-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проєктно-вишукувальної документації по об’єкту: «Реконструкція Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 30 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу та англійської мови Херсонської міської ради із розширенням за рахунок прибудови дитячої роздягальні по вул. Молодіжній, 12 у м. Херсоні» за ДСТУ Б.Д. 1.1-7:2013, ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель
Завершена
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 600.00 UAH
мін. крок: 3% або 6 600.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2021 14:59 - 27.03.2021 15:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3f4bc682f99340d4975651dc25bf2b95
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-005615-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, інформуємо Вас, що нами ТОВ «Будівельні технології Південь» було виявлено невідповідність тендерної пропозиції №10273713 - Предмет закупівлі: Розробка проєктно-вишукувальної документації по об’єкту: «Реконструкція Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 30 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу та англійської мови Херсонської міської ради із розширенням за рахунок прибудови дитячої роздягальні по вул. Молодіжній, 12 у м. Херсоні» за ДСТУ Б.Д. 1.1-7:2013, ДК 021:2015: 45210000-2-Будівництво будівель. А саме:
Учасник ТОВ «Таурі Компані» не виконав умови спрощеної закупівлі в кваліфікаційній частині. Замовником вимагалось надання позитивного експертного звіту за робочим проектом, ТОВ «Таурі Компані» надало експертний звіт тільки на кошторисну частину робочого проекту, тобто весь проект не проходив експертизу, що є не відповідністю умов оголошення.
Крім того, робоча документація для будівництва виконується за участю архітектора – автора затвердженого проекту (частина друга Статті 8 в редакції Закону № 58-V від 01.08.2006р.). Учасник ТОВ «Таурі Компані» у складі своєї пропозиції вказав кваліфікаційні сертифікати інженерів-проектувальників, що суперечить Закону України про архітектурну діяльність.
Просимо звернути увагу на це порушення та відхилити пропозицію ТОВ «Таурі Компані»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 09.04.2021 19:23
Дата подачі:
09.04.2021 19:23
Вирішення:
1. Проведення експертизи проєктної документації на будівництво регламентується Законами України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» та ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
Згідно з п 4.8 ДСТУ 8907:2019 «Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», обов’язковій експертизі підлягає проєктна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва що:
‒ за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками за всіма напрямками;
‒за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) та які споруджують на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, — в частині їхньої міцності, надійності та довговічності;
‒ споруджують із залученням державних коштів, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. грн, — щодо кошторисної частини проєктної документації;
‒ підлягають оцінці впливу на довкілля.
Також, відповідно до п 4.9 ДСТУ 8907:2019 «Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», за бажанням замовника або проєктувальника для підтвердження правильності прийнятих проєктних рішень може бути проведена експертиза проєктної документації на будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) у цілому, за окремими напрямками, та розділами проєктної документації, а саме кошторисної частини, та в частині їхньої міцності, надійності та довговічності,кошторисної частини (в разі складних інженерно-геологічних та техногенних умов території будівництва).
Виходячи із вищевказаного, управлінням капітального будівництва міської ради у даній закупівлі не вимагалося від замовника або проєктувальника довідок щодо інженерно-геологічних та техногенних умовам території будівництва, та інше, що впливає на напрямки проведення експертизи. Тому надані експертні звіти відповідають вимогам оголошення.
2. Згідно з наказом №45 «Про затвердження Порядку розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», проєктувальник - юридична особа, яка має у своєму складі відповідних виконавців, що згідно із законодавством одержали кваліфікаційний сертифікат, який підтверджує спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідного класу наслідків (відповідальності), або фізична особа, яка згідно з законодавством має такий кваліфікаційний сертифікат. Автором проєкту є архітектор або інженер, який є розробником затвердженого проєкту.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про архітектурну діяльність», архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи.
Генпроєктувальник (проєктувальник) визначає розпорядчим документом відповідного виконавця головного архітектора проєкту (далі – ГАПа) та/або головного інженера проєкту (далі - ГІПа) відповідальним за розроблення проєктної документації. Також, згідно зі статтею 7 Закону України «Про архітектурну діяльність», проєкт об'єкта архітектури розробляється під керівництвом або з обов'язковою участю ГАПа та/або ГІПа, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Проєкт об'єкта архітектури завіряється підписом і скріплюється особистою печаткою ГАПа та/або ГІПа, які мають кваліфікаційний сертифікат.
Статус вимоги:
Відхилено