-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки за кодом ДК 021:2015 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
2 991 968.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 959.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 959.84 UAH
Період оскарження:
25.03.2021 15:11 - 16.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Технічні вимоги
Номер:
32e6217539cb4f22be4699edfe63b367
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004922-b.a3
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Шановні Замовники. Ми так і не отримали від Вас відповідь по нашій вимозі, лише скопійовану відповідь з іншої вимоги, яка до наших виомг ніякого відношення не має. Тому повторно просимо: Згідно з Вашим технічним завданням підходить ноутбук лише одного виробника, що обмежує конкуренцію та суперечить принципам проведення публічних закупівель. Вимагаємо навести приклади ноутбуків хоча б 2 виробників, щоб повністю відповідали б Вашим вимогам, а також бюджету закупівлі. В інакшому випадку ми вимагаємо внести зміни до технічного завдання, щоб учасники могли пропонувати ноутбуки які б відповідали наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 №1440 зі змінами (№ 752 від 30.05.2019) «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», а не прописаним вимогам під одного конкретного виробника. А саме: процесор, що Ви вимагаєте суперечить даному наказу в частині тактової частоти, так як згідно з вимог вона має бути не менше 2,0 Ghz, в той час як Ви вимагаєте тактову частоту не менше ніж 1,2GHz. Більше того, процесори які б відповідали вимогам наказу мають технологію 14nm, що знову ж таки суперечить Вашим вимогам. Надаємо посилання на офіційний сайт виробника процесорів, де Ви самі можете в цьому переконатися: https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/series/195733/10th-generation-intel-core-i3-processors.html#@Mobile . Стосовно типу матриці повідомляємо наступне: технологія типу матриць IPS (In-Plane Switching) є пропрієтарною для дисплеїв виробників LG та Sharp. Особливістю даної технології є технологія WVA(Wide Viewing Angle) – широкі кути огляду. Всі виробники обладнання, що використовують у своїх моделях матриці інших виробників (не LG або Sharp) не мають можливості використовувати у назві дисплею IPS. Тому матриці WVA є повним еквівалентом матрицям IPS за технологіями та параметрами. Опираючись на все вищеперелічене, ми вимагаємо внести змінити до технічного завдання: базова тактова частота процесора повинна бути не менше 2,0 Ghz, прибрати вимогу щодо технології 10nm, а також у частині типу матриці зазначити IPS або еквівалент. Таким чином учасники будуть мати змогу пропонувати ноутбуки від різних виробників, а не лиш від одного, що в свою чергу забезпечить чесну конкуренцію і буде відповідати принципам проведення публічних закупівель. В інакшому випадку, ми будемо змушені звернутись до відповідних органів, задля забезпечення конкурентоспроможної процедури закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2021 12:43
Вирішення:
Шановний учаснику!
Згідно з питанням щодо центрального процесора, буде внесено зміни до технічного завдання.
Щодо питання, яке стосується типу матриці дисплея ноутбуку, а саме використання еквівалентів на прикладі WVA та ін. замість IPS, повідомляємо, що технічне завдання складено згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 №1440 зі змінами (№ 752 від 30.05.2019) «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти». У Наказі зазначаються наступні параметри матриці ноутбуку: відеомонітор: інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не менше ніж 13,3", з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080; тип матриці – IPS». У зв’язку з цим, еквіваленти обладнання, що суперечать Наказу Міністерства освіти і науки України, розглядатися не будуть.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
1
Номер:
3104544002e94794ba60ad6d7496693d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004922-b.c2
Назва:
1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі комп’ютерне обладнання за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Разом з тим, «ПРЕДСТАВНИЦТВО» - це правовідношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на
підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи,
змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником
вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом
вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
ВРАХОВУЮЧИ ВСЕ ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, повідомляємо, що юридична особа або фізична особа підприємець, яка веде підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом, реалізує та рекламує продукцію, згідно своїх повноважень, виступає представником виробника. Крім того у Замовника відсутні правові механізми встановлювати, стверджувати або заперечувати те, що учасник являється або не є представником виробника. Тобто авторизаційний лист – це документ, який не має жодної юридичною сили та не несе ніякої гарантії, адже не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 12:27
Вирішення:
Шановний учасник, повідомляємо, що тендерна документація складена з дотриманням норм Закону, зокрема, з врахуванням норм статтей 5,22-23. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Будь-які дискримінаційні вимоги при цьому відсутні, оскільки норми документації стосуються всіх, без виключення, учасників процедури закупівлі. Заявляючи своє бажання бути учасником закупівлі, учасник не позбавлений права звернутись до виробника або офіційного представника виробника в Україні із відповідним запитом щодо надання йому будь-яких документів щодо якості та/або сертифікації продукції, яку він має намір реалізувати, підтвердженням чого і є відповідний лист та відповідь на нього. Тому саме ця умова унеможливлює придбання неякісної та не сертифікованої продукції, також інформуємо, що авторизований лист потрібен для запобігання закупівлі нелегальної продукції для належного захисту інтересів Замовника, щодо авторизованого джерела постачання товару, як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі, контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використані, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Крім того, дана вимога сприяє більший економії. З огляду на вищевикладене, повідомляємо Вам про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні вимоги
Номер:
2b4325955f46489190c0e995beb9a9e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004922-b.c1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Шановні Замовники. Згідно з Вашим технічним завданням підходить ноутбук лише одного виробника, що обмежує конкуренцію та суперечить принципам проведення публічних закупівель. Вимагаємо навести приклади ноутбуків хоча б 2 виробників, щоб повністю відповідали б Вашим вимогам, а також бюджету закупівлі. В інакшому випадку ми вимагаємо внести зміни до технічного завдання, щоб учасники могли пропонувати ноутбуки які б відповідали наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 №1440 зі змінами (№ 752 від 30.05.2019) «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», а не прописаним вимогам під одного конкретного виробника. А саме: процесор, що Ви вимагаєте суперечить даному наказу в частині тактової частоти, так як згідно з вимог вона має бути не менше 2,0 Ghz, в той час як Ви вимагаєте тактову частоту не менше ніж 1,2GHz. Більше того, процесори які б відповідали вимогам наказу мають технологію 14nm, що знову ж таки суперечить Вашим вимогам. Надаємо посилання на офіційний сайт виробника процесорів, де Ви самі можете в цьому переконатися:
https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/series/195733/10th-generation-intel-core-i3-processors.html#@Mobile .
Стосовно типу матриці повідомляємо наступне: технологія типу матриць IPS (In-Plane Switching) є пропрієтарною для дисплеїв виробників LG та Sharp. Особливістю даної технології є технологія WVA(Wide Viewing Angle) – широкі кути огляду. Всі виробники обладнання, що використовують у своїх моделях матриці інших виробників (не LG або Sharp) не мають можливості використовувати у назві дисплею IPS.
Тому матриці WVA є повним еквівалентом матрицям IPS за технологіями та параметрами.
Опираючись на все вищеперелічене, ми вимагаємо внести змінити до технічного завдання: базова тактова частота процесора повинна бути не менше 2,0 Ghz, прибрати вимогу щодо технології 10nm, а також у частині типу матриці зазначити IPS або еквівалент.
Таким чином учасники будуть мати змогу пропонувати ноутбуки від різних виробників, а не лиш від одного, що в свою чергу забезпечить чесну конкуренцію і буде відповідати принципам проведення публічних закупівель. В інакшому випадку, ми будемо змушені звернутись до відповідних органів, задля забезпечення конкурентоспроможної процедури закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 11:39
Вирішення:
Шановний учасник, повідомляємо, що тендерна документація складена з дотриманням норм Закону, зокрема, з врахуванням норм статтей 5,22-23. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Будь-які дискримінаційні вимоги при цьому відсутні, оскільки норми документації стосуються всіх, без виключення, учасників процедури закупівлі.
Заявляючи своє бажання бути учасником закупівлі, учасник не позбавлений права звернутись до виробника або офіційного представника виробника в Україні із відповідним запитом щодо надання йому будь-яких документів щодо якості та/або сертифікації продукції, яку він має намір реалізувати, підтвердженням чого і є відповідний лист та відповідь на нього. Тому саме ця умова унеможливлює придбання неякісної та не сертифікованої продукції, також інформуємо, що авторизований лист потрібен для запобігання закупівлі нелегальної продукції для належного захисту інтересів Замовника, щодо авторизованого джерела постачання товару, як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України.
Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі, контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використані, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Крім того, дана вимога сприяє більший економії.
З огляду на вищевикладене, повідомляємо Вам про відсутність підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено