• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

роботи по капітальному будівництву згідно ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301,код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Будівництво системи світлодіодного освітлення на нерегульованому пішохідному переході за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, 59 (дитяча поліклініка)

Завершена

266 885.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 334.43 UAH
Період оскарження: 23.03.2021 14:44 - 29.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА про скасування результатів кваліфікації учасника

Номер: ebda24eb863a4db6a70f43cd8aabfa7b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-005058-c.a2
Назва: ВИМОГА про скасування результатів кваліфікації учасника
Вимога:
ВИМОГА про скасування результатів кваліфікації учасника КУ «СМЕП» ОМР було оголошено спрощену закупівлю (ідентифікатор UA-2021-03-23-005058-c): «роботи по капітальному будівництву згідно ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301,код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Будівництво системи світлодіодного освітлення на нерегульованому пішохідному переході за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, 59 (дитяча поліклініка)». 12 квітня 2021 р. Замовником за наслідками кваліфікації ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» Протоколом №19 було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника. В якості підстави для відхилення зазначено: «учасником не надано аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме з будівництва системи світлодіодного освітлення на нерегульованому пішохідному переході». ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» категорично не погоджується із рішенням Замовник з огляду на наступне. Перш за все слід зауважити, що поняття «аналогічний» відповідно до академічного тлумачного словника української мови тлумачиться як «подібний» або «схожий» тобто становить аналогію до чого-небудь. Слід зауважити, що вказаний термін відрізняється від терміну «ідентичний», тобто «тотожний» або «однаковий». З урахуванням зазначеного вимога Замовника щодо надання аналогічного договору за предметом закупівлі означає надання договору із подібним або схожим предметом закупівлі. Зазвичай, метою встановлення вимоги щодо надання аналогічного договору за предметом закупівлі є необхідність переконатись у тому, що Учасник закупівель має необхідний досвід у виконанні аналогічних робіт. Отже, предметом оголошеної закупівель: «роботи по капітальному будівництву згідно ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301,код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Будівництво системи світлодіодного освітлення на нерегульованому пішохідному переході за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, 59 (дитяча поліклініка)». Склад робіт визначається змістом Додатку №1 до оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі». ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції були завантажені кілька договорів із додатками. Згідно змісту вказаних договорів та додатків, по-перше види робіт визначені однаковими організаційно-методичними, економічними та технічними нормативами, а саме ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. По-друге види робіт, які надані у складі робіт ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» ідентичний за змістом роботам, наведеним у Додатку №1, а саме за наданими Замовнику догорами, За договором субпідряду №01-О/ПП від 27.11.2019р.: «установлення опор до 0,25 т» «установлення світильників з лампами люмінісцентними або ртутними лампами» «установлення керованого знаку на опорі» «монтаж шафи керування або регулювання» За договором підряду №2-16/04-20 від 16 квітня 2020р.: «установлення залізобетонних одностоякових опор для ВЛ 0,38 кВ і 6-10 кВ (із траверсами)» «блок керування шафного виконання або розподілльний пункт (шафа), що установлюється на стіні, висота і ширина до 600х600 мм» «щит обліку» «установлення дорожних знаків» «асфальтне покриття» За договором підряду №1-16/04-20 від 16 квітня 2020р.: «установлення залізобетонних одностоякових опор для ВЛ 0,38 кВ і 6-10 кВ (із траверсами)» «блок керування шафного виконання або розподілльний пункт (шафа), що установлюється на стіні, висота і ширина до 600х600 мм» «щит обліку» «установлення дорожних знаків на одному стояку під час комання ям вручну, двобічних» «установлення світильників з люмінесцентними або ртутними лампами» Тощо. Відповідно до змісту ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону… Відповідно до п. 3) ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)… Отже, ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» має багаторічний та успішний досвід виконання як аналогічних так і більш складних робіт, на підтвердження чого були завантажені відповідні копії договорів підряду із додатками. Крім цього, ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» запропонувало більш вигідну ціну. На наше переконання рішення про дискваліфікацію ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» з підстав не надання аналогічного договору за предметом закупівлі є необґрунтованим та таким, що прийнято без урахування змісту завантажених договорів. З урахуванням зазначеного, Протокол №19 від 12 квітня 2021 р. яким було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника з підстав не надання аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме будівництва системи світлодіодного освітлення на нерегульованому пішохідному переході є необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню. Враховуючи зазначене, керуючись ст.ст. 14, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО Скасувати Протокол №19 від 12 квітня 2021 р. яким було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» з підстав не надання аналогічного договору за предметом закупівлі, а саме з будівництва системи світлодіодного освітлення на нерегульованому пішохідному переході. Визначити ТОВ «К-ЕНЕРДЖИ УКРАЇНА» переможцем спрощеної закупівлі (ідентифікатор UA-2021-03-23-005058-c): «роботи по капітальному будівництву згідно ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301,код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Будівництво системи світлодіодного освітлення на нерегульованому пішохідному переході за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, 59 (дитяча поліклініка)».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику. Уважно розглянувши вашу вимогу від 13 квітня 2021 року, повідомляємо про наступне. Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням ст. 14 Закону та дотриманням принципів, закріплених у ст. 5 Закону. Враховуючи викладене, замовник в документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та нюансів проведення такого роду робіт. Ваше посилання на академічний тлумачний словник української мови, який зокрема не є джерелом права, є безпідставним. Враховуючи викладене, немає підстав для зміни рішення Замовника, оскільки в даному випадку буде порушено ряд принців та норм, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.04.2021 10:16
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення порушення

Номер: a858834c798e4be0a07ec2bb7c5c653f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-005058-c.c1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
23.03.21 Замовником - КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПІДРОЗДІЛ" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю: «роботи по капітальному будівництву згідно ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301,код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Будівництво системи світлодіодного освітлення на нерегульованому пішохідному переході за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Бочарова, 59 (дитяча поліклініка)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-23-005058-c). Відповідно до змісту оголошення про закупівлю у розділі «Технічні Характеристики обладнання» зазначаються конкретні характеристики світильника та опори, що у свою чергу свідчить, що вказані характеристики відповідають продукції конкретного виробника без належного обґрунтування або посилання на допустимість застосування еквіваленту. Разом із тим, частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлено, що тендерна документація не повинна містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Таким чином Замовник порушує законодавство у сфері публічних закупівель, вказуючі у тендерній документації у додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» характеристики конретної продукції без належного обґрунтування та без можливості застосування еквіваленту. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. На підставі наведеного, звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення ч.4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, або зазначити у додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», вимогах на «Технічні характеристики обладнання» включити в умови тендерної документації належне обґрунтування використання продукції конретного виробника (із конкретними характеристиками) або вказати можливість використання еквіваленту. Результати розгляду даного звернення прошу оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо про наступне. В складі документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не міститься жодного посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, а тому Ваша вимога є безпідставною та такою, яка не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.03.2021 17:02