-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Моноблоки
Торги не відбулися
253 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 265.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 265.00 UAH
Період оскарження:
25.03.2021 09:57 - 08.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
1
Номер:
ab60fa90c483413a88fb936cc9c12196
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-25-001280-c.c1
Назва:
1
Вимога:
Тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: про наявність у Продавця власного сервісного центру або довідка про наявність договорів з авторизованими сервісними центрами на обслуговування запропонованого Товару.
Чимало постачальників, що знаходяться в інших регіонах, здійснюють свою діяльність в межах всієї України, при цьому не володіючи сервісними центрами в кожному місті країні. Звичайна практика, коли розміщені в одному місті постачальники співпрацюють з розміщеними у іншому місті компаніями, що надають супутні послуги. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть запропонувати нижчу ціну, виконати умови поставки та забезпечити відповідне обслуговування в межах Донецької області, проте не мають власного або сервісного центру на договірних засадах. Умови закупівлі є лояльними виключно до постачальників, що зареєстровані, знаходяться та здійснюють свою діяльність маючи власний або сервісний центр на договорних основах. Таким чином ви дискримінуєте учасників за ознакою наявність сервісного центру, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Хочемо також зазначити, що гарантійний ремонт товару, що є предметом закупівлі мають право здійснювати виключно авторизовані сервісні центри виробника, а не сервісні центри учасника, в інакшому випадку офіційна гарантія від виробника буде втрачена. Тому дана вимога є штучною та такою, що може бути прописана під конкретного учасника.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які наддадуть інформацію про авторизований сервісний центр виробника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2021 14:12
Вирішення:
Доброго дня! Згідно п. 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів « Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі-введення в експлуатацію) та технічного обслуговування. Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно. Виробник (продавець, виконавець) забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) товару, у тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного терміну.» Тобто виходячи зі змісту положень нормативних актів гарантійне обслуговування може проводити не тільки виробник, а й продавець або виконавець. Тому в тендерній документації зазначено про необхідність надати довідку, складену у довільній формі, про наявність у Продавця власного сервісного центру або довідку про наявність договорів з авторизованими сервісними центрами на обслуговування запропонованого Товару, крім того Замовник не встановлює вимоги щодо визначення місця розташування такого сервісного центру. У зв’язку з вище наведеною інформацією підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.04.2021 00:02