-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка та проектування робочого проекту системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій, ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): з технічних питань – Олексій Українчук, начальник КСР ДП «Одеський порт», тел. (048) 729-36-55.
Торги відмінено
825 417.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 254.18 UAH
мін. крок: 1% або 8 254.18 UAH
Період оскарження:
26.03.2021 10:20 - 01.04.2021 17:30
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення невідповідностей
Номер:
5a13f5a1607b4fa6949a3a4e5b7bc3b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-006163-c.b1
Назва:
Вимога про усунення невідповідностей
Вимога:
ТОВ «Укртрансзв’язок» є вітчизняним підприємством з понад десятирічним досвідом виконання повного комплексу робіт по улаштуванню автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення (далі – СРВНСО) на об’єктах підвищеної небезпеки, який включає:
- розробку технічних завдань та робочих проектів СРВНСО;
- проведення погодження розробленої документації в уповноважених органах ДСНС України та державних експертних організаціях;
- виконання поставки обладнання, монтажних та пусконалагоджувальних робіт;
- введення СРВНСО в експлуатацію з подальшим їх сервісним обслуговуванням.
Для виконання зазначених вище робіт компанія «Укртрансзв’язок» має всі необхідні ліцензії, укомплектована штатом висококваліфікованих фахівців, які мають необхідні дозволи та допуски, у. т.ч. до державної таємниці.
Зусиллями наших фахівців виконані роботи по впровадженню СРВНСО різної складності, в т.ч. на об’єктах нафтогазового, енергетичного та інших комплексів, зокрема на таких великих підприємствах, як: ДП «Завод 410 Цивільної авіації», філії ПрАТ «Укргідроенерго», філії АТ «Укртрансгаз, ТОВ «Оператор газотранспортної системи України», АТ «Укртранснафта», об’єкти ПАТ «Укрнафта», та багатьох інших.
ДП «Одеський морський торговельний порт» оприлюднено оголошення на закупівлю послуг «Розробка та проектування робочого проекту системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій, ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування», ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-26-006163-c.
Розробка та затвердження проєктної документації регламентується наступними нормативно-правовими актами України:
• Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності";
• Закон України «Про архітектурну діяльність»;
• Закон України «Про будівельні норми»;
• Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 про Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи;
• Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 "Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів;
• Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 19 травня 2017 року № 125 "Про затвердження Змін до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів.
Проектні роботи – роботи, пов’язані зі створенням проектної документації для об’єктів будівництва. Проект - документація для будівництва об'єктів архітектури, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, які визначають містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення, вартісні показники конкретного об'єкта архітектури, та відповідає будівельним нормам і правилам. Проектні роботи повинні виконуватися сертифікованими інженерами у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері містобудування. Згідно зі статтею 7 ЗУ «Про архітектурну діяльність», проект об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю головного архітектора проекту та/або головного інженера проекту, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.
Для влаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення чинним законодавством України не передбачена ліцензія на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення проєктуються та створюються на підставі ДБН В.2.5-76:2014 «Автоматизовані системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення», тоді як системи протипожежного захисту згідно з ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту».
Відповідно до п. 6.1.3 ДБН В.2.5-76:2014 системи автоматичного пожежогасіння та системи автоматичної пожежної сигналізації не входять до суміжних з системою раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення систем.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Тобто для виконання робіт з улаштування автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення чинним законодавством вимагається наявність будівельної ліцензії (категорія складності СС2, ССЗ).
При цьому для проєктування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення необхідна наявність у фахівців Учасника кваліфікаційних сертифікатів інженера-проєктувальника у частині кошторисної документації; у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища, у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму.
Програмою підвищення кваліфікації «Підготовка до професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» передбачений обов’язковий спеціальний модуль: «Інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення безпеки експлуатації». Однією з головних дисциплін модулю є предмет «Бар'єри безпеки і запобігання аваріям будівель і споруд», яким визначено необхідність знань у сфері:
- системи технічних рішень і організаційних заходів для створення і забезпечення ефективності бар'єрів безпеки,
- системи технічних рішень і організаційних заходів для запобігання аваріям;
- обґрунтування заходів безпеки та відповідальності за небезпеки у проектній та експлуатаційній документації.
Наявності кваліфікаційного сертифікату інженера-проєктувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки при проектуванні систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення не вимагається.
Згідно з п. 1.1. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я №246 від 21.05.2007, Порядок, розроблений на виконання статті 17
Закону України "Про охорону праці", визначає процедуру
проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та
періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів
працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи
небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному
доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21
року.
Робота інженера-проектувальника, у розумінні вищенаведених норм, не є важкою, із шкідливими чи небезпечними умовами праці та не виходить до Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі (Перелік затверджений наказом Міністерства охорони здоров'я України та Держнаглядохоронпраці
від 23.09.1994 р.).
Стосовно вимоги про надання Сертифікату ISO 28000:2007. Міжнародний стандарт ISO 28000 застосовується до компаній, що працюють у будь-якій галузі і на будь-якій стадії ланцюга постачання. Це можуть бути компанії: імпортери/експортери, перевізники, складські комплекси, експедитори, порти, аеропорти тощо. У випадку надання послуг інженерного проектування, вимога щодо надання Сертифікату ISO 28000:2007 є недоцільною, оскільки сама його наявність у надавача послуги з проєктування не є необхідною.
Таким чином, жодним нормативно-правовим актом, у тому числі у сфері інженерного та архітектурного проектування, не вимагається наявність документів, що вказані у Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам замовника (Додаток 1): п.4, п. 5.3., п.5.4., п. 7.1-7.4, п. 14, п. 15,
п. 17, п.18, а також наявності Сертифікату учасника на систему управління (менеджменту) охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018 та Сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT), що визначені Додатком №2 до Оголошення.
Вимога, що визначена п. 13 Додатку №1 до Оголошення щодо зобов’язання потенційними учасниками здійснити попередній огляд об’єктів та скласти акт, підписаний відповідальними особами Замовника та Учасника який подається у складі пропозиції. Пропозиції Учасників, є дискримінаційною особливо зважаючи на карантинні обмеження, що діють по всій території України.
Натомість, тендерною документацією не враховано та не вимагається від потенційних учасників наявності деяких ключових документів проєктних робіт, таких як копії позитивних експертних звітів щодо розгляду проєктної документації за результатами виконання аналогічних договорів, а також копії листів-погоджень проєктної документації в уповноважених органах ДСНС України.
Згідно ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно Закону України « Про публічні закупівлі», антимонопольного законодавства та з метою усунення дискримінаційних умов, просимо ретельно переглянути документацію закупівлі, привести її вимоги у відповідність до предмету закупівлі, виключити із Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам замовника (додаток 1) пункти: п.4, п. 5.3., п.5.4., п. 7.1-7.4, п. 14, п. 15, п. 17, п.18, а також виключити наявність Сертифікату учасника на систему управління (менеджменту) охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018 та Сертифікату системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT), що визначені Додатком №2 до Оголошення.
Або, у іншому випадку, просимо надати офіційне роз’яснення вищезазначених пунктів документації закупівлі, шляхом посилання на конкретні норми та/або статті чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2021 14:44
Вирішення:
Замовник формує умови тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон), Цивільним та Господарським кодексами України, постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Надання ліцензії або витягу з наказу ДСНС України не є дискримінаційною умовою, оскільки у випадку якщо дані види робіт не підлягають ліцензуванню Учасники надають письмове пояснення.
Щодо медичних книжок, медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів та сертифікатів проходження профілактичного наркологічного огляду або копій протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», обов’язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, проводяться за рахунок роботодавців у порядку, встановленому законодавством.
У зв’язку з ситуацією, яка склалася в країні (короновірусна хвороба COVID-19) проходження працівниками медичних оглядів є необхідністю, яка може зберегти здоров’я працівників Вашого підприємства та працівників Замовника.
Обладнання та матеріально – технічна база є необхідними для здійснення робіт з проектування кошторисної документації, оскільки вони підтверджують можливість виконати роботу якісно, кваліфіковано та своєчасно.
Щодо сертифікату ISO 28000:2007 «Система менеджменту безпеки ланцюга постачань», сертифікату ISO 45001:2018 та сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 повідомляємо наступне.
Отримати дані сертифікати може будь – яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність цих сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене та беручи до уваги Ваш досвід дані вимоги не є дискримінаційними та не стануть перепоною для участі в закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено