-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси)
Лот 1 – Автобуси спеціалізовані шкільні Лот 2 – Автобуси спеціалізовані шкільні з можливістю перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування (інвалідних візків)
Завершена
33 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 0% або 10 500.00 UAH
Період оскарження:
24.03.2021 13:40 - 24.04.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
35c4dcceab8b4690a23dc183871ef63b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-24-004682-c.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації по Лоту 1
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Рішення окружного адміністративного суду міста Києва від 05 серпня 2019 року №640 9921 19.pdf 23.04.2021 13:53
- Скарга.pdf 23.04.2021 13:53
- 2. Копія експертного висновку №0446 від 18.03.2021.pdf 23.04.2021 13:53
- 3. Сертифікат типу на шкільні автобуси Еталон.pdf 23.04.2021 13:53
- Доповнення до Скарги Лот 1.pdf 07.05.2021 16:30
- Копія листа ВАТ УКРАВТОБУСПРОМ від 27.04.2021.PDF 07.05.2021 16:30
- Копія листа від ДП ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ від 07.05.2021.pdf 07.05.2021 16:30
- АМКУ-залишення без розгляду скарги.doc 26.04.2021 14:17
- АМКУ - залишення без розгляду скарги.pdf 26.04.2021 15:36
- Пояснення- лист 02-05_72 від 30.04.2021.doc 30.04.2021 15:06
- Витяг з Формуляру ATAMAN.pdf 30.04.2021 15:06
- Сертифiкат вiдповiдностi D093S2.pdf 30.04.2021 15:06
- Пояснення- лист 02-05_72 від 30.04.2021.pdf 30.04.2021 15:06
- сертифiкати А22412 (217,219).pdf 30.04.2021 15:06
- ФОТО шкiл_ного автобусу БОгдан А22412.pdf 30.04.2021 15:06
- Настанова щодо експлуатування шкiл_ного автобусу марки Богдан (1).pdf 30.04.2021 15:06
- паспорт автобус Богдан А22412.PDF 30.04.2021 15:06
- Сертифiкат Типу ATAMAN.pdf 30.04.2021 15:06
- рішення від 27.04.2021 №9118+лист замовнику+лист скаржнику.pdf 28.04.2021 12:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2021 №10305.pdf 12.05.2021 16:47
- рішення від 11.05.2021№10305.pdf 14.05.2021 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2021 14:49
Дата розгляду скарги:
11.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.04.2021 12:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.05.2021 16:01
Скарга
Скасована
Скарга
Номер:
fdcd77e4778f430197cddba8e61b058f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-24-004682-c.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації по Лоту 1
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Сертифікат типу на шкільні автобуси Еталон.pdf 23.04.2021 13:41
- Скарга.pdf 23.04.2021 13:41
- 1. Рішення окружного адміністративного суду міста Києва від 05 серпня 2019 року №640 9921 19.pdf 23.04.2021 13:41
- 2. Копія експертного висновку №0446 від 18.03.2021.pdf 23.04.2021 13:42
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
23.04.2021 13:56
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
fb2861ec47054ae3be49622912d6ab21
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-24-004682-c.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник!
Звертаємо увагу, що технічні параметри вашої закупівлі встановлені таким чином, що дозволяють брати участь лише окремим виробникам. Зокрема, вимога щодо об’єму двигуна не менше 5000 см куб. є не обгрунтованою, оскільки менший об'єм двигуна забезпечує менші витрати палива при однаковій швидкості руху. При цьому, ваші технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у тендерній документації, взагалі не містять інформації про витрати палива, що є ключовим чинником для економії бюджетних коштів. Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Принцип пропорційності передбачає, що вимоги, які висуваються до потенційних учасників процедур закупівель мають бути необхідними та достатніми по відношенню до предмета закупівлі (виконання договору). Враховуючи мету закупівлі шкільних автобусів, об’єм двигуна не менше 5000 см куб. є дискримінаційним та обмежує потенційне коло учасників, оскільки експлуатація шкільних автобусів не передбачає рух автобуса понад 70 км/год, а отже такий об’єм не є доцільним.
Крім того, що стосується меншого об’єму двигуна, то за умови, що він сучасного виробництва із застосуванням новітніх технологій, питома потужність на 1 літр робочого об'єму може становити до 47 кінних сил на 1 літр палива. Для порівняння - в марках автобусів ETALON та BOGDAN при наявності двигуна об’ємом більше 5 000 см куб. ця величина складає 28,9 кінних сил\1 літр палива. Більша потужність двигуна при меншому об’ємі, є дуже важливо при експлуатації взимку і при повному завантаженні автобуса пасажирами.
Таким чином, вимоги тендерної документації суттєво обмежують можливість участі в закупівлі учасників, що можуть запропонувати якісні автобуси розроблені відповідно до новітніх технологій та із значно нижчою ціною. За цих умов, вами як замовником, грубо порушуються основні принципи закупівель, зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Враховуючи зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити обмеження для показника об’єма двигуна та передбачити інші технічні характеристики, що важливі для загальної оцінки автобусів, що закуповуються, зокрема витрати палива та потужність кінних сил/1 літр палива.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.04.2021 19:23
Вирішення:
Шановний учасник!
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу та повідомляє.
Відповідно до статті 22 Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником. Так пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі розроблені на підставі потреби замовника.
Замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Технічне завдання Тендерної документації розроблене Замовником з урахуванням вимог ДСТУ 7013:2009 „Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги” та законодавства України. Крім того, вимога щодо об’єму двигуна шкільного автобуса не обмежує коло учасників.
Ви не об’єктивно проаналізували ринок шкільних автобусів та не виявили достатньої кількості можливих виробників та їх представників, які можуть створити конкуренцію в торгах. Ви навмисно формуєте обґрунтування своєї позиції, про нібито наявність дискримінації, задля отримання вигідного для себе результату – встановлення необхідних вам технічних характеристик автобусу. Неспроможність учасника запропонувати необхідний товар, не повинна створювати обмежень щодо потреби Замовника.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.
При цьому повідомляємо, що наявність або відсутність порушень замовником Закону вирішує, виключно, постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України, а не однин з потенційних учасників закупівлі.
Тендерний комітет замовника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
9e6be3c542c04a3ba96308120dc41ff8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-24-004682-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога на умови тендерної документації (більш детальна інформація у вкладених файлах)
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2_Висновок експерта.pdf 05.04.2021 11:01
- Додаток 1_Порівняльна таблиця.pdf 05.04.2021 11:01
- Вимога Лот 1.doc 05.04.2021 11:01
- Додаток 3_Сертифікат типу ЕТАЛОН.pdf 05.04.2021 11:01
Дата подачі:
05.04.2021 11:01
Вирішення:
Шановний учасник!
Тендерний комітет замовника розглянув вимогу щодо внесення зміни до п. 8 Технічного завдання п Лоту № 1 Додатку 4 тендерної документації ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси) UA-2021-03-24-004682-c.c3, а саме: змінити вимогу про наявність колісної бази, виклавши її в наступній редакції: „Колісна база – не менше 4200 мм” або видалити з п. 8 Технічного завдання по Лоту № 1 вимогу про колісну базу повністю, як таку, що є дискримінаційною.
Повідомляємо, що наразі в Україні є продукція щонайменше 2 виробників шкільних автобусів: АТ „Черкаський автобус” та ДП „АЗС №1” „АК Богдан Моторсˮ, які відповідають вимогам Технічних та якісних характеристик товару, визначених тендерною документацією замовника, зокрема колісна база не менше 4300 мм:
Колісна база – не менше 4300 мм. Пункт 4 Сертифікату відповідності ATAMAN D093S2
4395 мм Пункт 4 Сертифікату відповідності
Богдан А22412
4400 мм.
Також, практикою розгляду Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг на порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що аналогічні скарги учасників щодо вимог в частині визначення колісної бази ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси) не задовольняються (UA-2021-02-24-012011-b.c1).
Отже, вимога п.8 Технічного завдання по лоту 1 Додатку 4 тендерної документації UA-2021-03-24-004682-c не є дискримінаційною. Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації ДК 021:2015: 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільні автобуси).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
your answer
Номер:
5fa3ef0f29ba4767bcf9f2b623ee160a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-24-004682-c.a2
Назва:
your answer
Вимога:
Шановні покупці,
Важко домовлятися з вами. Те, що ви говорите, навряд чи зрозуміле навіть мені, який є носієм української мови та має понад 30 років досвіду роботи в Україні. Особливо цього неможливо пояснити величезним китайським виробникам, для яких ці 18 автобусів дорівнюють мішку горіхів. Вам потрібні автобуси, але ми не маємо наміру битися далі. Ні часу, ні мотивації. Наразі для наших виробників ми балотуємося лише в Україні на 112 тендерах, вартістю понад 5 млрд грн. Ви можете побачити доданий список наших фактичних тендерів лише для транспортних засобів для довідки. Там ви не знайдете 18 шкільних автобусів.
Щиро бажаю вам знайти продавця, який прийме ваші умови. Якщо ні - повторно опублікуйте свій тендер із справедливими умовами, і я побачу, як вам допомогти.
З повагою,
----------------------------
Dear Buyers,
It is hard to negotiate with you. What you say is hardly understandable even by me, who is native Ukrainian speaker and has over 30 years of business experience with Ukraine. Especially that is not possible to explain to huge Chinese manufacturers, for whom those 18 buses are equal to the bag of nuts. You need buses, but we have no intention to fight further. No time and no motivation. We run for our manufacturers only in Ukraine in 112 tenders now, valued for over 5 billion UAH. You may see attached list of our actual tenders only for vehicles for reference. You will not find 18 school buses there.
I sincerely wish you to find a vendor, who will accept your terms. If not - re-issue your tender with fair terms and I will see how to help you.
Respectfully,
Пов'язані документи:
Учасник
- We have following actual tenders for vehicles.docx 31.03.2021 14:32
Дата подачі:
31.03.2021 14:32
Вирішення:
Шановний учасник!
Тендерним комітетом замовника розглянуто Ваше звернення-вимогу та прийнято до відома викладену інформацію.
Підстави для внесення змін до тендерної документації, як уже повідомлялося, відсутні.
З повагою, тендерний комітет замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
contract
Номер:
6aba8e2558eb44c887c93f737789a6dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-24-004682-c.a1
Назва:
contract
Вимога:
Шановні покупці,
Я маю 32 роки бізнесу з Україною і переглядав тисячі контрактів. Але такі терміни, як ви писали - я бачу вперше. Ви розумієте, які умови ви піднімаєте?
1. Зрозуміло, що у вас немає грошей, і ви не впевнені, що їх матимете. Це є порушенням розділу 23.1 Бюджетного кодексу України. Ви це неправильно розумієте.
2. Ви хочете взяти товари, спеціально виготовлені для вас, і якщо у вас не буде грошей - повернути їх продавцеві за ВИДАТКИ ПРОДАВЦЯ ??? До Китаю чи до Індії?
3. Ви хочете, щоб іноземний постачальник заплатив ваш ПДВ? Це проти Митного кодексу.
Я можу багато критикувати, але це час, витрачений даремно. Ваш контракт НЕ РОБОЧИЙ.
Рішення, яке я пропоную - використовувати дієздатний контракт від Дніпра, який я додаю. Ми зупиняємо розгляд вашого тендера, поки ви не надасте реалістичні умови.
З повагою,
------------------------------------------
Dear Buyers,
I am 32 years in business with Ukraine and was revising thousands contracts. But such terms like you wrote - I see for the first time. Do you understand what terms you are raising?
1. It is clear that you have no money and not sure that will have it. It is in breach of Sec. 23.1 of Budget Codex of Ukraine. You understand it wrongly.
2. You want to take goods, specially made for you and if you will have no money - to return them to seller at SELLER'S EXPENSE??? To China or to India?
3. You want that foreign vendor pays your VAT? It is against Customs Codex.
I may criticize a lot but it is a time wasting. Your contract is NOT WORKABLE.
The solution I propose - to use workable contract from Dnipro, which I attach. We stop consideration of your tender until you provide realistic terms.
Sincerely,
Пов'язані документи:
Учасник
- Проект договору.doc 28.03.2021 17:36
Дата подачі:
28.03.2021 17:36
Вирішення:
Шановний учасник!
Вимога про усунення порушень розглянута.
Комунальна установа „Центр фінансово-статистичного аналізу та матеріально-технічного забезпечення освітніх закладів“ Полтавської обласної ради є бюджетною установою та у своїй діяльності зобов’язана керуватися Бюджетним кодексом України.
В пункті 7 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетне зобов'язання - будь-яке здійснене відповідно до бюджетного асигнування розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, згідно з якими необхідно здійснити платежі протягом цього ж періоду або у майбутньому.
Обов’язковою умовою для укладення договору відповідно до частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України є те, що бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, про що зазначено в проєктах договорів.
Для придбання 18 шкільних автобусів передбачені кошти державного та місцевих бюджетів, про що зазначено у формі річного плану закупівель та відповідно до якого оголошено процедуру закупівлі.
Проєкти Договорів про закупівлю розроблені відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України ,,Про публічні закупівлі” із змінами.
Крім того, тендерною документацією передбачено, що Сторони можуть внести зміни до умов договору про закупівлю, за результатами проведеного аукціону, з метою деталізації порядку постачання товару. Проєкт договору до лотів тендерної документації може бути відкоригований учасником та замовником для якісного виконання його умов Сторонами.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено