-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації)
більш детально в додатку №1 до ТД
Завершена
5 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 000.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2021 00:05 - 21.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
1 СКАРГА ПП МХС до АМКУ 21-04-21 Оскарження дискримінаційних вимог
Номер:
ed16da9322b8414a998cc6e25556c541
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-000060-c.b2
Назва:
1 СКАРГА ПП МХС до АМКУ 21-04-21 Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
1 СКАРГА ПП МХС до АМКУ 21-04-21 Оскарження дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- 3 Опис CLVS400_A4_Flyer_UHD_EN_L1 - 300 21.04.2021 15:44
- 1 СКАРГА ПП МХС до АМКУ 21-04-21 Оскарження дискримінаційних вимог 21.04.2021 15:44
- 2 Опис CHS400_A4_Flyer_UHD_EN_L1 - camerahead + lens 23,5 21.04.2021 15:44
- 4 Опис OTVS400_A4_Flyer_UHD_EN_L1 - 4 21.04.2021 15:44
- 5 Опис VISERA_4K_UHD_SystemBrochure_EN_A4_2nd_Edition_v03 21.04.2021 15:44
- 1 Заява МХС до АМКУ про надання інформації 04-05-21 04.05.2021 13:59
- 2. Брошура _TEKNO_CAM_4300 04.05.2021 13:59
- 3. Інструкція 753-0165 TEKNO - МОНIТОР SONY UHD 04.05.2021 13:59
- 4. Інструкція Tekno CAM 4300 UHD 04.05.2021 13:59
- 5. Огляд компонентів Системи 4К 04.05.2021 13:59
- рішення від 23.04.2021№8843+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 26.04.2021 14:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2021 №9956.pdf 07.05.2021 14:44
- рішення від 06.05.2021№9956.pdf 12.05.2021 19:21
- відповідь в АМКУ.docx 01.05.2021 09:36
- 20210501_215318.jpg 01.05.2021 22:08
- 20210501_215239.jpg 01.05.2021 22:08
- 20210501_215754.jpg 01.05.2021 22:08
- відповідь АМКУ.pdf 10.06.2021 17:06
- ПР щодо внесення змін від 10.06.21.docx 10.06.2021 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2021 16:48
Дата розгляду скарги:
06.05.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.04.2021 14:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.05.2021 19:22
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2021 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № ____
від «10» червня 2021 року
засідання тендерного комітету
КНП "Херсонська обласна клінічна лікарня" ХОР
щодо внесення змін до процедури закупівлі "ДК 021:2015: 33160000-9 - Устаткування для операційних блоків (НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації)",
(UA-2021-03-26-000060-c)
Склад тендерного комітету:
Голова тендерного комітету
- головний бухгалтер Дрозд В.Ю.
Заступник голови тендерного комітету
- головна медична сестра лікарні Кузнєцова Л.С.
Секретар тендерного комітету
- бухгалтер Проніна Т.Д.
Член тендерного комітету
- заступника головного лікаря з хірургії Гаран Є.Г.
Член тендерного комітету
- фармацевт Соловйова С.В.
Порядок денний:
1. Усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9956-р/пк-пз від 06.05.2021, опублікованого 12.05.20212.
2. Внесення змін та доповнень до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю.
3. Подовження строку надання тендерних пропозицій
Розглянули:
З метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9956-р/пк-пз від 06.05.2021, опублікованого 12.05.20212, необхідність внесення змін та доповнень до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення виконання договору про закупівлю та подовження строку надання тендерних пропозицій, за результатами розгляду запропоновано :
1. Викласти медико-технічні та загальні вимоги по закупівлі «Система ендоскопічної візуалізації для лапароскопії» (НК 024:2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації )в новій редакції:
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
№ Найменування вимоги Відповідність
1 Товар, запропонований Учасником, повинен бути введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту, або сертифікат відповідності медичного виробу за результатами проходження
процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. Також виконавець повинен мати сертифікат що підтверджує, що система управління якістю відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 13485:2016 (в складі пропозиції учасник має надати копію сертифікату з нотаріально завіреним перекладом)
2 Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, таким, що не був у використанні, виготовлений не раніше 2020 р.
3 Термін гарантійного обслуговування обладнання має бути не менше 12 місяців з дати введення в експлуатацію (окрім інструментів одноразового використання).
4 Учасник повинен надати гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому гарантує, що після поставки товару буде проведене його встановлення, підключення, налаштування та навчання персоналу Замовника,які будуть експлуатувати поставлену техніку, за рахунок Учасника.
5 Гарантійне сервісне обслуговування обладнання, запропонованого Учасником (окрім інструментів одноразового використання), повинно здійснюватися працівниками відповідної кваліфікації. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника або представника/дилера/ дистриб’ютора виробника на території України, щодо можливості гарантійного сервісного обслуговування запропонованого Товару інженерами, що мають відповідну кваліфікацію та сертифіковані виробником та надати копії сертифікатів інженерів.
6 Учасник повинен надати підтвердження відповідності технічних параметрів обладнання, яке ним пропонується, медико-технічним вимогам документації торгів, у вигляді таблиці з обов’язковим посиланням на відповідну сторінку офіційної друкованої інформації від виробника (інструкція користувача, експлуатаційно-технічна документація, каталог- українською або російською мовою)
7 Наявність інструкції або експлуатаційно-технічної документації українською або російською мовою.
Медико-технічні вимоги по закупівлі «Система ендоскопічної візуалізації для лапароскопії» (НК 024:2019 – 35616 Система ендоскопічної візуалізації )
Таблиця відповідності медико-технічним вимогам
№ п/п Медико – технічні вимоги Відповідність (так/ні)
з обов’язковим посиланням на сторінку з технічної документації виробника
1 Ендоскопічний відеоцентр – 1 шт.
• Ендоскопічний відеоцентр має забезпечувати отримання зображення ультра високої щільності з можливістю вибору роздільної здатності для 4К (UHD) не менше 3840 × 2160 та/або для FullHD не менше ніж 1920 × 1080.
• Система сигналів повинна бути сумісна з 4К та HD.
• Можливість налаштування кольорів та їх насиченості
• Налаштування контрастності дрібних деталей зображення.
• Налаштування чіткості країв на ендоскопічному зображенні.
• Можливість проведення дослідження з використанням вузько спектрального світла.
• Сенсорний екран (бажано) та меню вибору мови.
• Можливість керування записуючим приладом з сенсорного екрану відеопроцесораабо з голівки камери.
• Можливістьзбереження попередніх налаштовувань для користувачів.
• Можливість зміни зони та чутливості діафрагми ендоскопічного зображення або наявність запрограмованої чутливості діафрагми для кожного з можливих напрямків обстеження та (відповідно) можливих діаметрів фіброскопів та відеоендоскопів для різних направлень: лапароскопія, торакоскопія, цистоскопія, гінекологія, гістерорезектоскопія, фіброуретрореноскопія, сенсори та ендоскопи та ін.
• Цифрове збільшення зображення х1.0, х1.2, х1.4, х1.6, х1.8, х2.0 через контекстне меню контролера або за допомогою запрограмованих кнопок на голівці камери.
• Наявність не менше трьох режимів вибору констрастності зображення
• Наявність функції автоматичного регулювання посилення
• Наявність не менше 2 відеовиходів 3G/SDI або 2 відеовиходи HDMI 4K або аналогів.
2 Ендоскопічне джерело світла – 1 шт.
• Тип лампи – ксенонова, потужність джерела світла не менше 300 Вт або LED лампа, інтенсивність якої еквівалентна інтенсивності ксенонового джерела випромінювання потужності не менше 300 Вт (у випадку LED лампи еквівалентність повинна бути підтверджена друкованими виданнями виробника).
• Строк служби лампи у режимі безперервного використання не менше 500 годин, а у випадку LED освітлювача - не менше 30000 годин.
• Примусове повітряне охолодження.
• Не менше 2 режимів інтенсивності освітлення.
• Можливість проведення дослідження з використанням вузькоспектральної візуалізації.
• Автоматичне налаштування яскравості.
• Індикація на передній панелі:
- інтенсивність освітлення;
- дослідження в вузькому спектрі,
- режим регулювання яскравості.
• Можливість синхронізації з блоком управління камерою.
3 Ендоскопічна головка камери – 1 шт.
• Відеочіп СMOS.
• Фокусна відстань не менше 21 мм.
• Можливість проведення дослідження з використанням вузькоспектральної візуалізації.
• Електронне збільшення.
• Не менше 3х кнопок керування ендоскопічною системою, з можливістю їх програмування.
• Автоматичне регулювання фокуса або за допомогою вбудованої лінзи на голівці відеокамери
• Вага не більше 280 г.
• Діаметр світловолоконного пучка не менше ніж 5 мм, довжина кабелю 3 м.
• Повинна бути придатна до автоклавування
4 Оптика (телескоп 10 мм, 30°) – 1 шт.
• Сумісність з 4К розрішенням.
• Робоча довжина не менше 318 мм.
• Кут огляду 30°.
• Область візуалізації не менше 88°.
• Діаметр не більше 10,2 мм.
• Можливість автоклавування.
5 Світловий кабель – 1 шт.
• Довжина не менше 3 м.
• Діаметр не менше 4,0 мм.
• Можливість стерилізації в автоклаві.
6 Ендоскопічний відеомонітор – 1 шт.
• Діагональ екрану не менше 31”
• Роздільна здатність не менше3840×2160 пікселів
• Сигнал вхідний:
- VGA, DVI, HDMIабо аналоги
• Сигнал вихідний:
• SDI або аналоги
• Співвідношення сторін не менше 16:9
• Кут огляду:
- Вправо/вліво 178°
- Вгору/вниз 178°
• Наявність сенсорного дисплея
• Поверхня має бути антиблікова
• Відсутність вентилятора у конструкції монітору обов’язкова.
7 Аппарат для інсуфляції – 1 шт.
• Газ, що використовується – вуглекислий.
• Не менше 2 режимів регулювання подачі газу.
• Швидкість потоку вуглекислого газу в межах від 0,1 до 45 л/хв., але не менше 45 л/хв.
• Наявність режимів керування швидкістю подачі газу.
• Наявність системи контролю тиску у черевній порожнині.
• Можливість евакуації диму з черевної порожнини
• Наявність системи безпеки роботи приладу.
8 Шланг газовий по типу DIN або аналог – 1 шт.
9 Пристрій для попереднього нагріву газа – 1 шт.
10 Лапароскопічний електрод – 10 шт.
• L- подібний
• Сумісний з канюлями 5 – 5,5 мм
• Загальна довжина 36 см
• Одноразового використання, стерильнийсумісний з електрохірургічним блоком Valleylab FX8, без додаткових адаптерів та конекторів
11 Прилад іригації та аспірації – 1 шт.
• Швидкість іригації не більше 2 л/хв., похибка ±10 %
• Максимальний тиск помпи не повинен перевищувати 450 мм рт. ст., можлива похибка ±50 мм рт. ст.
• Максимальний тиск аспірації, не повинен перевищувати -60 кПа
• Наявність функції самодіагностики
12 Набір трубок для іригації, одноразові або багаторазові – 7 шт.
13 Набір трубок для аспірації, одноразові або багаторазові – 7 шт.
14 Набір трубок для вакууму, включаючи фільтр – 5 шт.
15 Ємність для рідини, об’єм не менше 2л. – 1 шт.
16 Кришка для ємності – 1 шт.
17 Аспіраційно-іригаційна трубка, отвори на дистальному кінці, робоча довжина не менше 350 мм, діаметр не більше 5,5 мм – 1 шт.
18 Ручка до аспіраційно-іригаційної трубки, з важільним керуванням функцією аспірації – 1 шт.
19 Ендоскопічний клапан трубки, для рукоятки – 1 шт.
Примітка*:
*Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент».
У разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати документи, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару та опис товару.
Поіменне голосування: (ЗА/ПРОТИ)
Дрозд В.Ю. за
Кузнєцова Л.С. за
Проніна Т.Д. за
Гаран Є.Г. за
Соловйова С.В. за
2. Внести зміни та доповнення до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме:
п. 2 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції викласти в наступній редакції:
«Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.
Гарантія повинна бути видана банком на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошова гарантія повинна бути підтверджена оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена оголошенням про закупівлю, тощо), а також надати копію платіжного доручення або виписки, яка свідчить про сплату грошового забезпечення гарантії.
Перерахування коштів здійснюється на р/р КНП «ХОКЛ» ХОР UA203223130000026001000048035 в АТ «Укрексімбанк», ЄДРПОУ 02009867
Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку.
Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 150 000,00 грн.(сто п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.», та
п. 6 розділу Результати торгів та укладання договору про закупівлю в наступній редакції:
«Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору.
Вид забезпечення виконання договору – гарантія, що оформлена відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог ст. 560 - 569 Цивільного кодексу України та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року N 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах»;
Розмір забезпечення виконання договору – 3 (три) відсотки вартості договору;
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).»
Поіменне голосування: (ЗА/ПРОТИ)
Дрозд В.Ю. за
Кузнєцова Л.С. за
Проніна Т.Д. за
Гаран Є.Г
Вимога
Відхилено
СКАРГА ( на 29-ти ( двадцять дев’ять ) аркушах.) ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій потенційних учасників торгів , зловживанню та не ефективному використанню бюджетних коштів , пропозиції потенційних , що призведе до спотворення результатів торгів).
Номер:
1a5fc057156640be98bf5125628f1c2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-26-000060-c.c1
Назва:
СКАРГА ( на 29-ти ( двадцять дев’ять ) аркушах.) ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій потенційних учасників торгів , зловживанню та не ефективному використанню бюджетних коштів , пропозиції потенційних , що призведе до спотворення результатів торгів).
Вимога:
СКАРГА
( на 29-ти ( двадцять дев’ять ) аркушах.)
( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради та порушення вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-IX ) ( далі – Закон ) , порушення конкурентного законодавства України ЗУ «Про захист економічної конкуренції» від 11.01. 2001 року N 2210-III , дискримінаційних дій , необ’єктивній та упередженій оцінці тендерних пропозицій потенційних учасників торгів , зловживанню та не ефективному використанню бюджетних коштів , пропозиції потенційних , що призведе до спотворення результатів торгів).
Пов'язані документи:
Учасник
- 3 Опис CLVS400_A4_Flyer_UHD_EN_L1 - 300 11.04.2021 15:12
- 2 Опис CHS400_A4_Flyer_UHD_EN_L1 - camerahead + lens 23,5 11.04.2021 15:12
- СКАРГА ( на 29-ти ( двадцять дев’ять ) аркушах.) ( щодо припинення ( усунення ) протизаконних дій тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради та порушення вимог Закону 11.04.2021 15:12
- 5 Опис VISERA_4K_UHD_SystemBrochure_EN_A4_2nd_Edition_v03 11.04.2021 15:12
- 4 Опис OTVS400_A4_Flyer_UHD_EN_L1 - 4 11.04.2021 15:12
Дата подачі:
11.04.2021 15:12
Вирішення:
Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Статтею 5 зазначеного нормативно – правового акту визначено, що закупівлі здійснюються, в тому числі, за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності. При плануванні здійснення закупівлі Замовником визначена потреба в певному медичному обладнанні, керуючись принципом максимальної ефективності, виходячи з наявного досвіду використання тих чи інших виробів, враховуючи також зручність під час проведення відповідних хірургічних втручань. На меті вирішення проблеми вибору не тільки ефективного і безпечного, а й економічно вигідного медичного обладнання з існуючого арсеналу запропонованих на ринку України. Процедура вибору медичного обладнання як предмету закупівлі здійснюється згідно складному алгоритму, що ґрунтується на ієрархії чинників: клінічних, економічних, соціальних та ін.
З урахуванням зазначеного вище, Тендерною документацією визначено предмет закупівлі, що має певні медико – технічні вимоги та характеристики. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація (медико – технічні вимоги) до предмета закупівлі встановлена у Додатку 1 до Тендерної документації.
Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статей 22-23 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку 1«Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено наступне: *Посилання в тендерній документації на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати як «або еквівалент». Еквівалентом є продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. В розумінні здійснення закупівель еквівалентом є товари, роботи, послуги будь-якої торгівельної марки, фірми та ін., з аналогічними технічними специфікаціями. Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 31 Закону, тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля медичного обладнання з певними медико - технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника з урахуванням наступного. Закупівля та використання якісних товарів, що надає змогу підвищити ефективність процесів, прискорити виконання завдань установи є невід’ємною і необхідною умовою функціонування закладу в цілому та, безумовно, впливає на безпеку при здійсненні хірургічних втручань, зменшує ймовірність операційних та післяопераційних ускладнень, знижує навантаження на лікаря при здійсненні довготривалих хірургічних операцій, дозволяє зменшити крововтрату у пацієнта. Наведені факти також мають неопосередковане значення при врахуванні наявного фінансування, а також враховуючи зручність використання, високий рівень технологічності, надійності, точності та з урахуванням виділених коштів. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви медичного виробу, а й всіх технічних характеристик, але не гірше запропонованих Замовником. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник дотримувався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до статті 3 даного Закону дотримувався таких принципів здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу до кожного з учасників торгів щодо надання гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника, якщо його відповідні повноваження поширюються на територію України, обладнання якого буде зазначено у тендерній пропозиції.
Така вимога до учасників торгів обумовлена тим, що декларації про відповідність, сертифікати якості, тощо, які надаються у складі тендерної пропозиції, підтверджують якість запропонованої учасником продукції, її повну чи еквівалентну відповідність за своїми медико-технічними показниками предмету закупівлі, але не гарантують забезпечення переможцем тендеру безперебійної та своєчасної поставки потрібного медичного обладнання для здійснення безперебійної роботи нашого закладу. Лист виробника потрібен для гарантії того, що переможець торгів матиме змогу своєчасно поставити нам необхідний комплект обладнання, адже вони підтверджують те, що виробник врахував у планах власного виробництва на 2021 рік товар у об’ємах цих електронних торгів. Вимога отримати гарантійний лист не є дискримінаційною до учасників закупівлі. Виробники здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від виробника. Таким чином у нас, на даний час, відсутні підстави для внесення змін до документації
Статус вимоги:
Відхилено