних помилок затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, Замовник не зобов’язаний приймати пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо в даному наказі. Зазначена інформація в довідці про виконання аналогічних договорів та листі-відгуку про вартість виконаних робі з Департаментом інфраструктури Волинської обласної державної адміністрації суперечить даному Договору та Додатку до нього, який є невід’ємною частиною та не вважається формальною-несуттєвою помилкою. Замовником прийнято рішення, надану Вами вимогу залишити незадовільною.
3. «Відповідно до Додатку 4 «Проєкт Договору» а саме, п.4.1. Ми, не зазначили ціну договору в зв’язку з тим, що на даному етапі проведення аукціону ціна буде коливатися, натомість нами було подано тендерну пропозицію в якій зазначається наша цінова пропозиція, яка відповідає вимогам тендерної документації та підписаний проєкт договору. Тому, даний пункт не є обов’язковим на даному етапі закупівлі і не може розцінюватися як порушення умов тендерної документації так як, це тільки проєкт договору, а не сам остаточний договір підряду який має бути складений відповідно до вимог Цивільного та Господарського Законодавства. Ми, не вважаємо це порушенням чинного законодавства та умов тендерної документації.»
Замовником вимагалось надання довідка в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 4 до оголошення з заповненим та засвідченим зі своєї сторони примірником. Учасник у складі пропозиції надав не в повній мірі заповнений Договір, а саме в частині договірна ціна. Замовником прийнято рішення, надану Вами вимогу залишити незадовільною.
4. «Відповідно до тендерної документації розділу ІІІ. Інструкція з підготовки пропозиції до спрощеної закупівлі, клас наслідків об’єкта будівництва СС1, тому даний вид господарської діяльності під дію ліцензування не підпадає згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про ліцензування видів господарської діяльності». Також доводимо до вашого відому, що втрата чинності Постанови КМУ № 238 від 10.03.2017 “Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури” ніяким чином не впливає на безстроковість дії ліцензії яку Ми надіслали.»
Капітальний ремонт будівлі спортивного залу Карпилівської ЗОШ І-ІІ ступенів за адресою: вул. Вербова, 2, с. Карпилівка Рівненського району Рівненської області (Код ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) відповідає класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС1. Чинним законодавством даний об’єкт не підлягає ліцензуванню. Однак, учасник надав довідку в довільній формі з зазначеними нормативними документами, які втратили чинність, що суперечить чинному законодавству. Замовником прийнято рішення, надану Вами вимогу залишити незадовільною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
19.04.2021 10:30