• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Стенди та знаки безпеки з охорони праці

Завершена

58 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 294.00 UAH
Період оскарження: 25.03.2021 08:59 - 31.03.2021 10:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо усунення поршень

Номер: daad9a98410c4fe1a241c91be1592ae4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-25-002523-a.a1
Назва: Вимога щодо усунення поршень
Вимога:
Вимога щодо усунення поршень Згідно протокола щодо прийняття рішення уповноваженою особою №98/14 від 13.04.2021 уповноважена особа с сфері державних закупівель комунального комерційного підприємства Маріупольської міської ради «Маріупольтепломережа» Яцкевиц Е.А. прияйняла рішення щодо дискваліфікації учасника процедури закупівлі(Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-25-002523-a) ФОП Кулєшова О.В у зв’язку з тим що Учасником не надані всі необхідні документи щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, а саме Сертифікат перевірки типу та декларації відповідності. Замість того надано листа про те, що дана продукція (Стенди та знаки безпеки з охорони праці) не підлягає обов’язковій сертифікації, для підтвердження якості продукції постачальник надає сертифікат якості виробника. ФОП Кулєшов О.В зазначає наступне : Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» підставою відхилення пропозицій учасника є те , що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; Згідно тендерної документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-25-002523-a) в Додатку №1 до тендерної докумнтації в п 1.8 зназначено наступне : “Постачальник надає на Товар копію документів, що підтверджують якість Товару: сертифікат перевірки типу; висновок санітарно-гігієнічні експертизи; декларація відповідності, інструкція з експлуатації, паспорт на товар” в п 2.1 зазначено наступне : “Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізічних осіб-підприємців; - свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ, свідоцтво про сплату єдиного податку; - контактні дані компанії учасника ( з зазначенням реквізитів учасника, наприклад назви, коди ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону,електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон); -документи, (сертифікати) щодо відповідності запропонованого товару технічним умовам та вимогам.“ в п 1.3 зазначено наступне: “Стенди ПВХ - розмір 0,6*1м. Поверхня стенду стійка до миючих засобів, зображення не стирається і залишається незмінним протягом усього терміну експлуатації, шурупи для кріплення на стіну в комплекті. Стенди виготовляються методом друкування зображення на самоклеючу плівку з подальшим нанесенням плівки на пластикову основу. Зміст кожного стенду пропонується Постачальником та перед виготовленням обов’язково узгоджується із Замовником. Інформацію викладати на українській мові. У верхній лівої частині стенду необхідно розмістити логотип підприємства. Логотип в векторній графіці додається у електронному вигляді (додаток 5). Знаки безпеки. Розмір 0,12*0,3 м. Поверхня знаку стійка до миючих засобів та вологого середовища, на знаку передбачена монтажна стрічка для зручного кріплення. Технічні характеристики пластикового знаку (таблички) Колір білий, непрозорий матеріал полівінілхлорид Товщина 3 мм Зображення: На поверхню пластика безпосередньо наноситься методом трафаретного або цифрового друку ультрафіолетова отверждаєма фарба. Зображення наноситься хімічно стійкими фарбами, що витримують інтенсивні механічні дії, а також стійкі до впливу агресивних речовин - бензину, гасу, машинних олій, МОР, антифризу, спирту, більшості розчинників. Максимальний захист від УФ-випромінювання. Температура експлуатації від -50 до +60 ° С Щільність 0,6 г / см3 Термін експлуатації мінімум 3 роки Термін зберігання 1 рік Міцність при розриві 10 МПа Не вбирає воду. Стійкий до більшості агресивних середовищ, ультрафіолетового випромінювання, МОР, нафтопродуктам. Не підтримує горіння. Монтаж: таблички кріпляться за допомогою шурупів або мотузки. Шурупи, мотузка для кріплення - в комплекті.” ФОП Кулєшов в складі тендерної пропозиції надав наступні документи: 1. Декларація постачальника про відповідність (згідно ISO 17050:2006) 2. Сертифікат якості 3. Сертифікат на рекламні матеріали(пластик, плівка) 4. Сертифікат ISO 9001:2015 5. Лист про те, що предмет закупівлі не внесен до офіційного "Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні З 1 січня 2018 року скасована обов'язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв'язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Мін'юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 визнаються такими, що втратили чинність низка наказів якими визначалася обов'язкова сертифікація продукції, зокрема: - наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами); - наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 10 квітня 1997 року № 191 «Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08 серпня 1997 року за № 298/2102 (із змінами); - наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 червня 1997 року № 374 «Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації продукції протипожежного призначення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16 вересня 1997 року за № 407/2211 (із змінами). Також довожу до відома замовника, що продукція «Стенди та знаки безпеки з охорони праці, 22460000-2 Рекламні матеріали, каталоги товарів та посібники», не включена до офіційного "Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", який затверджено наказом Держспоживстандарту України 01.02.2005 № 28 і зареєстровано в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 під N 466/10746., і станом на 05.04.2021 не підлягає обов'язковій сертифікації. Також слід зазначити, що замовник не зазначив жодного ДСТУ, ГОСТ, ТУ або іншого технічного документа згідно яких можна сертифікувати інформаційний стенд як готовий виріб, а ДСТУ 6309:2007 «Знаки безпеки. Форма та колір» регламентує лише форму та написи на знаках, а не їх технічні властивості. Учасник ФОП Кулєшов О.В. в складі тендерної пропозиції надав санітарно-гігієнічний висновок на матеріали( пластик ПВХ та плівку) які є складовою частиною виробництва стендів, і закуповуються безпосередньо у офіційного представника виробника в Україні. Також ФОП Кулєшов у складі пропозиції надав Декларація постачальника про відповідність (згідно ISO 17050:2006, що є національним стандартом та чинний з 01.07.2007 р), яка регламентує однин з трьох видів підтвердження ВІДПОВІДНОСТІ, а саме підтвердження, яке здійснює перша сторона (наприклад, постачальник продукції) Цей стандарт встановлює загальні вимоги до декларації постачальника про відповідність у разі, коли бажано або необхідно, щоб була підтверджена відповідність об’єкта встановленим вимогам, не¬залежно від охопленої галузі промисловості. Об’єктом декларації про відповідність, на який поширюєть¬ся цей стандарт, може бути продукція, процес, система управління, персонал або орган. За необхідності, замість терміна декларація постачальника про відповідність можна викорис¬тати термін декларація про відповідність. Призначеністю декларації є гарантування відповідності ідентифікованого об’єкта встановленим вимогам, на які є посилання у декларації, а також чітке зазначання відповідальних за цю відповідність і декларацію. Декларацію постачальника про відповідність можна використовувати окремо або в по¬єднанні з іншою процедурою оцінювання відповідності для регульованої або нерегульованої сфери. Емітент (організація або особа) декларації про відповідність повинен бути відповідальним за на¬дання, підтримування, розширювання, скорочення, призупинення або скасування декларації, а також за відповідність об’єкта встановленим вимогам. Якщо декларацію про відповідність надають на партію продукції одного типу, вона повинна поши¬рюватись на кожну одиницю продукції цієї партії. Якщо декларацію про відповідність надають на од¬норідну продукцію, яку виробляють протягом певного часу вона повинна поширюватись на кожну оди¬ницю продукції, яка постачена або прийнята. Емітент декларації про відповідність повинен забезпечити, щоб декларація містила обґрунто¬вану інформацію, яка дасть можливість одержувачу декларації про відповідність ідентифікувати емі¬тента декларації, об’єкт декларації, стандарти або інші встановлені вимоги, відповідність яким заде¬кларована, а також особу, що підписала декларацію про відповідність від імені емітента. Емітент ( в данному разі ФОП Кулєшов О.В.) гарантує в декларації відповідність кількісним та якісним характеристикам, зазначеним у Додатку №1 до тендерної документації , усієї партії товару , а також вимогам ДСТУ 6309:2007 «Знаки безпеки. Форма та колір» та 150 ISO 9001:2015 ’’Системи менеджменту якості. Вимоги’’ (ДСТУ 150 9001:2015 ’’Системи управління якістю. Вимоги”), таким чином підверджуючи якість кожної одиниці товару . Згідно П5 ст 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. - Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. - Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Саме в цьому випадку надання декларації постачальника про відповідність є абсолютно законно обгрунтованим способом , що підтверджує якість товару . Згідно ст .5 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Зважаючи на вищевикладене , просимо Вас діяти у рамках Закону та переглянути рішення щодо дискваліфікації та визначити переможцем фізичну особу-підприємця Кулєшова О.В Кулєшов О.В.
Вирішення: Розгянувши Вашу скаргу, Замовник перевірив інформацію зазначену у Вашій вимозі та отримавши додаткові роз'яснення з Вашого боку, прийняв рішення задовільнити вимогу та визначити переможцем на підставі документів, наданих у пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 15.04.2021 15:47