• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Згідно з додатком

Торги не відбулися

199 691.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.45 UAH
Період оскарження: 24.03.2021 17:07 - 30.03.2021 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо внести зміни до оголошення спрощеної закупівлі, додавши наступну фразу, враховуючи ч. 11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі»

Номер: ed527bb42fcb487f9c53760dad1588f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-007626-c.b7
Назва: Вимагаємо внести зміни до оголошення спрощеної закупівлі, додавши наступну фразу, враховуючи ч. 11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до оголошення спрощеної закупівлі, додавши наступну фразу, враховуючи ч. 11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» : 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Замовник оголосив публічну закупівлю без накладення КЕП.

Номер: ea2477f98a024d7e99ee00c613fcaa83
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-007626-c.a6
Назва: Замовник оголосив публічну закупівлю без накладення КЕП.
Вимога:
Замовник оголосив публічну закупівлю без накладення КЕП. В електронній системі «Прозорро» зазначена інофрмація: Не підписано КЕП/УЕП Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону «3. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".» Згідно ст.5 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством Статтею 6 та 7 цього закону «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082 затверджено «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Пунктом 3 Наказу передбачено наступне: 3. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС посадової особи. Враховуючи вищезазначені норми чинного законодавства, вимагаємо накласти КЕП на закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: на закупівлю накладено КЕП
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

заперечення на відподь UA-2021-03-24-007626-c.a2

Номер: 41521393d4d043b09909f1b7c775de3d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-007626-c.c5
Назва: заперечення на відподь UA-2021-03-24-007626-c.a2
Вимога:
З Вашої відповідді на вимогу щодо переліку операцій у ліцензії на поводження з небезпечними відходами, яка була подана в електронну систему закупівель «Прозорро» за номером UA-2021-03-24-007626-c.a2, повідомляємо про наступне: Поводження з медичних відходами регулюється Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, які затверджені Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 (Надалі - Наказ МОЗ № 325). В Розділі I. Загальні положення передбачено наступне: 1. Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. 2. Ці Правила поширюються на усі заклади незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, у тому числі фізичних осіб - підприємців, ЯКІ В УСТАНОВЛЕНОМУ ПОРЯДКУ ОТРИМАЛИ ЛІЦЕНЗІЮ НА ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З МЕДИЧНОЇ ПРАКТИКИ (крім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті). Згідно ліцензійного реєстру провадження господарської діяльності з медичної практики Ліцензійний реєстр МОЗ України з медичної практики, який розташований на офіційному сайті Міністерства охорони здоров’я України (надалі – МОЗ України) https://moz.gov.ua/licenzijnij-reestr, КНП "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)( код ЄДРПОУ: 42751893) отримало ліцензію на провадження медичної практики 19.07.2019 року. Відповідно, замовник повинен дотримуватись Закону України «Про відходи», враховуючи Державні санітарно-протиепідемічні правила і норми щодо поводження з медичними відходами, які є для нього ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДО ВИКОНАННЯ нормативним актом. Наказ Державної служби статистики від 23.01.2015 № 24 ( https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0024832-15#n18 )«Про затвердження переліків категорій, груп відходів і операцій поводження з відходами» на який Замовник надає посилання у відповідді на вимогу, містить операції видалення, що не передбачає спалювання в термічних установках, як того вимагає п 17 Наказу МОЗ № 325. ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ У ВКЛАДЕННОМУ ФАЙЛІ.
Вирішення: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у сфері поводження з медичними та небезпечними відходами керується Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» та ЗУ «Про відходи». П. 1 Загальних положень Наказу № 325 встановлює вимоги до поводження з медичними відходами лише в закладах охорони здоров’я: «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров’я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.» Відповідно до п. 20, Розділу 5 Наказу відходи категорії В (відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу) після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про відходи»: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Відповідно до п. є), ст. 17 ЗУ «Про відходи» Суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов’язані: здійснювати організаційні, науково-технічні та технологічні заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, а також забезпечувати за власний рахунок екологічно обґрунтоване видалення тих відходів, що не підлягають утилізації. В п. е), ст. 32 ЗУ «Про відходи» взагалі забороняється: передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом. В свою чергу Наказ Державної служби статистики від 23.01.2015 № 24 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0024832-15#n18) «Про затвердження переліків категорій, груп відходів і операцій поводження з відходами» взагалі не містить такої операції як знешкодження, а затверджений лише ПЕРЕЛІК операцій з утилізації та видалення відходів в тому числі і видалення шляхом спалення. Взявши до уваги вищенаведене вимога щодо наявності Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація та/або видалення) не може бути дискримінаційною та обмежувати конкуренцію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються

Номер: 7dfcb727e297498fbf32131ed8ed2554
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-007626-c.b4
Назва: Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються
Вимога:
Оголошення про проведення закупівлі містить дискримінаційні вимоги до учасників, які не відповідають нормам чинного законодавства. Зокрема, В «Загальних вимогах» Додатку № 1 до оголошення «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі» зазначено про наступне: Учасник у складі своєї цінової пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: 1. Цінова пропозиція. Якщо під час аукціону суму буде зменшено, надати оновлену цінову пропозицію протягом 1 робочого дня після закінчення аукціону. Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено: «9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» У зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої цінової пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня. Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі: https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli Вимагаємо видалити вимогу про надання оновленої цінової пропозиції. Детальна інформація у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: пункт 1 «Загальних вимог» Додатку № 1 до закупівлі виключено
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 не встановлено вимог щодо розміру пакетів та контейнерів або вимог щодо об’єму, не вказано про фіксатори, «зашморг» або «стяжки», не вказано про вагу порожніх контейнерів.

Номер: 754f1fe20e3e4356aeca845eca3e3817
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-007626-c.b3
Назва: Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 не встановлено вимог щодо розміру пакетів та контейнерів або вимог щодо об’єму, не вказано про фіксатори, «зашморг» або «стяжки», не вказано про вагу порожніх контейнерів.
Вимога:
Предметом закупівлі є: код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії «В») . Поводження з медичних відходами регулюється Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами, які затверджені Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 (Надалі - Наказ МОЗ № 325). Зазначеним Наказом не встановлено вимог щодо розміру пакетів та контейнерів або вимог щодо об’єму, не вказано про фіксатори, «зашморг» або «стяжки», не вказано про вагу порожніх контейнерів. Вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Оголошення щодо надання тари для пакування медичних відходів, видаливши конкретні вимоги до контейнера та викласти вимогу в наступній редакції: Виконавець надає тару, а саме: міцні герметичні одноразові пакети, призначені для збирання, автоклавування та подальшої утилізації медичних відходів, стійкі до пошкоджень, в комплекті з одноразовим твердим контейнером стійкого до проколювання, які мають маркування «Особливо небезпечно». ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ У ВКЛАДЕННОМУ ФАЙЛІ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимоги до закупівлі дійсно містять вимоги до ємностей (пакети та контейнери) для збирання відходів. Частина вимог, як наприклад маркування, встановлена Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325. В той же час вимога щодо граничного об’єму, навантажень та вагу порожніх контейнерів хоч і не врегульована законодавчо та продиктована виключно здоровим глуздом та ніяким чином не може обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників. Як свідчить практика, робота персоналу з ємностями для збирання відходів об’ємом більш ніж 30 л та вагою більш ніж 15 кг значно ускладнюється та може призводити до травматизму працівників Замовника. Вимога про наявність фіксаторів, у вигляді «зашморгу» або «стяжки», лише конкретизує вимогу встановлену Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325, щодо герметичності ємності для збирання відходів. Та відповідно теж не може обмежувати конкуренцію та призводити до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

оголошення спрощеної закупівлі містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Номер: 0b3c9b52839544deb4de8fed0082ab6e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-007626-c.a2
Назва: оголошення спрощеної закупівлі містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Оголошення про проведення закупівлі містить дискримінаційні вимоги до учасників, які не відповідають нормам чинного законодавства. ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ У ВКЛАДЕННОМУ ФАЙЛІ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у сфері поводження з медичними та небезпечними відходами керується Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» та ЗУ «Про відходи». П. 1 Загальних положень Наказу № 325 втстановлює вимоги до поводження з медичними відходами лише в закладах охорони здоров’я: «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров’я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.» Відповідно до п. 20, Розділу 5 Наказу відходи категорії В (відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу) після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про відходи»: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Відповідно до п. є), ст. 17 ЗУ «Про відходи» Суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов’язані: здійснювати організаційні, науково-технічні та технологічні заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, а також забезпечувати за власний рахунок екологічно обґрунтоване видалення тих відходів, що не підлягають утилізації. В п. е), ст. 32 ЗУ «Про відходи» взагалі забороняється: передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом. В свою чергу Наказ Державної служби статистики від 23.01.2015 № 24 ( https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0024832-15#n18 )«Про затвердження переліків категорій, груп відходів і операцій поводження з відходами» Взагалі не містить такої операції як знешкодження, а затверджений лише ПЕРЕЛІК операцій з утилізації та видалення відходів в тому числі і видалення шляхом спалення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Оголошення про проведння закупівлі містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Номер: c5183fea43e4408dad3b0b28c0a73d5d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-007626-c.b1
Назва: Оголошення про проведння закупівлі містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Оголошення про проведення закупівлі містить дискримінаційні вимоги до учасників. Зокрема, в «Загальних вимогах» Додатку № 1 до оголошення «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі» зазначено, що Учасник у складі своєї цінової пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи: 12. Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації та/або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сканкопія з оригіналу висновку державної екологічної експертизи (обов’язково повинні містити підпис та печатку міністерства екології та природних ресурсів або його департаменту, який видав даний документ із зазначенням номеру документу та датою видачі) з організації збирання, зберігання , утилізації або видалення небезпечних відходів на території учасника; Закон України «Про екологічну експертизу» від 9 лютого 1995 року N 45/95-ВР, згідно якого було передбачено оформлення висновку державної екологічної експертизи, ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ на підставі Закону України N 2059-VIII ( 2059-19 ) від 23.05.2017 року. Частиною 11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено: 11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже, у зв’язку з втратою чинності ЗУ «Про екологічну експертизу» від 9 лютого 1995 року N45/95-ВР, висновок державної екологічної експертизи не може розглядатись замовником закупівлі на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оскільки даний документ не передбачений чинним законодавством на дату подання пропозиції. Зауважуємо, що Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 року №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» (далі – Наказ МОЗ) передбачено, що після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Небезпечні медичні відходи категорії В підлягають термічному знешкодженню, що здійснюється в установках термічного знешкодження (п. 17 та п.20 Розділу V Наказу МОЗ). Статтею 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 року № 124-VIII (зі змінами) визначено наступне: • документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; • сертифікація – підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; Виходячи з вищезазначених норм чинного законодавства, підтвердженням наявності відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження небезпечних відходів категорії В є: договір купівлі-продажу обладнання для знешкодження (спалювання) відходів або договір оренди такого обладнання, технічний паспорт на обладнання та будь-який документ про відповідність: декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Згідно ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити пункт про надання учасниками в складі пропозиції висновку державної екологічної експертизи. Детальна інформація у вкладенному файлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Внесено зміни в Додаток №1 до Оголошення про закупівлю, а саме пункт 12 «Загальних вимог» викласти в наступній редакції: «12. Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації та/або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами».
Статус вимоги: Задоволено