-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Звіт про діяльність АМКУ (виготовлення та постачання Річного звіту Антимонопольного комітету України за 2020 рік) .
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2021 12:56 - 31.03.2021 01:00
Вимога
Відхилено
Порушення статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” 2
Номер:
f8727c3c326343cfb23b5ff8afc6fade
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-005055-a.c3
Назва:
Порушення статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” 2
Вимога:
Порушення статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Вивчивши відповідь на Вимогу Учасника складається враження, що Замовник своєрідно трактує статтю 291.4. Податкового кодексу України. Відповідно до статті 291.4. Податкового кодексу України Учасник відноситься до другої групи суб’єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, (СПІВПРАЦЮВАТИ МОЖЕ ВИКЛЮЧНО) з платниками єдиного податку та/або населенням до яких Замовник не відноситься, з чого слідує що Учасник не може надати документи про виготовлення товару. Згідно роз’ясненню Податкової інспекції: 1. Надавати послуги, в тому числі побутові, ви можете тільки населенню і єдинникам - підприємцям та юрособам. 2. Продавати товари. Єдиноподатник групи 2 має право продавати товари як власного виробництва (виробнича діяльність), так і куплені для перепродажу у інших осіб (торговельна діяльність). І зовсім неважливо, у кого куплений товар (у громадянина, підприємця, юрособи). Точно так же ви можете продати товар, отриманий безкоштовно. 3. А кому можна продавати товари? І тут ніяких заборон - продавайте їх, кому побажаєте: громадянам (населенню), підприємцям і юридичним особам (незалежно від їх системи оподаткування) і навіть іноземцям. 4. Який товар можна продавати? Продавати можна все, що не заборонено. А заборони, на жаль, є (п. 291.5 ПКУ). Отже, в групі 2 спрощенки не можна торгувати: (1) підакцизними товарами (товари з ст. 215 ПКУ: алкоголь, тютюнові вироби, паливо, транспортні засоби та ін.); (2) дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням, ювелірними та побутовими виробами з них та дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння; (3) предметами мистецтва, колекціонування та антикваріату; (4) корисні копалини (крім копалин місцевого значення). 5. Згідно з пп. 2 п.291.4 ст.291 Податкового кодексу України (ПКУ) до платників єдиного податку, які відносяться до другої групи, належать фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, виключно платникам єдиного податку та / або населенню. Таким чином Учасник продає товар власного виробництва, а не надає послугу. Закупівля ДК 021:2015: 22458000-5 Друкована продукція на замовлення (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-03-25-005055-a) передбачає виробництво та поставку саме товару. Таким чином це товар власного виробництва і до послуг це не має жодного відношення. ФОП Обласов В.А. є виробником поліграфічної продукції та здійснює свою професійну діяльність на підставі Запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця № 2 224 000 0000 125817 від 03.07.2018 року та Реєстраційного номера платника єдиного податку № 1804663401423 від 06.12.2018 року. Види економічної діяльності: 18.12 Друкування іншої продукції; 58.19 Інші види видавничої діяльності. Це не підлягає ліцензуванню, тим паче внесенню Учасника до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції, так як Звіт про діяльність АМКУ (виготовлення та постачання Річного звіту Антимонопольного комітету України за 2020 рік) не підпадає під перелік періодичних видань що регламентуються Законом України "Про видавничу справу". Видаткова накладна – це первинний документ, що підтверджує факт постачання товарів (товарно- матеріальних цінностей), як правило, від постачальника до покупця, але Учасник має нагоду надати при поставці Товару крім видаткової накладної і Акт виготовлення товару на власному виробництві та надані відповідні висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби. Таким чином Замовником свідомо своїми діями створює штучне та/або формальне обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Пропоную скасувати неправомірне рішення про відхилення Пропозиції Учасника торгів. В іншому випадку ми будемо змушені опротестувати рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
15.04.2021 14:01
Вирішення:
Інформація зазначена в прикріпленому файлі.
Рішення Замовника.
1. Вимоги Учасника щодо Порушення Замовником статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не задоволені.
2. Надати інформацію з додатковою аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Оприлюднити дану інформацію з додатковою аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер:
aaca5327791a4a18955906d732457232
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-005055-a.c2
Назва:
Порушення статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Вимога:
Вивчивши відповідь на Вимогу Учасника складається враження, що Замовник своєрідно трактує статтю 291.4. Податкового кодексу України.
Відповідно до статті 291.4. Податкового кодексу України Учасник відноситься до другої групи суб’єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, (СПІВПРАЦЮВАТИ МОЖЕ ВИКЛЮЧНО) з платниками єдиного податку та/або населенням до яких Замовник не відноситься, з чого слідує що Учасник не може надати документи про виготовлення товару.
Згідно роз’ясненню Податкової інспекції:
1. Надавати послуги, в тому числі побутові, ви можете тільки населенню і єдинникам - підприємцям та юрособам.
2. Продавати товари. Єдиноподатник групи 2 має право продавати товари як власного виробництва (виробнича діяльність), так і куплені для перепродажу у інших осіб (торговельна діяльність). І зовсім неважливо, у кого куплений товар (у громадянина, підприємця, юрособи). Точно так же ви можете продати товар, отриманий безкоштовно.
3. А кому можна продавати товари? І тут ніяких заборон - продавайте їх, кому побажаєте: громадянам (населенню), підприємцям і юридичним особам (незалежно від їх системи оподаткування) і навіть іноземцям.
4. Який товар можна продавати? Продавати можна все, що не заборонено. А заборони, на жаль, є (п. 291.5 ПКУ). Отже, в групі 2 спрощенки не можна торгувати: (1) підакцизними товарами (товари з ст. 215 ПКУ: алкоголь, тютюнові вироби, паливо, транспортні засоби та ін.); (2) дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням, ювелірними та побутовими виробами з них та дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння; (3) предметами мистецтва, колекціонування та антикваріату; (4) корисні копалини (крім копалин місцевого значення).
5. Згідно з пп. 2 п.291.4 ст.291 Податкового кодексу України (ПКУ) до платників єдиного податку, які відносяться до другої групи, належать фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, виключно платникам єдиного податку та / або населенню.
Таким чином Учасник продає товар власного виробництва, а не надає послугу. Закупівля ДК 021:2015: 22458000-5 Друкована продукція на замовлення (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-03-25-005055-a) передбачає виробництво та поставку саме товару. Таким чином це товар власного виробництва і до послуг це не має жодного відношення.
ФОП Обласов В.А. є виробником поліграфічної продукції та здійснює свою професійну діяльність на підставі Запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця № 2 224 000 0000 125817 від 03.07.2018 року та Реєстраційного номера платника єдиного податку № 1804663401423 від 06.12.2018 року. Види економічної діяльності: 18.12 Друкування іншої продукції; 58.19 Інші види видавничої діяльності.
Це не підлягає ліцензуванню, тим паче внесенню Учасника до Державного реєстру видавців, виготовлювачів і розповсюджувачів видавничої продукції, так як Звіт про діяльність АМКУ (виготовлення та постачання Річного звіту Антимонопольного комітету України за 2020 рік) не підпадає під перелік періодичних видань що регламентуються Законом України "Про видавничу справу".
Видаткова накладна – це первинний документ, що підтверджує факт постачання товарів (товарно- матеріальних цінностей), як правило, від постачальника до покупця, але Учасник має нагоду надати при поставці Товару крім видаткової накладної і Акт виготовлення товару на власному виробництві та надані відповідні висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби.
Таким чином Замовником свідомо своїми діями створює штучне та/або формальне обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Пропоную скасувати неправомірне рішення про відхилення Пропозиції Учасника торгів.
В іншому випадку ми будемо змушені опротестувати рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
15.04.2021 14:00
Вирішення:
Інформація зазначена в прикріпленому файлі.
Рішення Замовника.
1. Вимоги Учасника щодо Порушення Замовником статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не задоволені.
2. Надати інформацію з додатковою аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Оприлюднити дану інформацію з додатковою аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Порушення статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер:
7a85d8aca97a41a0ba89e76f199177b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-005055-a.b1
Назва:
Порушення статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Вимога:
Порушення статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”:
Замовник АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ, по закупівлі ДК 021:2015: 22458000-5 Друкована продукція на замовлення (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-03-25-005055-a), відхилив пропозицію Фізичної особи-підприємця ОБЛАСОВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ (Ідентифікаційний код учасника в ЄДР ˗ 2412410133) (далі - Учасник), щодо закупівлі «Звіт про діяльність АМКУ (виготовлення та постачання Річного звіту Антимонопольного комітету України за 2020 рік)», предмет визначено відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» ˗ 22450000-9 «Друкована продукція з елементами захисту» (далі - Закупівля), уточнюючий код ˗ 22458000-5 Друкована продукція на замовлення з нижчою ціною, аргументував відхилення тим, що Учасник не зможе не може надати документи про виготовлення товару, який є первинним бухгалтерським документом та свідчить про виконання робіт за замовленням Замовника.
ФОП Обласов В.А. є виробником поліграфічної продукції та здійснює свою професійну діяльність на підставі Запису про проведення державної реєстрації фізичної особи-підприємця № 2 224 000 0000 125817 від 03.07.2018 року та Реєстраційного номера платника єдиного податку № 1804663401423 від 06.12.2018 року. Види економічної діяльності: 18.12 Друкування іншої продукції; 58.19 Інші види видавничої діяльності.
Відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» послуги надаються по коду 79823000-9, Послуги з друку та доставки надрукованої продукції.
Закупівля ДК 021:2015: 22458000-5 Друкована продукція на замовлення(Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-03-25-005055-a) передбачає виробництво та поставку саме товару.
Видаткова накладна – це первинний документ, що підтверджує факт постачання товарів (товарно- матеріальних цінностей), як правило, від постачальника до покупця.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Господарська операція - дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства.
Згідно з ч.1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Відповідно до статті 291.4. Податкового кодексу України Учасник відноситься до другої групи суб’єктів господарювання.
291.4. Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:
друга група – фізичні особи – підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:
не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;
обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.
Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб – підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи – підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи.
Тим самим Замовник порушив Порушив частину четверту статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”: ураховуючи мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Пов'язані документи:
Замовник
- П. рішення №20 від 14.04 про надання відповіді на вимогу.pdf 14.04.2021 20:47
Дата подачі:
13.04.2021 10:39
Вирішення:
Інформація з з додатковою аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі знаходиться в прикріпленому файлі.
Рішення Замовника.
1. Вимога Учасника щодо Порушення Замовником статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не задоволена.
2. Надати інформацію з додатковою аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Оприлюднити дану інформацію з додатковою аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні