• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ПРИМІЩЕНЬ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ (ТУАЛЕТІВ) КНП "ЦПМСД №2" СОЛОМ'ЯНСЬКОГО Р-НУ М. КИЄВА, ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ. ЄРЕВАНСЬКА,6. (Код ДК 021:2015 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Торги відмінено

536 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 683.00 UAH
Період оскарження: 25.03.2021 12:36 - 31.03.2021 01:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога щодо кошторисної документації

Номер: a5432b7e1745458590de757982c7df6a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-004443-c.a6
Назва: Дискримінаційна вимога щодо кошторисної документації
Вимога:
П 13 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником вимагається у Учасників включити у договірну ціну та зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту вартість експертизи кошторисної документації. Дана вимога є протиправною та незаконною. Вимагаємо видалити цю вимогу з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: П 13 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником вимагається у Учасників включити у договірну ціну та зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту вартість експертизи кошторисної документації. Дана вимога не є протиправною та незаконною. Дана вимога грунтується на п.7 частині 5 статті 22 Бюджетного кодексу України, статті 17 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України « Про регулювання містобудівної діяльності», постановою Кабінета міністрів №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», розпорядження виконавчого органу Київської міської ради від 26.05.2016 р № 358
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.04.2021 11:13
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 79c6ddd1e8ca4e0d987a37eb43280c0f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-004443-c.a5
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
У п. 12 Додатку 3 до Тендерної документації вимагається надати оригінал або завірену належним чином копію договору страхування інженера-проектувальника. На наше запитання уточнити, який саме договір страхування вимагається, Замовник надав відповідь, що мається на увазі Договір добровільного страхування цивільно правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності. Дана вимога є незаконною, дискримінаційною та такою, що навмисно звужує коло потенційних учасників. Договір добровільного страхування є добровільним, а не обов'язковим. Даною вимогою ви грубо порушуєте діюче законодавство у сфері закупівель, зокрема ст.5, п. 5 ст. 14, п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційної вимоги та привести її у відповідність до норм чинного законодавства України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України11.07.2014 No 7/17-8350 та Рішення Правління всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві»04.07.2014 №10 : ( Стандарт професійної діяльності 1 «Вимоги до членів всеукраїнської громадської організації«Гільдія проектувальників у будівництві» та до якості виконуваних (надаваних) ними робіт (послуг)» відповідно до Статті 5.Права та обов’язки членів ВУГіП пункту 1.2 вказано страхувати свою цивільно-правову(майнову) відповідальність перед споживачами згідно із стандартом професійної діяльності.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.04.2021 10:31
Вимога
Залишено без розгляду

Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі

Номер: 785d0d1316874edb81866c8f755835fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-004443-c.a4
Назва: Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
Вимога:
Проаналізувавши вимоги тендерної документації, а саме Технічні вимоги (Додаток 1) та Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників (Додаток 3) ми виявили в ній дискримінаційні вимоги. Процедура закупівлі проходить у спрощеній формі, проте вимоги щодо документального підтвердження кваліфікації Учасників носить дискримінаційний характер, як такий, що навмисно звужує коло потенційних Учасників. Статтею 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» встановлений чіткий перелік критеріїв, який Замовник може вимагати від учасників процедури закупівлі. Так, п.2 ст.16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Пунктом.2 пп.2 ст. 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Тобто Замовник може вимагати від одного до чотирьох кваліфікаційних критеріїв від Учасника, А саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Натомість Замовник, окрім законодавчо дозволених чотирьох критеріїв вказав у своїх вимогах до учасників наступне: - Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати ліцензію на програмний комплекс АВК-5 та договір на підтвердження права користування даним комплексом; - Договір з організацією про утилізацію будівельного сміття (про надання послуг на поводження з небезпечними відходами) - Протокол вимірювання електроінструменту. - Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 45001:2018 - Провести обстеження об’єкту обов’язково в період уточнень - Довідка про наявність відкритих рахунків - Оригінал або завірену належним чином копію договору страхування інженера-проектувальника На нашу думку, всі ці вимоги носять дискримінаційний характер та навмисно звужує коло потенційних учасників, чим порушуються вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст.5, п. 5 ст. 14, п. 4 ст. 22. Інформуємо, що Мінекономрозвитку у інформаційному листі від 05.05.2020 № 3304-04-28729-06 рекомендує, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару, надавача послуги чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій. Враховуючи п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, вимагаємо зазначити посилання на конкретні нормативно-правові документи, де були б зазначені ті вимоги, що містяться у тендерній документації або внести зміни до тендерної документації шляхом видалення дискримінаційних вимог та привести її у відповідність до норм чинного законодавства України. У разі відмови у скасуванні даних дискримінаційних вимог ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічні вимоги (Додаток 1) та Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників (Додаток 3) не містить дискримінаційні вимоги. Вимоги щодо документального підтвердження кваліфікації Учасників не носить дискримінаційний характер, як такий, що навмисно звужує коло потенційних Учасників. Статтею 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» встановлений чіткий перелік критеріїв, який Замовник може вимагати від учасників процедури закупівлі. Так, п.2 ст.16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Пунктом.2 пп.2 ст. 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону та та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Перераховані потенційним учасником у своєї вимозі так звані «дискримінаційні вимоги» є визначені Законом про публічні закупівлі підтвердження відповідності. Данна Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.04.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Договір про утилізацію будівельного сміття

Номер: fbb773f5ac194a10be417b16b20f8120
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-004443-c.a3
Назва: Договір про утилізацію будівельного сміття
Вимога:
В тендерній документації Вами встановлено вимогу надати копію Договору на утилізацію будівельного сміття. Встановлення такої вимоги чинним законодавством України не обумовлено. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації. Нашою Компанією розроблені та Наказом по підприємству затверджені і застосовуються в ході виконання робіт чи послуг заходи із захисту довкілля, згідно вимог чинного законодавства. Ми вважаємо, що на етапі підготовки та подання документів для участі у тендері, коли компанії знаходяться у статусі «Учасник», а не «Переможець», дана вимога є недоречною та такою, що заздалегідь навмисно звужує коло потенційних учасників, а значить є дискримінаційною. Даною вимогою прямо порушується Закон України «Про Публічні закупівлі», а саме: ст.5, п. 5 ст. 14 та п. 4 ст. 22. Вимагаємо від Замовника внесення змін до ТД шляхом видалення дискримінаційної вимоги щодо надання Договору про утилізацію будівельного сміття та не порушувати Закон «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо вимоги до замовника в частині договору про утилізацію будівельного сміття. Шановний потенційний учасник. Вимоги щодо надати копію Договору на утилізацію будівельного сміття в Україні регулюються «Законом Про відходи» та постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження Правил надання послуг з поводження з побутовими відходами». Також хочемо роз’яснити, що на етапі підготовки та подання документів для участі у тендері всі компанії знаходяться в статусі потенційних учасників. Визначення терміну учасника надає п.37 ст.1 Закону України про публічні закупівлі. Дана вимога не є недоречною та не є такою, що заздалегідь навмисно звужує коло потенційних учасників, а значить не є дискримінаційною. Даною вимогою не порушується Закон України «Про Публічні закупівлі», а саме: ст.5, п. 5 ст. 14 та п. 4 ст. 22. Тому Замовником внесення змін до ТД шляхом видалення дискримінаційної вимоги щодо надання Договору про утилізацію будівельного сміття вноситься не будуть так як Замовник не порушив Закон «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.04.2021 10:33
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога щодо надання ліцензії на використання Програмного комплексу АВК-5 та договір на підтвердження права користування даним комплексом

Номер: e8fe188234004c4da8fc56319f4b8340
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-004443-c.b2
Назва: Дискримінаційна вимога щодо надання ліцензії на використання Програмного комплексу АВК-5 та договір на підтвердження права користування даним комплексом
Вимога:
Замовник торгів у п. 3 Додатку 1 Тендерної документації вимагає надання від учасників процедури закупівлі в складі пропозиції Ліцензію на використання Програмного комплексу АВК-5 та договір на підтвердження права користування даним комплексом. Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що порушує принципи здійснення закупівель, визначенні ст.5, п. 5 ст. 14 та п. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки в нормативних(законодавчих) документах ніде не зазначено, що учасник торгів (виконавець робіт) обов`язково зобов`язаний мати ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 та у своїй роботі використовувати саме програмний комплекс АВК-5. Зазначаємо, що предметом закупівлі є надання послуг з капітального ремонту, а не виготовлення проектної чи кошторисної документації. Вимагаємо, скасувати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність згідно ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі незадоволення у скасуванні даної дискримінаційної вимоги ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник торгів у п. 3 Додатку 1 Тендерної документації вимагає надання від учасників процедури закупівлі в складі пропозиції Ліцензію на використання Програмного комплексу АВК-5 та договір на підтвердження права користування даним комплексом. Дана вимога не є дискримінаційна та спрямована на упередження використання неліцензійного програмного забезпечення з боку учасника, що в свою чергу може привести до виникнення обставин, а саме згідно ст. 432 ЦК України правовласники ПО мають право подати позов до судових органів у разі порушення їх авторського права. Добросовісна конкуренція серед учасників жодним чином не порушена. Також згідно Закону про публічні закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Вимога щодо використання саме Програмного комплексу АВК-5 обумовлена наявністю цього комплексу у Замовника торгів з метою подальшої перевірки пропозицій учасників. В свою чергу нагадуємо, що Також Ст. 51.2 КоАП України передбачає за незаконне використання ПЗ штраф від 10 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією незаконно виготовленого обладнання, продукції або матеріалів, використаних для вчинення правопорушення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.04.2021 14:41
Вимога
Залишено без розгляду

Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 45001:2018

Номер: 67e34f972c694d5aa185866096316485
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-004443-c.b1
Назва: Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання сертифікатів ISO 9001:2015 та ISO 45001:2018
Вимога:
Проаналізувавши вимоги тендерної документації ми виявили в ній дискримінаційні вимоги та такі, які порушують ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі». В п. 11 та в п.12 Додатку 1 Тендерної документації вимагається надання від учасників процедури закупівлі сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 та ISO 45001:2018 відповідно. Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про Публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною 5 статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому навіть враховуючи посилання на ст. 22 п.3 Закону, де зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, ключовим моментом є «вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством». Наголошуємо, що обов’язок у наявності у учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні. Тому, ваша вимога є недоречною та необґрунтованою. Вимагаємо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію - видалити дискримінаційну вимогу щодо надання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 45001:2018.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваша вимога відхиляється. З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат відповідності вимогам національного стандарту згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015 , який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва)* відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (сертифікат має бути чинним) та ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці», виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці (або його еквівалент)
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.04.2021 14:41