• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікно внутрішнє металопластикове, вікно металопластикове - 44221100-6, двері внутрішні металопластикові подвійні з верхньою перегородкою, двері вхідні металопластикові двостулкові, двері внутрішні металопластикові - 44221200-7, перегородка металопластикова внутрішня - 44221000-5)

Очікувана вартість закупівлі – 149000,00 грн. (Сто сорок дев'ять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Місце поставки товару: за адресою Замовника. Термін поставки товару: протягом 5 днів з моменту підписання договору. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282. Кількість може бути зменшено в залежності від потреби та/або обсягу фінансування закупівлі. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %.

Завершена

149 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 745.00 UAH
Період оскарження: 25.03.2021 17:56 - 08.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

стаття 26 п.9 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: 50da2a6f3d5245898c193bf4776bf6e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-006818-b.b1
Назва: стаття 26 п.9 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний замовнику! Згідно статті 26 п.9 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИМАГАЮ: 1. Повернути на кваліфікацію ТОВ «ЗМПО Прогресс». 2. Переглянути рішення та надати встановлений законом час для усунення помилок.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Стосовно Вашої вимоги від 23 березня 2021 року тендерний комітет Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» повідомляє наступне. Згідно абзацу 2, пункту 16, статті 29, Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника №3 - Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗМПО Прогрес» Замовником було виявлено відсутність наступних документів, про які зазначено в протоколі від 21 квітня 2021 року №66-В, а саме: 1. Гарантійний лист про те, що у разі виявлення недоліків при поставці товару (деформація упаковки або товару, порушення технічних умов, постачання товару неналежної якості та ін.), Учасник зобов’язується усунути недоліки протягом 1 робочого дня з дати виставлення претензії замовником. 2. Гарантійний лист про те, що після визначення Учасника переможцем, але до моменту поставки Товару, Учасником буде проведено огляд місць встановлення металопластикових конструкцій, в присутності начальника відділу адміністративно-господарської роботи університету та за його результатами представникам університету буде надано Акти обстеження даних об’єктів із зазначенням фактичної площі та розмірів металопластикових конструкцій. 3. Гарантійний лист про те, що після визначення Учасника переможцем, але до моменту поставки Товару, Учасником буде погоджено з начальником відділу адміністративно-господарської роботи Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» графік встановлення металопластикових конструкцій. 4. Гарантійний лист про те, що Замовнику буде надано безоплатне обслуговування не менше, ніж на 1 рік. 5. Тендерна пропозиція Учасника згідно з формою визначеною Замовником. 6. Детальний технічний опис товару, що пропонується та документи, що підтверджують якість (відповідність, тощо). 7. Завізований (погоджений) проект договору у сканованому форматі із підписом кожної сторінки проекту договору уповноваженою особою учасника (завірений печаткою за наявністю). Вище перелічені документи, які не були надані Учасником №3 в складі тендерної пропозиції не відносяться до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином, Замовник діяв в межах законодавства. Отже, комплексний аналіз вищевказаних обставин виключає можливість задоволення вимоги Учасника №3 Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗМПО Прогрес» щодо відкритих торгів «ДК 021:2015 – 44220000-8 – Столярні вироби (Вікно внутрішнє металопластикове, вікно металопластикове - 44221100-6, двері внутрішні металопластикові подвійні з верхньою перегородкою, двері вхідні металопластикові двостулкові, двері внутрішні металопластикові - 44221200-7, перегородка металопластикова внутрішня - 44221000-5)».
Статус вимоги: Не задоволено