-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 16 Луцької міської ради» по вул. Корольова, 7 у м. Луцьку Волинської області (влаштування пожежної сигналізації)
Завершена
536 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 369.91 UAH
мін. крок: 1% або 5 369.91 UAH
Період оскарження:
24.03.2021 11:53 - 30.03.2021 01:00
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень
Номер:
e99d46686e0145f5ae30909f82c514e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-24-001256-a.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Наше підприємство виявило бажання взяти участь у закупівлі. Однак проаналізувавши вимоги оголошення спрощеної закупівлі , а саме вимогу про надання учасниками – «Довідки про наявність у Учасника власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, для проведення замірів стану ізоляції, кабелів, що підключаються до обладнання заземлення, яка пройшла відповідну акредитацію). Після виконання робіт Підрядник повинен надати акти вимірів заземлення та ізоляції», ми дійшли висновку, що ця вимога порушує законні права учасників, та створює дискримінаційній підхід до вибору підрядника.
Пункт 1.20 розділу IV Наказу МВСУ від 30.12.2014 № 1417 "Про затвердження Правил пожежної безпеки в Україні" містить положення про те, що замір опору ізоляції і перевірка спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання мають проводитись 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ, але дане положення не адресоване конкретно до учасників (тобто, до суб’єктів господарювання, що здійснюють господарську діяльність у сфері протипожежного призначення). Це положення стосується Замовника (конкретно в даному випадку). Тобто, сам Замовник, як утримувач і користувач будівель повинен дотримуватися Правил пожежної безпеки в Україні. Ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд.
Із зазначеної норми Правил пожежної безпеки в Україні вбачається, що у Замовника повинна бути призначена відповідальна посадова особа щодо забезпечення пожежної безпеки та контролю за утриманням й експлуатацією засобів протипожежного захисту, а також щодо забезпечення проведення заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання 1 раз на 2 роки, якщо інші терміни не обумовлені ПТЕ. Якщо такої особи в Замовника немає, то Замовник може скористатися послугами компанії, що спеціалізується на наданні послуг з проведення заміру опору ізоляції. Послуги по заміру стану ізоляції та наявність електротехнічної лабораторії передбачені для іншого виду послуг та мають свій код класифікатора для проведення процедур закупівель.
Зміст зазначеної правової норми свідчить про те, що Замовник повинен мати або ж відповідальну особу за дотримання правил пожежної безпеки та контролю проведення замірів опору ізоляції і т.д, або може скористатись послугами іншої компанії, що спеціалізується на такому виді послуг, але для цього Замовнику потрібно проводити окрему процедуру закупівлі, яка має свій окремий код класифікатора, а не прописувати дану вимогу до учасників в Документації на закупівлю послуг щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації. Замовником прописана вимога щодо наявності протоколу про вимір опору ізоляції електроінструменту, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і жодним чином не відноситься до вказаних послуг. Таким чином, в одній процедурі закупівлі Замовник фактично об'єднав два різних коди класифікатора, зазначивши при цьому лише один (що безпосередньо стосується потрібних йому послуг з встановлення пожежної сигналізації), але додав ще й інші послуги (які насправді не відносяться до послуг зі встановлення пожежної сигналізації, та ще й мають зовсім інший, свій код класифікатора і на ці послуги Замовники повинні проводити окрему процедуру закупівлі).
Виходячи з вищевикладеного, прошу усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення з оголошення дискримінаційної вимоги про надання учасниками – «Довідки про наявність у Учасника власної (орендованої) електротехнічної лабораторії, для проведення замірів стану ізоляції, кабелів, що підключаються до обладнання заземлення, яка пройшла відповідну акредитацію). Після виконання робіт Підрядник повинен надати акти вимірів заземлення та ізоляції».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2021 23:34
Вирішення:
Шановний учаснику, робочим проектом передбачено живлення ППКП від двох незалежних джерел змінного струму напругою 220В або від одного джерела змінного струму з автоматичним переключенням в аварійному режимі на резервне живлення від акумуляторної батареї. ППКП передбачає автоматичну зарядку та контроль стану акумуляторної батареї, автоматичний перехід на живлення від акумуляторної батареї при відсутності напруги в мережі 220В та зворотній перехід при відновленні напруги в мережі. Всі електроустановки та електрообладнання підлягають електричному вимірюванню. Окрім цього, групові та розподільні кабельні лінії потребують визначення опору ізоляції. Всі передбачені робочим проектом пуско-налагоджувальні роботи по встановленню протипожежного устаткування, виконання яких вимагає наявність свідоцтва (сертифікату) про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», виданого державною метрологічною службою з додатком, які може мати лише сертифікована електротехнічна лабораторія. Тому наша вимога про наявність акредитованої електротехнічної лабораторії є правомірною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Номер:
c3d58fcf75cb41ea95041ef5e3822adb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-24-001256-a.b1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Просимо Вас, усунути порушення під час проведення спрощеної закупівлі Капітальний ремонт будівлі КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 16 Луцької міської ради» по вул. Корольова, 7 у м. Луцьку Волинської області (влаштування пожежної сигналізації) (ДК021:2015-45310000-3 Електромонтажні роботи (45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації), шляхом виключення з оголошення про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційної вимоги, яка міститься у пункті 9 Додатку 2 до оголошення, а саме щодо надання учасниками – «Довідки про наявність у Учасника власної електротехнічної лабораторії, для проведення замірів стану ізоляції, кабелів, що підключаються до обладнання заземлення, яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» (надати копію).»
Вважаємо, що наявність в учасника власної електротехнічної лабораторії не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, тому, вказана у пункті 9 Додатку 2 до оголошення вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників і цим Ви порушуєте принципи здійснення публічних закупівель, що закріплені у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вказана вище вимога не надає можливості прийняти участь у Процедурі закупівлі тим учасникам, які не мають власної електротехнічної лабораторії, разом з цим в змозі на підставі наявної ліцензії надати послугу, яка є предметом закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що послуга зі встановлення систем пожежної сигналізації здійснюється суб’єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги зі встановлення протипожежної сигналізації на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. На законодавчому рівні не встановлено для учасників обов'язку отримувати будь-які інші (додаткові) документи.
На підставі викладеного вище, вважаємо дану вимогу необґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників, та порушує охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі").
Ураховуючи викладене прошу внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-03-24-001256-a, шляхом виключення з оголошення дискримінаційної вимоги, яка міститься у пункті 9 Додатку 2 до оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 22:46
Вирішення:
Після оцінки вимоги прийнято рішення внести зміни до п. 9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ua-2021-03-24-001253-а
Статус вимоги:
Задоволено