-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Акумуляторні батареї для ВП РАЕС, ВП ХАЕС
Завершена
44 043 606.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 220 218.03 UAH
мін. крок: 0.5% або 220 218.03 UAH
Період оскарження:
25.03.2021 17:03 - 03.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо строків поставки продукції
Номер:
34bf20bc821a411bb15489c5fcf7b0a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-006672-b.c5
Назва:
Щодо строків поставки продукції
Вимога:
Інформуємо Вас, що компанія DIMIDA Sp. z o.o. є офіційним дистриб’ютором виробника акумуляторних батарей концерну EnerSys. Акумуляторні батареї виробництва EnerSys неодноразово постачались для потреб АЕС України, всі поставлені акумуляторні батареї пройшли необхідні етапи контролю, приймальні та приймально-здавальні випробування та успішно введені в експлуатацію на АЕС.
В процесі підготовки до участі в даній процедурі закупівлі нами було направлено запит виробнику акумуляторних батарей для отримання технічної пропозиції відповідно предмету закупівлі. Згідно листа ТОВ «ЕНЕРСІС» №26/03-1 від 26 березня 2021 року (копія додається до даної вимоги) строк виробництва та постачання акумуляторних батарей, що є предметом закупівлі, складає 240 днів від дати відкриття замовлення та здійснення попередньої оплати. Враховуючи строки, необхідні на проведення процедури закупівлі, кваліфікації учасників закупівлі, а також строки визначені чинним законодавством на оскарження результатів процедури закупівлі та укладання договору закупівлі – прогнозований строк укладання договору може становити не раніше 11 червня 2021 року. Відповідно, у разі перемоги нашого підприємства у даній процедурі закупівлі та укладанні договору на постачання, відкриття замовлення на виробництво акумуляторних батарей можливе лише у другій половині червня 2021 року. Враховуючи, що продукція, що є предметом закупівлі, належить до систем важливих для безпеки АЕС (СВБ, клас 3Н та 2З), згідно чинних нормативних документів ДП «НАЕК «Енергоатом» (СОУ НАЕК) виробництво такої продукції починається лише після узгодження планів якості кінцевим споживачем. Відповідно до строків, встановлених проектом договору, узгодження планів якості може зайняти до 20 днів, не враховуючи внесення коригувань у разі необхідності. Враховуючи вищенаведене та підсумовуючи всі строки, дотримання яких вимагається чинним законодавством, проектом договору, правилами виготовлення Продукції для СВБ – найбільш вірогідним датами початку виробництва продукції є не раніше, ніж початок липня 2021 року. Приймаючи до уваги терміни, необхідні на виготовлення продукції що зазначено виробником у листі №26/03-1 від 26.03.2021, за даних умов проведення процедури закупівлі поставка продукції можлива не раніше ніж у лютому 2022 року.
З огляду на вищевикладене, строки поставки продукції, вказані у Додатку 3 до Тендерної документації є неможливими для виконання. Такі стислі строки поставки вважаємо дискримінаційними по відношення до виробника продукції EnerSys та до DIMIDA Sp. z o.o. як до потенційного учасника процедури закупівлі.
Куруючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, що зокрема передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, та пунктом 4 статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
ВИМАГАЄМО
внести зміни до Додатку 3 до Тендерної документації в частині «строки поставки» та викласти його у наступній редакції: «Строк поставки Продукції – протягом 240 днів від дати укладання договору».
Додаток:
1. Лист ТОВ «ЕНЕРСІС» №26/03-1 від 26.03.2021 р – 2 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ДМД-НАЕК_006672-b-3.pdf 15.04.2021 11:04
- Додаток 1 до вимоги від 15.04.21.pdf 15.04.2021 11:04
Дата подачі:
15.04.2021 11:04
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»): відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
2d2015d46a074916acff71f68f91b946
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-006672-b.a4
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
про внесення змін до тендерної документації на закупівлю товарів за темою:
«ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП РАЕС, ВП ХАЕС)», оголошення № UA-2021-03-25-006672-b
ТОВ «Пауер-Експерт», як уповноважений представник виробника акумуляторних батарей BAE Batterien GmbH згідно Довіреності від 10.01.2020 (Додаток №1 до даної вимоги), що виготовляються згідно «ТУ У 3l.4-32161815-003:2012 Батареї акумуляторні закритого типу OGi», узгоджених ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДІЯР України у встановленому порядку.
Після детального розгляду Тендерної Документації в частині необхідних термінів постачання та вимог до контролю якості виробництва обладнання та приймаючи до уваги процедуру проведення відкритих торгів виконання постачання комплексу необхідного обладнання неможливе через наступні обставини:
1. Відповідно до Додатку 3 ТД необхідні строки поставки обладнання зазначені без прив’язки до дати укладення Договору
2. Відповідно до інформації на електронному майданчику системи PROZORRO визначено дату проведення аукціону 01.06.2021.
3. Враховуючи терміни, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі», на оскарження результатів процедури закупівлі та укладання договору (контракту) із переможцем процедури закупівлі при умові, вірогідною датою укладання договору (контракту) може бути 14-21 червня 2021 року.
Зазначена віще вірогідна дата укладання договору (контракту) не приймає до уваги можливе перенесення термінів проведення процедури відкритих торгів через можливі Вимоги\Скарги Учасників( в тому числі і до Антимонопольного Комітету)..
4. Відповідно до 2.3 Додатку 5 до ТД Покупець має право провести оцінку відповідності Продукції вимогам п. 2.1 Договору на заводі-виробнику (в тому числі на етапах виробництва).
5. Відповідно до п. 6.3.1 Постачальник зобов’язаний протягом 10 днів з дати укладання Договору (Контракту) направити на погодження Кінцевому споживачу проект плану якості на Продукцію.
6. Відповідно до п. 6.3.2 Постачальник зобов’язаний завчасно направити запит на адресу Покупця (Кінцевого споживача) щодо участі в оцінці відповідності Продукції на етапі виготовлення, згідно із затвердженим планом якості. В свою чергу, Покупець (Кінцевий споживач) протягом 10 днів після отримання запиту повідомляє Постачальника (Виробника) щодо участі представників Покупця (Кінцевого споживача) в оцінці відповідності Продукції на етапі виготовлення.
7. Крім того, обладнання, що являтися предметом закупівля не являться стандартним загальнопромисловим і має значно більший термін виготовлення з урахуванням вимог Додатку 5 до ТД.
Враховуючи вищенаведене, очевидно, що встановлені Додатком 3 до ТД терміни поставки продукції є нереальними.
Керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII:
ВИМАГАЄМО:
Для можливості виконання постачання необхідного Замовнику Обладнання в принципі та забезпечення рівних умов для потенційних учасників процедури закупівлі та внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
- зазначити термін поставки продукції 3-5 місяців від дати укладання договору (контракту).
Додатки:
1. Довіреність від BAE Batterien GmbH 10.01.2020
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Пауер-Експерт.pdf 12.04.2021 16:13
Дата подачі:
12.04.2021 16:13
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»): відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Про внесення змін до ТД та проекту договору
Номер:
f7e2d1261c7240209023d70aa0b00c26
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-006672-b.c3
Назва:
Про внесення змін до ТД та проекту договору
Вимога:
Відповідно пункту 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом».
Відповідно статті 626 Цивільного кодексу України №435-ІV (далі ЦКУ):
«Договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків».
«Договір є двостороннім, якщо правами та обов'язками наділені обидві сторони договору».
Статтею 627 ЦКУ передбачено:
«Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості».
Статтею 628 ЦКУ передбачено:
«Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства».
Статтею 549 ЦКУ визначено:
«1. Неустойкою (штрафом, пенею) є грошова сума або інше майно, які боржник повинен передати кредиторові у разі порушення боржником зобов'язання.
2. Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання.
3. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання.»
Статтею 550 ЦКУ передбачено:
«1. Право на неустойку виникає незалежно від наявності у кредитора збитків, завданих невиконанням або неналежним виконанням зобов'язання.
2. Проценти на неустойку не нараховуються.
3. Кредитор не має права на неустойку в разі, якщо боржник не відповідає за порушення зобов'язання (стаття 617 цього Кодексу)».
Статтею 551 ЦКУ визначено:
«1. Предметом неустойки може бути грошова сума, рухоме і нерухоме майно.
2. Якщо предметом неустойки є грошова сума, її розмір встановлюється договором або актом цивільного законодавства.
Розмір неустойки, встановлений законом, може бути збільшений у договорі, якщо таке збільшення не заборонено законом.»
Приймаючи до уваги відповідь Замовника на вимогу №UA-2021-03-25-006672-b.c1, а також з огляду на те, що Замовником в проекті договору поставки (Додаток 5 до ТД) пунктом 7.2 передбачено неустойку у вигляді пені та штрафу за несвоєчасне виконання поставки Продукції, керуючись чинним законодавством України, а саме Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ та Цивільним кодексом України №435-ІV, з метою забезпечення рівних прав та обов’язків Покупця та Постачальника
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до пункту 3 Розділу V тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
якщо учасник є резидентом
– оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
якщо учасник не є резидентом
– оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію.
2. Внести зміни до розділу VІІ проекту договору поставки (додаток 5 до ТД), в якому передбачити відповідальність Покупця за порушення строків оплати за поставлену Продукцію в наступному вигляді:
«За порушення строку оплати за поставлену Продукцію за Договором Покупець зобов’язаний сплатити Постачальнику пеню в розмірі 0,1% від суми, не сплаченої в строк за Договором, за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ. Нарахування штрафних санкцій здійснюється за весь період прострочення виконання зобов’язання. За прострочення сплати за поставлену Продукцію за Договором Покупець додатково сплачує штраф у розмірі 7% від суми не сплаченої в строк за Договором.
Покупець на вимогу Постачальника зобов’язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення».
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ДМД-НАЕК_006672-b-2.pdf 07.04.2021 12:03
Дата подачі:
07.04.2021 12:03
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Згідно із п. 37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в подальшому – Закон) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
За правилом норми ч. 2 ст. 20 закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи.
Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються, зокрема, відомості: проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Частина 3 вказаної норми Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно із ч. 1 ст. 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
За таких умов хочемо наголосити, що умови проекту договору визначаються замовником на власний розсуд з урахуванням наявності виділеного фінансування, критеріїв прийнятності умов договору для замовника як покупця продукції з урахуванням принципу максимальної економії та ефективності. Учасник закупівлі у разі якщо їх не влаштовують умови визначені Замовником можуть не приймати у ній участь.
Таким чином визначені Вами умови не є прийнятними для Замовника з огляду на наступне:
По-перше умова, що «покупець на вимогу постачальника зобовязаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції» не потребує включення в умови договору, оскільки така можливість для продавця продукції передбачена умовами ст. 625 ЦК України.
По-друге пеня у розмірі 0,1% від суми не сплаченої у строк оплати за Договором, за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки НБУ ставить у дискримінаціне становище Замовника, оскільки учасник закупівлі який може бути переможцем тендеру, у разі порушення Замовником як покупцем продукції строків оплати укладеного за результатами закупівлі договору, окрім передбаченої законодавством компенсації від знецінення грошових коштів (інфляції) та 3% річних, вимушений буде сплатити додатково пеню, на противагу цьому відповідальність постачальника (учасника переможця торгів) буде обмежена 0,1% від суми невиконаного зобов’язання за кожен день прострочення його виконання.
Також згідно із ст. 1 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань» платники грошових коштів сплачують на користь
одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що
встановлюється за згодою сторін. Дана норма передбачає згоду сторін щодо розміру пені, в даному випадку Замовник не висловлює своєї згоди щодо внесення таких змін до проекту договору та ТД в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про внесення змін до тендерної документації щодо умов оплати
Номер:
d138c027df4041b4b2b4c550b505e14f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-006672-b.a2
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації щодо умов оплати
Вимога:
Повідомляємо Вас, що наша компанія Товариство з обмеженою відповідальністю «Пауер-Експерт» має намір взяти участь у процедурі закупівлі товарів за темою: «ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП РАЕС, ВП ХАЕС)» згідно оголошення на порталі публічних закупівель номер у Prozorro UA-2021-03-25-006672-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Пауер-Експерт» постачає акумуляторні батареї для потреб ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» більше 7 років. На жаль, у відповідності до нашого досвіду, останнім часом зобов’язання щодо оплати поставлених акумуляторних батарей виконувались замовником несвоєчасно. За деякими договорами мало місце суттєве прострочення оплати за поставлене обладнання, що значно ускладнювало планування та ведення господарської діяльності підприємства.
З врахуванням вищезазначеного та приймаючи до уваги п. 2 Розділу ІІ тендерної документації, згідно з яким Замовник має право внести зміни до тендерної документації за результатами звернень, та Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII для забезпечення добросовісної конкуренції ;
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 02.04.2021 15:01
Дата подачі:
02.04.2021 15:01
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Враховуючи оформлені ВП АЕС заявки на закупівлю, існуючий високий рівень кредиторської заборгованості та низький рівень фінансування Замовника, вважати неможливим прийняття рішення щодо необхідності застосування акредитивної форми розрахунку при закупівлі акумуляторних батарей для ВП РАЕС, ВП ХАЕС.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
про внесення змін до умов розрахунку
Номер:
bc7d1afaece64787b720c42c78ca26e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-006672-b.c1
Назва:
про внесення змін до умов розрахунку
Вимога:
Інформуємо Вас, що наша компанія DIMIDA Sp. z o.o. має намір прийняти участь у процедурі закупівлі товарів за темою: «ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори (Акумуляторні батареї для ВП РАЕС, ВП ХАЕС)» згідно оголошення на порталі публічних закупівель PROZORRO UA-2021-03-25-006672-b.
DIMIDA Sp. z o.o. має багаторічний досвід із постачання акумуляторних батарей для потреб АЕС. Поставлена продукція згідно контрактів з ДП «НАЕК «Енергоатом» успішно експлуатується на ВП ЗАЕС, ВП РАЕС, ВП ХАЕС.
Враховуючи досвід виконання аналогічних контрактів вимушені звернути увагу на систематичне порушення з боку ДП «НАЕК «Енергоатом» строків оплати за поставлену продукцію, що неодноразово призводило до суттєвих труднощів в роботі нашого підприємства. В тому числі, на даний час наявна заборгованість перед нашим підприємством за поставлені акумуляторні батареї для ВП РАЕС за контрактом №53-129-01-20-02099 від 16.04.2020. Також необхідно брати до уваги той факт, що продукція, що є предметом закупівлі, виготовляється виробниками лише при 100% передоплаті, що обумовлено вимогами до контролю якості та проведенні приймально-здавальних випробувань. Несвоєчасне виконання ДП «НАЕК «Енергоатом» своїх зобов’язань в частині оплати за поставлену продукцію (протягом 2019-2020 рр. затримка оплати становила в середньому від 50 до 210 календарних днів) неодноразово призводило до порушення DIMIDA Sp. z o.o. свої фінансових зобов’язань перед контрагентами, до несвоєчасної сплати податків та до затримки із виплати заробітної плати.
Приймаючи до уваги вищенаведене та враховуючи наявну прострочену заборгованість перед нашим підприємством вважаємо умови оплати, що визначені п. 3 розділу V тендерної документації дискримінаційними по відношенню до DIMIDA Sp. z o.o., оскільки саме з вини ДП «НАЕК «Енергоатом» у нашого підприємства наразі відсутня фінансова спроможність для участі у даній процедурі закупівлі та своєчасного розрахунку з виробником продукції у разі перемоги та укладанні контракту на поставку.
Керуючись п. 2 Розділу ІІ тендерної документації, відповідно до якого Замовник має право внести зміни до тендерної документації за результатами звернень, та Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, статтею 5 якого передбачається:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
ВИМАГАЄМО:
внести зміни до умов пункту 3 розділу V тендерної документації та викласти його в наступній редакції:
Оплата за договором здійснюється у валюті пропозиції, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність до відвантаження продукції у встановлені контрактом терміни при умові позитивних результатів проведення приймально-здавальних випробувань.
Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії.
Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами приймально-здавальних випробувань та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ДМД-НАЕК_006672-b.pdf 01.04.2021 12:27
Дата подачі:
01.04.2021 12:27
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Враховуючи оформлені ВП АЕС заявки на закупівлю, існуючий високий рівень кредиторської заборгованості та низький рівень фінансування Замовника, вважати неможливим прийняття рішення щодо необхідності застосування акредитивної форми розрахунку при закупівлі акумуляторних батарей для ВП РАЕС, ВП ХАЕС.
Статус вимоги:
Відхилено