• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Внесення змін до генерального плану м. Харкова

Внесення змін до генерального плану м. Харкова

Торги відмінено

5 085 731.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 429.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2017 13:56 - 27.03.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 8cd0e761b5a346a0b7aae548d49cf9ce
Ідентифікатор запиту: UA-2017-02-27-000652-b.a1
Назва: Скарга в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Скарга:
До Антимонопольного комітету України вул. М. Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут Харківпроект» код ЄДРПОУ 02497996 місцезнаходження: 61166, Харківська обл., м. Харків, пр. Леніна, б. 38 тел. (067) 570-14-78 електронна пошта: info@kharkivproject.com Замовник: Департамент містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради код ЄДРПОУ 06716538 Місцезнаходження (поштова адреса): 61003, м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7 СКАРГА (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 27.02.2017 р. Департаментом містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради, далі – Замовник (код ЄДРПОУ 06716538, місцезнаходження: 61003, м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7) через електронну систему закупівель «Prozorro» оголошено про закупівлю робіт «Внесення змін до генерального плану м. Харкова». Процедура оголошена в порядку та на виконання ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Строк подання тендерних пропозицій до 31.03.2017 р., аукціон – 19.04.2017 р. 30.03.2017 р. о 17:59 Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут Харківпроект», код ЄДРПОУ – 02497996 (надалі – ТОВ «Інститут Харківпроект», Товариство), подало через електронну систему закупівель свою тендерну пропозицію. 13.04.2017 р. замовником сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій №14/1 (протокол прекваліфікації), згідно з яким тендерна пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект» визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутні підстави для прийняття рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі згідно зі статтею 17 Закону. Враховуючи це, пропозиція допущена до автоматичної оцінки електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. 19.04.2017 р. відбувся аукціон, учасниками якого були ТОВ «Інститут Харківпроект» та ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя (код ЄДРПОУ– 02497720). За результатами торгів остаточна пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект» становить 2`970`000.00 грн. з ПДВ, остаточна пропозиція ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя, становить 2`974`571.00 грн. з ПДВ. Таким чином, остаточна пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект» за результатами аукціону автоматично електронною системою закупівель визначена (оцінена) як найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція. Після оцінки тендерних пропозицій, а саме 21.04.2017 о 15:51 ТОВ «Інститут Харківпроект» розмістило оновлені кошториси на виконання робіт та оновлену тендерну пропозицію від 19.04.2017р, якою погодилось з усіма без виключення умовами тендерної документації та підтвердило відповідність пропозиції Технічному завданню, викладеному у Додатку №1. Проте, Департаментом містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради після оцінки тендерних пропозицій, а саме 26.04.2017 р. відхилено тендерну пропозицію Товариства на підставі п. 4 розділу 1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Рішення про дискваліфікацію Товариства у формі Протоколу № 16/1 оприлюднено в електронній системі закупівель 26.04.2017 р. о 14:25. Уважно вивчивши Протокол № 16/1 від 26.04.2017 р. Замовника, ТОВ «Інститут Харківпроект» вважає, що Замовником порушено ст.ст. 3, 16, 17, 28, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а рішення про дискваліфікацію ТОВ «Інститут Харківпроект» є незаконним і підлягає скасуванню. Правове обґрунтування відсутності підстав відхилення пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект» Відповідно до ч. 5 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Таким чином, частиною 5 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлений особливий порядок розгляду пропозицій та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам. З огляду на зміст даної норми Законом не передбачено розгляд пропозицій та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям чи технічним вимогам після проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини 4 статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно з ч. 4 ст. 10 вказаного Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт - 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. В даному випадку очікувана вартість закупівлі становить 5`085`731,00 грн., що перевищує суму у 133 тисячі євро, вказану в зазначеній статті для товарів і послуг, а, отже, вона охоплюється дією ч. 4 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі», та порядок розгляду тендерних пропозицій регулюється ч. 5 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність технічним вимогам і кваліфікаційним критеріям має відбуватися до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. До проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій, замовником визнано тендерну пропозицію ТОВ «Інститут Харківпроект» такою, що відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутні підстави для прийняття рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі згідно зі статтею 17 Закону, що підтверджується протоколом розгляду тендерних пропозицій №14/1. Але замовником, в порушення ч. 5 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», після проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій проведено повторний розгляд пропозиції учасника на відповідність технічним вимогам та відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Інститут Харківпроект». Таким чином, вважаємо, що Замовником незаконно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Інститут Харківпроект», з грубим порушенням ч. 5 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, хочемо зазначити, що причина відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект», зазначена замовником, а саме те, що кошторисами не передбачено проведення експертизи проекту містобудівної документації, не є обґрунтованою. Відповідно до тендерної пропозиції від 19.04.2017 р., ТОВ «Інститут Харківпроект» підтверджує відповідність своєї пропозиції Технічному завданню, викладеному у Додатку №1, та згоду на виконання всіх без виключення робіт та послуг, зазначених у Технічному завданні. Також, згідно із Формою «Тендерна пропозиція», ТОВ «Інститут Харківпроект» зазначило, що приймає та погоджується з усіма умовами тендерної документації на зазначені торги. Відповідно до п.5.6. та 5.7. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Розподіл вартості проектних робіт, що здійснюється по окремих стадіях проектування, у загальній вартості проектних робіт, або розподіл вартості проектних робіт між виконавцями окремих розділів проектної документації та видів робіт може бути уточнений або змінений. Таким чином, вважаємо, що той факт, що кошторисами не передбачено проведення експертизи проекту містобудівної документації, не може вважатись чи розглядатись Замовником як невідповідність умовам тендерної документації чи кваліфікаційним критеріям, як відмова учасника від своїх зобов’язань за наявності підписаного учасником Технічного завдання (що відповідає Документації тендерних торгів), згоди з усіма без виключення умовами тендерної документації, висловленої у формі «Тендерна пропозиція», а також з урахуванням положень п.5.6. та 5.7. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, змісту Документації тендерних торгів та ст. 16, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи наведене, вважаємо за необхідне вказати, що рішення Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Інститут Харківпроект» не ґрунтується ані на вимогах Документації тендерних торгів, ані на нормах ЗУ «Про публічні закупівлі». ТОВ «Інститут Харківпроект» відповідає всім кваліфікаційним критеріям, відсутні підстави для відхилення пропозиції визначені ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», зміст тендерної пропозиції відповідає всім умовам Документації тендерних торгів, а остаточна пропозиція Товариства є найбільш економічно вигідною. Отже, ТОВ «Інститут Харківпроект» вважає, що Замовником порушено: - ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме має місце необ’єктивна та упереджена оцінка тендерних пропозицій; а також порушення принципу максимальної економії та ефективності; - ч. 5 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, після проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій відхилено тендерну пропозицію, яка була визнана на етапі предкваліфікації такою, що відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям; - ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме відхилено пропозицію учасника, яка відповідає всім умовам документації тендерних торгів за відсутності визначених законом підстав. Такими діями Замовник порушив права ТОВ «Інститут Харківпроект» на рівність умов для всіх учасників (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі») на визначення переможцем (ч. 6 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»), на укладення договору за результатами аукціону (ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»). На підставі викладеного, враховуючи порушення Замовником ст.ст. 3, 5, 28, 32 ЗУ «Про публічні закупівлі», керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Встановити наявність порушень процедури закупівлі. 2. Скасувати рішення Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради від 26.04.2017 р., оформлене Протоколом № 16/1, про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Інститут Харківпроект». 3. Зобов’язати Департамент містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради усунути порушення процедури закупівлі шляхом визнання ТОВ «Інститут Харківпроект» переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Інститут Харківпроект». Матеріали, що додаються до скарги: 1. Тендерна документація. 2. Технічне завдання (Додаток №1 до Документації тендерних торгів); 3. Кваліфікаційні критерії (Додаток №5 до Документації тендерних торгів); 4. Тендерна Пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект» від 30.03.2017; 5. Технічне завдання, підписане та погоджене ТОВ «Інститут Харківпроект»; 6. Протокол № 14/1 Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради від 13.04.2017 р.; 7. Тендерна Пропозиція ТОВ «Інститут Харківпроект» від 19.04.2017; 8. Зведений кошторис ТОВ «Інститут Харківпроект» від 19.04.2017; 9. Протокол № 16/1 Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради від 26.04.2017р. Директор ТОВ «Інститут Харківпроект» Ю.А.Спасов 05.05.2017 р.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.05.2017 20:37
Дата виконання рішення Замовником: 13.06.2017 10:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення прийняті 26 квітня 2017 року, протокол №16/1 від 26 квітня 2017 року та рішення прийняті 05 травня 2017 року, протокол №18/1 від 05 травня 2017 року.
Автор: ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ", Спасов Юрій Анатолійович +380577025659 info@kharkivproject.com