-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Гіпсокартон, Гіпсокартон, Профіль, Профіль, Підвіс універсальний, Стрічка скловолоконна-флізелін, Грунтовка, Цемент, Плита вологостійка, Плитка для підлоги, Стрічка малярна, Профіль для підвісної стелі, Профіль для підвісної стелі, Профіль для підвісної стелі, Профіль для підвісної стелі, Швидко підвіс пружина, Дріт-петля, Дріт-гачок
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Торги не відбулися
413 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 065.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 065.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2021 16:10 - 04.04.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Відхилення дискримінаційного протоколу тендерного комітету Замовника
Номер:
6b8172fc1137461fbe9004f529e6f0c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-008067-c.c2
Назва:
Відхилення дискримінаційного протоколу тендерного комітету Замовника
Вимога:
Тендерна пропозиція ПП "ББМ-БУДДВІР" є найбільш економічно вигідною пропозицією у даній процедурі закупівлі, але в супереч вимогам законодавства, відхилена без достатніх підстав.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника 13.04.2021 22:06
Дата подачі:
13.04.2021 22:06
Опис причини скасування:
Невірний файл
Дата скасування:
13.04.2021 22:19
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірної дискваліфікації
Номер:
a917f8d6fce04c7b830a193e5a6b99ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-008067-c.b1
Назва:
Щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
ТОВ «ФІРМА «МЕГА ТРЕЙД» вважає рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації необ’єктивним та таким, що не відповідає вимогам Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 13.04.2021 18:49
Дата подачі:
13.04.2021 18:49
Вирішення:
Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД"
Пропозиція ТОВ "ФІРМА "МЕГА ТРЕЙД" не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме:
1) Відповідно до вимог п.п. 3.5.11. п. 5 Розділу ІІІ ТД, за надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України, про що у складі пропозиції надається відповідне погодження. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного погодження, що не відповідає умовам ТД.
2) Відповідно до вимог п.п. 5.1.7. п. 1 Розділу V ТД, учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Годунова Олена Євгеніївна) та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що не відповідає умовам ТД.
Аналогічна позиція висвітлена у позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року та РІШЕННЯ №7492-р/пк-пз від 17.04.2020 року.
Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Таким чином виходячи із вищезазначеного, Замовником встановлена імперативна норма, щодо надання у складі пропозиції довіреності на 2 (ДВОХ) осіб: на посадову особу замовника, що зазначена в ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ та що зазначена у тендерній документації.
Однак, всупереч вимог ТД, у складі Вашої тендерної пропозиції відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (Годунова Олена Євгеніївна), що не відповідає вимогам ТД.
Наголошуємо, що Аналогічна позиція висвітлена у позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель РІШЕННЯ №18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року та РІШЕННЯ №7492-р/пк-пз від 17.04.2020 року.
Окрім того, відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
З аналізу вищевказаної норми Закону випливає, що НЕ надання Довіреності на посадову особу Замовника, що зазначена в Оголошенні про проведення Відкритих торгів у складі пропозиції, не підпадає під розуміння ч.16 ст. 29 Закону, зокрема, НЕ підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та НЕ підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги, оскільки вона є необґрунтованою, а доводи спростовуються документами наявними у складі тендерної пропозиції та шляхом аналізу умов ТД.
Статус вимоги:
Не задоволено