-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015-32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори Smart TV для закладів загальної середньої освіти Старосільської сільської ради Сарненського району Рівненської області)
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2021 10:35 - 07.04.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Шановний Замовник!
Номер:
8e25e1ac81354e02a142f609227022d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-006630-c.b4
Назва:
Шановний Замовник!
Вимога:
Шановний Замовник! Нами було зроблено офіційний запит до ТОВ "Пегас-СК" стосовно оригінальності сертифікату дилера ПП "Європа-Схід", на що було отримано офіційну відповідь (у додатку).
Виходячи з цього листа, ПП "Європа-Схід" надали неоригінальний (підроблений) сертифікат дилера, тим самим не виконав умови тендерної документації.
Отже, відповідно до статті 31 ЗУ "про публічні закупівлі", вимагаємо дискваліфікувати ПП "Європа-Схід".
Пов'язані документи:
Учасник
- лист-підтвердження.jpg 23.04.2021 12:56
Дата подачі:
23.04.2021 12:56
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
82fb31d82aef4bae8f9762a9483a6ca8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-006630-c.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Поясніть, чому тоді ТОВ «Пегас-СК» видало нам сертифікат дилера на офіційному бланку з датою початку та датою закінчення, а ПП «Європа-Схід» надали на звичайному папері? Наголошуємо, що кожен сертифікат, який видається, повинен мати чіткий термін дії.
Також зазначаємо, що у пропозиції ПП «Європа-Схід» не вказнано, що входить в комплект поставки. Технічні характеристики скопійовані з тендерної документації Замовника.
Виходячи з цього, відповідно до ст. 31 п 2 ЗУ "про публічні закупівлі", вимагаємо дискваліфікувати ПП «Європа-Схід».
Пов'язані документи:
Замовник
- doc__20042021115530.pdf 22.04.2021 15:17
Дата подачі:
19.04.2021 17:48
Вирішення:
Шановний учаснику! Надаємо відповідь стосовно Вашої вимоги, а саме:
1. На рахунок сертифікату, ми не можемо знати чому сертифікати різні, можливо різні представництва. Тим більше, у Вашому сертифікаті та авторизаційному листі не має прізвища директора, тому порівняти чий сертифікат вірний не має можливості. Ще раз повідомляємо, що сертифікат дилера, дистриб’ютора не має чіткого визначеного зразку із зазначенням терміну, чіткий термін має сертифікат відповідності товару. Додаємо лист ТОВ «ПЕГАС -СК».
2. Технічні характеристики (порівняльна таблиця) додаток 4 до тендерної документації є обов’язкова, у якому ПП «Європа-Схід» вказала комплект поставки, а саме:
- Телевізори Smart TV (кількості 28 одиниць) Hoffson A50HD300T2S
- Кріплення сумісне з запропонованим товаром
- Оптична комп’ютерна миша
- Шнур(кабель) HDMI-1.8m.
- Кабель (подовжувач) USB type A - 1.8m.
- Пульт ДУ
Таким чином, учасником виконані всі вимоги, визначені у тендерній документації та надані всі необхідні документи.
Тому, зважаючи на статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вашу вимогу відхиляємо та залишаємо рішення про визнання переможця ПП «Європа-Схід» без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
00dcbf02dc014b879ab57ebd19049e20
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-006630-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до умов тендерної документації учасник повинен надати сертифікат офіційного представника, дилера, дистриб’ютора на території України. Учасник ПП "Європа-Схід" надали сертифікат представника, але такий сертифікат є несправжнім. Оскільки Сертифікат - це документ, який надається на фірмовому бланку, та Обов'язково має строки дії (початку та закінчення). Отже Учасник ПП "Європа-Схід" не виконав умови ТД.
Також зазначаємо, що у своїй тендерній пропозиції Учасник ПП "Європа-Схід" запропонував лише телевізори, а ви просили додатково у комплекті: Кріплення сумісне з запропонованим товаром, оптичну комп’ютерну миш Шнур(кабель) HDMI-1.8m. Кабель(подовжувач) USB type A - 1.8m. Пульт ДУ.
Отже, виходячи з цього, вимагаємо дискваліфікувати ПП "Європа-Схід".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2021 17:51
Вирішення:
Шановний учаснику! Надаємо відповідь стосовно Вашої вимоги, а саме:
1. На рахунок сертифікату ми вважаємо, що ПП «Європа-Схід», надав сертифікат представника, який відповідає вимогам Тендерної документації та підтвердив свої повноваження як офіційний дилер по даному предмету закупівлі. Сертифікат дилера, дистриб’ютора - це документ, що виданий для підтвердження того, що підприємство є офіційним представником. ПП «Європа-Схід» надало сертифікат представника №000113 від 31.03.2021 року, де зазначено, що покупець є офіційним представником ТОВ «Пегас-СК» - дистриб’ютора телевізорів ТМ «Hoffson» на території України, завірений директором ТОВ «Пегас- СК» Ничипоренко А.М.
Разом з тендерною пропозицією учасник надав оригінал лист-авторизація №00325 від 31.03.2021 від офіційного представника ТОВ «Пегас-СК»,що свідчить про дистриб’юторські відносини між постачальником і виробником телевізорів ТМ «Hoffson».
Також зазначено термін дії «на весь термін постачання товарів».
Оскільки в Україні не має чіткого визначеного бланку сертифікату дистриб’ютора,дилера, тому вважаємо, що ПП «Європа-Схід», надав сертифікат який відповідає вимогам Тендерної документації.
2. Стосовно комплектуючих Учасник, ПП «Європа-Схід», надав файл _3_Технічні характеристики (порівняльна таблиця).pdf, у якому вказано комплект поставки, а саме:
-ТелевізориSmart TV (кількості 28 одиниць) Hoffson A50HD300T2S
-Кріплення сумісне з запропонованим товаром
-Оптична комп’ютерна миша
-Шнур(кабель) HDMI-1.8m.
-Кабель (подовжувач) USB type A - 1.8m.
-Пульт ДУ
Таким чином, учасником виконані всі вимоги визначені у тендерній документації та надані всі необхідні документи. Крім того, повідомляємо, що Тендерний комітет під час здійснення процедур закупівель, діє на засадах колегіальності та неупередженості та керується принципами:добросовісної конкуренції серед
учасників,максимальної економії та ефективності ,відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Тому, зважаючи на статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Вашу вимогу відхиляємо та залишаємо рішення про визнання переможця ПП «Європа-Схід» без змін.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
1
Номер:
475cc9eaff06475c995465cf0c1549dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-006630-c.c1
Назва:
1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі комп’ютерне обладнання за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Разом з тим, «ПРЕДСТАВНИЦТВО» - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на
підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи,
змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником
вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом
вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
ВРАХОВУЮЧИ ВСЕ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, повідомляємо, що юридична особа або фізична особа підприємець, яка веде підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом, реалізує та рекламує продукцію, згідно своїх повноважень, виступає представником виробника. Крім того у Замовника відсутні правові механізми встановлювати, стверджувати або заперечувати те, що учасник являється або не є представником виробника. Тобто авторизаційний лист – це документ, який не має жодної юридичною сили та не несе ніякої гарантії, адже не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 11:54
Вирішення:
Шановний Учаснику на вашу вимогу повідомляємо про те що для проведення торгів та задоволення потреби Замовник розміщує в електронній Системі про публічні закупівлі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. На підставі вищевикладеного, робимо висновок про правомірність установлення замовником одним із критеріїв технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі – листи авторизації. Листи авторизації вимагаються замовником з метою уникнення поставки низькоякісного товару. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Замовник не обмежує коло учасників та надає можливість приймати участь як виробникам так і постачальникам, які не є виробниками відповідного товару. Відповідно до закону України про «Публічні закупівлі», замовник має право вимагати від учасника додаткові документи, що прямо не заборонені законом і аторизаційний лист є одним із таких документів. Надання авторизаційного листа не є дискримінаційною вимогою, що звузить коло учасників закупівлі, оскільки, якщо виробник сам приймає участь в торгах він може надати авторизаційний лист від виробника щодо якості та кількості товару, який буде постачатись, якщо це постачальник (дистриб’ютор), відповідно до діючого законодавства у суб’єкта господарювання має бути укладений відповідний договір на поставку товару або договір купівлі- продажу товару і відповідно немає жодних обмежень щодо отримання авторизаційного листа від виробника.
Статус вимоги:
Відхилено