-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013–інші (код ДК 021:2015-45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») «Реконструкція стадіону по вул. І. Миколайчука, 1 в м. Кіцмань Чернівецької області»
Торги не відбулися
8 168 259.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 81 682.00 UAH
мін. крок: 1% або 81 682.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2021 17:00 - 13.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації (в порядку п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
434695161dfa4f19b74a27995f80d927
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-009719-c.b2
Назва:
ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації (в порядку п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТПК «Будспорт» вважає рішення тендерного комітету Департаменту капітального будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації про відхилення нашої тендерної пропозиції, відповідно до протоколу № 50 розгляду тендерних пропозицій від 20.04.2021 (далі – Протокол), яке було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органі з питань закупівель 20 квітня 2021 року, не обґрунтованим та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
1. Однією з підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції згідно Протоколу Ви вказали недооформлену Договірну ціну (відсутні назви сторін). Вважаємо цю підставу для відхилення нашої тендерної пропозиції незаконною, оскільки у тендерній документації, що оприлюднена в даному тендері, немає вимоги про заповнення договірної ціни в частині зазначення назви сторін, також, під час складання договірної ціни, нами було дотримано всіх вимог тендерної документації та вимогам ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», яким як і учасник тендеру так і замовник повинні керуватись під складання договірної ціни.
Також відповідно до п. 3.15 Розділу 3 ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Відповідно відсутність назв сторін у договірній ціні ніяким чином не впливає на її зміст та на правильність визначення вартості робіт, а також і на перелік робіт. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що у договірній ціні вказана назва об’єкту та вартість робіт не перевищує очікуваної вартості закупівлі, у договірній ціні враховані всі витрати та роботи, які вимагались Вами у тендерній документації.
2. Відповідно до Протоколу також підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції була ненадання нами 3х довідок в довільній формі згідно п.6, 12, 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до абз. 2, п. 5, розділ ІІІ тендерної документації, яку було публіковано в даному тендері, інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, надається учасникам торгів в вигляді довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до Додатку 8 до тендерної документації.
Натомість у Додатку 8 зазначено, що спосіб подання інформації – заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель на вибір, у вигляді «Документів», «Заяв», «Відмітки» та порядок змін встановлений в електронних полях системи.
Натомість Додаток 8 містить форму однієї довідки про відсутність підстав для відмови в участі щодо всіх підстав, що вказані у ч. 1 ст. 17 Закону у процедурі закупівлі та містить жодних вимог, щодо надання окремих довідок щодо п. 6, 12 та 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, в електронній системі закупівель вказано, що учасник даного тендеру має подати саме інформації в довільній формі, в той же час не встановлено в електронній системі закупівель вимоги про наданні окремої довідки в довільній формі щодо п. 6, 12 та 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тобто з вище зазначених вимог тендерної документації вбачається, що учасник в електронній системі закупівель надає саме інформацію в довільній формі щодо п. 6, 12 та 13 ч. 1 ст. 17 Закону.
(скріншоти з електронної системи закупівель за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-25-009719-c#)
Нами у під час подання тендерної пропозиції при заповненні в електронній системі окремих полів було завантажено для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі відповідно до п. 6, 12 та 13 ч. 1 ст. 17 Закону, одну загальну довідку (файл «18.1. ВПВ 17.pdf»), яка містить інформацію в довільній формі щодо кожної з вище перелічених підстав для відхилення, яка підписана особою, яка уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції та поставлено печатку.
Так, у довідці від 08.04.2021 р. № 9/9, яка надана нами у складі тендерної пропозиції та завантажена в електронних полях в електронній системі закупівель, зазначено, що на вимогу Закону України «Про публічні закупівлі» та для підтвердження відсутності підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначених у частині 1 статті 17 Закону:
6) службова (посадова) особа Товариство з обмеженою відповідальністю Торгово-промислова компанія «Будспорт», директор Семак Павло Миколайович, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановлену законом порядку.
11) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, які уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
12) Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-промислова компанія «Будспорт» немає заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Неподання окремих довідок щодо кожної підстави (а саме п.6, 12 та 13) для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону, але якщо надано учасником підтвердження відсутності таких підстав у одній зведеній довідці, не може бути підставою для відхилення, оскільки Ви порушуєте принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі (дані принципи передбачені ст.. 5 Закону).
Враховуючи вище викладене вважаємо, що нас було відхилено необґрунтовано та з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки нами підтверджено відсутність підстав для відмови в участі у процедурі за купівлі передбачених п. 6, 12 та 13 ч. 1 ст. 17 Закону шляхом надання інформації у довільній формі.
3. Що не підтвердження наявності кваліфікаційного критерію – досвід виконання аналогічного договору, а саме ненадання Додаткової угоди № 1, повідомляємо, що нами було завантажено у складі тендерної пропозиції файл «8. Аналогічний договір.pdf», в якому на сторінці 87 наявна Додаткова угода №1, яка є невід’ємною частиною аналогічного договору.
4. Щодо не підтвердження виконання всіх видів робіт передбачених Технічним завданням до тендерної документації (Додаткок 11), вважаємо, в цій частині нас було відхилено з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі» та не було надано можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах.
Так, відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Також, відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Аналізуючи вище наведені норми а також і те, що нашу пропозицію по інших підставах було відхилено неправомірно, можна дійти висновку, що Вами порушено положення передбачені ч. 9 ст. 26 та ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та не було надано права учаснику на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції.
Також, враховуючи те, що на момент подання нами даної вимоги, ви все ж вважаєте, що вище зазначені підстави для відхилення є дійсно обгрутованими та законними (протокол № 50 розгляду тендерних пропозицій від 20.04.2021 не скасованим), та, враховуючи це, вами не надавалась можливість виправити документи відповідно ч. 9 ст. 26 та ч. 16 ст. 29 Закону, звертаємо Вашу увагу, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає норми, яка дозволяла Замовнику не надавати можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах відповідно до вище зазначених норм.
В той же час, до закінчення строку оскарження до органу оскарження Ваших рішень щодо відхилення тендерних пропозицій всіх учасників, а саме протоколу № 50 від 20.04.2021 р. про відхилення нашої тендерної пропозиції, та протоколу № 51 від 20.04.2021 р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРІН МАЄТОК», Вами було оприлюднено оголошення про проведення такої ж процедури закупівлі (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-20-005052-c ) за таким ж предметом закупівлі, та такими технічними та якісними характеристиками до предмета закупівлі, такою ж очікуваною вартістю та такими ж вимогами до учасників, що дає підстави вважати, що Вами було оголошено повторно такою ж процедуру закупівлі, які ця процедура закупівлі.
Відповідно до ч. 8 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатись про порушення своїх прав унаслідок рішення, дій чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Вище зазначені протоколи про відхилення тендерних пропозицій учасників були опубліковані в системі 20 квітня 2021 року, період подачі скарги закінчується 30 квітня 2021 року.
Тобто оголошення про проведення повторно процедури закупівлі було опубліковано до закінчення строку для подання скарги до органу оскарження, що є грубим порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки наданий строк для оскарження є дає право учасникам оскаржувати рішення замовника, та, у разі, якщо орган оскарження, задовільний скаргу, замовнику необхідно вжити заходів для усунення порушення, серед яких може бути і скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника (відповідно до положень ч. 18 ст. 18 Закону).
Розуміємо, що Ви не володієте достатнім часовим ресурсом для застосування норм ч. 9 ст. 26 та ч. 16 ст. 29 Закону а також для очікування закінчення терміну оскарження, однак Ваші дії порушують права учасників та, в свою чергу, порушують законодавство про публічні закупівлі. Економія часу не може мати місце коли дана економія здійснюється шляхом порушення законодавство про публічні закупівлі.
Так, відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Тобто під час здійснення закупівель Ви зобов’язані діяти лише на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з положеннями ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.
За недотримання положень Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до положень ст.. 16414Кодексу України про адміністративні правопорушення, передбачено притягнення до адміністративної відповідальності, у тому числі і за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення).
Просимо скасувати протокол № 50 розгляду нашої тендерної пропозиції від 20.04.2021 року та прийняти рішення з дотриманням чинного законодавства України. У випадку не усунення Вами порушень, шляхом скасування рішення № 50 від 20.04.2021 р. про відхилення нашої тендерної пропозиції, ми будемо змушені звернутись до контролюючих органів з метою захисту наших прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 27.04.2021 16:29
- Відповідь на вимогу.docx 30.04.2021 14:26
Дата подачі:
27.04.2021 16:32
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник!
Тендерним комітетом Департаменту капітального будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації (далі - Департамент) розглянуто вимогу ТОВ «ТПК «Будспорт» та повідомляємо про наступне.
Частина 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) містить порядок дій Замовника у випадку виявлення невідповідності пропозиції Учасника в частині підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. При виявленні зазначених підстав Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій може розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В той же час, перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі визначено статтею 31 Закону.
Департамент у своїй діяльності завжди дотримується норм чинного законодавства, принципів здійснення публічних закупівель та роз’яснень Уповноваженого органу – Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Звертаємо увагу на те, що у разі якщо тендерна пропозиція Учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
У разі відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися у замовника залишається потреба у придбанні товару, виконання робіт або надання послуг, така закупівля здійснюється шляхом застосування однієї з процедур, передбачених Законом. В той час, Закон не містить обмежень щодо здійснення закупівель товарів, робіт або послуг за тим самим предметом закупівлі повторно у разі виникнення потреби протягом поточного року.
Такої ж позиції притримується Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у розділі «Консультації» на офіційному сайті (пропонуємо ознайомитися з роз’ясненнями від 11.05.2018 № 443/2018, від 24.10.2019 № 903/2019, від 28.01.2021 № 1332/2020).
Підсумовуючи вищезазначене, у випадку відміни торгів та необхідності проведення процедури закупівлі Замовник керується нормами статей 4 і 13 Закону.
Зважаючи на право Учасника щодо отримання додаткової інформації, відповідно до класифікації порушень опублікованих у вимозі та керуючись нормами частини 3 статті 31 Закону надаємо додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «ТПК «Будспорт» умовам тендерної документації, зокрема наданої технічної частини та її невідповідності кваліфікаційним критеріям.
1. Відповідно до додатку С ДСТУ Б.Д.1.1.-2013 «Правила визначення вартості будівництва» встановлено форму «договірної ціни». Бланк документу містить окремі складові, які підлягають заповненню.
Правильність оформлення та підписання документів перевіряються на всіх етапах оформлення договірних взаємовідносин в т.ч. органами Державної казначейської служби України. Тому нівелювання даного питання з Вашої сторони є некоректним.
Зважаючи на те, що на етапі оголошення процедури відкритих торгів у Замовника були відсутні розпорядчі документи щодо фінансування реконструкції об’єкту в повному обсязі, тендерна документація розроблялася з врахуванням планування касових видатків для виконання робіт терміном на 2 роки. Проєкт договору про закупівлю теж складено з врахуванням даного періоду виконання робіт.
Подана ТОВ «ТПК «Будспорт» договірна ціна передбачена на 2021 рік, що суперечить вимогам тендерної документації Замовника, істотним умовам проєкту договору та оголошенню про проведення відкритих торгів.
Згідно розроблених національних стандартів України з визначення вартості будівництва основні положення з визначення загальновиробничих, адміністративних витрат і прибутку виділено в окремий стандарт ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих, адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва».
В процесі здійснення детального аналізу кошторисної частини пропозиції ТОВ «ТПК «Будспорт» виявлено застосування коефіцієнтів, які не відповідають нормативним показникам (що слугують орієнтиром для співставлення). До прикладу у розрахунку ЗВВ витрат до локального кошторису № 7-2-1 застосовано коефіцієнт І блоку – 0,025476 та ІІІ блоку - 0,877695, в той час, як згідно Додатку Б ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 усереднені показники ЗВВ по даному виду робіт становлять по І блоку – 0,120 та ІІІ блоку – 2,73.
Використані коефіцієнти свідчать про застосування підрядником понижуючих коефіцієнтів, що не передбачено стандартом.
Крім того, встановлено ряд порушень. А саме:
ЛК 7-2-1 Загальнобудівельні роботи адмінспоруди
п.3,4,5 ) Заповнення дверних прорізів
В застосованих нормах відсутні кріпильні елементи, а саме: дюбеля та монтажна піна;
ЛК 7-2-2 Сантехнічні роботи адмінспоруди
п.3) Застосована норма Е17-1-6 «Установлення умивальників одиночних з підведенням холодної води» - не відповідає вимогам технічного завдання, а саме не передбачає підключення гарячої води;
п.7) Запропонована ціна 923,00 грн за душові піддони є аномально низькою, враховуючи середньоринкову ціну орієнтовно 2500,00 грн;
ЛК 7-2-4 Трибуни.
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та згідно порядку застосування ресурсних елементних кошторисних норм прямі витрати обчислюються на підставі потреби у матеріально-технічних та трудових ресурсах визначених за РКН та вартості ресурсів у поточних цінах. Наступні пункти не відповідають даним вимогам та технічному завданню, а саме:
п.2) В технічному завданні зазначена робота з найменуванням «Улаштування залізобетонних трибун бетон важкий В20 (М250), крупність заповнювача 20-40мм», що відноситься до розділу «Улаштування бетонної підготовки і фундаментів загального призначення» збірника «Бетонні та залізобетонні конструкції монолітні. ДСТУ БД 2.2-6:2016». На вище зазначений вид робіт в тендерній пропозиції вами була застосована норма робіт ЕН6-13-1, що відноситься до розділу «Улаштування підпірних стін і стін підвалів» із вище зазначеного збірника, яка не відповідає змістом затребуваному виду робіт технічного завдання.
Аналогічна ситуація склалася з пунктом 35.
п.12) В технічному завданні зазначена робота з найменуванням «Монтаж м/к трибун», що відноситься до підрозділу «Монтаж опорних конструкцій» збірника «Будівельні роботи. ДСТУ БД 2.2-2012». На вище зазначений вид робіт вами була застосована норма Е9-1-1 «Монтаж каркасів одноповерхових виробничих будівель одно- і багатопрогонових без ліхтарів» із вище зазначеного збірника, яка не відповідає змістом затребуваному виду робіт технічного завдання.
Аналогічна ситуація склалася з пунктами 18, 45, 51.
В тендерній пропозиції занижена ціна на застосовані матеріали:
• «Гарячекатана арматурна сталь гладка, клас А-1, дiаметр 6 мм» загальним
• об’ємом 0,140 тон;
• «Гарячекатана арматурна сталь перiодичного профiлю, клас А-III, дiаметр 12 мм» загальним об’ємом 2,588 тонн;
• «Гарячекатана арматурна сталь перiодичного профiлю, клас А-III, дiаметр 16-18 мм» загальним об’ємом 3,336 тонн;
• «Гарячекатана арматурна сталь гладка, клас А-1, дiаметр 8 мм» загальним об’ємом 1,788 тонн; «Гарячекатана арматурна сталь перiодичного профiлю, клас А-III, дiаметр 10мм» загальним об’ємом 0,258 тонн.
Одиночна вартість перелічених матеріалі за тонну становить 15173,01 грн без ПДВ з врахуванням перевезення, що свою чергу є нижче ринкової ціни. Зальна вартість застосованої гарячекатаної арматури становить 123 053,11 грн.
ЛК 7-2-5 Благоустрій. Огорожа
п.1) В технічному завданні зазначена робота з найменуванням «Виготовлення огорожі», що відноситься до будівельних робіт ДСТУ Б Д.2.2-2012 збірник «Металеві конструкції» норма на виготовлення градчастих конструкцій. На вище зазначений вид робіт вами була застосована норма Е9-73-2 «Виготовлення сходів прямолінійних з огорожею» із вище зазначеного збірника, яка не відповідає змістом затребуваному виду робіт технічного завдання.
п.2) В технічному завданні зазначена робота з найменуванням «Монтаж огорожі», що відноситься до будівельних робіт ДСТУ Б Д.2.2-2012 збірник «Металеві конструкції» розділ «Конструктивні елементи будівель і споруд». На вище зазначений вид робіт вами була застосована ремонтно-будівельна норма ДСТУ Б Д.4.2.4-2012, збірник «Інші ремонтно-будівельні роботи» розділ «Монтаж металоконструкцій» норма РН20-12-2 «Монтаж дрібних металоконструкцій вагою до 0,5т», яка не відповідає змістом затребуваному виду робіт технічного завдання.
ЛК 7-2-6 Благоустрій.
п.1) Згідно технічного завдання зазначена робота з найменуванням «Демонтаж спортивного покриття бігових доріжок», що відноситься до будівельних робіт ДСТУ Б Д.2.2-2012 збірник «Підлоги» норма «Влаштування покриттів з лінолеуму». На вище зазначений вид робіт вами була застосована норма ЕН11-21-1 «Влаштування покриттів полімерцементних одношарових наливних товщиною 4мм», яка не відповідає змістом затребуваному виду робіт технічного завдання.
п.4) В технічному завданні передбачено перевезення ґрунту до 10км. Засnована Вами розцінка С311-10 не містить витрат на експлуатацію машин і механізмів та паливно-мастильних витрат.
п.24) Згідно технічного завдання зазначена робота з найменуванням «Влаштування спортивного покриття бігових доріжок», що відноситься до ДСТУ Б Д.2.2-2012 збірник «Підлоги» норма «Влаштування покриттів полімерцементних двошарових наливних товщиною 12мм». На вище зазначений вид робіт вами була застосована норма ЕН11-23-5 «Влаштування покриттів безшовних епоксидно-каучукових товщиною 5мм», яка не відповідає змістом затребуваному виду робіт технічного завдання.
Відмічаємо, що в поданих розрахунках Вами внесено зміни в склад машин та механізмів в окремих позиціях проєкту (ЛК 7-2-6 п.9, 13, 18, 20). А саме: замінено «катки дорожні масою 13, 19 та 25т» на «каток дорожній STAVOSTROG VSH 102 масою 10т», який є у вас наявний, згідно поданої довідки. Дані зміни відбулися без збільшення часу експлуатації даного типу механізмів, що свідчить про недотримання технології у будівництві.
п.20) Згідно технічного завдання зазначена робота з найменуванням «Влаштування одношарової основи із щебню за товщини 15 см». Згідно проєкту фракція щебня складає 10-20мм. На вище зазначений вид роботи вами застосована розцінка з щебнем фракції 10-20 та 40-70мм, що не відповідає проєктному рішенню.
п.21) Вами не дотримано нормативної витрати щебню згідно РКН та невідповідно застосована фракція, згідно проєкту.
п.22) Згідно технічного завдання зазначена робота з найменуванням «Влаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів одношарових із литої асфальто-бетонної суміші за товщини 3 см». Згідно проєкту основу даного покриття складає суміш асфальто-бетонна, що застосовується у верхніх шарах покриттів, дрібнозернистий тип А, марка 1. Застосований Вами матеріал в даній позицій не відповідає проєктним рішенням.
Таким чином, здійснена перевірка по першому питанню вимоги демонструє суттєві порушення ДСТУ Б.Д.1.1.-2013 та вимог тендерної документації.
2. Згідно з частиною 1 статті 22 Закону, - тендерна документація безоплатно оприлюднюється Змовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Відповідно, електронні поля, що замовники будуть заповнювати в системі є частиною тендерної документації та розміщуються на вебпорталі в блоці - тендерна документація.
Відповідно до вимог чинного законодавства про публічні закупівлі та вимог тендерної документації дії Учасника мають відповідати тому, що вимагає Замовник. Не дотримання вимог тендерної документації підпадає під положення статті 31 Закону. Таким чином, якщо Замовником в конкретному електронному полі зазначено вимогу надати Документ, то це означає, що Учасник завантажує довідку на фірмовому бланку, якою підтверджує відсутність тієї чи іншої конкретної підстави, тим самим виконує вимогу тендерної документації.
Доводимо до Вашого відома, що Департамент дотримуючись положень статті 17 Закону та проаналізувавши практику розгляду скарг в АМКУ, роз’яснення стосовно моніторингу ДАСУ не вимагає від Учасників надання інформації, яка міститься у відкритих реєстрах.
Тендерна документація Замовника (в тому числі її електронні поля) розроблена таким чином, що Учасник у складі пропозиції на підтвердження відсутності підстав для відхилення згідно статті 17 Закону повинен надати 3 довідки, кожна з яких завантажується в конкретне окреме електронне поле.
Таким чином, по другому питанню Вашої вимоги виявлено невідповідність довідки вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до ст. 22 Бюджетного кодексу України розпорядники бюджетних коштів забезпечують ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів.
Дотримуючи вимог Закону, для реалізації об’єкту «Реконструкція стадіону по вул. І. Миколайчука, 1 в м. Кіцмань Чернівецької області» Замовником в Додатку 5 тендерної документації передбачено наступні критерії аналогії договору:
- за предметом закупівлі;
- за істотними умовами;
Затвердженою проєктно – кошторисною документацією по об’єкту та відповідно сформованим на її основі технічним завданням до тендерної документації визначено чіткий перелік робіт необхідний для реалізації проєкту будівництва. Вказаним переліком передбачено роботи різної трудомісткості та складності.
Зважаючи на те, що частиною другою статті 16 Закону визначено чітке обмеження для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (тобто Законом встановлено, що Замовник вимагає від Учасник тільки один аналогічний договір) Департамент має мати незаперечні докази, що наданий договір підтверджує досвід Учасника за усіма критеріями встановленими Замовником, в т.ч. встановлених Технічним завданням (Додаток 11 тендерної документації).
У наданому в складі пропозиції Відгуку відсутня інформація про виконання частини робіт передбчаеної Технічним завданням. В той же час, ТОВ «ТПК «Будспорт» у складі пропозиції на власний розсуд завантажено акти виконаних робіт за формою КБ-2в, проаналізувавши які підтверджено відсутність кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору» та невідповідність Технічному завданню, зокрема по Локальних кошторисам № 7-2-1; № 7-2-2, а № 7-2-6, які передбачені затвердженою проєктно-кошторисною документацією.
А тому, не підтверджено наявність кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору».
Замовник зобов’язаний дотримуватися вимог встановлених чинним законодавством та у разі наявності підстав передбачених статтею 31 Закону відхилити Учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Грубе порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" ч.16 ст.29
Номер:
78c1287be3b04c2f9adc527817453cf2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-009719-c.c1
Назва:
Грубе порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" ч.16 ст.29
Вимога:
Замовнику, яким чином, в обхід вимоги Закону ви відхили обидві пропозиції не даючи виправити невідповідності? Виправлення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах це право учасника та обов'язок замовника надати це право. Вимагаємо негайно переглянути надані пропозиції згідно чинного ЗУ "Про публічні закупівлі" інашке будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.04.2021 11:14
Вирішення:
Доброго дня, шановний Учасник!
Тендерним комітетом Департаменту капітального будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо про наступне.
Проєкт будівництва «Реконструкція стадіону по вул. І. Миколайчука, 1 в м. Кіцмань Чернівецької області» реалізується в рамках програми «Велике будівництво». Згідно протокольного рішення Офісу Президента України від 05.04.2021 № 41-01/441 проведення тендерних процедур закупівель робіт по об’єктах даної програми повинне бути завершене невідкладно. Крім того, згідно протокольного рішення Офісу Президента України від 19.04.2021 № 41-01/533 всі об’єкти, які реалізуються в рамках програми «Велике будівництво» повинні бути зданими в експлуатацію до 30-ї річниці Незалежності України, у термін не пізніше 10.08.2021.
З вищезазначеного випливає, що реалізація об’єкту «Реконструкція стадіону по вул. І. Миколайчука, 1 в м. Кіцмань Чернівецької області» повинна бути здійснена в максимально короткі терміни, а тому на проведення процедури відкритих торгів є обмаль часу.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно норм частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може звернутися до Учасника з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах лише з даних підстав:
- підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
- підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Нагадуємо, що пропозиція Вашої підрядної організації була відхилена з наступних причин:
1. не підтверджено наявність кваліфікаційного критерію - досвід виконання аналогічного договору. Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації вимагався один виконаний договір, що відповідає кваліфікаційному критерію за істотними умовами та предметом закупівлі. У складі пропозиції надано копії договорів № 238 від 29.07.2020, № 295 від 21.12.2020 та № 1609000056 від 02.09.2016. Жоден за яких не підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям за предметом закупівлі (договір № 295 від 21.12.2020 не відповідає ні за предметом закупівлі, ні за істотними умовами). Крім того, відсутні невід’ємні частини договору № 295 від 21.12.2020, а саме: Договірна ціна; Протокол погодження договірної ціни та Календарний графік. Надані Учасником у складі пропозиції не містять деталізації переліку виконаних робіт при реалізації аналогічного договору. Надана до Договору № 1609000056 КБ-3 на суму 3 811,14316 тис. грн., що не відповідає вартості Договору з урахуванням змін внесених Додатковою угодою від 28.12.2016 де вартість становить 3 998,40198 тис.грн.;
2. в складі пропозиції відсутні: Копія дозволу та/або ліцензії (з додатком) на право займатися відповідною господарською діяльністю, отримання яких передбачене чинним законодавством України, завірена належним чином (Об’єкт СС2, тому надання Ліцензії є обов’язковим) та Лист - зобов’язання у довільній формі про забезпечення комплексу енергоефективних заходів (встановлення енергозберігаючих конструкцій - вікна та двері); Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
3. надані довідки з обслуговуючого банку про відкриття поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті за кредитами не містять дати їх видачі, що унеможливлює їх перевірку відповідності вимозі «станом не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозиції конкурсних торгів»;
4. в наданій у складі пропозиції кошторисній документації заначено не правильну назву об’єкту «Реконструкція стадіону пров. І. Миколайчука в м. Кіцмань Чернівецької області», що не відповідає предмету закупівлі. Крім того, Договірна ціна «Тверда», що суперечить Проєкту договору (Додаток 10 до тендерної документації), де ціна «Динамічна»;
5. наданий у складі пропозиції Учасника Проєкт договору (Додаток 10 до тендерної документації) не заповнено належним чином;
6. крім того, відповідно до вимог встановлених Замовником при заповненні окремих електронних полів в електронній системі закупівель Учасники у складі пропозиції повинні надати 3 довідки в довільній формі згідно п. 6, 12, 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі. Натомість Учасником завантажено 1 довідку по ч. 1 ст. 17 Закону.
Доводимо до Вашого відома, що дія частини 16 статті 29 Закону не поширюється на підстави відхилення пропозиції ТОВ «Грін Маєток», які зазначено під номерами 2, 3, 4, 5.
Підсумовуючи вищезазначене, просимо з розумінням поставитися до обставин відхилення Вашої пропозиції та врахувати те, що згідно визначених функцій та покладених обов’язків Департамент не володіє достатнім часовим ресурсом, для застосування норм частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зайвої втрати часу) зважаючи на те, що в Замовника було достатньо підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Грін Маєток» на які не поширюється норма вищезгаданої статті.
Департамент просить Вас у майбутньому об’єктивно оцінювати вимоги тендерної документації Замовника, належним чином формувати свої пропозиції (з метою уникнення в подальшому ситуації з відхилення тендерної пропозиції), а також брати участь у закупівлях оголошених Департаментом.
Вдячні за участь, бажаємо успіху!
Статус вимоги:
Відхилено