-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція
Завершена
76 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 381.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 381.75 UAH
Період оскарження:
24.03.2021 15:18 - 30.03.2021 01:00
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді
Номер:
df808fd085ed4a14bf7b33b2414ca2d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-24-006130-c.a2
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Шановний, що це було? По-перше: безпосередньо самої вимоги(тобто вказівки на конкретні дії, які необхідно здійснити замовнику в межах законодавчої регламентації проведення спрощеної закупівлі товарів) в заявленій вимозі не передбачено. Зазначення скаржником: « Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку » не передбачає жодного правового механізму та суперечить статті 14 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Що це за експромт та фантазії? Як так не передбачена, коли передбачена. Така формальна відписка нами не приймається. Щодо резистентних штамів та пошкоджень поверхонь. Передайте своєму "писарю" - безграмотному представнику компанії, пропозицію якого ви протягуєте до перемоги, привіт. Для того, щоб виникла резистентність у мікроорганізмів, треба довгий час використовувати дезінфікуючі засоби на основі одних і тих же речовин. Де в документації є вимога, які саме речовини вами не передбачені? Немає. Щодо пошкодження поверхонь. відкрийте надані документи та уважно вивчіть надані інструкції, де зазначено: засоби НЕ пошкоджують поверхні. Хіба ми запропонували засоби, які не містять ЧАС, які прописані в технічному завданні? Чи ви стверджуєте, що пробіотики якимось чином впливають на відстрочення резистентності? Не несіть безграмотну ахінею. Працюйте з компаніями, які знаються на темі дезінфекції та не несуть подібну нефахову маячню. Перевіряйте завжди, що вам пише ваш постачальник за вас же. Потім приходиться червоніти, як в цьому випадку. Ми звернутаємось до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів з метою перешкоджання корупційного дерібану бюджетних коштів Держави.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2021 16:03
Вирішення:
Шановний!З урахуванням наданої нами відповіді на Вашу першу вимогу,просимо діяти в межах законодавчої регламентації. Результат розгляду на Вимогу детально обґрунтовано у попередньої відповіді.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
f01678e281ea4ab78f036ffb29caba0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-24-006130-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний!Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури Державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2021 15:35
Вирішення:
За результатами розгляду заявленої вимоги повідомляємо, що не знайшли підстав для її задоволення, виходячи з наступного:
По-перше: безпосередньо самої вимоги(тобто вказівки на конкретні дії, які необхідно здійснити замовнику в межах законодавчої регламентації проведення спрощеної закупівлі товарів) в заявленій вимозі не передбачено. Зазначення скаржником: « Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку » не передбачає жодного правового механізму та суперечить статті 14 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Більше того, навіть при повторному розгляді відхиленої пропозиції фактична обставина невідповідності складу діючих речових у запропонованому вами товару заявленим в оголошенні до закупівлі залишиться незмінною, що відповідно до регламентації зазначеного Закону є підставою для відхилення пропозиції.
По-друге: незгода заявника вимоги з характеристиками предмету закупівлі – це суто суб’єктивна позиція учасника, який запропонував товар, відмінний за складом від заявленого предмету закупівлі, та яка не може прийматись до уваги та будь-яким чином вливати на тендерний комітет в частині визначення відповідної потреби закупівлі, оскільки визначення характеристик предмету закупівлі є виключною дискрецією замовника.
Такого ж висновку доходить й Міністерство економічного розвитку та торгівлі України, (яке відповідно до власних повноважень надає відповіді та консультації щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель) а саме: у відповіді на запит 849/2017, доступною за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=518fbd4f-b9a0-475c-a961-bf762c5e9166&lang=uk-UA, Міністерство економічного розвитку та торгівлі України зазначило, що «замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства».
Таким чином, просимо прийняти до уваги, що характеристики предмету закупівлі сформовані у відповідності до мети повного задоволення потреб закладу в засобах широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій, безпечності використання та пролонгованої дії, керуючись попереднім досвідом використання дезінфікуючих засобів, а також сучасними рекомендаціямита наявними вдосконаленнями в цій сфері.
Підхід, що спирається на використання хімічних продуктів при традиційній санітарній обробці, збільшує ризик інфекцій, сприяє появі резистентних штамів мікроорганізмів і не гарантує видалення забруднень. Дезінфікуючі засоби мають короткочасний термін знезараження, здатні викликати алергію та мутації. Хімічні агресивні речовини, що входять до складу сучасних дезінфектантів, пошкоджують оброблені поверхні й дороге обладнання. Їх застосування обумовлює необхідність використання персоналом засобів захисту шкіри та органів дихання. Використання токсичних хімічних очищувачів завдає непоправної шкоди природі та негативно впливає на екологію в цілому, вимагає складних і дорогих схем утилізації.
По-третє: оголошення про закупівлю містить вказівки не на конкретні масові долі діючих речовин(які є безумовною складовою, оскільки саме вони забезпечують якість засобу), а зазначені граничн іпоказники , такі як: «не більше», або «не менше» , що обумовлено метою досягнення позитивного результату при використанні.
Відповідно це не є обмежувальна вимога, оскільки усі засоби що містять до граничний або над граничний відсоток діючої речовини будуть відповідати за явленим вимогам.
По-четверте:припущення заявника вимоги щодо неможливості заявлення еквівалентів інших виробників не має жодного підтвердження та конкретики, адже подібний висновок можливо зробити виключно за наявності результатів досліджень та порівнянь кожного окремого з усіх існуючих засобів, але таких результатів не надано. Крім цього, оголошення процедури закупівлі як раз і направлене на вибір найвигіднішої серед пропозицій учасників будь-якого виробника.
По-п’яте:слід звернути увагу учасника на абзац 2 п.14 ст.14 Закону України «Про захист економічної конкуренції», відповідно до котрого учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Але, враховуючи відсутність запиту на додаткові пояснення причин відхилення, вбачається, що заявник вимоги усвідомлює невідповідність поданої пропозиції вимогам до предмета закупівлі, а заявлення вимоги – це лише безпідставні та бездоказові звинувачення та наклепи.
Отже, вимоги до предмету закупівлі складені у повній відповідності до вимог чинних нормативно-правових актів з питань публічних закупівель. У вимозі не наведено доказів, що медико-технічні (якісні) вимогиоголошення про закупівлю відповідають лише одному виробнику. За таких обставин, будь – які звинувачення у дискримінації є безпідставними. Тому вважаємо розглянуту вимогу необґрунтованою та такою, що намагається нав’язати інший від потреби замовника товар, внаслідок чого заявлена вимога не підлягає задоволенню.
Також просимо заявника не вдаватись до погроз щодо надуманих припущень і прийняти до уваги, що наша установа суворо дотримується вимог чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні