-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Мітчики, плашки, фрези
1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900; 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049; 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 42670000-3 Частини та приладдя до верстатів (Мітчики, плашки, фрези); 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 42674000-1, 42670000-3; 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації; 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 497 414,60 грн. (Два мільйони чотириста дев’яносто сім тисяч чотириста чотирнадцять грн. 60 коп.) з ПДВ; 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.04.2021 18:00; 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації; 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 74 922,00 (сімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять дві гривні 00 коп.); 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія або страхова гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 26.04.2021 18:00; 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 24 972,00 грн. (двадцять чотири тисячі дев’ятсот сімдесят дві гривні 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.
мін. крок: 1% або 24 972.00 UAH
Скарга, щодо прийнятих рішень Замовника
- Інформація до тендерної пропозиції.pdf 07.05.2021 11:21
- Протокол про відміну закупівлі UA-2020-07-17-003367-c.doc 07.05.2021 11:21
- Серт 9001 РУКО і переклад нотаріальн.pdf 07.05.2021 11:21
- Скарга.pdf 07.05.2021 11:21
- Сertificate_Canela_ЗРАЗОК.pdf 07.05.2021 11:21
- ТД мітчики.docx 07.05.2021 11:21
- MEM Quality Certificate_ЗРАЗОК.pdf 07.05.2021 11:21
- UA-2021-03-25-007342-c-qualifications-1.pdf 07.05.2021 11:21
- Платіжне доручення СКАРГА.pdf 07.05.2021 11:37
- рішення від 11.05.2021 № 10213 + лист Замовнику.pdf 12.05.2021 11:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2021 №11194.pdf 24.05.2021 17:43
- рішення від 21.05.2021 №11194.pdf 26.05.2021 20:50
- Пояснення по суті Скарги_426-20.docx 14.05.2021 09:42
- протокол.docx 14.05.2021 09:42
- Скан Протокол, пояснення 10-21.pdf 14.05.2021 09:42