-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39710000-2 Електричні побутові прилади
39710000-2 Електричні побутові прилади
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 3% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
26.05.2017 13:21 - 31.05.2017 14:00
Вимога
Вирішена
Оскарження дискваліфікації Степанець Ю.О. та оскарження рішення про визначення переможцем Тітова В.В.
Номер:
8a069a4113d54b0f8c510c42e0124d8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-000495-c.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації Степанець Ю.О. та оскарження рішення про визначення переможцем Тітова В.В.
Вимога:
ЛИСТ-ОСКАРЖЕННЯ
Я, ФОП Степанець Юрій Олександрович, як учасник закупівлі категорично не згоден з рішенням засідання тендерного комітету щодо закупівлі товарів та послуг №11 від 14.06.2017 року, щодо моєї дискваліфікації з причин надання неповного переліку документів невідповідністю умовам документації.
Мною на допорогову закупівлю було наданий повний перелік документів.
Проте в рішенні про визначення переможцем другого учасника Тітова Віталія Вікторовича(протокол №12 від 14.06.17 р.) було зазначено невідповідністю умовам документації моїх документів.
Я ще раз наголошую про надання повного переліку своїх документів!
По перше: Якщо малось на увазі те, що мною був 13.06.2017 р доданий лист щодо санітарно-епідеміологічної експертизи, так я мав на це право, тому що на площадці закупівель надавалась така можливість подання документів в період кваліфікації і до винесення рішення тендерного комітету.
По-друге: Зверніть увагу на свої «ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ЩОДО ЗАКУПІВЛІ» пункт.6 «Кваліфікаційні критерії» абзац в якому написано що в разі відсутності обов’язкової сертифікації предмету закупівлі Учасником надається довідка у довільній формі про те , що Товар не підлягає обов’язковій сертифікації.
Проте надання довідки-листа про обов’язковість надання копій висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи Вами, як Замовником, не зазначено в «Вимогах»!
А саме цього листа я і додав 13.06.2017р.
Тому порушень я в цьому не вибачаю!
По-трете: Ви визначили переможцем Титова В.В. про те він також не надав повний перелік документів, а саме: в Вимогах Замовника визначено надання копії свідоцтва платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ(якщо учасник є платником ПДВ). Учасник Тітов В.В. не надав не свідоцтва платника ПДВ не витяга, а також не надав і Довідки про те що він не є платником ПДВ. Це що стосується не повного переліку поданих документів Тітова В.В. І це причина з якої ви мене дискваліфікували!!!!!
Четверте: Ви як бюджетна установа повинні економно відноситися до бюджетних коштів, коштів Платників податків!!! Я одержав перемогу в аукціоні надаючи пропозицію в сумі на 2200 гривень меньшу від другого учасника, але це зовсім нічого не визначає?????
Тому я вимагаю від тендерного комітету переглянути своє рішення щодо моєї дискваліфікації, а також рішення про визначення переможцем Тітова В.В.
ФОП Степанець Ю.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2017 08:35
Вирішення:
Не задовольнити Вимогу Учасника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2017 15:02
Підтвердження вирішення:
Шановний Юрію Олександровичу!
У межах предметності порушених питань повідомляємо наступне:
- по – перше, чинне законодавство та вимоги Замовника до закупівлі не обумовлюють можливості розгляду додаткових документів від Учасника, що подані після проведення аукціону;
- по – друге – до переліку документів, які необхідно було подати Учаснику, між іншим, входять і копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України (дійсні на дату розкриття пропозиції) на предмет закупівлі. В той же час у примітці до вимог Замовника щодо закупівлі є обмеження для Учасників, яке передбачає: «Не подання документів, передбачених даною документацією, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам документації». Відповідно до пункту 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (надалі – Порядок), виключними підставами дискваліфікації є той факт, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі.
- по – третє – у вимогах закупівлі вимагалося подання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Тобто, один з документів, який відповідає системі оподаткування Учасника. ФОП Тітов В.В. подав копію витягу з реєстру платника єдиного податку. Отже, не вбачаємо ніяких порушень.
- по – четверте – одним з принципів здійснення закупівель згідно з статтею 3 Закону та пункту 6.2 Порядку, є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Тендерний комітет розглянувши подані документи відповідно до раніше заявлених вимог, з урахуванням вище обумовлених принципів прийняло рішення щодо відхилення Вашої пропозиції.
Зважаючи на вищевикладене, а також беручи до уваги основні принципи здійснення допорогових закупівель, департамент не вбачає підстав для задоволення Вашої скарги.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
лист-оскарження
Номер:
3d609863da2c45b1a3ce48b658eddd36
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-26-000495-c.b2
Назва:
лист-оскарження
Вимога:
Оскарження рішення по Тітову В.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист щодо сан-станції.pdf 16.06.2017 09:42
Дата подачі:
16.06.2017 09:42
Вирішення:
Не задовільнити Вимогу Користувача
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.06.2017 15:01
Підтвердження вирішення:
Шановний Юрію Олександровичу!
У межах предметності порушених питань повідомляємо наступне:
- по – перше, чинне законодавство та вимоги Замовника до закупівлі не обумовлюють можливості розгляду додаткових документів від Учасника, що подані після проведення аукціону;
- по – друге – до переліку документів, які необхідно було подати Учаснику, між іншим, входять і копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України (дійсні на дату розкриття пропозиції) на предмет закупівлі. В той же час у примітці до вимог Замовника щодо закупівлі є обмеження для Учасників, яке передбачає: «Не подання документів, передбачених даною документацією, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам документації». Відповідно до пункту 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (надалі – Порядок), виключними підставами дискваліфікації є той факт, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі.
- по – третє – у вимогах закупівлі вимагалося подання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Тобто, один з документів, який відповідає системі оподаткування Учасника. ФОП Тітов В.В. подав копію витягу з реєстру платника єдиного податку. Отже, не вбачаємо ніяких порушень.
- по – четверте – одним з принципів здійснення закупівель згідно з статтею 3 Закону та пункту 6.2 Порядку, є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Тендерний комітет розглянувши подані документи відповідно до раніше заявлених вимог, з урахуванням вище обумовлених принципів прийняло рішення щодо відхилення Вашої пропозиції.
Зважаючи на вищевикладене, а також беручи до уваги основні принципи здійснення допорогових закупівель, департамент не вбачає підстав для задоволення Вашої скарги.
Задовільнена:
Ні