-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Модульний ПК: « Newline s044-p622 модульный ПК(ops)», Інтерактивний дисплей з кріпленням: «NewLine TT-6519RS (TruTouch TT-6519RS+)» з кріпленням «кронштейн WMO-8260P»)
Завершена
120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2021 18:27 - 31.03.2021 01:00
Вимога
Відхилено
Оскарження переможця закупівлі
Номер:
31d54a70a7644eb4abf92efa16119b02
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-010961-c.c4
Назва:
Оскарження переможця закупівлі
Вимога:
Шановний замовник!
Стосовно Вашої закупівлі № UA-2021-03-25-010961-c, зазначаємо наступне:
- Учасник ФОП Бурангулов В.Р. вводить в оману Замовника, а саме:
1. Документ "Висновок СЕС Newline" надано на інтерактивні дошки ТМ Newline, коли у тендерній документації чітко прописано - інтерактивний дисплей.
2. Документ "Декларація про відповідність Newline" надано на інтерактивні дошки ТМ Newline, коли у тендерній документації чітко прописано - інтерактивний дисплей.
3. Документ "Сертифікат відповідності Newline" надано на інтерактивні дошки ТМ Newline, коли у тендерній документації чітко прописано - інтерактивний дисплей.
4. У документі "Відповідність технічним вимогам" в таблиці відсутній розділ "1. Модульний ПК", в другому стовпчику "Найменування та опис технічних вимог запропонованого товару" не вказано найменування товару, що постачається (тільки технічні характеристики товару), у третьому стовпчику "Відповідність так/ні" (технічним вимогам) відсутня інформація відповідності технічних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника.
Зважаючи на вимоги до даної закупівлі, вважаємо, що Учасник ФОП Бурангулов В.Р. не може бути визнаним переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу3.pdf 15.04.2021 09:36
Дата подачі:
12.04.2021 17:43
Вирішення:
Доброго дня! Надаємо відповідь на вашу скаргу. Замовник в своїй документації Додаток 1 «Якісні характеристики закупівлі» прописав умову:
«1. На запропонований Товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Технічні та якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам законодавства (державним стандартам, технічним умовам тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.2. Товар повинен відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують його якість та придатність до використання. Товар повинен відповідати показникам якості, безпеки, які встановлюються законодавством України. 3. Товар повинен пропонуватись учасниками таким, терміни та умови зберігання якого не порушені. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки Товар повинен пропонуватись учасниками новим, та таким, що не був у використанні.4. Учасник гарантує якість Товару та можливість експлуатації за призначенням протягом гарантійного строку. Разом з Товаром учасник повинен надати Замовнику гарантійний талон.»
Замовник акцентував увагу на те, що під час транспортування товар повинен відповідати нормам та супроводжуватись відповідними документами. Вимоги оприлюднення в тендерній пропозиції Висновку СЕС, Декларації відповідності, Сертифікату відповідності - не встановлено. Всі необхідні документи, які вимагав Замовник для оприлюднення в тендерній пропозиції, учасник ФОП Бурангулов В.Р. завантажив.
Учасник ФОП Бурангулов В.Р. в тендерній пропозиції надав Довідку відповідності технічним вимогам та встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації ,що підтверджує його якість та придатність до використання, чим гарантував та підтвердив, що товар супроводжуватиметься відповідними документами.
У документі "Відповідність технічним вимогам" в таблиці відсутній розділ "1. Модульний ПК", в другому стовпчику "Найменування та опис технічних вимог запропонованого товару" вказано найменування товару, що постачається (тільки технічні характеристики товару), у третьому стовпчику "Відповідність так/ні" (технічним вимогам) присутня інформація «так» відповідності технічних характеристик запропонованого товару вимогам Замовника.
Ми зацікавлені в закупівлі якісного товару і зважатимемо на наявність відповідних супроводжувальних документів,що повинні відповідати встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження переможця закупівлі
Номер:
835d1a93ccd54845814d74c6ed811f13
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-010961-c.a3
Назва:
Оскарження переможця закупівлі
Вимога:
Шановний замовник!
Користуючись нагодою, висловлюємо свою повагу. Стосовно Вашої закупівлі № UA-2021-03-25-010961-c, зазначаємо наступне:
- Учасник ФОП Бурангулов В.Р. згідно кваліфікаціі не може бути визнаним як переможець закупівлі, так як його документи тендерної пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Документ "Копія аналогічного договору" надано без документального підтвердження його виконання - видаткової накладної. Тому цей документ не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Не надано сертифікат, який підтверджує те, що сервісний центр ТОВ «АВ-ПРО», вказаний в документі "Гарантійний лист про контакти сервісного центру", має діючу авторизацію від виробника - ТМ Newline.
3. В документі "Довідка про працівників" указано одну фізичну особу, яка фізично не зможе виконати монтаж обладнання - інтерактивного дісплею вагою 44 кг.
Зважаючи на вимоги до даної закупівлі, вважаємо, що Учасник ФОП Бурангулов В.Р. не може бути визнаним переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу 2.pdf 15.04.2021 09:34
Дата подачі:
12.04.2021 11:54
Вирішення:
Доброго дня. Надаємо відповідь на скаргу ТОВ "АВ ГРУПП":
1. Документ "Копія аналогічного договору" надано без документального підтвердження його виконання - видаткової накладної.
Відповідь:
Відповідно до 12.4 "Вимоги до учасника" документації спрощеної закупівлі надання видаткової накладної не вимагається:
«З метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає наступні документи:
- копія не менше ніж одного аналогічного договору»
2. Не надано сертифікат, який підтверджує те, що сервісний центр ТОВ «АВ-ПРО», вказаний в документі "Гарантійний лист про контакти сервісного центру", має діючу авторизацію від виробника - ТМ Newline.
Відповідь:
Відповідно до Додатку 1 документації спрощеної закупівлі :
«Для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі ТП повинен надати:
1. Оригінал довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію щодо надання гарантій замовнику стосовно того, що тендерна пропозиція, подана учасником процедури закупівлі, повністю відповідає вимогам, встановленим у Додатку №1 до тендерної документації.
2. Оригінал довідки (гарантійного листа, тощо) за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію щодо переліку (адреси, контактні телефони) сервісних центрів з гарантійного та післягарантійного обслуговування Товару, а також надати сертифікат, який підтверджує те, що сервісні центри мають діючу авторизацію від виробника.
3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат офіційного представника, дилера, дистриб’ютора на території України»
Учасником ФОП Бурангулов В.Р. у складі пропозиції надано:
- Гарантійний лист від Учасника про адресу, контактний телефон сервісного центру з гарантійного та післягарантійного обслуговування Товару з інформацією про те, що Офіційний сервісний центр ТМ Newline в Україні має діючу авторизацію від виробника та знаходиться за адресою: м. Київ, провулок Радищева, 4, тел. (044) 247-46-01.
- Гарантійний лист від Товариства з обмеженою відповідальністю «АВ-ПРО», що є офіційним постачальником інтерактивного обладнання ТМ Newline (Вих. № 2021-03-30-1 від «30» березня 2021р.) про те, що що офіційний сервісний центр має діючу авторизацію від
виробника та знаходиться за адресою: м. Київ, провулок Радищева, 4, тел. 044-247-46-01
3. В документі "Довідка про працівників" указано одну фізичну особу, яка фізично не зможе виконати монтаж обладнання - інтерактивного дисплею вагою 44 кг.
Відповідь:
« З метою підтвердження відповідності пропозиції вимогам замовника, у складі пропозиції учасник надає наступні документи:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, освіту та форму трудових відносин (основне місце роботи або неосновне місце роботи);»
На дану вимогу, ФОП Бурангулов В.Р, у складі пропозиції, надав довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для належного виконання умов договору про закупівлю, зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, освіту, посаду, форму трудових відносин та досвід роботи.
Відповідно до ч. 1-2 ст. 50 гл. 5 розділу II Цивільного кодексу України право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
Громадянин визнається субєктом господарювання (ч. 1 ст. 128 гл. 13 розділу II Господарського кодексу) у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до ст. 58 Господарського кодексу України.
Встановлений кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю поширюються не лише на працівників учасника закупівлі, але і на учасників — фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників та особисто беруть участь у виконанні договору.
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє фізичним особам, незалежно від податкового статусу, реєстрації підприємницької чи професійної діяльності, країни резиденції чи громадянства, брати участь у публічних закупівлях, забороняючи при цьому будь-яку дискримінацію учасників (ст. 5 Закону), положення п. 2 ч. 2 ст. 16 цього Закону слід тлумачити широко, тобто як право вимагати від учасника доказів наявності трудових ресурсів відповідної кваліфікації, знань та досвіду, що охоплюють як самого учасника, так і за наявності його найманих працівників.
Заборона фізичним особам-підприємцям, що здійснюють свою діяльність самостійно, зазначати себе як єдиного працівника, що має необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору, поставить таких фізичних осіб-підприємців в нерівне становище з іншими учасниками закупівлі, адже вони завідомо не зможуть виконати кваліфікаційні вимоги, а відтак втратять будь-які шанси на перемогу в спрощеній закупівлі.
Отже, підтверджуючи свою відповідність кваліфікаційним критеріям у частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ст. 16 Закону), фізична особа-підприємець, як учасник процедури закупівлі, може зазначити у довідці виключно себе.
Таким чином, вимога подана ТОВ «АВ ГРУПП» є необґрунтованою й дискримінаційною та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження результатів тендеру
Номер:
8e5f7e0c0f0e489bb9f8621d4a579c89
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-010961-c.a2
Назва:
Оскарження результатів тендеру
Вимога:
Шановний замовник!
Просимо Вас скасувати Ваше рішення від 12.04.2021 р. про дискваліфікацію учасника - ТОВ “АВ.ГРУПП”, так як помилка, зроблена в документі "01. Тендерна пропозиція", є технічною.
Тобто, виробник – “Newline Interactive” та країна виробництва - Китай машинально було прописано тільки для Інтерактивного дисплею, а для кронштейну взагалі не було вказано.
Це підтверджується документом "02. Технічні характеристики", в якому Кронштейн WMO-8260P прописан окремо, а не в комплекті, і в характеристиках нема Виробника і Країни виробництва.
Пов'язані документи:
Учасник
- 01. Тендерна пропозиція.pdf 12.04.2021 11:23
- 02. Технічні характеристики.pdf 12.04.2021 11:23
Дата подачі:
12.04.2021 11:23
Вирішення:
У відповідь на вимогу ТОВ " АВ-ГРУПП " повідомляємо, що у Документації до предмету закупівлі: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Модульний ПК: « Newline s044-p622 модульный ПК(ops)», Інтерактивний дисплей з кріпленням: «NewLine TT-6519RS (TruTouch TT-6519RS+)» з кріпленням «кронштейн WMO-8260P») ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання чітко прописано:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, підтвердження із розумінням і погодженням з визначеним переліком формальних помилок учасником закупівлі надається лист-згода у складі пропозиції. Перелік формальних помилок: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі пропозиції, накладення електронної печатки замість підпису, що перебачений п. 7.4. цієї документації, тощо.»
В ціновій пропозиції ви чітко прописали,що готові поставляти комплект : Інтерактивний дисплей з кріпленням: «NewLine TT-6519RS (TruTouch TT-6519RS+)» з кріпленням «кронштейн WMO-8260P») – країна виробник Китай. Про те, що кріпленням «кронштейн WMO-8260P» ТОВ "АВ-ГРУПП" планує поставляти іншого виробника ні в технічній характеристиці, ні в ціновій пропозиції не вказали. Даний факт невідповідності не відноситься до технічної помилки. Він є важливим та наштовхує на думку умисного замовчування.
Залишається актуальним ще один факт невідповідності документації, а саме неналежного оформлення перекладу наданого Вами в пропозиції документу. Відповідно до п.1.2 Документації спрощеної закупівлі:
«У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Учасник ТОВ "АВ-ГРУПП" подав копію офіційного сертифікат NEWLINE англійською мовою, переклад якого не засвідчений нотаріально, не легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Вимогу ТОВ "АВ-ГРУПП" відхиляємо у зв’язку з невідповідністю вимогам Замовника щодо технічної специфікації згідно з вимогами до предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.04.2021 12:53
Вимога
Вирішена
Аналог предмету закупівлі - усунення дискримінаційних вимог
Номер:
dab09a21598c4077b37712104be3615f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-010961-c.a1
Назва:
Аналог предмету закупівлі - усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Ви вірно вказали у відповіді на одне із запитань, посилаючись на п.4 Ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі" - "Це право, а не обов'язок Замовника, вказати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників". Проте, відповідно до п.5 цієї ж Статті Закону, "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Отже, вказання конкретної моделі обладнання без указання фрази "або аналог" є дискримінаційною вимогою, що порушує права інших учасників, що пропонують інші моделі. Вимагаємо доповнити технічні вимоги фразою "або аналог".
Пов'язані документи:
Замовник
- скарга.docx 30.03.2021 18:08
Дата подачі:
30.03.2021 15:16
Вирішення:
Доброго дня, Шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо : Що стосується питання відсутності можливості надання еквівалентів (аналогів) в даній Закупівлі, слід зазначити наступне. Допорогова/спрощена закупівля або ж закупівля в Prozorro Market - не є процедурами закупівлі згідно Закону.
Спрощена закупівля, не дивлячись на те, що в ній може брати два і більше учасника (крім того в таких випадках проводиться електронний аукціон п.8 ст.14 Закону 114) не є конкурентною процедурою закупівлі. Так, до виключно конкурентних процедур п.13 ч.1 ст.1 Закону 114 віднесено лише здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу.
При проведення допорогових/спрощених закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкціею або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників (частина 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»). Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Аналогічний висновок простежується в листі Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 .
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Оскільки, спрощена закупівля не є конкурентною процедурою в розумінні Закону.
Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним, тому замовник не вважає за потрібне вносити зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні