• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт опалювального пункту з заміною тепломережі дошкільного навчального закладу №4 по вул. Ярошинського, 23 в м. Гнівань, Вінницької області»

Торги відмінено

1 330 074.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 300.74 UAH
Період оскарження: 25.03.2021 11:59 - 31.03.2021 11:41
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: c26e58e791b54601963a9da008ee0a1a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-003732-c.c5
Назва: Вимога щодо порушення законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Зміст вимоги в окремому документі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протокол про відміну спрощеної закупівлі в окремому файлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо порушення закупівель

Номер: 9edf07ef7bae4248b1360f1d9ca9f72a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-003732-c.b4
Назва: Вимога щодо порушення закупівель
Вимога:
Зміст вимоги в окремому документів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не завантажено документ
Дата скасування: 19.04.2021 16:44
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 38f35a833cf945ac9c6899c439686f5a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-003732-c.c3
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА 25 березня 2021 року було оголошено про проведення спрощеної закупівлі робіт з: «Капітальний ремонт опалювального пункту з заміною тепломережі дошкільного навчального закладу №4 по вул. Ярошинського 23 в м. Гнівань, Вінницької області» (ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»(Капітальний ремонт та реставрація)». Цього ж дня, на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель та авторизованих електронних майданчиках було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовника – Гніванської міської ради (надалі - Замовник) (наділі – Оголошення). 15 квітня 2021 року Замовником було оприлюднено протокол № 15/04-01 щодо розгляду пропозиції ФО-П Чернюк В. В. та визнано останнього переможцем спрощеної закупівлі. Водночас згідно ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Відповідно до ч. 9 ст. 14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Як видно з електронних форм з окремими полями учасник ФО-П Чернюк В.В. зазначив ціну своєї пропозиції з ПДВ. На підтвердження зворотного могла слугувати форма цінової пропозиції, що повинна була містись у складі пропозиції учасника ФО-П Чернюк В.В., однак, остання не подана ним, оскільки наявний файл не дає можливості ідентифікувати автора. За таких обставин, учасник повинен був надати в складі свої пропозиції гарантійний лист, що у випадку визнання його Учасника переможцем він зобов’язується пройти процедуру звільнення від податку на додану вартість та у разі звільнення від ПДВ погоджується зменшити суму договору на відповідну суму. Водночас такий лист відсутній у складі пропозиції учасник ФО-П Чернюк В.В. Також з цього приводу слід відмітити, що такий лист повен надати кожен учасник спрощеної закупівлі незалежно від його статусу (платник або не платник ПДВ) оскільки вимоги додатку № 3 до Оголошення не містять застереження такого змісту: «даний лист надається виключно платниками ПДВ), натомість, міститься пряма вказівка цитую: «Учасник повинен надати в складі пропозицій гарантійний лист..» тобто обов’язок кожного учасника, далі Замовником зазначається зміст цього листа, тобто, про що має бути поданий останній, а саме: «що у випадку визнання його переможцем зобов’язується пройти процедуру звільнення від податку на додану вартість (для платників ПДВ) та у разі звільнення від ПДВ погоджується зменшити суму договору на відповідну суму». Таким чином, вимогою Оголошення було зобов’язано всіх учасників надати такий лист, однак у випадку перемоги і перебування у іншому статусі ніж платник ПДВ, учасник не повинен був проходити процедур звільнення його від податку на додану вартість, та у разі звільнення від ПДВ зменшити суму договору на відповідну суму», оскільки така процедура була передбачена виключно для платників ПДВ. Отже, вважаємо, що наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі. .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі проводилось відповідно до законодавства, тому щоб не створювати дискримінацій для учасників, не зважаючи чи являються вони платниками чи не платниками ПДВ створювались рівні умови і при заповненні електронних форм пропозиції у учасників відсутня технічна можливість обрати тип з ПДВ чи без ПДВ, система автоматично визначає тип ПДВ відповідно до оголошення, а учасники лише можуть заповнити ціну пропозиції. Учасник ФОП Чернюк В.В. подав свою пропозицію через електронну систему закупівель та зазначив в електронних полях свою цінову пропозицію з ПДВ, а сам документ Цінова пропозиція подав без ПДВ, тому як було зазначено в Додатку 3 «Учасник повинен надати в складі пропозицій гарантійний лист, що у випадку визнання його переможцем зобов’язується пройти процедуру звільнення від податку на додану вартість (для платників ПДВ) та у разі звільнення від ПДВ погоджується зменшити суму договору на відповідну суму», так як учасник ФОП Чернюк В.В. у складі своїх документів надав Цінову пропозицію без ПДВ та Свідоцтво платника єдиного податку, надання гарантійного листа про звільнення від податку на додану вартість не потрібне, так як учасник ФОП Чернюк В.В. не являється платником ПДВ, а надання гарантійного листа було виключно для платників ПДВ. Щодо форми Цінової пропозиції, відповідно до пункту 6 Наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” - подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Тому відсутній підпис на Ціновій пропозиції відноситься до формальної помилки, адже дана цінова пропозиція підписана електронним підписом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: ce3532e589644046b7fd45344f668f73
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-003732-c.c2
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ФОП Чернюк В.В. як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за наступних підстав: 1. В ціновій пропозиції (файл «Цінова пропозиція.PDF») відсутні відомості про підписанта. Хто підписав цінову пропозицію??? Вам відомо??? А на порталі прозорро не видно!!! 2. В проекті договору (файл «Проект договору.PDF») відсутні невід’ємні частини: Додаток 1-Договірна ціна (цінова пропозиція), Додаток 2-Календарний графік виконання робіт, Додаток 3-Щотижневий звіт про Стан виконання будівельних робіт. 3. Відсутня довідка про те, що пропозиція подається керівником учасника згідно вимог оголошення закупівлі. 4. Відсутня довідка, інформація про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або у випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати такого субпідрядника/співвиконавця - лист довільної форми із зазначенням цього!!! Першого учасника ТОВ «АТМОСЕРВІС» було відхилено з тієї причини, що не надано довідки про співвиконавця, яка тут аж ніяк не потрібно, оскільки це закупівля робіт, а не послуг. Учасником взагалі не надано довідки про залучення/незалучення субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю. Як це сприймати? Лише як корупційні схеми замовника з учасником. 5. В договорі субпідряду №1/18 від 02 липня 2018року (файл Договір аналог котельня.PDF) наданого учасником як аналогічний, відсутні додатки до договору, які є його невід'ємною частиною. До файлу прикріплені якісь невідомі документи типу договірної ціни та локального кошторису, але відомості про те, що саме ці документи є додатками відсутні. 6. В договорі підряду №4/10 від 30 жовтня 2020 року (файл Договір Аналог теплотраса ЗОШ2.pdf) наданого учасником як аналогічний, відсутня проектна документація, що є невід'ємною частиною договору згідно п1.3. цього договору. Згідно п.3.9. цього договору невід'ємною частиною договору є Розрахунок договірної ціни, який теж відсутній. В п.21 договору вказані додатки до договору - 5 шт., які відсутні в складі договору. До файлу прикріплені невідомі документи які не відповідають правилам оформлення додатків. Не надано оновленого календарного графіку виконання робіт та календарного графіку фінансування робіт згідно додаткової угоди №1 до договору підряду №4/10 від 30.10.2020р. По аналогічних, але неправдивих підставах була відхилена пропозиція учасника ТОВ «АТМОСЕРВІС».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Відповідно пункту 6 Наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок” - подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Тому відсутній підпис на Ціновій пропозиції відноситься до формальної помилки, адже дана цінова пропозиція підписана електронним підписом. 2. В проекті договору відсутні додатки, адже вони стосуються лише переможця закупівлі та надаються при підписанні договору. 3. В Додатку 3 до Оголошення зазначено, якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу. Пропозиція подана Чернюк В.В який зазначений у витязі з ЄДР, тому подання такої довідки не потрібно. 4. Учасником ФОП Чернюк В.В. надано дві довідки які вимагались згідно Додатку 3 до Оголошення, а саме перша довідка з назвою «Довідка про залучення спроможностей субпідрядника.PDF» в якій зазначено що учасник планує залучати спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, та надана друга довідка з назвою «Довідка про субпідряд.PDF» де зазначено, що учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20% відсотків та надана інформація про такого учасника. 5. Відповідно додатків до договору субпідряду №1/18 від 02 липня 2018 року. В даних додатках зазначена інформація, яка відповідає назві предмету договору та сумі договору. 6. Відповідно до пункту 1.3 договору №4/10 від 30 жовтня 2020 року проектна документація є: невід’ємною частиною виконання договору; об'єктом авторського права та не підлягає розповсюдженню. У вимозі зазначено, що відсутній Розрахунок договірної ціни відповідно до пункту 3.9, хоча в розділі 21 додатку 1 до договору, якраз цим самим розрахунком є Договірна ціна яка наявна у складі пропозиції з усіма розрахунками(див. стовбчик 2 «обгрунтування»). Щодо вимоги про невідповідність правилам оформлення документів, у Замовника відсутні підстави встановлювати правила оформлення, наявні лише підстави перевірки наданих документів, які відповідають предмету договору та сумі договору. В додатковій угоді №1 відсутня інформація про внесення змін до додатків до договору №4/10 від 30 жовтня 2020р., а зазначено лише внесення змін до п.3.1 розділу 3 та п.5.1 розділу 5 даного договору і як зазначено в п.3 даної додаткової угоди: «всі інші умови Договору залишити без змін», дана позиція збігається з пунктом 15.3 договору №4/10 від 30 жовтня 2020р., де зазначено: «в разі ухвалення Замовником рішення про прискорення або уповільнення темпів виконання робіт одночасно уточнюється і графік фінансування з внесенням відповідних змін у договір, що і було зроблено відповідно до додаткової угоди №1. Змін до розділу 21 не було.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 1586a96d361c43da9b731c897097766d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-003732-c.c1
Назва: Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абзацу 2 частини 14 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляю, учасник пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, але ніяк з вимогою про скасування рішення про відхилення пропозиції. Отже відповідно до Закону надаю Вам додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «Атмосервіс» умовам визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. В Додатку №3 до оголошення зазначено, що учасник надає в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf такі документи: Довідку 1 зазначену в цьому Додатку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із виконанням наступних видів робіт: - капітальний ремонт або реконструкція опалювального пункту або котельні; - влаштування та/або монтаж зовнішніх теплових мереж. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. Не менше одної копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 2. Документи, що засвідчують факт прийняття виконаних робіт та довідка про вартість виконаних робіт: - акту (актів) прийняття виконаних робіт (форма КБ-2в) до аналогічного за предметом закупівлі договору зазначеного учасником в Довідці 1; - останньої (кінцевої) довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) до аналогічного за предметом закупівлі договору зазначеного учасником в Довідці 1, загальна вартість виконаних робіт згідно якої повинна відповідати сумі, вказаній учасником процедури у стовпці «Сума виконання договору» в Довідці 1. 3. Лист відгук від контрагента про належне виконання наданого договору (договорів). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. Під аналогічним договором мається на увазі договір, за яким учасник надавав послуги та/або виконував роботи з будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції з проведення робіт. У випадку якщо для підтвердження усіх вищевказаних видів робіт в учасника наявні різні договори, в такому випадку підтвердженням досвіду у виконанні аналогічного за предметом закупівлі договору буде надання декількох таких договорів, які підтверджують досвід у виконанні аналогічного предметом закупівлі договору – сукупно. Обов’язково зазначити всі такі договори у Довідці 1. Отже Вами було надано Довідку 1 із зазначенням всіх трьох договорів (№18 від 21.11.2018р., №14Б від 31.01.2020р., №20 від 01.08.2019р.), які в сукупності підтверджують виконання наступних видів робіт: - капітальний ремонт або реконструкція опалювального пункту або котельні; - влаштування та/або монтаж зовнішніх теплових мереж. Тому як було зазначено в протоколі про відхилення пропозиції в договорах №14Б від 31.01.2020р. та №18 від 21.11.2018р. були відсутні наявні додатки або документи які засвідчують факт прийняття виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт. Як зазначено Вами у вимозі, що наданий третій договір, до складу якого в замовника не має претензій, але даний договір не підтверджує виконання перелічених видів робіт і не може братися до уваги один, адже Вами зазначено три договори в Довідці 1. Стосовно відсутності визначення термінів «субпідрядників» та «співвиконавців». Поняття «субпідрядники»/«співвиконавці» введене Законом України «Про публічні закупівлі» та визначення поняття «субпідрядники» та «співвиконавці» відсутнє в статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки, у замовника відсутні повноваження тлумачити, роз’яснювати норми чинного законодавства України, у тому числі, ЗУ «Про публічні закупівлі» не надано Замовнику повноважень встановлювати (надавати) визначення поняттям (термінам), які застосовуються у ЗУ «Про публічні закупівлі» та встановлювати конкретні приклади, випадки стосовно поняття «субпідрядники»/«співвиконавці» та замовник не є органом, який здійснює державне регулювання у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищенаведене та у зв’язку з тим, що у чинному законодавстві України є поняття субпідрядник та договір субпідряду, а предметом закупівлі є підрядні роботи замовником поняття «співвиконавець» ототожнюється з поняттям «субпідрядник».
Статус вимоги: Відхилено