-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
персональні комп"ютери
Торги відмінено
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2021 16:40 - 05.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКО ДРУК" технічним вимогам до предмету закупівлі.
Номер:
cbdba682507843d990a6e2fd063a84fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-008906-c.b8
Назва:
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКО ДРУК" технічним вимогам до предмету закупівлі.
Вимога:
У прикріпленому файлі вичерпна технічна інформація про пристрій безперебійного живлення ENERGENIE 850VA (EG-UPS-B850). Він має діапазон вхідної напруги 220 В ± 25 %, тобто від 165 до 275 В. В той самий час у тендерній документації вимагався діапазон від 145 до 290 В.
Поясніть, будь ласка, яким чином МЕНШИЙ діапазон ВХІДНОЇ напруги може бути кращім?!
Це якась несенітниця!
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ЕКО ДРУК" як таку, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
В противному випадку ми будемо змушені звернутись до органів оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічна інформація 22.04.2021 10:46
- File.PDF 27.04.2021 16:59
Дата подачі:
22.04.2021 10:46
Вирішення:
вимога буде задоволена
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКО ДРУК" технічним вимогам до предмету закупівлі.
Номер:
89292557ff6b43e2b0151c2734ac6d8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-008906-c.a7
Назва:
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКО ДРУК" технічним вимогам до предмету закупівлі.
Вимога:
У прикріпленому файлі вичерпна технічна інформація про пристрій безперебійного живлення ENERGENIE 850VA (EG-UPS-B850). Він має діапазон вхідної напруги 220 В ± 25 %, тобто від 165 до 275 В. В той самий час у тендерній документації вимагався діапазон від 145 до 290 В.
Поясніть, будь ласка, яким чином МЕНШИЙ діапазон ВХІДНОЇ напруги може бути кращім?!
Це якась несенітниця!
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ЕКО ДРУК" як таку, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
В противному випадку ми будемо змушені звернутись до органів оскарження.
Пов'язані документи:
Замовник
- File.PDF 27.04.2021 16:58
Дата подачі:
22.04.2021 10:41
Вирішення:
вимога буде задоволена
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКО ДРУК" технічним вимогам до предмету закупівлі.
Номер:
4ee33d873d614c4584c54c232e2ea6a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-008906-c.c6
Назва:
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКО ДРУК" технічним вимогам до предмету закупівлі.
Вимога:
Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що запропонований ТОВ "ЕКО ДРУК" у складі своєї тендерної пропозиції пристрий безперебійного живлення ENERGENIE 850VA (EG-UPS-B850) має діапазон вхідної напруги 220 В ± 25 %, тобто від 165 до 275 В. В той самий час у тендерній документації вимагався діапазон від 145 до 290 В.
https://brain.com.ua/ukr/Pristriy_bezperebiynogo_jhivlennya_EnerGenie_850VA_EG-UPS-B850-p221971.html
Таким чином запоропонований пристрій безперебійного живлення не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ЕКО ДРУК" як таку, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- 131.PDF 21.04.2021 12:17
Дата подачі:
16.04.2021 15:51
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу, що надане Вами посилання на сайт интернет магазину https://brain.com.ua, не є посиланням на сайт виробника. Тобто інформація надана не від виробника, не може розглядатися як суттєвою. Також, звертаємо увагу, що у пристрої безперебійного живлення ENERGENIE 850VA (EG-UPS-B850) показник діапазону вхідної напруги 220 В ± 25 %, тобто від 165 до 275 В, є кращою властивістю ніж параметри що вказані у технічних вимогах тендерної документації, тому що автоматика пристрою буде раніше вмикати захист у випадку зміни напруги у електромережі, що є більш кращим захистом електрообладнання та компонентів самого пристрою безперебійного живлення при перепаді струму у мережі.
У порівнянні з більш дорогими моделями з більшим рівнем захисту показник діапазону вхідної напруги може бути ще менше (± 10 %).
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКО ДРУК" технічним вимогам до предмету закупівлі.
Номер:
64ab0e49e6a84665b4a77497de57db53
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-008906-c.b5
Назва:
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКО ДРУК" технічним вимогам до предмету закупівлі.
Вимога:
Звертаємо увагу тендерного комітету на те, що запропонована ТОВ "ЕКО ДРУК" у складі своєї тендерної пропозиції клавіатура дротова 2E KS108 Slim USB (2E-KS108UB) не має мультимедійних клавіш, що вимагалось технічними умовами до предмету закупівлі.
https://www.moyo.ua/ua/klaviatura-2e-ks108-usb-black-2e-ks108ub/452787.html
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ЕКО ДРУК" як таку, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- 131.PDF 21.04.2021 12:16
Дата подачі:
16.04.2021 13:56
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу, що надане Вами посилання на сайт интернет магазину https://www.moyo.ua, не є посиланням на сайт виробника. Тобто інформація надана не від виробника, не може розглядатися як суттєвою. Також, звертаємо увагу, що у клавіатурі 2E KS108 Slim USB (2E-KS108UB), що запропонована від ТОВ "ЕКО ДРУК" присутні функціональні клавіші F1-F12, які у системі мають можливість налаштування під функції мультимедія з урахування індивідуальних потреб користувача, що повність відповідає технічним та якісним вимогам тендерної документації Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКО ДРУК" вимогам тендерної документації.
Номер:
94667f84d79d463c914a142e68df1466
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-008906-c.c4
Назва:
Невідповідність пропозиції ТОВ "ЕКО ДРУК" вимогам тендерної документації.
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету!
Звертаємо вашу увагу на те, що ТОВ "ЕКО ДРУК" у складі своєї тендерної пропозиції не було надано авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро, що чітко вимагалось умовами тендерної докментації.
Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "ЕКО ДРУК" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- 131.PDF 21.04.2021 12:15
Дата подачі:
16.04.2021 13:44
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу, що ТОВ "ЕКО ДРУК" у складі своєї тендерної пропозиції надав авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику. У складі тендерної документації є файл з назвою «Підписаний_Довідка від дистриб_ютора Microsoft.pdf»
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога авторизационий лист
Номер:
6802a9ded7c248d8b2a148758a521baa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-008906-c.b3
Назва:
Вимога авторизационий лист
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Пов'язані документи:
Замовник
- 108.PDF 31.03.2021 15:29
Дата подачі:
28.03.2021 00:09
Вирішення:
Тендерна документація розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно статті 22, статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції Windows складені відповідні вимоги.
За своїм характером вимога про надання зазначених листів не має дискримінаційного характеру, оскільки виробник чи їх офіційний представник програмного забезпечення на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі листів особам, які бажають реалізувати їхню продукцію офіційно.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.04.2021 00:05
Вимога
Залишено без розгляду
1
Номер:
a3401aa9e45244e7a8b7c9b9f2f93ca9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-008906-c.c2
Назва:
1
Вимога:
повідомляємо, що згідно класифікації визначеної в статті 55 Господарського кодексу України є суб’єктами мікропідприємництва, зареєстрованої в установленому законом порядку як юридична особа. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «Авторизаційний лист» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Також, предмет закупівлі Комп’ютерне обладнання за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «Авторизаційного листа». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пунк 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не авторизаційним листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Також підтверджуємо, що продукція, яка постачається є новою, надаємо гарантію, що товар відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, які встановлені Замовником згідно Додатку з конкретним зазначенням найменування та технічних характеристик запропонованого товару, а також є оригінальним.
Пов'язані документи:
Замовник
- 107.PDF 31.03.2021 15:29
Дата подачі:
27.03.2021 21:52
Вирішення:
Тендерна документації розроблена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та указує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно статті 22, статті 23 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.04.2021 00:05
Вимога
Відхилено
Вимога стосовно авторизаційного листа
Номер:
e50ab8d7f5aa483ca5ceb6d0f5537ed9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-008906-c.c1
Назва:
Вимога стосовно авторизаційного листа
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас змінити Ваші вимоги стосовно надання авторизаційного листа- підтвердження від виробника або його офіційного дистриб'ютора в Україні. Доводимо до Вашого відома, що вимога про надання авторизаційного листа- підтвердження від виробника або його офіційного дистриб'ютора в Україні є дискримінаційною та неправомірною. Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа, обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробниками продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму не мають. Ви як Замовник не можемо розширювати свої права, визначені Законом України «Про публічні закупівлі» і як наслідок безпідставно вимагати документи, які видані (підготовлені) не Учасником закупівлі, а його контрагентом. Тому, з огляду на вищезазначене, у складі пропозиції не маєте прав вимагати авторизаційного листа-підтвердження від виробника або його офіційного дистриб'ютора в Україні так, як це буде порушення вимог ст. 5 вище зазначеного закону. Дякуємо за розуміння!
Пов'язані документи:
Замовник
- File.PDF 30.03.2021 14:03
Дата подачі:
26.03.2021 10:55
Вирішення:
Дякуємо за звернення! Інформуємо, що дані вимоги встановлені з метою уникнення можливості постачання фальсифікованого або невідповідного обладнання та запобігають можливим поставкам неякісних і неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі, а також запобігають можливим порушенням з боку використання авторських та суміжних прав, які також поширюються на використання програмного продукту, згідно чинного законодавства. Отримання підтвердження легально завезеного товару (через офіційні канали постачання) надає гарантію на звернення до авторизованих виробником сервісних центрів у випадку, якщо техніка потребуватимуть ремонту. Інформація що надається від виробника повинна підтверджувати характеристики, які надає учасник на запропонований ним товар. Отже нами прийнято рішення відмовити у задоволенні вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено