-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Сирна продукція(сир твердий, сир м'який)
Сирна продукція(сир твердий, сир м'який)
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2021 00:00 - 29.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Запитання коментар по пунктах
Номер:
86efe4bd1b6240349c9583283facf5bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-004206-b.b4
Назва:
Запитання коментар по пунктах
Вимога:
Відповідь Херсонський ясла-сад №82 на Вимоги ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД»
Відповідь Сад № 82 :
Шановний Учанику, надаємо відповідь на вашу вимогу.
1.Замовником не вимагалося підтвердження інформації до ціни пропозиції всіх податків та зборі. Також Замовником не вимагалося подання Витягу з державного реєстру платників ПДВ.
Коментар ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» :
Наша вимога по пунктах була побудована на документації, яку ви оприлюднили у Прозорро до своєй закупівлі. Враховуємо, що ви можете не мати професійного юридичного досвіду, тому інформуємо вас, що якщо в оголошенні, або додатках, які ви оприлюднюєте зазначено текстом вимога, учасникі торгів повинні надавати відповідь документом (це стосується підтвердження ціни пропозиції та документу, який ви запросили у своєому оголошенні щодо відповідальності наданих документів учасником . Крім того яким чином учасник несе відповідальність за надані документи, якщо він не надав інформації, що взагалі бачив цей текст у оголошенні?
Стосовно Витягу з державного реєстру платників ПДВ: Враховуючи, що податок на додану вартість – є значним для держави, та враховуючи, що кошти на предмет закупівлі теж державні, відсутність інформації щодо системи опадаткування учасників – не підтверджує цінову пропозицію, тому що у разі , якщо учасник не є платником ПДВ, цінова пропозиція такого учасника враховується як без ПДВ, що значно вліяє на державні кошти!
Сад №82:
2.Замовником не вимагалося надання документального підтвердження якісним характеристикам, а саме сертифікатів або декларацій. Замовником вимагалося в довільній формі надання інформації, що і виконано ТОВ «Супермаркет Україна».
3.Замовником вимагалося надання документів щодо оренди або власного транспорту без підтвердження вказаного автомобіля санітарним нормам. Ця вимога стосується тільки складських приміщень. Замовником не вимагалося надання в складі пропозиції договорів надання послуг Дезинфекції автомобілю та довідки сан.обробки.
Коментар ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» на пункт 2, 3 Замовника:
1. Стосовно вашої відповіді, що ви не вимогали до закупівлі ні сертифікатів якості на товар, ні декларацій якості , ні експертних висновків державних лабораторій, що підтверджують якість та безпечність продуктів.Стосовно того, що ви не вимогали довідки та договору на дезинфекцію транспорту – ви оприлюднили на всю країну, що не несете відповідальності за виконання посадових обов’язків держслужбовців, які прописано у Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджено Наказом міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227, зі змінами , внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165.
2. Отже, враховуючи прописані вимоги та відповідальність у вищезазначеному пункті, надання учасниками кваліфікаційних документів , що підтверджують його відповідність та спроможність змагатися у державних торгах , є обов’язковим, без зазначення цих документів у тексті до закупівлі Замовника. Якщо би не існувало впровадженої та контролюємої законом інструкції , то змагатися в державних торгах могли би всі без дозвільних санітарних документів, вважаємо це логічним поясненням.
Сад № 82:
4.В загальних відомостях вимагалося зазначення саме «Основної спеціалізації» чим Учасник не порушив умови. Крім того, замовником не вимагалося наявності КВЕДу 46.33 та витягу з державного реєстру.
Коментар ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД»:
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб , фізичних осіб підприємців та громадських формувань» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2003, 331-32, чст 263), зазначено, що у Витягу з державного реєстру юридичних осіб, фізичних –осіб підприємців зазначено КВЕД за номерами та напрямками діяльності, згідно всеукраїнського класифікатору. Дозвіл на проведення діяльності підтверджується відповідним КВЕД. Враховуючи основний вид діяльності, який вказав ТОВ «Супермаркет Україна» , який не дозволяє постачання Сиру кисломолочного (КВЕД 46.33), або інших молочних продуктів, враховуючи відсутність Витягу , у документації учасника - Пропозиція не підтверджено, бо може бути заборонена законом за відсутністю саме цього КВЕД.
Сад №82
5.В оголошенні сказано, що Учасники несуть відповідальність за достовірність інформації, проте Замовником не вимагалося підтвердження довідкою цього пункт.
Коментар ПП “Компанія Фенікс-Трейд ЛТД»:
яким чином учасники несуть відповідальність без документального підтвердження?
Сад № 82:
Отже, пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» відповідає умовам спрощеної закупівлі.
Додатково інформуємо, що інформація стосовно подання офіційних звернень до всіх служб від учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» розцінюється як тиск на Уповноважену особу Замовника.
Відповідь замовника: 13.04.2021 13:59
Коментар ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД»:
Інформуємо вас, що згідно Закону «Про публічні закупівлі», ми як учасник торгів, маємо свої права, які знаємо та будемо використовавувати всіма доступними законими шляхами. Враховуючи, що ви відповідальні за здоров’я та життя дітей, що відвідують ваш заклад, вважаємо в ваших інтресах закупати якісні продукти та залишити особисті претензії та образи для інших справ.
Коментар ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» стосовно того, що пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» відповідає умовам спрощеної закупівлі:
Зауважуємо, що це інформування , не є тиском, а інформаційною юридичною допомогою, враховуючи можливі наслідки! Та сподіваємося, що враховуючи все вищезезначене розумним буде признати себе некомпітетними в юридичних справах держзакупівель, чим злоумисниками – державослужбовцями.
Порушення статей Кримінального кодексу України , що можуть бути застосовані до цієї закупівлі
:Стаття 364 Кримінального кодексу України - Зловживання владою або службовим становищем
1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, -
карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, -
карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{Частину третю статті 364 виключено на підставі Закону № 746-VII від 21.02.2014}
Ст 367 Кримінальний кодекс України – Службова недбалість
1. Службова недбалість, тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб, -
карається штрафом від двохсот п'ятдесяти до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, -
карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та зі штрафом від двохсот п'ятдесяти до семисот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або без такого.
{Стаття 367 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1508-VI від 11.06.2009, № 2808-VI від 21.12.2010; в редакції Закону № 3207-VI від 07.04.2011}
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2021 18:53
Вирішення:
Щодо наданої Вами інформації про відсутність у Учасника ТОВ «Супермаркет Україна» інформації щодо його системи опадаткування повідомляємо, що це не відповідає дійсності, оскільки така інформація наявна у відкритому доступі за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv.
Відповідно до ч.2 ст. 1 Закону України «Про державну службу» державний службовець - це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті) (далі - державний орган), одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов’язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби. Враховуючи, що уповноважена особа, яка здійснювала дану закупівлю є працівником комунального підприємства «Херсонський заклад дошкільної освіти №82 Херсонської міської ради» - вона не відноситься до категорії державного службовця.
Ваше твердження щодо того, що Учасники у складі своєї пропозиції повинні були надати сертифікати якості на товар, декларації якості , експертні висновки державних лабораторій, що підтверджують якість та безпечність продуктів, довідки та договору на дезинфекцію транспорту на підставі Наказу міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 є хибним та таким, що не відповідає дійсності та суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), у зв’язку з тим, що ч.4 ст.3 Закону визначає, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Оголошення про проведення закупівлі «Сирна продукція(сир твердий, сир м'який)»було складено у відповідності до вимог ст..14 Закону із зазначенням всією необхідною інформацією. У зв’язку з цим Замовником не порушено вимоги чинного Законодавста.
Враховуючи, що Учасником не заборонено (проте не вимагається) у складі своєї пропозиції надавати додаткову інформацію та документи, проте до вимог Закону це не впливає на результати розгляду та прийняття рішення Замовником. Крім того наголошуємо, що відповідно до принципів закупівель передбачених Законом та частини 11 статті 14 «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.», Ваша пропозиція мала найбільшу ціну і не була розглянута Замовником. Різниця між переможцем і Вашою ціновою пропозицією складає 42 тис. грн..
С приводу посилання Вами на статті Кримінального Кодексу України, які Ви хочете застосувати до даної закупівлі зазначаємо, що повноваження щодо встановлення в тих чи інших діях осіб складу злочину належить виключно до компетенції правоохоронних органів і повинна бути доведена у визначеному законом порядку і встановлено рішенням суду. Відповідно до ст. 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Тому Ваші твердження є безпідставними та неправдивими.
Враховуючи вищевикладене Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Уважно зачитайте пояснення, поки є можливість признати помилки
Номер:
229c64efacf1469d9a540a56d689e911
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-004206-b.a3
Назва:
Уважно зачитайте пояснення, поки є можливість признати помилки
Вимога:
Відповідь Замовнику на відповідь стосовно Вимоги ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» Вих №121 від 13.04.2021року.
Шановний Замовнику.
Стосовно вашої відповіді на нашу вимогу , незодовольняємо за наступними причинами:
1. Ви можете помилково вважати та розцінювати подання нашою компанією вимог до контролюючих органів як тиск на посадових осіб вашої установи, але інформуємо вас, що згідно Закону «Про публічні закупівлі», ми як учасник торгів, маємо свої права, які знаємо та будемо використовавувати всіма доступними законими шляхами. Враховуючи, що ви відповідальні за здоров’я та життя дітей, що відвідують ваш заклад, вважаємо в ваших інтресах закупати якісні продукти та залишити особисті претензії та образи для іниших справ.
2. Наша вимога по пунктах була побудована на документації, яку ви оприлюднили у Прозорро до своєй закупівлі. Враховуємо, що ви можете не мати професійного юридичного досвіду, тому інформуємо вас, що якщо в оголошенні, або додатках, які ви оприлюднюєте зазначено текстом вимога, учасникі торгів повинні надавати відповідь документом (це стосується підтвердження ціни пропозиції та документу, яким учасник несе відповідальність за надані документи, прописано у оголошені до вашої закупівлі)
3. Стосовно вашої відповіді, що ви не вимогали до закупівлі ні сертифікатів якості на товар, ні витягу з реєстру фізичних та юридичних осіб, ні витяг з реєстру платників ПДВ, ні довідки та договору на дезинфекцію транспорту – ви оприлюднили на всю країну, що не несете відповідальності за виконання посадових обов’язків держслужбовців, які прописано у Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджено Наказом міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227, зі змінами , внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України від 26.02.2013 №202/165.
4. Отже, враховуючи прописані вимоги та відповідальність у вищезазначеному пункті, надання учасниками кваліфікаційних документів , що підтверджують його відповідність та спроможність змагатися у державних торгах , є обов’язковим, без зазначення цих документів у тексті до закупівлі Замовника. Якщо би не існувало впровадженої та контролюємої законом інструкції , то змагатися в державних торгах могли би всі без дозвільних санітарних документів, вважаємо це логічним поясненням.
5. Враховуючи те, що ви власноруч оприлюднили у системі Прозорро своє зізнання у тому, що не виконуєте посадових інструкцій , інформуємо Вас о можливих наслідках такої недбалісті та покарання , згідно чинному законодавству.
Зауважуємо, що це інформування , не є тиском, а інформаційною юридичною допомогою, враховуючи можливі наслідки! Та сподіваємося, що враховуючи все вищезезначене розумним буде признати себе некомпітетними в юридичному напрямку держзакупівель, чим злоумисниками – державослужбовцями. Вважаємо що нашої інформаційної допоги у цьому листі достатньо, щоб зробити вибір.
Порушення статей Кримінального кодексу України , що можуть бути застосовані до цієї закупівлі :
Стаття 364 Кримінального кодексу України - Зловживання владою або службовим становищем
1. Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб, -
карається арештом на строк до шести місяців або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, -
карається позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років, зі штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
{Частину третю статті 364 виключено на підставі Закону № 746-VII від 21.02.2014}
Ст 367 Кримінальний кодекс України – Службова недбалість
1. Службова недбалість, тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов'язків через несумлінне ставлення до них, що завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам окремих юридичних осіб, -
карається штрафом від двохсот п'ятдесяти до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
2. Те саме діяння, якщо воно спричинило тяжкі наслідки, -
карається позбавленням волі на строк від двох до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та зі штрафом від двохсот п'ятдесяти до семисот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або без такого.
{Стаття 367 із змінами, внесеними згідно із Законами № 1508-VI від 11.06.2009, № 2808-VI від 21.12.2010; в редакції Закону № 3207-VI від 07.04.2011}
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2021 17:48
Вирішення:
Щодо наданої Вами інформації про відсутність у Учасника ТОВ «Супермаркет Україна» інформації щодо його системи опадаткування повідомляємо, що це не відповідає дійсності, оскільки така інформація наявна у відкритому доступі за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv.
Відповідно до ч.2 ст. 1 Закону України «Про державну службу» державний службовець - це громадянин України, який займає посаду державної служби в органі державної влади, іншому державному органі, його апараті (секретаріаті) (далі - державний орган), одержує заробітну плату за рахунок коштів державного бюджету та здійснює встановлені для цієї посади повноваження, безпосередньо пов’язані з виконанням завдань і функцій такого державного органу, а також дотримується принципів державної служби. Враховуючи, що уповноважена особа, яка здійснювала дану закупівлю є працівником комунального підприємства «Херсонський заклад дошкільної освіти №82 Херсонської міської ради» - вона не відноситься до категорії державного службовця.
Ваше твердження щодо того, що Учасники у складі своєї пропозиції повинні були надати сертифікати якості на товар, декларації якості , експертні висновки державних лабораторій, що підтверджують якість та безпечність продуктів, довідки та договору на дезинфекцію транспорту на підставі Наказу міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 є хибним та таким, що не відповідає дійсності та суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), у зв’язку з тим, що ч.4 ст.3 Закону визначає, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Оголошення про проведення закупівлі «Сирна продукція(сир твердий, сир м'який)»було складено у відповідності до вимог ст..14 Закону із зазначенням всією необхідною інформацією. У зв’язку з цим Замовником не порушено вимоги чинного Законодавста.
Враховуючи, що Учасником не заборонено (проте не вимагається) у складі своєї пропозиції надавати додаткову інформацію та документи, проте до вимог Закону це не впливає на результати розгляду та прийняття рішення Замовником. Крім того наголошуємо, що відповідно до принципів закупівель передбачених Законом та частини 11 статті 14 «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.», Ваша пропозиція мала найбільшу ціну і не була розглянута Замовником. Різниця між переможцем і Вашою ціновою пропозицією складає 42 тис. грн..
С приводу посилання Вами на статті Кримінального Кодексу України, які Ви хочете застосувати до даної закупівлі зазначаємо, що повноваження щодо встановлення в тих чи інших діях осіб складу злочину належить виключно до компетенції правоохоронних органів і повинна бути доведена у визначеному законом порядку і встановлено рішенням суду. Відповідно до ст. 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Тому Ваші твердження є безпідставними та неправдивими.
Враховуючи вищевикладене Замовником дотримано усіх вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога скасування рішення
Номер:
392bf5c3320946caa9b5b4c916351431
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-004206-b.c2
Назва:
Вимога скасування рішення
Вимога:
Уповноважена особа за результатами розгляду пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна» повинна була прийняти рішення про відхилення пропозиції , а саме у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційних критеріїв та вимогам до предмету закупівлі, окрім цього можливу небезпечність життю дітей, враховуючи відсутність документів підтверджуючих якість запропонованного товару та ітогову цінову пропозицію за результатами аукціону!
Перелік:
Згідно оголошення про закупівлю, а саме пункт 10:
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки є ціна (питома вага критерію – 100%) (з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, в тому числі з урахуванням включення до
ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
- в порушенні цієї умови учасник ТОВ «Супермаркет Україна» не надає жодної інформації щодо запропонованої ним пропозиції, що гарантує включення до ціни пропозиції всіх податків та зборів, послуг. Окрім цього ТОВ «Супермаркет Україна» вказує у цінової пропозиції ціну з ПДВ, а у Додатку 4 вказує , що є платником ПДВ, з відстоковою ставкою 20%, але не надає до складу пропозиції Витягу з державного реєстру платників ПДВ.
Окрім цього у відкритому державному реєстрі платників ПДВ, що відкрит за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv відсутня інформація щодо ТОВ «Супермаркет Україна» як платника ПДВ. Враховуючи вищезазначене цінова пропозиція учасника – є невідповідною до кваліфікаційних вимог. Цінова пропозиція учасника не може бути прийнята до розгляду , як така що не підтверджена.
У Додатку 1 , а саме п.7. у оголошенні доцієї спрощеної закупівлі Замовником зазаначена наступна вимога:
Опис якісних характеристик на продукти харчування (Додаток №3), які повинні відповідати нормативним документам та державним стандартам діючим на території України ( опис в довільній формі).
- в порушенні цієї умови, учасник ТОВ «Супермаркет Україна» надає опис предмету закупівлі, але не надає документальне підтвердження вказаним характеристикам, а саме сертифікатів виробника або декларації виробника, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі, його безпеку. Отже пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям щодо предмету закупівлі.
- Ціна пропозиції, яка склалася за результатами аукціону, а саме 88954,56 грн та кількість замовленного продукту сир кисломолочний 1441,11кг та сир твердий 109,73 кг – є неможливою та значно заниженою з урахуванням якісних характеристик предмету закупівлі та середньо ринкових цін, а відсутність підтверджуючих якість документів у складі пропозиції підтверджує можливу загрозу життю дітей, якщо почнеться постачання таких харчових продуктів!
У Додатку 1 (Оголошення) п. 8 Замовником зазначена вимога: В разі оренди або найму або позики або за договором про надання послуг транспортних засобів, для підтвердження надати копії договорів оренди або найму або позики або договір про надання послуг, чинних на весь період постачання товару
- в порушення цієї умови, ТОВ «Супермаркет Україна» надає до складу пропозиції договір оренди на автомобиль Мерседес Бенц, державний номер ВТ 0592 ВМ, в якому жодної інформації що підтверджує відповідність вказаного автомобілю санітарним нормам та правилам для перевезення харчових продуктів не вказано. Також у складі пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна» відсутній договір надання послуг Дезинфекції автомобилю та довідка санітарної обробки автомобилю, що підтверджує невідповідність вказаного автомобилю для постачання у дитячій заклад.
У Додатку 4 – Загальні відомості про учасника, Замовником зазначена вимога, що:
1.6. Основна спеціалізація, напрямки діяльності: _________________________________________________
- в порушенні цієї умови ТОВ «Супермаркет Украина» у Додатку 4 вказує, що основні напрямки діяльності :
Оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування, що є невідповідним до предмету закцупівлі, яким є Сирні продукти.
Враховуючи всеукраїнський класифікатор, продаж Сирних продуктів здійснюється за КВЕД 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами.
Окрім цоього учасником ТОВ «Супермаркет Україна» у складі пропозиції не надано копію Витягу з державного реєстру фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, що підтверджує право учасника закупівлі на законне здійснення діяльності.
У оголошенні Замовника у розділі «Інша інформація» вказано:
Учасники несуть відповідальність за достовірність наданої інформації, документів та довідок, відповідно до законів України.
- в порушенні цієї умови учасником ТОВ «Супермаркет Україна» не надо листа, що підтверджує відповідальність за достовірність інформації. Отже пропозиція учасника ТОВ «Супермаркет Україна» не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищезазначений перелік порушень та невідповідностей, пропозиція надана ТОВ «Супермаркет Україна» повинна бути відхилена як невідповідна кваліфікаційним критеріям, та вимогам до предмету закупівлі.
Вимогаємо - сакасувати рішення № 10 від 09.04.2021 та приступити до розгляду пропозиції Приватного підприємства «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД». Яка є наступною за результатами аукціону.
У разі невиконання вимоги, учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» залишає за собою право відстоювати свої інтереси через контролюючи органи, а саме:
- офіційне звернення до мера м. Херсону
- офіційне звернення до Управлянні освіти Херсонської міської ради
- офіційне звернення до Держаудит служби
-офіційне звернення до Держпродспоживчслужби
- офіційне звернення до Служби безпеки України
- офіційне звернення до соціальних інформаційних мереж та журналістів
- у разі підписання договору Херсонського ясла-садка №82 з ТОВ «Супермаркет Україна» на постачання - Позовна заява від нащої компанії до Господарського суду з зверненням скасування договору з ТОВ «Супермаркет Україна», з компенсуванням всіх судових витрат, зборів та адвокатських послуг з відповідача, яким буде Херсонський ясла-садок ХМР №82.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2021 19:11
Вирішення:
Шановний Учанику, надаємо відповідь на вашу вимогу.
1.Замовником не вимагалося підтвердження інформації до ціни пропозиції всіх податків та зборі. Також Замовником не вимагалося подання Витягу з державного реєстру платників ПДВ.
2.Замовником не вимагалося надання документального підтвердження якісним характеристикам, а саме сертифікатів або декларацій. Замовником вимагалося в довільній формі надання інформації, що і виконано ТОВ «Супермаркет Україна».
3.Замовником вимагалося надання документів щодо оренди або власного транспорту без підтвердження вказаного автомобіля санітарним нормам. Ця вимога стосується тільки складських приміщень. Замовником не вимагалося надання в складі пропозиції договорів надання послуг Дезинфекції автомобілю та довідки сан.обробки.
4.В загальних відомостях вимагалося зазначення саме «Основної спеціалізації» чим Учасник не порушив умови. Крім того, замовником не вимагалося наявності КВЕДу 46.33 та витягу з державного реєстру.
5.В оголошенні сказано, що Учасники несуть відповідальність за достовірність інформації, проте Замовником не вимагалося підтвердження довідкою цього пункту.
Отже, пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» відповідає умовам спрощеної закупівлі.
Додатково інформуємо, що інформація стосовно подання офіційних звернень до всіх служб від учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» розцінюється як тиск на Уповноважену особу Замовника.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо скасування рішення
Номер:
b46c4be901f44af7918954b76379bb2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-004206-b.b1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення
Вимога:
Шановний замовнику! Просимо детально ознайомитися з доданим документом та прийняти відповідні дії. Враховуючи, що у пропозиції оголошенного переможця відсутній Витяг з реєстру платників ПДВ, ціна пропозиції не підтвержено, та не може бути врахованою як відповідна. Копію вимоги надсилаємо на Управління освіти Херсонської міської ради для ознайомлення з процесом цієї закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до Замовника 09.04.2021 14:32
Дата подачі:
09.04.2021 14:32
Вирішення:
Шановний Учанику, надаємо відповідь на вашу вимогу.
1.Замовником не вимагалося підтвердження інформації до ціни пропозиції всіх податків та зборі. Також Замовником не вимагалося подання Витягу з державного реєстру платників ПДВ.
2.Замовником не вимагалося надання документального підтвердження якісним характеристикам, а саме сертифікатів або декларацій. Замовником вимагалося в довільній формі надання інформації, що і виконано ТОВ «Супермаркет Україна».
3.Замовником вимагалося надання документів щодо оренди або власного транспорту без підтвердження вказаного автомобіля санітарним нормам. Ця вимога стосується тільки складських приміщень. Замовником не вимагалося надання в складі пропозиції договорів надання послуг Дезинфекції автомобілю та довідки сан.обробки.
4.В загальних відомостях вимагалося зазначення саме «Основної спеціалізації» чим Учасник не порушив умови. Крім того, замовником не вимагалося наявності КВЕДу 46.33 та витягу з державного реєстру.
5.В оголошенні сказано, що Учасники несуть відповідальність за достовірність інформації, проте Замовником не вимагалося підтвердження довідкою цього пункту.
Отже, пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» відповідає умовам спрощеної закупівлі.
Додатково інформуємо, що інформація стосовно подання офіційних звернень до всіх служб від учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» розцінюється як тиск на Уповноважену особу Замовника.
Статус вимоги:
Задоволено