• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярське приладдя: ручки, олівці, клей-олівець, зошити у клітинку 24 арк., чинки, степлери, скоби для степлера, файли А4, скотч, ластик, швидкозшивачі картонні, папір клейкий ідентифікатор, папір А4

Закупівля відбувається на основі типового договору Держказначейства в м. Маріуполь. Товари закупаються у кількості та згідно технічних вимог, що додаються "Вимоги канцелярія ЖРЦСССДМ ММР"

Завершена

24 519.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 500.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2016 14:19 - 15.04.2016 16:00
Вимога
Відхилено

Не соответствие цен

Номер: 6e22b6ff96fd4ffeb375d17bc2446afd
Ідентифікатор запиту: UA-2016-04-11-000040-b.a1
Назва: Не соответствие цен
Вимога:
Просим предоставить окончательную накладную с ценами на товар (18000 грн.) Зная закупочную цену товара, мы не уверены в проведении прозрачности аукциона!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Денису Євгеновичу ! Відповідно до Рішення Маріупольської міської ради "Про приєднання до Пілотного проекту щодо впровадження системи електронних закупівель «Prozorro»", від 28.01.2016 №7/4-67, договір на придбання товару може бути укладеним між замовником і переможцем не раніше ніж через 3 робочі дні з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Таким чином до укладення договору надати накладну з цінами неможливо. Звертаємо Вашу увагу, що постачальник, обраний переможцем, буде змушений поставити товар у вказаній ним кількості та за вказаною ним ціною. В іншому випадку процедура закупівлі буде скасована нами. Якщо процедура закупівлі буде скасована нами, про нову процедуру ми повідомимо Вас за Вашою електроною поштою.
Статус вимоги: Відхилено