• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі та приспособи різні

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2021 10:18 - 01.04.2021 10:23
Вимога
Відхилено

Шановний Замовник, у своїх кваліфікаційних вимогах п.3 Ви вимагаєте надати гарантійний лист з приводу того ,що у Учасника повинен бути сервісний центр в межах 50 км від знаходження Замовника . Даною вимогою Ви порушуєте основні принципи Закону "Про публічні закупівлі": неупередженість та рівні можливості учасників.Дана вимога порушує мої права прийняти участь у даній закупівлі. Ви чітко прописуєте технічні вимоги та гарантійні обов'язки постачальника ,то їхні проблеми ,як виконувати вимоги договору та свої гарантійні обов'язки за ним. Буль ласка не порушуйте Закон та приберіть дискримінаційні умови з приводусервісних центрів,дякую за розуміння та дотримання Закону.

Номер: 2d764342b41245c9a334d6c1a04be061
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-000452-a.c1
Назва: Шановний Замовник, у своїх кваліфікаційних вимогах п.3 Ви вимагаєте надати гарантійний лист з приводу того ,що у Учасника повинен бути сервісний центр в межах 50 км від знаходження Замовника . Даною вимогою Ви порушуєте основні принципи Закону "Про публічні закупівлі": неупередженість та рівні можливості учасників.Дана вимога порушує мої права прийняти участь у даній закупівлі. Ви чітко прописуєте технічні вимоги та гарантійні обов'язки постачальника ,то їхні проблеми ,як виконувати вимоги договору та свої гарантійні обов'язки за ним. Буль ласка не порушуйте Закон та приберіть дискримінаційні умови з приводусервісних центрів,дякую за розуміння та дотримання Закону.
Вимога:
дискримінаційні вимоги та невиконання Закону про державні закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо Вашу увагу, що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Встановлення Замовником вимоги надання гарантійного листа про те, що сервісний центр знаходиться в межах не більше 50 км від місця розташування меблів та про гарантійне обслуговування на протязі 18 місяців з дати поставки товарів. А також мати можливість надати сервісний ремонт в разі виникнення необхідності в ремонті на протязі 24 години з моменту звернення не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав. Замовником не визначено надання товарів від якогось конкретного виробника (що вважалося б дискримінацією). Кожен учасник може постачати товари від будь яких виробників і відповідно від будь якого виробника надати гарантійний лист про наявність сервісного центру. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вважає за необхідне присутність такої вимоги в тендерній документації з метою мати можливість обслуговувати та ремонтувати придбаний товар у термін 24 години з моменту звернення, оскільки мебель, яку планується придбати, буде розміщена у приміщеннях лікарні, і в разі її пошкодження може призвести до призупинення діяльності лікувального закладу або неможливості її проведення взагалі.
Статус вимоги: Відхилено