-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК021-2015: 45000000-7 (Капітальний ремонт підпірної стінки південної огорожі від РБУ до СРЗ-2, інв. №077806 (2 черга будівництва) Одеської філії ДП "АМПУ". Завершальний комплекс робіт за відкоригованим робочим проектом)
«Будівельні роботи та поточний ремонт» за кодом ДК021-2015: 45000000-7 (Капітальний ремонт підпірної стінки південної огорожі від РБУ до СРЗ-2, інв. №077806 (2 черга будівництва) Одеської філії ДП "АМПУ". Завершальний комплекс робіт за відкоригованим робочим проектом)
Завершена
3 131 756.68
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 31 317.57 UAH
мін. крок: 1% або 31 317.57 UAH
Період оскарження:
23.03.2021 16:13 - 29.03.2021 11:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
4330a72d57e249a99f08b871acb12662
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-006248-a.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Про відхилення пропозиціх ВКФ в формі ТОВ «Мегаполіс», на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, як і було встановлено в умовах Оголошення до даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign (2)_Validation_Report.pdf 09.04.2021 18:28
- Вимога Мегаполіс.pdf 09.04.2021 18:28
- декл.pdf 09.04.2021 18:29
- Декларація відповідності МТБ МП вимогам законодавства з охорони праці 4 аркуші.PDF 09.04.2021 18:29
- Відповідь UA-2021-03-23-006248-a.c2.pdf 14.04.2021 18:01
Дата подачі:
09.04.2021 18:29
Вирішення:
Під час розгляду пропозиції учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС" замовник керувався наступними нормативно-правовими актами, відповідно до п. 3 постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 03.03.2020 р. удосконалений електронний підпис (УЕП), які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юросіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно КЕП або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. Це є заходами експериментального проекту. Триває цей експериментальний проект, як випливає з норм абз. 2 п. 1 постанови № 193, з 07.11.2020 р. по 31.12.2021 р. Тож у межах зазначеного терміну представники приватного сектору господарювання (фізичні та юридичні особи) можуть використовувати УЕП, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів в якості КЕП. Відмінність УЕП у тому що він зберігається на незахищеному носії, а КЕП — на захищеному, виходячи з даної інформації, накладення учасником УЕП на пропозиції не впливає на її зміст та якість наданої інформації та задля дотримання вимог статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінації учасників замовником, було визначено пропозицію учасника ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС" такою, що відповідає вимогам замовника.
Наданий учасником ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС" документ «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» №176 від 24.07.2018 р. відповідає вимогам замовника встановленим документом «Оголошення/Документація про проведення спрощеної закупівлі» та «Вимогам до предмета закупівлі які включають в себе вимоги до учасників та інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» також, звертаємо Вашу увагу, що у замовника відсутня технічна можливість перевірити інформацію надану в вищезазначеному документі з огляду на те, що на сайті Управління Держпраці в Одеській області наявні декларації для перевірки лише з 2019 року.
Крім того замовник не наділений повноваженнями встановлювати ознаки редагування та надавати оцінку достовірності документу, а також згідно «Оголошення/Документація про проведення спрощеної закупівлі» за достовірність наданої інформації та чинність документів у складі пропозиції несе відповідальність безпосередньо учасник.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення
Номер:
79cd830cfeeb4fdd8b5792f4015e7922
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-006248-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Про скасування рішення в частині відхилення пропозиції ТОВ «Весттеплотех» та неправомірне визначення переможцем спрощеної закупівлі ВКФ "ТОВ"Мегаполіс"
Пов'язані документи:
Учасник
- sign (2).p7s.zip 09.04.2021 17:22
- ВИМОГА ВЕСТТЕПЛОТЕХ.pdf 09.04.2021 17:22
- Відповідь UA-2021-03-23-006248-a.c1.pdf 14.04.2021 18:00
Дата подачі:
09.04.2021 17:22
Вирішення:
Керуючись ч.11 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до вимог встановлених документом «Вимоги до предмета закупівлі, які включають в себе вимоги до учасників та інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» замовником було встановлено чітку вимогу щодо підтвердження наявності в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій а саме надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, зокрема: екскаватор місткість ковша не менше 0,25 м3 (у кількості не менш 1 одиниці); автомобіль-самоскид, вантажопід’ємність не менше 25 тонн (у кількості не менш 1 одиниці); коток вагою включно до 25 тонн (у кількості не менш 1 одиниці); бульдозер потужністю не менш 79 кВт (у кількості не менше 1 одиниці).
Виходячи з вищевикладеного вимоги вбачаємо, що замовником встановлено вимогу в якій передбачено надання учасником листа із зазначенням інформації щодо наявності конкретного обладнання та його конкретних технічних характеристик. Проте у наданому учасником ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» документі «довідка» вих.№31-03-1 від 31 березня 2021 року відсутня інформація щодо характеристик запропонованого обладнання, що в свою чергу лишає замовника можливості встановити відповідність наданого обладнання вимогам які встановлені замовником задля забезпечення виконання робіт відповідно до предмету закупівлі.
Відповідно до вимог встановлених документом «Вимоги до предмета закупівлі, які включають в себе вимоги до учасників та інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі учасником на підтвердження додається виписка за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності) щодо власного обладнання та матеріально технічної бази та технологій які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. Учасником ТОВ «ВЕСТТЕПЛОТЕХ» надано документ «довідка» вих.№31-03-1 від 31 березня 2021 року в якому зазначено інформацію про наявність обладнання «Зварювальний апарат пересувний САК АДБ 3122 У1» форма володіння «Власне», проте у наданому документі «Виписка» №3-31-3 від 31 березня 2021 р. не підтверджено обладнання з відповідним найменуванням «Зварювальний апарат пересувний САК АДБ 3122 У1», яке зазначено у довідці.
Таким чином учасником не дотримано вимог пп.1.1 п.1 документу «Вимоги до предмета закупівлі, які включають в себе вимоги до учасників та інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»
Звертаємо увагу, що законодавцем передбачена можливість звернення учасника до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі у період уточнення інформації відповідно до ч.7 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» тобто якщо вам була не зрозуміла певна вимога ви могли скористатись даним правом.
Таким чином замовником відхилено пропозицію учасника з дотриманням ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» та зважаючи на вище викладене замовником дотримано принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено