-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт ( облаштування тротуарною плиткою ) подвір'я Селищанського навчально-виховного комплексу в с. Селище Дністровського району Чернівецької області
Торги не відбулися
199 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.95 UAH
Період оскарження:
25.03.2021 14:58 - 04.04.2021 17:00
Вимога
Вирішена
Звернення до держаудит служби України (через різні електронні майданчики)
Номер:
05bc96c1401749ee981530a7ca8999dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004498-b.c9
Назва:
Звернення до держаудит служби України (через різні електронні майданчики)
Вимога:
Також надаю коментар до протоколу Замовника щодо відхилення прпозиції ТОВ "Універсал буд-2020".
Замовником встановлено, що при звірці технічних документів ( Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок, Локальний кошторис , Дефектний акт, підсумкова відомість ресурсів ) є порушення та помилки.
Проте предмет порушення не деталізується. Насправді ж помилок немає, а причиною порушення є кошторисна документація ТОВ "Універсал буд-2020" датована 11.02.2021 р., яка передує даті оголошення цієї закупівлі 42 добами. Програмний комплекс АВК автоматично виставляє дату, що свідчить про наявність інформації у ТОВ «Універсал БУД-2020» про цю закупівлю задовго до її оголошення.
Є підстави вважати присутність корупційної схеми у цій закупівлі. Встановлені обставини потребують більш поглибленого вивчення поданих пропозицій (в т.ч. за економічною вигодою) та надання правової оцінки діям Замовника у цій закупівлі.
Звертаюсь до Держаудит служби України при розгляді мого оскарження прийняти до уваги наведену у цьому коментарі інформацію.
Посилання в т.ч. на це оскарження (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-25-004498-b) надсилаю до держаудит служби поштою листом за №101 від 13.04.2021 р.
У разі задоволення моєї вимоги щодо визнання мене переможцем у цій закупівлі з найбільш економічно вигідною ціною та належно оформленими документами - декларую готовність відкликати це звернення, як таке, що, втратило предмет оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження.pdf 13.04.2021 23:12
Дата подачі:
13.04.2021 23:12
Вирішення:
Шановний Учасник ! Відділ освіти Сокирянської міської ради відхилив тендерну пропозицію ТОВ " Універсал Буд -2020" ( протокол № 33 від 13.04.2021р ). Причини відхилення вказані в протоколі. Що стосується відхилення Вашої тендерної пропозиції , помилки , які виникли у завантажених Вами документами є не формальними , а суттєвими.це і кваліфікаційні вимоги статті 16, технічні характеристики ( технічне завдання - відсутність вартість робіт , а також відсутність акту огляду об'єкта ). Із вищевказаних причин у відділу освіти Сокирянської міської ради відсутні підстави для визнання Вас , як учасника - переможця ( протокол № 32 від 12.04.2021р ) .
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Офіційне звернення до держаудитслужби України (через кілька майданчиків)
Номер:
96a569d0afde482293218532bf0aadb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004498-b.a8
Назва:
Офіційне звернення до держаудитслужби України (через кілька майданчиків)
Вимога:
Окремим вкладенням долучаю оскарження рішення Замовника щодо відхилення моєї прпозиції за цією закупівлею.
Також надаю коментар до протоколу Замовника щодо відхилення прпозиції ТОВ "Універсал буд-2020".
Замовником встановлено, що при звірці технічних документів ( Договірна ціна, Зведений кошторисний розрахунок, Локальний кошторис , Дефектний акт, підсумкова відомість ресурсів ) є порушення та помилки.
Проте предмет порушення не деталізується. Насправді ж причиною порушення є кошторисна документація ТОВ "Універсал буд-2020" датована 11.02.2021 р., яка передує даті оголошення цієї закупівлі 42 добами. Програмний комплекс АВК автоматично виставляє дату, що свідчить про наявність інформації у ТОВ «Універсал БУД-2020» про цю закупівлю задовго до її оголошення.
Звертаюсь до Держаудит служби України при розгляді мого оскарження прийняти до уваги наведену у цьому коментарі інформацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2021 22:40
Опис причини скасування:
технічна помилка - не завантажив файл на який посилаюсь
Дата скасування:
13.04.2021 22:42
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення та вимога
Номер:
427cdb1cf901417cab833a800e70bfe9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004498-b.a7
Назва:
Оскарження рішення та вимога
Вимога:
Ваше рішення згідно протоколу від 12 квітня 2021 р. №32 щодо відхилення моєї пропозиції по закупівлі «Поточний ремонт (облаштування тротуарною плиткою) подвір’я Селищанського навчально-виховного комплексу в с. Селище Дністровського району Чернівецької області (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-25-004498-b) носить формальний характер та суперечить чинному законодавству і складеній Вами тендерній документації (ТД)!
Виявлені Вами, так звані порушення, далі цитую та коментую з аргументованими запереченнями:
«Додаток № 1 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям» Довідка про наявність обладнання та матеріально- технічної бази ( Таблиця А )
Пункт 3 Матеріально-технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) Адреса: 60111 , вул. Сільська 18 а с. Ленківці , Дністровський р-н ; Площа 674,8 м.квад. не вказано номер договору.
Якщо Ви уважно вивчали подану нами документацію, то мали б розглянути долучену у складі моєї пропозиції до листа №87 від 07.04.2021 р. окремим додатком копію договору оренди нежитлової будівлі без номеру. Отож нелогічно і банально визначати порушенням відсутність номеру договору у договорі б/н!
Крім того, у ТД Замовника визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції учасника та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки, тощо. Зважаючи на Ваше ж визначення не перечте самі собі! З вище наведеного стає зрозумілим, що наведене Вами порушення, по-перше не логічне, по-друге не впливає на зміст пропозиції адже копія відповідного договору присутня у складі пропозиції!
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ( аналогічних ) за предметом закупівлі договору ( договорів ) ( Форма 3 ).
Чітко вказано: адреса, контактні телефони особи контрагента, відповідального за виконання умов договору. Учасник ФОП Погонець О Д. не вказав адресу контрагента ( не за формою 3).
Знову ж суперечите визначенню формальних (несуттєвих) помилок у Вашій ТД! Згідно поданої форми нами зазначено відповідальних осіб та їх контактні дані (номер телефону)! Яким чином незазначена адреса контрагента (відповідальних осіб) впливає на зміст пропозиції!?!?!? Зазначене Вами порушення є цинічним та необ’єктивним і носить формальний та упереджений характер!
Пункт 8. - Учасник надає копію чи оригінал листа відгуку про виконання договору ( ів ), копія якого надана згідно п3.1. ( не менше 1) . Відгук повинен бути належно оформлений , містити посилання на договір що виконувався , стан виконання договору , вихідний номер та дату видачі такого документ
Учасник завантажив лист - відгук , але відсутній вихідний номер та дача видачі документу.
Вивчаючи подану пропозицію уповноваженій особі треба мати більш пильну увагу! У разі ж присутності уваги на належному рівні не порушувати прав учасника та норм чинного законодавства в частині формулювання безпідставних заперечень (наклепів)! Звертаю Вашу увагу на сторінку 90 поданої нами пропозиції – там надано відгук Кельменецької селищної ради з усіма атрибутами, що Ви вимагали згідно ТД.
Додаток № 2 « Технічне завдання»
Учасник ФОП Погонець Олександр Дмитрович у своїй пропозиції надав Додаток № 2 не заповнений в частині зазначення вартості на відповідні роботи.
У п.20 ТД Замовника визначено: «Пропозиція подається в електронному вигляді та завантажується з файлами з (в т.ч.) інформацією в довільній формі про відповідність запропонованих робіт технічним, якісним та кількісним вимогам згідно «Технічного завдання» (Додаток №2 до цього Оголошення);»
Мною, як учасником, визначену Замовником вимогу виконано в повному обсязі – надано лист-згоду №72 від 07.04.2021 р. (сторінка 17 моєї пропозиції) з встановленими технічними, якісними і кількісними та іншими характеристиками предмету закупівлі згідно технічного завдання визначеного замовником! Інформація про вартість робіт детально визначена за статтями видатків у поданій кошторисній документації – сторінки 29-38 моєї пропозиції.
Учасник повинен надати у складі цінової пропозиції акт огляду об’єкта .
ФОП Погонець О.Д. у складі своєї пропозиції надав лист - роз’яснення з посиланням на законодавство про підстави ненадання Акту огляду об’єкта. Проте, як зазначалося раніше у період уточнень , відповідно до ч.З ст. 22 ЗУ « Про публічні закупівлі» , тендерна документація може містити іншу інформацію , вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо попереднього обстеження об’єкта дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки , та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування , що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України « Про публічні закупівлі « . Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно - правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
У поданому листі-пояснені, разом з посиланням на відповідні норми чинного законодавства щодо відсутності у складі пропозиції акту огляду об'єкту, також задекларовано розуміння обсягів робіт згідно технічного завдання та, у разі моєї перемоги, готовність виконати замовлення у відповідності.
Чому у своєму запереченні посилаючись на ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Ви цю норму одразу ж нівелюєте – відхиляючи мною підготовлену у відповідності до визначених вимог економічно вигіднішу на 31 605,99 грн. пропозицію?
У визначеному Вами заперечені зазначені факти не впливають на зміст моєї пропозиції – це доведений мною факт у відповідності до норм чинного законодавства та ТД Замовника згідно вище викладеного!
Зважаючи на вище зазначене, звертаюсь до Вас з ВИМОГОЮ відміни Вашого рішення за протоколом від 12 квітня 2021 р. №32 по закупівлі «Поточний ремонт (облаштування тротуарною плиткою) подвір'я Селищанського навчально-виховного комплексу в с. Селище Дністровського району Чернівецької області» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-25-004498-b), як такого, що є необ’єктивним, упередженим та порушує норми чинного законодавства у частині п.2 п.5 ч.1 ст.5 та положення ТД Замовника п. 20 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, п.3 (Форма №3), п.8 додатку 1 ТД та додатку 2 ТД. Визнання мене переможцем з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією та належно оформленою документацією.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2021 06:41
Вирішення:
Шановний Учасник ФОП Погонець Олександр Дмитрович ! Розглянувши Ваше оскарження результату кваліфікації , ми , як Замовник надаємо Вам відповідь. В тендерній документації чітко вказано , які документи , я з кими додатками , установчими документами , тощо має правильно оформити Учасник та завантажити документи . " Так звані порушення " , на Вашу думку , не є формальними, а суттєвими. .Майже всі ці порушення відносяться до кваліфікаційних вимог статті 16 ЗУ " Про публічні закупівлі ".( але у спрощеній закупівлі 24 години на усунення невідповідностей немає ). Якщо Замовник конкретизує у своїй тендерній документації документ ( з вихідним номером та датою, номером договору т.д. ) , Ви як Учасник маєте це виконати.Те, що Ви належним чином не оформили документи , тільки Ваша відповідальність. Навіщо Замовник визначає вимоги , детально описує , який документ , що має бути оформлено та завантажено , якщо Учасник на свій розсуд оформляє тендерну пропозицію. Виходячи із вищевказаного Ваша вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.04.2021 09:21
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасників
Номер:
c36f4eeb28b74c6fbc3ca970fa874dcc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004498-b.b6
Назва:
Дискримінація учасників
Вимога:
Добрий день, роз'ясніть будь ласка який сенс огляду об'єкту, загальною площею 191,7 м2 (типового проекту), якщо категорія складності даної роботи СС1 та відсутня розроблена графічна частина Проектного інституту.
Для здійснення огляду представником Учасника треба подолати 270 км в обидві сторони. Це транспортні витрати, які не передбачені в Технічному завданні.
Прохання переглянути пункт стосовно Акту огляду об'єкту. Дана вимога може розцінюватись як корупційна дія та дискримінація учасників згідно ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Згідно ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" немає пункту в якому вказано, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, якщо він не подав Акт огляду об'єкту . Скажіть будь ласка, чи буде відмовлено Учаснику, який за результатами аукціону визначений переможцем та який не надав Акт огляду об'єкту? Якщо так,то пропишіть це у тендерній документації, та краще просто вилучіть даний пункт з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 15:30
Вирішення:
Відповідно до ч.3 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
не уточнено інформацію що впливає на вартість проекту
Номер:
7ee8bf11d83447f5891145111e3fdf27
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004498-b.a5
Назва:
не уточнено інформацію що впливає на вартість проекту
Вимога:
у технічному завданні замовником не визначено, якої товщини має бути тротуарна плитка. в залежності від необхідної товщини залежатиме кінцева вартість. як учасник має підготувати пропозицію не володіючи елементарною необхідною інформацією для розрахунків?
внесіть необхідні корегування!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 02:23
Вирішення:
Зміни будуть внесені до документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
заперечую визначення аналогічного договору
Номер:
6f1a91fd4ba64e40a44e29edad207083
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004498-b.c4
Назва:
заперечую визначення аналогічного договору
Вимога:
Чому для будівництва тротуару на підтвердження виконання аналогічного договору ви вимагаєте надати договір/договори предметом яких є виконання робіт: ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ та/або КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ?
Гадаємо ця вимога має бути змінена на аналогічний предмету досвід - ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ та/або КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ подвіря (тротуауру чи площадки, майданчика...)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 02:02
Вирішення:
До документації спрощеної закупівлі будуть внесені зміни . Дякуємо за запитання.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо виключення з ТД Замовника неправомірної вимоги
Номер:
fe1911beca3542b2bad92bf6aeb3fc17
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004498-b.c3
Назва:
Вимога щодо виключення з ТД Замовника неправомірної вимоги
Вимога:
Згідно ч.5. ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у ТД визначено вимогу: "Підрядник повинен мати в наявності склад або офіс в межах 30 км від Замовника". - така вимога суперечить вище зазначеній нормі Закону та підлягає виключенню з ТД Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2021 23:28
Вирішення:
Вимоги , які вказані нами , як Замовником не обмежуть конкуренці. та не призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога щодо виключення з ТД Замовника неправомірної вимоги
Номер:
777ec804fcfc49d78356fcba4a567feb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004498-b.c2
Назва:
Вимога щодо виключення з ТД Замовника неправомірної вимоги
Вимога:
Замовником у ТД визначено вимогу: "Учасник повинен надати у складі цінової пропозиції акт огляду об'єкта."
Дана вимога є неправомірною, оскільки за логікою речей такий акт мав би бути підписаний, як зі сторони Учасника, так і зі сторони Замовника, а отже Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може обєктивно гарантувати конфіденційнйсть участі, а це в свою чергу суперечить принципам здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників визначених ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Учасник здійснює розрахунок по обєкту та приймає рішення щодо власної цінової пропозиції згідно технічного завдання Замовника. Якщо у Замовника є додаткові побажання або ж завдання по обєкту, Замовник прописує відповідну інформацію у ТД, зокрема у технічному завданні.
Зважаючи на викладене оскаржую вище зазначену вимогу Замовника та вимагаю виключення її з ТД Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2021 23:22
Вирішення:
Дана вимога стосовно акту огляду об'єкта є правомірною та не суперечить чинному законодавству.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги недоречні
Номер:
1b5b7f759cbf43058ec9c33de082aa1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-004498-b.b1
Назва:
Вимоги недоречні
Вимога:
Загальна кількість працівників – не менше 4 осіб, з яких основний інженерно-технічний персонал(виконроб) – не менше 1 особи.
Для чого для Вашої закупівлі приймати працівників , буде робота , будуть робітники, зараз проблем не має – це не вказано ніде Законодавцем щоб Замовник вимагав кількість працівників.
Щодо аналогічного договору , просимо:
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Прибрати суб’єкти будь-якої форми власності, тому, що ми Вам подамо що і у Вас проводили ремонт, просьба тільки ті що є де їх перевірити на сайтах оголошень.
З ПОВАГОЮ...
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 21:53
Вирішення:
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі " Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв :
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій ;
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід ;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ( аналогічних ) за предметом закупівлі договору ( договорів ) ;
наявність фінансової спроможності , яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник в тендерній документації вимагає від учасників такі кваліфікаційні критерії :
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання , матеріально- технічної бази та технологій ;
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації , які мають необхідні знання та досвід ;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ( аналогічних ) за предметом закупівлі договору ( договорів ) .
Вказана в тендерній документації вимога щодо надання довідки з інформацією про наявність у учасника " кваліфікованих робітників з інструментом " відповідно до Класифікатору професій кількістю не менше 4 осіб , з яких основний інженерно- технічний персонал ( виконроб ) - не менше 1 особи є підтвердженням у учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації для виконання даного об'єму робіт. Крім того, на підтвердження інформації щодо наявності Учасника таких працівників , йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення ( переведення ) на полсаду на кожного працівника , якого зазначено у довідці , або ( п.2 Розділ 1 Додаток 2 ) копії трудових книжок.
Тому вважаємо дії Замовника такими , що не містять дискримінаційних вимог.
Суб'єкти можуть бути будь-якої форми власності , не є дискримінаційною вимогою , а навпаки розширює коло потенційних учасників !.Таким чином , Замовник не порушив жодних норм чинного законодавства України , які регламентують проведення даної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.04.2021 11:22