• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності

Завершена

5 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 38 610.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2021 17:43 - 26.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення замовника щодо визнання торів такими що не відбулися

Номер: 1ca71a06d17643dc9ce2c286f3f3ba62
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-010060-c.b2
Назва: Скарга на рішення замовника щодо визнання торів такими що не відбулися
Скарга:
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА 23 березня 2021 року Комунальним підприємством «ЕЛЕКТРОТРАНС» Міської ради міста Кропивницького (далі – Замовник) було розпочато конкурентну процедуру закупівлі з публікацією англійською мовою (відкриті торги) Код CPV код ДК 021:2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-23-010060-c. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 30.04.2021 року. Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: 1 ФОП "ПІХТОВНІКОВ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" 2 ТОВ "ВІТАЛ ГРУП ЛТД" 3 ТОВ "В.Р. Трак Шина" За результатами прекваліфікації до участі в аукціоні було допущено тендерні пропозиції ФОП Піхтовнікова Олександра Юрійовича та ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД», пропозицію ТОВ «В.Р. Трак Шина» було дискваліфіковано. За результатами проведеного аукціону пропозиції учасників розмістилися наступним чином: № пп Учаснник Остаточна пропозиція 2 ФОП "ПІХТОВНІКОВ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" 5 755 610 грн 3 ТОВ "ВІТАЛ ГРУП ЛТД" 5 755 612 грн Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Пропозиція ФОП "ПІХТОВНІКОВ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ" має статус – "очікує рішення". Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу 18 травня 2021 року, Замовником протоколом засідання тендерного комітету КП «ЕКТРОТРАНС» від 18.05.2021 № 24 прийнято рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся. Я, ФОП Піхтовніков Олександр Юрійович не погоджуюся з рішенням Замовника щодо визнання тендеру таким, що не відбувся та вважаю це рішення безпідставним та таким, що порушує мої права, зважаючи, зокрема, на наступне: В мотивувальній частині протоколу № 24 від 18.05.2021 року Замовник в обгрунтування підстав для визнання тендеру таким, що не відбувся зазначає слідуюче: «СЛУХАЛИ: Луценко Олександра Володимировича, голову тендерного комітету, який проінформував, що виникли правові підстави для визнання тендеру таким, що не відбувся за кодом класифікатора ДК 021:2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності на загальну суму 5 850 000 грн з ПДВ, в зв’язку з обмеженим та недостатнім фінансуванням з місцевого бюджету видатків підприємства та компенсації за перевезення пільгових категорій населення в м. Кропивницькому авто- та електротранспорті згідно укладених договорів. Враховуючи те що із запровадженням карантинних заходів та обмежень протягом 2020-2021 років, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року за № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», підприємство працює з обмеженою наповненістю салонів рухомого складу, що негативно впливає на показники господарської діяльності в сторону зменшення виручки та недоотримання коштів. Згідно рішення Кропивницької міської ради на 2021 рік підприємству заплановані кошти у розмірі 126 995 050 грн. з яких 52 444 630 грн. на цільові програми, тому залишок на 2021 рік на інші видатки підприємству залишається 74 550 420 грн. з яких на сьогоднішній день залишок до кінця року складає 35 129 000,00 грн. Якщо 35 129 000,00грн. розділити на сім місяців до кінця 2021 року тому видатки на місяць становлять 5 018 428,57 грн., при цьому підприємство зобов’язується виплачувати заробітну плату працівникам яка на один місяць становить приблизно 9 000 000,00 грн. та кошти за отримані товари та послуги ( електрично енергія, дизельне пальне , послуги з розподілу електричної енергії та інші беззаперечні видатки). Також підприємство має неотриману компенсацію у розмірі 4 300 000,00 грн., виплата якої залежить місцевого бюджету та змін до рішення Кропивницької міської ради, які невідомо коли відбудуться та в якому розмірі. З урахуванням таких показників діяльності підприємства необхідно скоротити видатки на закупівлю товарів, робіт чи послуг що здійснюються підприємством. Враховуючи викладене в зав’язку з скороченням видатків підприємства на закупівлі подальша закупівля товару, а саме Шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності на загальну суму 5 850 000 грн з ПДВ є не доцільна та призведе до неможливсті виконання в подальшому взятих на себе зобов’язань.» . Однак наведенні в протоколі № 24 від 18.05.2021 року обґрунтування підстав для визнання тендеру таким, що не відбувся є неналежними, а також не підтверджують фактів скорочення видатків на здійснення закупівлі. Наведена у протоколі № 24 від 18.05.2021 року аргументація жодним чином не підкріплюється документально, що вже само по собі свідчить про цілеспрямоване зловживання Замовником приписами закону. Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг». При цьому, таке рішення повинно бути аргументованим та містити відповідне документальне підтвердження задля уникнення зловживань Замовниками, дотримання принципів публічних закупівель. Так посилання Замовника на ту обставину, що в останнього обмежене та недостатнє фінансування з місцевого бюджету видатків підприємства та компенсації за перевезення пільгових категорій населення в м. Кропивницькому авто- та електротранспорті згідно укладених договорів, є недоречним оскільки це не є скороченням видатків на дану закупівлю, а також не підтверджується відповідними документами. Також не є належним обґрунтуванням визнання тендеру таким, що не відбувся посилання Замовника на запровадження карантинних заходів та обмежень протягом 2020-2021 років в зв’язку з чим підприємство нібито працює з обмеженою наповненістю салонів рухомого складу, що нібито негативно впливає на показники господарської діяльності в сторону зменшення виручки та недоотримання коштів. Так карантинні заходи були запровадженні з 12 березня 2020 р. тобто за рік до оголошення проведення даної процедури закупівлі, що не завадило Замовнику оголосити дану закупівлю, провести перекваліфікацію та аукціон. Аналізуючи Протокол № 24 від 18.05.2021 року в якому описується підстави прийнятого рішення, Замовник посилається на рішення Кропивницької міської ради. Однак не зазначає ні його номеру ні дати. Звертаю увагу, що даним рішенням швидше за все було затверджено бюджет на 2021 рік та виділено коши на видатки Замовника, а не прийнято рішення про скорочення видатків саме на дану закупівлю. Більше того, Замовник взагалі не оприлюднив дане рішення, тобто мені як Учаснику не зрозуміло, чи таке рішення взагалі приймалося, чи було даним рішенням скорочено видатки, а також, які особи відповідальні за його прийняття. Крім того як аргументацію для скасування закупівлі в протоколі № 24 від 18.05.2021 року Замовник зазначає жодним чином не підтверджені розрахунки, які не свідчать про скорочення видатків на здійснення закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 4. Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п'яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Дана закупівля була передбачена річним планом закупівель Замовника на 2021 рік з розміром фінансування 5 850 000,00 грн. (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету та власні кошти). Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі – лютий 2020. Таким чином кошти були передбачені власним бюджетом Замовника. Також Замовником не внесено зміни у річний план.і відповідно до плану закупівель Замовника потреба у закупівлі Шин залишилася і така закупівля запланована на лютий 2021 за строчками плану - https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-16-008853-a. Крім того Замовником 04 лютого 2021 року було розпочато конкурентну процедуру закупівлі Код CPV код ДК 021: 2015 –34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-04-000177-a, очікувана вартість закупівлі - 2 475 000 грн з ПДВ. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою КП «Електротранс» № 38 від 17.02.2021 року прийнято рішення про відміну закупівлі в зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Як вбачається з протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою КП «Електротранс» № 38 від 17.02.2021 року рішення про відміну закупівлі аргументовано тим, що 02 лютого 2021 року Кропивницькою міською радою прийнято рішення про внесення змін до рішення Кропивницької міської ради від 22 грудня 2020 року № 43 «Про бюджет міста Кропивницької міської територіальної громади на 2021 рік», яким передбачені видатки по КПКВК МБ 1913036 «Компенсаційні витрати за пільговий проїзд електричним транспортом окремим категоріям громадян» в сумі 35 741 900 грн., а також підприємство має укладений договір на компенсацію за пільговий проїзд автотранспортом на суму 20925600,00 грн. що збільшить надходження коштів з місцевого бюджету до підприємства за надані послуги та надає підприємству можливість збільшити видатки на купівлю запасних частин, зокрема шин до електро та автотранспорту, які необхідні для сталого та безперебійного функціонування підприємства. Дані факти свідчать про те, що у Замовника відбулося саме збільшення фінансування видатків на проведення даної закупівлі, а не зменшення. Аналогічна правова позиція викладена в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16922-р/пк-пз від 08.09.2020, № 5667-р/пк-пз від 22.03.2021, №15188-р/пк-пз 07.08.2020, №1639-р/пк-пз від 29.01.2021 та № 24203-р/пк-пз від 30.12.2020 р. Підсумовуючи вищевикладене вважаю, що Замовник застосовуючи підставу для визнання тендеру таким, що не відбувся спотворив фактичні обставини та відомості щодо джерел фінансування, а також не довів та документально не підтвердив скорочення видатків на здійснення саме даної закупівлі товарів, у зв’язку із чим оскаржуване рішення не може вважатися законним та підлягає скасуванню. Внаслідок протизаконних дій Змовника було грубо порушено мої права бути обраним переможцем процедури закупівлі. Так, у діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі», а перш за все: відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/прощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Підсумовуючи вищевикладене, рішенням Замовника було порушено права та охоронювані законом інтереси ФОП Піхтовнікова Олександра Юрійовича та вимоги Закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", Прошу: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов'язати Замовника - Комунальне підприємство «ЕЛЕКТРОТРАНС» Міської ради міста Кропивницького скасувати рішення оформлене протоколом засідання тендерного комітету КП «ЕКТРОТРАНС» від 18.05.2021 № 24, щодо визнання процедури відкритих торгів по закупівлі – Код CPV код ДК 021:2015 – 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-23-010060-c такими, що не відбулися. Додаток: 1. Протокол № 24 від 18.05.2021 р. 2. Протокол № 38 від 17.02.2021 року
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 09.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.06.2021 17:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.06.2021 19:08
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2021 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано, згідно протоколу № 25 від 18.06.2021р.
Автор: ФОП "ПІХТОВНІКОВ ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ", Піхтовніков Олександр +380978068098 ded_pihto@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 55af8a8a8b81493ca62de0207b5548ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-010060-c.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Про встановлення порушення процедури закупівлі та скасування рішення Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 17.05.2021 15:10
Автор: ТОВ "В.Р. Трак Шина", Пальчик Сергій Васильович +380502636060 shinatender@gmail.com