• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продуктові набори

Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: продуктові набори. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015 код ДК 021:2015 15897300-5 Продуктові набори. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (п. 1 ч. 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до вимог документації. Більш детально у документації. Забезпечення пропозицій не вимагається

Завершена

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 500.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2021 16:08 - 04.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: 77d17460fd754eb086c199873c325f27
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-004563-b.b1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Замовник: Управління соціального захисту населення Мелітопольської міської ради Запорізької області Код ЄДРПОУ: 03193086 Місцезнаходження: 72311, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, просп. Б.Хмельницького, буд. 68а Тел. +380619428321 uszn@mlt.gov.ua Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ РНОКПП 2524107419 Місцезнаходження: 69035, Україна, м. Запоріжжя, вул. Миру, буд.14, кв.11 тел. 067 610 02 03 aaponte@ukr.net Закупівля: UA-2021-03-23-004563-b ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори) ВИМОГА ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ) приймає участь у процедурі закупівлі UA-2021-03-23-004563-b, Замовник - Управління соціального захисту населення Мелітопольської міської ради Запорізької області, по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори) та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. 14.04.2021р. Вами було прийнято рішення №86 розгляду тендерних пропозицій про відхилення нашої тендерної пропозиції. За текстом прийнятого рішення єдиною підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції стало невідповідність довідки наданої ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ пунктам 5 та 6 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) та вимогам тендерної документації. При цьому, нашу тендерну пропозицію було відхилено на підставі абз.3 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до вимог визначених в частині 2 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника вимогам, визначеним, зокрема, у пунктах 5 та 6 ч. 1 статті 17 Закону про публічні закупівлі, учасник має надати відповідну інформацію у вигляді довідки в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку або довідки в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року (примірна форма довідки наведена в Додатку 2 до тендерної документації) На виконання цих вимог нами було подано відповідні довідки файли: «5. Інформаційні довідки по ст.17.PDF», «5-1. Інформаційна довідка по ст.17.PDF», «5-2. Дод. ст17.PDF». Саме в цих довідках (як окремо за кожним пунктом ст.17 Закону про публічні закупівлі, так і в цілому однією довідкою з дотриманням примірної форми довідки наведеної в Додатку 2 до тендерної документації) Учасником було надано запевнення щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Зауважуємо, нами було також надано довідку файл «5-2. Дод. ст17.PDF», що була викладена за примірною формою довідки наведеної в Додатку 2 до тендерної документації, тобто ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ повністю виконав вимоги тендерної документації (у спосіб, встановлений в цій документації) та надав повну інформацію про відсутність підстав для відмови Учаснику в участі у закупівлі. Наголошуємо, що при розгляді нашої тендерної пропозиції Вами не було встановлено жодної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, в розумінні вимог статті 17 Закону про публічні закупівлі. Згідно з вимогами п.1 ч.1 ст.31 Закону про публічні закупівлі Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник процедури закупівлі, зокрема,: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. В прийнятому рішення Вами зазначено, що наша тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасникам відповідно до законодавства. При цьому Вами не зазначено, які саме інші документи (інформацію) та яким саме вимогам, не згідно статті 16 та 17 Закону про публічні закупівлі, нами не було надано в складі тендерної пропозиції (або наша тендерна пропозиція не відповідала), як того вимагалося Вами в тендерній документації. Таким чином, вважаємо прийняте рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції та нашу дискваліфікацію такою що порушує наші права та законні інтереси як учасника процедури закупівлі, зокрема, права на недискримінацію згідно статті 5 Закону про публічні закупівлі. Також звертаємо увагу, що наша тендерна пропозиція є найбільш економічно вигідною в порівнянні з іншими тендерними пропозиціями в цій закупівлі, та дозволяє зекономити бюджетні кошти на загальну суму 208,48 тис. грн. З метою припинення порушення прав і законних інтересів ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ та усунення дискримінаційного підходу до розгляду тендерної пропозиції ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ На підставі вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО: 1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ умовам тендерної документації у закупівлі UA-2021-03-23-004563-b ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори), зокрема, тим, що встановлені згідно абзацу першого частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. 2. Припинити порушення законодавства по відношенню до учасника - ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ під час здійснення процедури закупівлі UA-2021-03-23-004563-b ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори). 3. Скасувати рішення, викладене у протоколі (рішенні) №86 від 14.04.2021р. розгляду тендерних пропозицій про відхилення тендерної пропозиції ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ. 4. Визнати ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ переможцем процедури закупівлі UA-2021-03-23-004563-b ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні (продуктові набори). В разі неприпинення порушення наших прав та законних інтересів, як учасника процедури закупівлі, будемо змушені звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України та правоохоронних органів за їх захистом. Фізична особа-підприємець __________________ А. А. Пономарьов
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Додаток 1 Шановний Учаснику ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо наступне. Законом України від 03.11.2020 № 954 «Про внесення змін до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) у зв’язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень"» у пунктах 5 і 6 частини першої статті 17 Закону слова «злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний», «злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний» були замінені словами «кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане». Відповідно до статті 11 Кримінального кодексу України кримінальним правопорушенням є передбачене цим Кодексом суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб’єктом кримінального правопорушення. Кримінальні правопорушення поділяються на кримінальні проступки і злочини (ч. 1 ст. 12 КК України). Виходячи з поданої Вами довідки, Ви підтвердили відсутність скоєння Вами злочину, що є лише складовою загального поняття кримінального правопорушення. Відповідно до п. 5 та п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та у разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Оскільки Вами не підтверджено факту відсутності скоєння Вами кримінального правопорушення в понятті, визначеному ч. 1 ст. 12 Кримінального кодексу України, Ваша тендерна пропозиція була відхилена Замовником. Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону). З 04.12.2020 в електронній системі закупівель додано блок «Електронна тендерна документація», технічно реалізовано заповнення електронних полів, відповідно до якого Замовником було внесено в електронні поля інформацію, зокрема передбачено підтвердження відповідності учасників умовам п. 5 та п. 6 частини першої статті 17 Закону, а саме: - назву способу підтвердження інформації за частиною 1 статті 17 Закону (здійснення підтвердження - Довідка в довільній формі); - опис способу підтвердження інформації за частиною 1 статті 17 Закону (Інформація у вигляді довідки в довільній формі про те, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку або довідка в довільній формі згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року (примірна форма довідки наведена в Додатку 2 до тендерної документації); - форму подачі підтвердження інформації за частиною 1 статті 17 Закону (Документ). Довідка Учасника ФОП ПОНОМАРЬОВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ прикріплена у блок «Електронна тендерна документація» - «Відповіді учасника» одним файлом: «5. Інформаційні довідки по ст.17.PDF», не відповідає змісту п. 5 та п. 6 частини першої статті 17 Закону та вимогам тендерної документації. Зауважуємо, що файл з довідкою за довільною формою згідно з листом Мінекономіки вих. № 3304-04/34835-06 від 3 червня 2020 року у блоці «Електронна тендерна документація» відсутній. Разом з тим виходячи з норм Закону, фізична/юридична особа має право звертатися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, та/або подати скаргу до органу оскарження, що стосується тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій. Таким чином, якщо особа, яка має намір взяти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству, така особа може звертатись за роз’ясненнями або із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. Від Вас, як учасника, не надходили звернення до замовника щодо надання роз’яснень (стосовно довідок) або внесення змін до тендерної документації в період подання тендерних пропозицій. При цьому відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 Закону усунення невідповідностей Учасником передбачено лише в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. До того ж, існує вичерпний Перелік формальних помилок, який затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710, відповідно до якого невідповідність поданої Вами довідки вимогам п. 5 та п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону не можливо віднести до формальних помилок. Враховуючи вищезазначене та норми чинного законодавства, задовольнити Вашу Вимогу не виявляється можливим. З повагою, Замовник.
Статус вимоги: Не задоволено