• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з проведення заправки та відновлення картриджів\блоків фотобарабанів для офісної техніки

Виконавець повинен надати Замовнику Послуги, якість яких повинна відповідати вимогам, що зазвичай ставляться на ринку відносно даного виду Послуг та з дотриманням встановлених норм і правил. Заправка картриджа повинна включати: діагностику, повне розбирання, очищення і змащування обертових частин, заправку тонером, перевірку цілісності електричних контактів, змащування рухомих частин і кріплень, збирання картриджа, перепрограмування або встановлення нового електронного чіпа (за необхідності). Заправка картриджа повинна здійснюватися тонером, який має відповідати технічним характеристикам моделі картриджа. Якість друку після заправки та/або відновлення картриджа повинна бути не гіршою нормативної для даного типу картриджа. Відновлення картриджа/блоку фотобарабануповинне включати: повне розбирання корпусу; ретельне очищення всіх деталей і вузлів; перевірку на наявність дефектів; заміну (за необхідності): фотобарабану, електронного чіпа, ракеля, зарядного валу, магнітного валу, ролика заряду та інших запчастин; тестову перевірку після складання та всі інші роботи, необхідні для відновлення якісної роботи картриджа/блоку фотобарабану. Непридатні до відновлення та подальшої експлуатації картриджі\блоки фотобарабанів залишаються у Виконавця.

Завершена

169 336.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 846.68 UAH
Період оскарження: 23.03.2021 18:25 - 29.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення

Номер: d1b0c06dae044e40838861eb8c36caa5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-010410-c.b2
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику. У зв’язку з прийнятим рішенням, що викладене у вигляді «Протоколу уповноваженої особи, відповідальної за проведення спрощеної закупівлі у Національному агентстві з питань запобігання корупції Код ЄДРПОУ: 40381452, 01103 місто Київ бульвар Дружби Народів, буд. 28 (категорія замовника: орган державної влади) №44 від 05.04.2021 року», а також керуючись положеннями п. 4 Розділу №2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №11 ВІД 20.03.2019 року, Наказом ДП «ПРОЗОРРО» №18 від 17.04.2020 року) та ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, вимушені звернутися до Вас з Вимогою щодо усунення порушень. Так, відповідно до п.п. 8 п. 2.3. ч. 2 Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу надати: «Лист-згоду на обробку персональних даних суб’єктів персональних даних (зазначених у довідці) згідно із Законом України «Про захист персональних даних» (у довільній формі), які надані учасником у пропозиції, з метою виконання замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в рамках цієї спрощеної закупівлі.» Зазначена вимога відноситься до кваліфікаційних критеріїв, адже стосується наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року). Тому, оскільки Оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, Замовник мав надати Товариству з обмеженою відповідальністю «В.М.» строк для усунення недоліків, адже ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Враховуючи вище викладене, вимагаємо надати Товариству з обмеженою відповідальністю «В.М.» можливість усунути існуючі невідповідності у складі тендерної пропозиції, шляхом включення до тендерної пропозиції документу «лист-згода на обробку персональних даних» від працівника Бачинського Андрія Олександровича.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Шановний Учасник. Замовник відхиляє вашу вимогу та наголошує наступне: Відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі». Стаття 1. Визначення основних термінів. підпункт13) конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу; підпункт 24) пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі; підпункт 28) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону; Стаття 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій. Пункт 9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій Пункт 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: підпункт1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Стаття 13. Процедури закупівлі Пункт 1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Пункт 2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Пункт 3. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель. Стаття 14. Спрощені закупівлі Пункт 1. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Пункт 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: Підпункт 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Підпункт 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: Підпункт 1) перелік виявлених невідповідностей; Підпункт 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Підпункт 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИХОДЯЧИ з вище наведеного до конкурентних процедур закупівлі відносяться - відкриті торги; - торги з обмеженою участю; - конкурентний діалог; - як виняток переговорна процедуру закупівлі. Для вище зазначених конкурентних процедур закупівлі розробляється замовником тендерна документація, а учасник подає тендерну пропозицію. Спрощена закупівля не відноситься до конкурентних процедур закупівлі, тому замовник не може відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» застосовувати пункт 16 статті 29. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій. Пункт 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Тобто замовник не має законного права надати Вам можливість виправити невідповідність у пропозиції спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасника

Номер: 3ed4872f2ed449c0959c39502eb89b9e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-010410-c.b1
Назва: Дискримінація учасника
Вимога:
Відповідно до вимоги пункту 2.1 таблиця 2 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник обов’язково включає інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід і є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно вимог до предмета закупівлі, мають підтверджений досвід роботи за фахом не менше 2 рокі, в кількості осіб, не менше ніж – 3 особи. Згідно Статті 5 пункту 1 підпункту 4 Закону України про публічні закупівлі, закупівлі здійсюються за принципом недискримінація учасників та рівне ставлення до них Згідно Статті 5 пункту 1 підпункту 6 Закону України про публічні закупівлі, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно Статті 14 пункту 5 Закону України про публічні закупівлі, Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Згідно Статті 22 пункту 4 Закону України про публічні закупівлі, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників У зв'язку із вище вкладеною інформацією ми вважаємо, що вимога пункту 2.1 таблиця 2 Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме "в кількості осіб, не менше ніж – 3 особи". Є вимогою яка призводить до дискримінації Фізичних осіб-підприємців які ведуть господаоську діядьність самостійно! Згідно Статті 18 пункту 18 підпункту 2 Закону України про публічні закупівлі, вимагаємо від Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Шановний Учасник. Замовник відхиляє вашу вимогу та наголошує наступне: Відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» Стаття 14. Спрощені закупівлі 7. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. 11. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Стаття 28. Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій 1. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону. 2. Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. 3. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. 4. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) контактну особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками; 3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 4) назву предмета закупівлі; 5) дату та час розкриття тендерної пропозиції/пропозиції; 6) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 7) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі; 8) інформацію щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції до початку аукціону та після закінчення аукціону. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій 1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. 9. Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. 10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 11. У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Виходячи з вище наведеного у період уточнення інформації учасник спрощеної закупівлі мав право та можливість звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення на його погляд порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено