-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Севоран (Севофлуран)
Специфікація, медико-технічні вимоги, кваліфікаційні вимоги до учасників викладені в тендерній документації
Завершена
465 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 655.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 655.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2017 12:04 - 27.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження протоколу замовника
Номер:
fe8d289ccb564d40bcce887db9091c71
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-15-000874-b.a1
Назва:
Оскарження протоколу замовника
Вимога:
Протоколом №3/4 від 02 червня 2017 року тендерний комітет замовника, Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації, розглянувши тендерну пропозицію учасника, ТОВ «Нові Біотехнології», за предметом закупівлі «33600000-6 «Фармацевтична продукція» за ДК 021:2015 Севоран (севофлуран)», відхилив її як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Стосовно мотивів замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника зазначаємо наступне.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю за кодом «33600000-6 «Фармацевтична продукція» за ДК 021:2015 Севоран (севофлуран)», затвердженої рішенням тендерного комітету замовника, Управлінням охорони здоров’я Рівненської обласної ради, учасники електронної закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа (листа авторизації) від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником та яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів.
Вважаємо, що така позиція замовника звужує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками предмета закупівлі, їх представництвами / філіями, що суттєво обмежує кількість учасників процедури закупівлі, і позбавляє права участі осіб, які не мають прямих правовідносин із виробниками, але станом на момент проведення відкритих торгів володіють у повному обсязі предметом закупівлі разом із супровідними документами на нього (реєстраційне посвідчення на лікзасіб, сертифікат виробника щодо якості / відповідності лікзасобу, інструкції для медичного застосування лікзасобу, висновок уповноваженого державного органу щодо якості ввезеного лікзасобу).
Такі дії замовника містять ознаки обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що є порушенням частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Схожої думки притримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у сфоєму рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 (додається).
Щодо відсутності ковпачка системи Quiсk-Fill учасник закупівель надав замовнику відповідну інформацію у листі №169 від 30 травня 2017 року, однак замовник або не звернув на нього уваги, або проігнорував викладений у листі зміст.
Повторно звертаємо Вашу увагу на те, що «ковпачок системи Quik fil» асоціюється виключно з медпрепаратом «СЕВОРАН», аналоги цього анестетика оснащуватися ковпачком не можуть, оскільки це призведе до порушення прав патентоволодільця. Задля уникнення правопорушень щодо використання об’єктів інтелектуальної власності виробники еквівалентів «Севорану» вправі оснащувати свою продукцію конструкціями, які НЕ повторюють ковпачок системи Quiсk-Fill. Наприклад, виробник запропонованого учасником анестетика «Севофлуран» – Пірамал Крітікал Кер Інк (США), – розробив спеціальний адаптер, про що ТОВ «Нові Біотехнології» наголошували у вище згаданому листі.
Крім того, словосполучення «ковпачком системи Quik fil», яке часто зустрічається у тендерній документації замовника (пункт 6 Форми «Тендерна пропозиція», таблиця у пункті 6 Розділу ІІІ, Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі тощо), дослівно взяте з Реєстраційного посвідчення на лікарський засіб СЕВОРАН №UA/4139/01/01, оформленого 30.12.2015, що, у свою чергу можна розглядати як порушення п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (заборона посилатися на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника).
За таких обставин, дії замовника є неправомірними, а тому просимо Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації скасувати Протокол №3/4 від 02 червня 2017 року і повернутися до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Нові Біотехнології».
Пов'язані документи:
Учасник
- SCAN_20170607_111300958 07.06.2017 11:17
- рішення N 618 від 31 3 2016 07.06.2017 11:17
- Протокол розгляду вимоги 5_4.doc 09.06.2017 16:03
Дата подачі:
07.06.2017 11:18
Вирішення:
Тендерний комітет Управління охорони здоров’я Рівненської обласної державної адміністрації розглянув Вашу вимогу в частині заперечень щодо рішення прийнятого на засіданні тендерного комітету 02.06.2017 року (протокол №3/4 від 02.06.2017 року) та повідомляє про наступне. Так, дійсно згідно з даним рішенням Вашу тендерну пропозицію, подану на процедуру відкритих торгів UA-2017-05-15-000874-b було відхилено на підставі п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Дане рішення передусім було зумовлено відсутністю у складі поданої тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа (листа авторизації) від виробника. Наданий в складі поданої Вами тендерної пропозиції гарантійний лист на постачання запропонованого товару та документи на придбання товару жодним чином не можуть розглядатися як гарантійний лист виробника. Крім того Вами було надано реєстрацію на СЕВОФЛУРАН, рідина для інгаляцій 100% (виробник Пірамал-Крітікал Кер Інк), вид і розмір упаковки: по 250 мл препарату у флаконі з маркуванням українською мовою, упаковка запропонованого товару не оснащена ковпачком системи Quik -Fil®, який необхідний для забезпечення повноцінної роботи наркозно-дихальних апаратів. Протягом строку встановленого для підготовки та подання тендерної пропозиції Ви мали можливість звернутись з роз’ясненням та/або звернутися з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі для внесення змін до тендерної документації у порядку регламентованому нормами ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Не скориставшись правом, закріпленим нормами Закону маємо всі підстави стверджувати про те, що Ви підтвердили згоду з цими вимогами, і як наслідок подали свою тендерну пропозицію. У зв’язку з цим, тендерним комітетом було вирішено відмовити у задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено