• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху побутового приміщення каналізаційно-насосної станції м.Сколе

Завершена

155 498.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 777.49 UAH
Період оскарження: 24.03.2021 16:19 - 31.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Порушення ЗАМОВНИКОМ ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: d02ec84eeed144db9d7636391f5a81f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-007022-b.b3
Назва: Порушення ЗАМОВНИКОМ ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний замовнику !!! Щодо Вашої думки про : "Дискримінаційні критерії (вимоги) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» можна вважати вимоги, які обмежують коло потенційних учасників без обґрунтованих на те причин. Жодна вимога Замовника не дискримінувала потенційних Учасників, оскільки всі вимоги є відповідні до предмету закупівлі", коли б їх НЕБУЛО до Вас би прийшли ще учасники з поміж яких можна було б, через відкриті доступні реєстри вибрати пропозицію найбільш економічно-вигідну , а Ви ВИМОГИ поставили під одного УЧАСНИКА , якого визнали переможцем . Цитувати рядок в рядок ЗУ "Про публічні закупівлі" не потрібно !!! Потрібно проаналізувати викладене Вами Оголошення та Прописані у Додатку Вимоги і зіставляти з Винесеним Протокольним рішенням за підписом уповноваженої особи !!! Там все чітко видно .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доводимо до Вашого відома, що кваліфікаційні критерії можна оскаржувати в період уточнень, шляхом подання запитань або вимог через електронну систему закупівель
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Про надання роз"яснень по даній закупівлі...

Номер: abc2e2f338004af1b0f0671df31d6d38
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-007022-b.b2
Назва: Про надання роз"яснень по даній закупівлі...
Вимога:
Прошу надати роз"яснення , якими нормативами користувалася уповноважена особа під час подачі оголошення про дану закупівлю та винесення свого Протокольного рішення ???
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу надаємо наступне пояснення. П.1 Номер протоколу розгляду стосується конкретної закупівлі, в інших закупівлях нумерація починається спочатку. Вимога по П.1 – необґрунтована. П.2 Цінова пропозиція, за формою наведеною в додатку 3 із кошторисною документацією, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону*, тобто на наступний робочий день.У випадку відхилення цінової пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, та розгляду наступної пропозиції учасник пропозиція якого є наступною свою пропозицію, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення пропозиції попереднього учасника, тобто на наступний робочий день. Учасник ПП «Комфорт-Сколе» в процесі аукціону ціну не знижував і приводити договірну ціну у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону не потрібно. Договірна ціна учасника ПП «Комфорт-Сколе» за результатами електронного аукціону завантажена в Систему електронних закупівель з усіма розрахунками та додатками. П.3 -5. Замовник по встановленню кваліфікаційних вимог до учасників керувався Законом України «Про публічні закупівлі» та дефектним актом із визначеним переліком робіт. Для перевірки Учасників на можливість виконати роботи, що визначені технічним завданням, встановлено кваліфікаційні критерії. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Так Замовник в даній закупівлі визначив усі вищезгадані кваліфікаційні критерії, які не є дискримінаційними. Дискримінаційні критерії (вимоги) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» можна вважати вимоги, які обмежують коло потенційних учасників без обґрунтованих на те причин. Жодна вимога Замовника не дискримінувала потенційних Учасників, оскільки всі вимоги є відповідні до предмету закупівлі. Учасник Закупівлі РБК «Краща ідея» не надав підтвердження вимогам, установлених тендерною документацією. Це відображено в повному обсязі в Протоколі №1 Замовника. П.6 В тендерній документації передбачено подання довідки про наявність на підприємстві кваліфікованих працівників. Також на підтвердження даної інформації повинні надаватися підтверджуючі документи. РБК «КРАЩА-ІДЕЯ» не виконала дано вимогу. Це відображено в повному обсязі в Протоколі №1 Замовника. П. 7-8 Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf. у складі своєї пропозиції наступні документи (Учасник, у розумінні тендерної документації – це фізичні особи та уповноважені на підписання договору юридичні особи). Копії установчих документів та документи, а саме:- довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу;- паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11. 2012 № 5492-VI (із змінами). Однак, РБК «КРАЩА-ІДЕЯ» не виконала дану вимогу. Отже, Ваша Вимога не підлягає до задоволенню. Уповноважена особа Ткач Л.Т. ______________ Підпис
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Уповноваженою особою ЗАМОВНИКА порушено вимоги Стаття 5. "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" та пункт 6 статті 11 ЗУ Про публічні закупівлі"

Номер: 9cfd002ba8f24fbe884b0f0926bbe0e8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-007022-b.a1
Назва: Уповноваженою особою ЗАМОВНИКА порушено вимоги Стаття 5. "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" та пункт 6 статті 11 ЗУ Про публічні закупівлі"
Вимога:
Замовником порушено Стаття 5. "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" ЗУ Про публічні закупівлі" ще на стадії оголошення даної закупівлі . Замовник вмисно і упереджено звужує коло постачальників, і відхиляють конкуренцію на цьому ринку . ЗАМОВНИКОМ порушено пункт 6 статті 11 ЗУ Про публічні закупівлі" . Звертаюсь до контролюючих органів з проханням вивчити процес від оголошення і до визнання переможця по даній Закупівлі , щоб у ніякої сторони не залишалося сумнівів щодо прозорості , добросовісної конкуренції на цьому ринку, максимальної економії і ефективності використання бюджетних коштів .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу надаємо наступне пояснення. - Стосовно наданого вами ствердження про порушення Замовником Статті 5. "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" ЗУ Про публічні закупівлі" ще на стадії оголошення даної закупівлі. Замовник вмисно і упереджено звужує коло постачальників, і відхиляють конкуренцію на цьому ринку. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Так Замовник в даній закупівлі визначив усі вищезгадані кваліфікаційні критерії, які не є дискримінаційними. Дискримінаційні критерії (вимоги) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» можна вважати вимоги, які обмежують коло потенційних учасників без обґрунтованих на те причин. Жодна вимога Замовника не дискримінувала потенційних Учасників, оскільки всі вимоги є відповідні до предмету закупівлі. Також звертаємо Вашу увагу, відповідно до частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Таких звернень чи вимог про усунення порушень у період уточнень Вами не подавалось. Отже, оголошення Закупівлі, технічні та якісні показники до предмета закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників були прийняті Вами, оскільки Вами була подана Пропозиція для участі в Закупівлі. У вашій вимозі на оскарження результатів також не вказано, які саме вимоги у тендерній документації Ви вважаєте дискримінаційними. Тому Замовник вважає, що подана Вами Вимога на оскарження результатів не підлягає до задоволення в частині наданого вами ствердження про порушення Замовником Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Стосовно наданого вами ствердження про порушення Замовником пункту 6 Статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до пункту 6 Статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Таким чином у своїй вимозі Ви стверджуєте, що процес організації та проведення Закупівлі відбувся не об’єктивно та упереджено, не вказуючи на конкретні порушення саме у яких фактах Замовник здійснив порушення. Доводимо до Вашого відома. Що процедура закупівлі проведена до норм чинного законодавства та, зокрема статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;3) подання пропозицій учасниками;4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону;5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника;6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю;7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Зараз Закупівля знаходиться на етапі визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю. Всі етапи, які передували цьому етапу – проведенні у відповідності до норм Закоу. Замовник не вбачає у своїй діяльності порушення пункту 6 Статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Отже, Ваша вимога не відповідає нормам чинного законодавства та не підлягає до задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні