• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту внутрішнього туалету в бухгалтерії відділу освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради за адресою: смт Солоне, вул. Гагаріна, 3 (50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень)

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 25.03.2021 17:41 - 31.03.2021 17:35
Вимога
Вирішена

Неправомірне рішення про дискваліфікацію переможця, непогодження з аргументами UA-2021-03-25-010448-c.a2

Номер: 88a5a0b4fb494981bb837ba3d836ab34
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-010448-c.a3
Назва: Неправомірне рішення про дискваліфікацію переможця, непогодження з аргументами UA-2021-03-25-010448-c.a2
Вимога:
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" отримав Відповідь на Вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-03-25-010448-c.a2) до тендеру «Послуги з поточного ремонту внутрішнього туалету в бухгалтерії відділу освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради за адресою: смт Солоне, вул. Гагаріна, 3 (50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-25-010448-c), та не погоджується з аргументацією Замовника з наступних питань: 1. Підпунктом 4 пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України від 9.12. 2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», передбачено, що на період дії карантину тимчасово дозволяється залучення до роботи без проходження попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів. Це стосується, зокрема працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення, визначених у переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 № 559. 2. Форма №1-ОМК «Особиста медична книжка» – це офіційний медичний документ, що містить дані щодо проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб. Діяльність будівельників не пов’язана з обслуговуванням населення. 3. Договори підряду регулюються документом «Господарський кодекс України» (ГКУ), а не Кодекс законів про працю України (КЗпП) та ЗУ «Про охорону праці» на який посилається Замовник. 4. Стаття 22, п.3 "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." – згоден, однак документи, не передбачені законодавством для учасників – юридичних та фізичних осіб, не можуть бути підставою для відхилення пропозиції. 5. Постанова КМУ від 23 травня 2001 р. № 559 не ністить у переліку робітників будівельних професій. 6. «про трудові.pdf» міститься роз’яснення стосовно наказій про прийняття на роботу Виходячи з вищевикладеного, пропоную переглянути результати пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", розглянути це звернення у встановлені законом строки, визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Дякую за розгорнуті роз'яснення, але вимушені відхилити вашу вимогу.Ми, як замовник, керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме Статті 22, п.3 "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, вважаємо за доцільне висувати вимогу стосовно наявності медичних книжок майбутніх підрядників.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Неправомірне рішення про дискваліфікацію переможця, непогодження з аргументами UA-2021-03-25-010448-c.b1

Номер: 1292a6f2f29d429492864b9f48063afe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-010448-c.a2
Назва: Неправомірне рішення про дискваліфікацію переможця, непогодження з аргументами UA-2021-03-25-010448-c.b1
Вимога:
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" отримав Відповідь на Вимогу (Ідентифікатор: UA-2021-03-25-010448-c.b1) до тендеру «Послуги з поточного ремонту внутрішнього туалету в бухгалтерії відділу освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради за адресою: смт Солоне, вул. Гагаріна, 3 (50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-25-010448-c), та не погоджується з аргументацією Замовника з наступних питань: 1. Договори підряду регулюються документом «Господарський кодекс України» (ГКУ), а не Кодекс законів про працю України (КЗпП) та ЗУ «Про охорону праці» на який посилається Замовник. Відповідно до Порядку № 246,згаданого Замовником: «1.3. Обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року.)» Додаток 5 до пункту 2.6. Порядку № 246 визначає перелік робіт які відносяться до важких, роботи по Закупівлі не відносяться до цього складу; 2. «Правила діловодства» не є вимогою оголошення (з переліком цих правил) про Закупівлю та Законодавства України; 3. «Звісно, це може підтвердити тільки графологічна експертиза.» Замовником зазначено у відповіді, у Протоколі Замовник робить Висновок про неідентичність підписів. Підтвердить пункт Протоколу завантаживши до системи результати експертизи на підставі якої зроблено відповідний висновок, або спростуйте пункт Протоколу. 4. Замовник сам підтвердив відсутність вимоги у п.9 Оголошення у п. 5 відповіді на Вимогу, «правилами оформлення договорів підряду» не є посиланням на будь-який документ використання якого є обов’язковим, чи на пункт оголошення. 5. Замовник сам підтвердив відсутність вимоги та підстави відхилення у цьому пункті. Замовник надалі повидить себе упереджено, підтверджуючи це у відповідях на Вимогу. Звертаємо Вашу увагу, що безпідставне відхилення тендерних пропозицій є підставами для ч. 3-4 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення на керівника Замовника. Виходячи з вищевикладеного, пропоную переглянути результати пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", розглянути це звернення у встановлені законом строки, визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі. При виявленні у подальших діях замовника ми будемо змушені: 1. Повідомити правоохоронні органи; 2. Написати відгук на Дозорро; 3. Вимагати від Держаудитслужби проведення аудиту закупівлі; 4. Повідомити АМКУ стосовно обмеження конкуренції " ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" 5. Привернути увагу громадськості;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вашу вимогу до закупівлі відхилено оскільки: Відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою: - визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу; - виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь). Періодичні медичні огляди проводяться з метою: - своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо зумовлених захворювань у працівників; - забезпечення динамічного спостереження за станом здоров'я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - вирішення питання щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - розробки індивідуальних та групових закладів охорони здоров'я та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику; - проведення відповідних оздоровчих заходів. Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Працівникам, які підлягають медичним оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать: — хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження); — складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби); — промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил); — біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань); — фізичні фактори; — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном). За таким самим принципом як додаток 4, побудовано і додаток 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: — робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів; — праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках; — роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу; — роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні; — усі види підземних робіт; — робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку; — геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи; — роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском; — праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду; — роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах; — роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її; — роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні. — аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру; — роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо). Роботи виконуються за адресою: вул. Гагаріна,3. З метою охорони здоров'я працівників, які працюють, забезпечення належного рівня надання технічних послуг Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо надання медичних книжок нової форми первинної облікової документації № 1 – ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150 працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних та будівельних робіт.Більш того, нагадуємо, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме Статті 22, п.3 "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." А також відсутні накази про прийняття на роботу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Безпідставне відхилення тендерної пропозицій

Номер: 74822502a7d64ac0a5f69b66a18cfdf1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-010448-c.b1
Назва: Безпідставне відхилення тендерної пропозицій
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" приймає участь у закупівлі «Послуги з поточного ремонту внутрішнього туалету в бухгалтерії відділу освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради за адресою: смт Солоне, вул. Гагаріна, 3 (50760000-0 Ремонт і технічне обслуговування громадських вбиралень)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-25-010448-c) (далі - Закупівля), що проводить ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ( далі - Замовник). Аукціон до Закупівлі відбувся 07.04.2021 року. За результатами аукціону ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" запропонував найнижчу ціну - 140 978,83 грн. (що на 21,5% нижча від єдиного конкурента). Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №178 від 08 квітня 2021 р. (далі – Протокол) було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" у Закупівлі. ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" не погоджується з рішення Замовника, оскільки причини відхилення не відповідають дійсності та Закону України «Про публічні закупівлі». А саме: 1. «мед книжки.pdf» надано роз’яснення щодо ненадання медичних книжок; 2. Вимога щодо наявності вихідного номеру та дати є лише щодо відгуку на аналогічний договір. 3. Підпис зроблено однією людиною, на кошторисній документації скріплений печаткою. Факсиміле не використовувалося, тому підписи неідентичні. 4. В оголошені відсутня вимога щодо наявності паспорту та ІПН у договорах. 5. Так відрізняється, сума договору зменшилась через зменшення видатків Замовника. Аналогічний договір надано. 6. В пункті 9 оголошення відсутня вимога щодо надання довідки, листа гарантії. Жоден пункт не описує невідповідність пропозиції. У протоколі відсутня підстава для відхилення пропозиції, згідно з ЗУ «Про публічні Закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що безпідставне відхилення тендерних пропозицій є підставами для ч. 3-4 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення на керівника Замовника. Виходячи з вищевикладеного, пропоную переглянути результати пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", розглянути це звернення у встановлені законом строки, визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі. При виявленні у подальших діях замовника ми будемо змушені: 1. Повідомити правоохоронні органи; 2. Написати відгук на Дозорро; 3. Вимагати від Держаудитслужби проведення аудиту закупівлі; 4. Повідомити АМКУ стосовно обмеження конкуренції " ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" 5. Привернути увагу громадськості;
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Майбутній виконавець буде працювати в приміщенні з людьми. Нагадуємо, що відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме Статті 22, п.3 "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1) Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 30.03.2020 № 540-IX та п.4 Постанови Кабінету Міністрів України від 04.05.2020 № 343 не вносив змін до КЗпП і Закону про охорону праці щодо можливості не проводити медогляди під час карантину, а МОЗ не зупиняв дію Порядку № 246.Наша організація вважає за доцільне вимагати від Замовника наявність медичних книжок, тим паче, що медогляд проводиться 1 раз на рік і при підписанні договору підряду з майбутніми працівниками ви, як роботодавець, повинні були забезпечити проходження медичного огляду своїх працівників. 2) Вимога щодо наявності вихідного номеру та дати стосується всіх документів на фірмовому бланку – це правила діловодства. 3) Підпис зроблено однією людиною, на кошторисній документації скріплений печаткою. Факсиміле не використовувалося, тому підписи неідентичні. – Звісно, це може підтвердити тільки графологічна експертиза. 4) В оголошені відсутня вимога щодо наявності паспорту та ІПН у договорах. – ознайомтеся з п.9, а також з правилами оформлення договорів підряду, так як в договорі з Мішиним А.В. 5) В пункті 9 оголошення відсутня вимога щодо надання довідки, листа гарантії – але є прохання забезпечити: достовірність та відповідність заявленим характеристикам матеріалів і комплектуючих; – дотримання правил охорони праці при проведенні ремонтних робіт; – своєчасне прибирання і вивезення будівельного сміття; – збереження цілісності іншого облаштування, яке знаходиться в зоні виконання ремонтних робіт; – у разі залучення до виконання послуг субпідрядників надати всі ідентифікаційні документи та контакти відповідальних осіб субпідрядника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні