• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво пішохідної доріжки вздовж р. Рось (на ділянці від вул. Водопійна до вул. Запорізька) в м. Біла Церква Київської області

Завершена

4 157 112.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2021 15:49 - 04.04.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірного відхилення

Номер: c486fef838ff49ca873dd7e64bed4279
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-007373-c.b1
Назва: Вимога щодо неправомірного відхилення
Вимога:
ТОВ «МІТТЕЛ» не погоджується з відхиленням тендерної пропозиції згідно протоколу засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради №34 від 16.04.2021р. Так, відповідно до протоколу, підставами для відхилення тендерної пропозиції нашого Товариства стали наступні причини: 1) «Відповідно до п.6 Розділу III тендерної документації, учасник має надати у складі тендерної пропозиції розрахунок кошторисної заробітної плати згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами). У наданому учасником розрахунку застосовано загальний показник прожиткового мінімуму, в той час, як необхідно застосувати показник прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Відповідно, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати визначено не згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, що не відповідає вимогам п.6 Розділу III тендерної документації.» По першому пункту слід зазначити, що наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами) не зазначено, який саме показник прожиткового мінімуму необхідно застосовувати кошторисної заробітної плати. В п. 5 наказу Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами) зазначено наступне: «Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.» Виходячи з вищезазначеного, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати ТОВ «МІТТЕЛ» визначено саме у відповідності до норм та положень Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами), що повністю відповідає вимогам п.6 Розділу III тендерної документації. Тобто підстав для відхилення пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» немає. 2) «Відповідно до п.1 Розділу III тендерної документації, в складі пропозиції учасника має міститись письмова інформація щодо здійснення діяльності з/без печатки. У складі пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МІТТЕЛ» така письмова інформація відсутня, що не відповідає вимогам п.1 Розділу III тендерної документації. По другому пункту повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» міститься письмова інформація щодо здійснення діяльності з печаткою, а саме: п. 2.5 Статуту (файл: Статут.pdf, сторінка 2), де зазначено, що Товариство здійснює свою діяльність з круглою печаткою. Тобто підстав для відхилення пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» немає. 3) «Відповідно до п.5 Розділу III тендерної документації, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка, складена учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 5 частини першої статті 17 Закону, що відповідає п.5 Розділу III тендерної документації учасником надається». Щодо третього пункту повідомляємо, що в пункті 5 частини першої статті 17 Закону зазначено: «фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». ТОВ «МІТТЕЛ» не є фізичною особою, а є юридичною особою (підтверджуючі документи надані в складі пропозиції). Відповідно до п.1 Розділу III тендерної документації: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Тобто ТОВ «МІТТЕЛ» виконав вимоги замовника щодо до п.5 Розділу III тендерної документації та підстав для відхилення немає. 4) «Відповідно до п.6 Розділу III тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати розрахунок прибутку та адміністративних витрат у форматі word. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні зазначені документи у форматі word, що відповідає п.6 Розділу III тендерної документації учасником надається». Щодо четвертого пункту повідомляємо, що п.6 Розділу III тендерної документації чітко зазначено: «Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві (про що скласти довідку у довільній формі) і надана в форматі imd у програмному комплексі АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів (з обов’язковим наданням скан-копії з оригіналу чинної ліцензії на використання учасником цього програмного комплексу) та у форматі word». ТОВ «МІТТЕЛ» надало у складі пропозиції договірну ціну у форматі word. Умовами тендерної документації не передбачена вимога надання розрахунку прибутку та адміністративних витрат у форматі word. Тобто підстав для відхилення пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» немає. На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ». В разі незадоволення нашої вимоги, рішення тендерного комітету управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради буде оскаржено в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, щодо вимоги стосовно неправомірної дискваліфікації учасника, ТОВ «МІТТЕЛ», повідомляємо наступне. По першому пункту, В наданому у складі тендерної пропозиції «Розрахунку середньомісячної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації товариства з обмеженою відповідальністю «МІТТЕЛ»» в таблиці у графі 2 «Найменуванні параметру» зазначено: «розмір прожиткового мінімуму встановлений для працездатних осіб на 01 січня 2021 року», а в граф.4,5 («значення» та «припустимі значення») зазначено - 2189 грн., що відповідає загальному показнику прожиткового мінімуму на 01 січня 2021 року, в той час як розмір прожиткового мінімуму, встановлений для працездатних осіб на 01 січня 2021 року, складає 2270 грн. (ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік»). Відповідно, розрахунок середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва виконано невірно, тобто, не дотримано вимоги п.6 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами), що не відповідає вимогам п.6 Розділу ІІІ тендерної документації. По другому пункту, Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники в складі пропозиції надають письмову інформацію щодо здійснення діяльності з/без печатки. Також, тендерною документацією передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або, відповідно до норм чинного законодавства, не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в тендерній документації документів, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів. Якщо ТОВ «МІТТЕЛ» не повинен надати письмову інформацію щодо здійснення діяльності з/без печатки, то був зобов’язаний надати довідку, передбачену п. 1 Розділу ІІІ. У складі пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» відсутня така довідка, що знову підтверджує невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. По третьому пункту, Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що замовником в тендерній документації зазначаються підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовником в тендерній документації встановлено спосіб підтвердження підстав передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складених учасником у довільній формі (п.5 Розділ ІІІ). Також тендерною документацією передбачено: «якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в тендерній документації документів, то він обов’язково надає в складі пропозиції лист у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання чи причини неможливості подання відповідних документів. Тобто, якщо ТОВ «МІТТЕЛ» не повинен надавати підтвердження відсутності підстав пункту 5 ч. 1 ст. 17 Закону, у вигляді довідки (зведеної довідки), то повинен надати довідку передбачену п. 1 Розділу 3. У складі пропозиції ТОВ «МІТТЕЛ» відсутня така довідка, що знову підтверджує невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації. По четвертому пункту, Відповідно до п. 6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі –Правила) передбачено, що ціна пропозиції підрядника (договірна ціна) формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у п.6.2.10 Правил, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Пунктом 1.2. Правил зазначено що цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів. Те, що учасник усвідомлює, що розрахунок прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій є складовими договірної ціни підтверджується фактом подання зазначених розрахунків у складі документів в електронному архіві з назвою «Договірна ціна word_imd ЗВВ АВ». Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації ,договірна ціна та розрахунки до неї мають бути складені відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві та надані у форматі imd та word. В тендерній пропозиції Учасника відсутні розрахунки прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій у форматі word, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено