• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 16810000-6 «Частини для сільськогосподарської техніки» (Частини для сільськогосподарської техніки)

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів* 1. Найменування замовника: Інститут зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00497242. 4. Місцезнаходження замовника: сел. Наддніпрянське, м. Херсон, Херсонська обл., 73483. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Коковіхін Сергій Васильович, заступник директора з наукової роботи, голова тендерного комітету Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України, e-mail: izz.ua@ukr.net, тел. +380552362440. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Частини для сільськогосподарської техніки. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 16810000-6 «Частини для сільськогосподарської техніки» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: 16810000-6 «Частини для сільськогосподарської техніки». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Частини для сільськогосподарської техніки – 144 найменування. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: сел. Наддніпрянське, м. Херсон, Херсонська обл., 73483. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 768 383,46 грн. (сімсот шістдесят вісім тисяч триста вісімдесят три грн. 46 коп.) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 683,83 грн. (сім тисяч шістсот вісімдесят три грн. 83 коп.) – 1% від очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «09» квітня 2021 року час 01:00 год. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». _____________________________ *Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Завершена

768 383.46 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 683.83 UAH
Період оскарження: 24.03.2021 15:45 - 05.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування протоколу визначення переможця

Номер: ad35367c81e140e8b64a508c5fd499f1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-005924-b.c2
Назва: Щодо скасування протоколу визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник Вимагаємо скасувати не правомірне рішення протоколу визначення переможця, оскільки тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: Відповідно до пункту 4 Розділ VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації вимагалось від учасників в складі пропозиції надати інформацію про те, що учасник ознайомлений з проектом договору, що включає в себе істотні (основні) умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною; В складі пропозиції дана інформація-відсутня. Звертаємо Вашу увагу на те, що в статті 16 ст. 29 ЗУ «Про Публічні закупівлі» чітко зазначено 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Відповідно, вимога щодо усунення невідповідностей від 14.04.2021 учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" в частині щодо до відсутності інформації про те, що учасник ознайомлений з проектом договору, що включає в себе істотні (основні) умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною – НЕВІДПОВІДНАЄ НОРМАМ п16 ст. 29 ЗУ «Про Публічні закупівлі». Слід зауважити, що довідка вих№11 від 08 квітня 2021року «Згода з проектом договору» не відповідає змісту та вимогам тендерної документації. На підставі вищезазначеного, вимагаємо скасувати неправомірне рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" на підставі ч2 ст31 закону «Про Публічні закупівлі» Також звертаємо Вашу увагу на те, що порушена стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» основними принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі запобігання корупційним діям і зловживанням В разі залишення вимоги без розгляду вимушені будемо звернутись до відповідних державних контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу щодо скасування протоколу визначення переможця від 15 квітня 2021 року № UA-2021-03-24-005924-b.c2, надіслану Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406 (далі – вимога) повідомляємо наступне. Замовником на виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» проведено закупівлю ДК 021:2015: 16810000-6 «Частини для сільськогосподарської техніки» (Частини для сільськогосподарської техніки) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-24-005924-b для забезпечення потреб Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України. Крім цього, превілюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення). Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку. Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця. Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із основних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" було надано найбільш економічно вигідну пропозицію серед інших учасників враховуючи принцип співмірності наданих документів у складі пропозиції. Одночасно повідомляємо, що відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визначено переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення. Зазначаємо, що тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406 не розглядалась, тому Замовник не зобов’язаний надавати роз’яснень стосовно переваг пропозиції переможця над пропозицією учасника Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406. Крім цього вважаємо за необхідне зазначити, що виходячи зі специфіки предмета закупівлі та вимог, встановлених в тендерній документації, керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та переліком інформації та/або документів, передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», визначення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, здійснюється замовником самостійно (Відповідь Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит 1562/2020). Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника: Кваліфікаційна частина складається зокрема з: проекту Договору із зазначенням порядку змін його умов (викладений в Додатку 4 до цієї тендерної документації) заповнений та засвідчений з боку учасника, в свою чергу пункт 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу VІ Тендерної документації Замовника містить додаткову інформацію: Проект Договору про закупівлю із зазначенням порядку змін його умов викладено в Додатку 4 до цієї тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасник інформацію про те, що ознайомлений з проектом договору, що включає в себе істотні (основні) умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною. При цьому, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" у складі тендерної пропозиції надана довідка № 11 від 08.04.2021 р., в якій учасник процедури закупівлі повідомляє, що «ознайомились з проектом договору, який наведений в Додатку 4 Тендерної документації, погоджуємось укласти договір в редакції, запропонованій замовником та гарантуємо виконання його на умовах, викладених в зазначеному проекті договору». Тобто, замовником надана вимога відповідно до частини шістнадцять статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» про деталізацію вже наданої інформації в частині кваліфікаційного критерію. В свою чергу, на підтвердження надання ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" інформації про те, що ознайомлений з проектом договору, що включає в себе істотні (основні) умовами договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнано найбільш економічно вигідною, надана довідка № 1 від 15 квітня 2021 року. Отже, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-ДЕТАЛЬ" у строк, що відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» усунута зазначена невідповідність (Рішення Одеського окружного адміністративного суду від 16 березня 2021 року Справа № 420/13215/20). Також зазначаємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена Замовником як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення. Статтею 32 Господарського кодексу України встановлено, що недобросовісною конкуренцією визнаються будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності. Недобросовісною конкуренцією є неправомірне використання ділової репутації суб'єкта господарювання, створення перешкод суб'єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірних переваг у конкуренції, неправомірне збирання, розголошення та використання комерційної таємниці, а також інші дії, що кваліфікуються відповідно до частини першої цієї статті. Згідно зі статтею 3 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» відносини, пов’язані із захистом від недобросовісної конкуренції, регулюються цим Законом, Законом України «Про захист економічної конкуренції», Законом України «Про Антимонопольний комітет України», Паризькою конвенцією про охорону промислової власності від 20 березня 1883 року, міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, іншими актами законодавства, виданими на підставі законів чи постанов Верховної Ради України. Згідно зі статтею 10 Паризької конвенції про охорону промислової власності від 20.03.1883, яка набула чинності для України 25.12.1991 року, актом недобросовісної конкуренції вважається будь-який акт конкуренції, що суперечить чесним звичаям у промислових і торговельних справах, зокрема, підлягають забороні неправильні ствердження при існуванні комерційної діяльності, що здатні дискредитувати підприємство, продукти чи промислову або торговельну діяльність конкурента. Отже, недобросовісна конкуренція пов’язана із здійсненням дій, нечесних стосовно конкурентів. При цьому, такі дії завдають або можуть завдати шкоди іншому суб’єкту господарювання. Таким чином, дії Товариством з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406, які полягають у безпідставних вимогах, є порушенням, що передбачене частиною першою статті 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді недобросовісної конкуренції, що суперечить торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

уточнення стосовно каталожнихх номерів

Номер: 2227a9b68777481cab3c4d6fe03c88a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-005924-b.a1
Назва: уточнення стосовно каталожнихх номерів
Вимога:
Доброго дня. Прошу вас вказати Каталожні Номера відповідно до каталогу запасних частин заводу виробника техніки, по всім позиціям для правильної ідентифікації Вашого запиту.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За наявними каталогами запасних частин заводів виробників надаємо наступні (специфічні) каталожні номери запчастин. Інші частини, де не вказані каталожні номери, є загальновідомі і зрозумілі.
Статус вимоги: Задоволено