-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (Томатна паста, Повидло, Огірки консервовані, Помідори консервовані, Горошок консервований, Горох колотий)
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рожко Микола Дмитрович, заступник директора, голова тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату, e-mail: snyatin_pni@ukr.net, тел. +3803476 21668. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Томатна паста, Повидло, Огірки консервовані, Помідори консервовані, Горошок консервований, Горох колотий. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Томатна паста - ДК 021:2015: код 15331425-2 «Томатне пюре», Повидло - ДК 021:2015: код 15332000-4 «Оброблені фрукти та горіхи», Огірки консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі», Помідори консервовані - ДК 021:2015: код 15331000-7 «Оброблені овочі», Горошок консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох», Горох колотий консервований - ДК 021:2015: код 15331132-1 «Оброблений горох». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Томатна паста – 2000 кг., Повидло – 3000 кг., Огірки консервовані – 3500 кг., Помідори консервовані – 3500 кг., Горошок консервований – 2000 кг, Горох колотий – 1200 кг. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 570 000,00 грн. (п’ятсот сімдесят тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 грн. (п’ять тисяч сімсот грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «12» квітня 2021 року час 01:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». ____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
мін. крок: 1% або 5 700.00 UAH
Щодо скасування рішення Замовника
- протокол 307 щодо вимоги.pdf 31.05.2021 14:55
СКАРГА на рішення та бездіяльність замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель
- Дог116.pdf 22.04.2021 22:41
- Дог117.pdf 22.04.2021 22:41
- Скарга.PDF 23.04.2021 09:08
- пояснення по суті скарги.docx 26.04.2021 19:10
- пояснення по суті скарги вих №515 від 26.04.2021.pdf 26.04.2021 19:10
- протокол_щодо_рiшення_колегii.pdf 17.05.2021 14:42
- рішення від 26.04.2021 № 8969 + лист Замовнику.pdf 27.04.2021 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2021 № 10121.pdf 11.05.2021 19:09
- рішення від 07.05.2021 № 10121.pdf 13.05.2021 17:27
Щодо скасування рішення Замовника
- Дог117.pdf 17.04.2021 13:50
- Дог116.pdf 17.04.2021 13:50
- відповідь на вимогу.pdf 21.04.2021 15:24