• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34 »

Торги не відбулися

6 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 500.00 UAH
Період оскарження: 24.03.2021 19:03 - 05.04.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

Скарга

Номер: 297964c395e8422f833ec865e070d576
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-008560-a.a3
Назва: Скарга
Вимога:
Неправомірні дії Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: a5ae0841fc4545fb9d606e513f12f89c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-008560-a.a2
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: «Шановний учаснику! 1. Пунктом 3.6 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що з метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2018 Системою управління якістю., та ДСТУ ISO 9001:2015 Вимоги (EN ISO 9001:2015,IDT ISO 9001:2015) який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт (надання послуг з організації будівництва)* відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). В складі пропозиції ТОВ "БК Будмонтажцентр" надано сертифікат на систему управління якістю, який виданий не акредитованим органом сертифікації, а також в складі пропозиції не надано сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України, що не відповідає вимогам викладеним в тендерній документації. 2. Щодо другого пункту скарги повідомляємо про те, що Замовник приймає рішенняпо кожній процедурі окремо. Вимогами Додатку 8 до тендерної документації на закупівлю "ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34" передбачено, що Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1–1:2013»). Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. В складі пропозиції ТОВ "БК Будмонтажцентр" надано файл «1 Кошторис_0001» в якому міститься договірна ціна визначена згідно ДСТУ Б.Д.1.1-2013 і в якій не враховані кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам викладеним в тендерній документації Виходячи із вище викладного відсутні підстави для задоволення Вашої скарги. Додатково повідомляємо про те, що Органом оскарження приймаються рішення про відхилення тендерних пропозицій, в розрахунках яких не включені кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами (Рішення № 16700-р/пк-пз від 04.09.2020 року (ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-07-000952-c).
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

ОСКАРЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: 81a5252a9196413d96978fb3da025b33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-008560-a.c1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Скарга:
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "МЕРІН ФОРМ" вчинене уповноваженою особою ДВНЗ « Національний медичний університет імені О.О.Богомольця» по предмету: «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34 » за ідентифікатором UA-2021-03-24-008560-a, очікувана вартість закупівлі 6`500`000.00 грн (з ПДВ), за адресою www.prozorro.gov.ua (надалі – Процедура закупівлі) (Скарга подається відповідно до положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX) Відповідно до частини 4 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року №114-IX (далі – Закон) Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Згідно частини 1 статті 18 Закону Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» від 22.04.2020 року №292, встановлено плату за подання скарги в розмірі: - 0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі або його частини (лота) у разі оскарження такої частини предмета закупівлі (лота), або ціни енергосервісного договору, зазначеної суб’єктом оскарження у тендерній пропозиції відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”, але не менш як 3 тис. гривень та не більш як 170 тис. гривень - у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися: після оцінки тендерних пропозицій; після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”; після розгляду тендерних пропозиції, поданих на перший етап конкурентного діалогу, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу; після розгляду документів, поданих учасником процедури закупівлі на кваліфікаційний відбір на першому етапі торгів з обмеженою участю, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу, та оцінки кваліфікації учасників на першому етапі процедури торгів з обмеженою участю; після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Розмір плати розраховується автоматично електронною системою закупівель та округлюється до наступних 10 гривень. ТОВ «БК Будмонтажцентр» як Скаржником внесено зазначений вище розмір плати за Скаргу у встановлений строк згідно платіжного доручення, що додається. Відповідно п. 8 ст. 18 Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно з офіційною інформацією що розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу кінцевим строком оскарження щодо кваліфікації учасника є 03.05.2021 00:00. Згідно п. 5 ст. 18 Скарга повинна містити таку інформацію: обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Закон наділяє учасника процедури такими правами: - Правом на упереджену оцінку тендерної пропозиції (ст. 3 Закону) - Правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону) - Правом на визнання переможцем та укладання договору про закупівлю( ст. 32 Закону) З оглядом на рішення Конституційного суду України по справі 1-10/204 від 01.12. 2004 р поняття «охоронюваний законом інтерес» що вживається в частині першій статі 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших Законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям « права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямого не опосередкований у суб’єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об’єктом судового захисти та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних та колективних потреб, які не суперечать Конституції та Законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам. Відповідно ч.1 ст. 179 Господарського кодексу господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб’єкти господарювання, створенні юридичними особами та/або громадянами шляхом об’єднання їх майна і участі в підприємницької діяльності товариства з метою одержання прибутку. Основним видом діяльності підприємства є будівництво будівель. Наше підприємство виконує роботи , в тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель у системі «ProZorro».Участь нашого підприємства у системах закупівель носять систематичний характер. Інтерес нашого підприємства в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій процедурі закупівлі полягає в укладанні договору про закупівлю та одержанню прибутку від виконання договору. Цей інтерес за всіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважаться законним інтересом у контексті ч.1 ст. 18 Закону про публічні Закупівлі. Замовник, в особі уповноваженої особи Замовника ДВНЗ « Національний медичний університет імені О.О.Богомольця», своїм протоколом про прийняття рішення про визначення переможця та намір укласти договір без номеру від 22.04.2021 року, ВИРІШИВ: За результатом проведеної процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34 » за ідентифікатором UA-2021-03-24-008560-a 1.визнати переможцем відкритих торгів ТОВ « МЕРІН ФОРМ» (Код 43102343) та погодити намір укласти договір за результатами проведеної процедури закупівлі з цим учасником.2.Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування процедури закупівлі на веб- порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття відповідного рішення. Вважаємо, що Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «запобігання корупційним діям і зловживанням» а відтак і наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення , дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження . Щодо визнання переможцем ТОВ "МЕРІН ФОРМ" Нижче наводимо підстави та обґрунтування протиправності дій замовника. Протоколом про прийняття рішення про визначення переможця та намір укласти договір без номеру від 22.04.2021 року був визнаний переможцем ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343). Ми не погоджуємось із зазначеним рішенням Замовника та вважаємо, що воно не вмотивоване, оскільки грубо проігноровані наступні підстави для відхилення вказаного учасника: 1. Відповідно технічному завданню, додаток №9 тендерної документації Замовника, абзац 2: Акт ознайомлення учасника з предметом закупівлі, завірений учасником та замовником. Назва предмету закупівлі згідно тендерної документації - «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34 ». Предмет закупівлі чітко визначає вид ремонту (капітальний), місце виконання цього ремонту ( приміщення бібліотеки фізіко-хімічного корпусу), адресу здійснення ремонту ( м. Київ, пр-т Перемоги, 34). Натомість учасник ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) у складі своєї тендерної пропозиції надав акт ознайомлення з об’єктами. Про ознайомлення з якими об’єктами йдеться не зрозуміло. Згідно офіційного сайту університету: Університет має 7 навчальних та 2 адміністративних корпуси, лекційні аудиторії на понад 2,8 тис. місць, бібліотеку з Інтернет-центром та комп’ютерними класами, студентське містечко та 7 корпусів гуртожитків, оздоровчо-спортивний табір «Медик». Відповідно акт ознайомлення з об’єктами не може позиціюватись як акт ознайомлення учасника з предметом закупівлі. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації, додатку №9, а саме відсутній акт ознайомлення учасника з предметом закупівлі. 2. Відповідно п.6 Розділу 6 абз.3: Для підтвердження згоди Учасника з проектом договору, Учасник надає в складі своєї пропозиції скановану копію заповненого та підписаного Договору (додаток 11). Натомість учасник ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) у складі своєї тендерної пропозиції надав договір від 07.04.2021 р вих.№76/04 в якому не заповнені: 1) номер договору;2)термін виконання робіт (п.1.4 договору). А також п.12.4 договору ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) визначає що підрядник є платником податку на прибуток на загальних умовах, тоді як згідно наданого витягу №2126593400161 з реєстру платників єдиного податку товариство з обмеженою відповідальністю «МЕРІН ФОРМ», код 43102343 на спрощеної системі оподаткування 3 групи з 09.07.2019 року . Наданий договір ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не може розцінюватися як згода Учасника з проектом Договору ( додаток 11). ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації, п.6 Розділу 6 абз.3, відсутня скановану копію заповненого та підписаного Договору. 3 . Відповідно п.3.2 розділу 3 абз.7 : Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, про що учасником у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації, п.3.2 розділу 3 абз.7. У складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист щодо строків дії забезпечення. . 4. Відповідно п.3.2 розділу 3 абз.7 :. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути поданий лист в довільній формі. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації, п.3.2 розділу 3 абз.7. У складі тендерної пропозиції відступний лист у довільній формі щодо витрат. 5. Відповідно п.3.2 розділу 3 абз.11: Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможності банку та не знаходження його в стадії ліквідації. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації, п.3.2 розділу 3 абз.11. У складі тендерної пропозиції відсутній лист лист від банку-гаранта щодо платоспроможності банку та не знаходження його в стадії ліквідації.. 6. Відповідно п.5.2 розділу 5 абз.5: Учасник у складі пропозиції повинен надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації, п.5.2 розділу 5 абз.5. У складі тендерної пропозиції відсутні відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. 7. Відповідно додатку 8: Розрахунок договірної ціни з розрахунками слід подати у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді в форматі EXCEL та у електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або «Будівельні технології – СМЕТА» або у програмному комплексі, який взаємодіє з ними в частині розрахунків договірних цін. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації, п.5.2 розділу 5 абз.5. У складі тендерної пропозиції відсутній розрахунок договірної ціни з розрахунками слід подати у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді в форматі EXCEL. 8. Відповідно п.3.5 розділу 3 абз.2: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Назва предмету закупівлі згідно тендерної документації - «Капітальний ремонт приміщень бібліотеки фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги,34 . Натомість учасник ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) у складі своєї тендерної пропозиції надав договір будівельного підряду №6, в якому предмет договору визначається як будівельні роботи. п. 1 Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 466, який зазначає, що будівельні роботи – це роботи з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення діючих підприємств, реставрації, капітального ремонту. Тоді як ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", якими дано визначення таких понять як нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення діючих підприємств, реставрація, капітальний ремонт. Враховуючі нормативне визначення зазначених понять ТОВ "МЕРІН ФОРМ» не конкретизовано, які саме роботи було проведено учасником, а тому й вважати їх як капітальний ремонт не правильно. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації, п.3.5 розділу 3 абз.2. У складі тендерної пропозиції відсутній документально підтверджений досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. 9. Відповідно додатку 8 в частині: Учаснику необхідно надати довідку довільної формі, яка містить інформацію про наявність у Учасника сертифікованого програмного забезпечення для автоматизації розрахунку і перевірки кошторисної документації відповідно до вимог національних нормативних документів, з наданням відповідного підтверджуючого документу. Натомість учасник ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність програмного забезпечення вих.№101/04 від 05.04.2021 року щодо наявності у Учасника сертифікованого програмного забезпечення для автоматизації розрахунку і перевірки кошторисної документації відповідно до вимог національних нормативних документів. Але підтверджуючого документу учасник не надав. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації, додатку 8, в частині наданням відповідного підтверджуючого документу. 10. Відповідно п.3.6 розділу 3 абз.6: Учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що роботи (замовлені цими торгами) будуть виконані якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість виконаних робіт, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. Натомість учасник ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку вих.№30/04 від 05.04.2021 р. якій підтверджує якість матеріалів, які будуть використовуватися під час виконання робіт. Дана довідка не дає інформації, щодо гарантування учасником саме що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість виконаних робіт, буде відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації відповідно п.3.6 розділу 3 абз.6, в частині відповідності будівельних матеріалів та виробів вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та інших нормативно-правових актів у сфері будівництва 11. Відповідно п.3.6 розділу 3 абз.10: У даній інформаційній довідці необхідно зазначити, що якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовані в процесі будівництва, відповідатиме вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. Натомість учасник ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку вих.№30/04 від 05.04.2021 р. якій підтверджує якість матеріалів, які будуть використовуватися під час виконання робіт. Дана довідка не дає інформації, щодо якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовані в процесі будівництва, відповідатиме вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації відповідно п.3.6 розділу 3 абз.10, в частині щодо якості матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовані в процесі будівництва, відповідатиме вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. 12. Відповідно п.5.2 розділу 5 абз.4: На підтвердження інформації про відсутність/наявність зазначених вище умов учасником в складі тендерної пропозиції надається документ (довідка, гарантій-ний лист, тощо) в довільній формі. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації відповідно п.5.2 розділу 5 абз.4, в частині щодо: Учасник (юридична особа, фізична особа, в тому числі фізична особа – підприємець), кінцевий бенефіціарний власник (контролер) Учасника, службові (посадові) особи Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та вповноважено укладати договір, не повинні підпадати під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), визначених відповідно до ст.5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644- VII, Указу Президента №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року N 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій», Рішення РНБО «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) від 28 квітня 20017 року, введеного в дію Указом Президента від 15.05.2017 №133/2017. 13. Відповідно до додатку 5 п.5, а саме : Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону). Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання) Натомість учасник ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку вих.№37/04 від 05.04.2021 року року в якій відсутня власноручний підпис. Замість нього стоїть факсиміле. Використання факсимільного підпису для цивільно-правових (господарських) договорів передбачено у ч. 3 ст. 207 ЦК України (загальне правило). Для цього встановлені дві умови: • використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін; • якщо використання факсимільного підпису передбачили сторони договору у відповідній угоді, то ця угода має містити зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. Тендерною документацією чітко встановлено за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання). Тобто сторонами не передбачено використання факсимільного підпису та пропозиція учасника не містить зразків відповідного аналога власноручних (оригінальних) підписів сторін. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації відповідно додатку 5 п.5, в частині щодо: за власноручним підписом уповноваженої особи учасника. 14. Відповідно до додатку 5 п.9, а саме : Учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель послуг згідно із Законом України “Про санкції” (пункт 11 ч. 1 ст. 17 Закону). Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання) ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації відповідно додатку 5 п.9, в частині відсутності такої інформацієї. 15. Відповідно до додатку 5 п.10, а саме : Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 ч. 1 ст. 17 Закону). Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання) Натомість учасник ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку вих.№ 47/04 від 05.04.2021 року року в якій відсутня власноручний підпис. Замість нього стоїть факсиміле. Використання факсимільного підпису для цивільно-правових (господарських) договорів передбачено у ч. 3 ст. 207 ЦК України (загальне правило). Для цього встановлені дві умови: • використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін; • якщо використання факсимільного підпису передбачили сторони договору у відповідній угоді, то ця угода має містити зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. Тендерною документацією чітко встановлено за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання). Тобто сторонами не передбачено використання факсимільного підпису та пропозиція учасника не містить зразків відповідного аналога власноручних (оригінальних) підписів сторін. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації відповідно додатку 5 п.10, в частині щодо: за власноручним підписом уповноваженої особи учасника. 16. Відповідно до додатку 5 п.11, а саме : Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника(пункт 13 ч. 1 ст. 17 Закону).Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання) Натомість учасник ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку вих.№ 34/04 від 05.04.2021 року року в якій відсутня власноручний підпис. Замість нього стоїть факсиміле. Використання факсимільного підпису для цивільно-правових (господарських) договорів передбачено у ч. 3 ст. 207 ЦК України (загальне правило). Для цього встановлені дві умови: • використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін; • якщо використання факсимільного підпису передбачили сторони договору у відповідній угоді, то ця угода має містити зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. Тендерною документацією чітко встановлено за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання). Тобто сторонами не передбачено використання факсимільного підпису та пропозиція учасника не містить зразків відповідного аналога власноручних (оригінальних) підписів сторін. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації відповідно додатку 5 п.11, в частині щодо: за власноручним підписом уповноваженої особи учасника. 17. Відповідно до додатку 5 п.12, а саме : Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору(ч.2 ст. 17 Закону).Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання) Натомість учасник ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку вих.№ 55/04 від 05.04.2021 року року в якій відсутня власноручний підпис. Замість нього стоїть факсиміле. Використання факсимільного підпису для цивільно-правових (господарських) договорів передбачено у ч. 3 ст. 207 ЦК України (загальне правило). Для цього встановлені дві умови: • використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін; • якщо використання факсимільного підпису передбачили сторони договору у відповідній угоді, то ця угода має містити зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів. Тендерною документацією чітко встановлено за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання). Тобто сторонами не передбачено використання факсимільного підпису та пропозиція учасника не містить зразків відповідного аналога власноручних (оригінальних) підписів сторін. ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343) не виконано вимогу тендерної документації відповідно додатку 5 п.12, в частині щодо: за власноручним підписом уповноваженої особи учасника. Учасник, в порядку передбаченому для процедури електронних закупівель, забезпечує наявність документів, передбачених цією документацією. У разі недотримання даної вимоги, Замовник має право дискваліфікувати пропозицію Учасника. Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Тендерний комітет/Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України. Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Застосувавши вибіркове тлумачення вимог тендерної документації та документів зі складу ТОВ "МЕРІН ФОРМ" ( код 43102343), проігнорувавши очевидні підстави невідповідності та відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника, Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель. Підсумовуючи все зазначене вище, уповноважена особа Замовника грубо порушила порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. На підставі положень статті 18 Закону зазначаємо про порушення Замовником торгів порядку проведення Процедури закупівлі відкритих торгів: ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Процедури закупівлі в частині неправомірного визнання ТОВ "МЕРІН ФОРМ" переможцем Процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника торгів скасувати своє рішення про визначення переможця та намір укласти договір з ТОВ "МЕРІН ФОРМ" 4. Зобов’язати Замовника торгів прийняти нове рішення щодо визнання дискваліфікації ТОВ "МЕРІН ФОРМ" (відхилення) пропозиції процедури Закупівлі. 5. Зобов’язати Замовника привести процедуру у відповідність із вимогами законодавства, в частині: розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки Додатки: 1. Документи щодо розгляду Скарги по суті знаходяться в системі електронних закупівель Prozorro за адресою www.prozorro.gov.ua та посиланням UA-2021-03-24-008560-a
Дата розгляду скарги: 14.05.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2021 13:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.06.2021 22:15
Дата виконання рішення Замовником: 15.06.2021 15:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 01.06.2021 №12162.pdf виконано. Прошу вивести процедуру закупівлі UA-2021-03-24-008560-a із статусу «Призупинено» і дозволити перейти до кваліфікації ТОВ БК Будмонтажцентр.
Автор: ТОВ БК Будмонтажцентр, Меньшеніна Наталія Іванівна +380933462545 bkbudmz21@gmail.com