• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби навчання і обладнання для оснащення кабінету хімії

Завершена

125 183.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 24.03.2021 11:44 - 30.03.2021 11:38
Вимога
Відхилено

Щодо авторизаційних листів

Номер: 2216fcdd71e84773bd7d56b0fe0c9773
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-003839-b.b2
Назва: Щодо авторизаційних листів
Вимога:
Шановний Замовнику, серед документів, які повинні надати учасники ВИ вказуєте наступне: "2.4. Авторизаційний лист наданий інтерактивної панелі, лабораторного демонстраційного обладнання." " авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. " На ці вимоги повідомляємо Вам наступне. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Отже, для дотримання принципів здійснення державних закупівель наполягаємо, щоб ВИ внесли зміни та видали дискримінаційні незаконні вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. На підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг законодавчої бази та наявних документів у відомих виробників які мають офіційні представництва на території України, та можливість отримання відповідних листів Учасниками. За результатами моніторингу було виявлено, що отримання авторизаційного листа не є проблемою і їх може отримати будь який Учасник за першим зверненням. Додамо, що авторизаційний лист є гарантією того, що товар який пропонується є легальним та завезений офіційно на територію України. Отже вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України. На підставі вищенаведеного зміни до тд вноситися не будуть.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення в сфері здійснення державних закупівель - дискримінаційні вимоги

Номер: 24a7859bcc7243c88a0e9d9ad7d67ecb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-24-003839-b.c1
Назва: Порушення в сфері здійснення державних закупівель - дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, проаналізувавши Вашу документацію ми виявили наступні дискримінаційні вимоги: "надати копію договорів з виробником або дистриб’ютором наочно-дидактичного посібника з видавництвами підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам наочно-методичного посібника. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу." "Учасник повинен надати лист (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на запропонований посібник виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення та авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. " Таким вимогами Ви повністю обмежуєте конкуренцію та надаєте перевагу одному учаснику! По-перше, повідомляємо Вам, що вказані Вами підручники є у ВІДКРИТОМУ доступі, тому для поставки їх у Ваш заклад НЕ потрібно окремо закуповувати чи заключати договір з видавництвом. По-друге, Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв та грифів скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". На підставі вищевказаного, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимоги щодо необхідності надання Свідоцтва про відповідність МОН України! Отже, наполягаємо на внесенні змін до документації та приведенні її у відповідність з чинним законодавством!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо, що Замовник при проведенні процедури закупівлі керується нормативно-правовими актами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та Міністерства освіти і науки України. Закон «Про публічні закупівлі» від (далі-Закон) не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати Замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя. У разі ненадання учасником у складі тендерної пропозиції документів, які зазначені у вимогах тендерної документації, Замовник має всі підстави та керуючись п.1, 2 частини частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Стосовно вашого твердження що підручники є у вільному доступі, повідомляємо, що вільне скачування підручників може бути виключно за згодою автора або видавництва. В іншому випадку буде порушено закон «Про авторське право і суміжні права». Тільки оригінальні підручники з відповідним дозволом на розсадження видавництвом можуть забезпечити проведення якісного навчального процесу. На підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником здійснено аналіз ринку та моніторинг законодавчої бази та наявних сертифікатів у відомих виробників які мають офіційні представництва на території України. Вимога щодо надання відповідних документів не є дискримінаційною, так як такі документи без проблем можна отримати в офіційних виробників або їх представників на території України. На підставі вищенаведеного зміни до тд вноситися не будуть
Статус вимоги: Відхилено