-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш)
Лот1 - Код за ДК 021:2015- 44113620-7 – Асфальт (асфальтобетонна суміш) Лот 2 - Код за ДК 021:2015- 44113620-7 – Асфальт (асфальтобетонна суміш) Місце поставки Товару: Лот 1, Лот 2 – за адресою Постачальника Обсяг поставки Товару : Лот 1 – 19 150 тонн; Лот 2 – 11 650 тонн.
Завершена
52 075 367.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 100 040.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 100 040.00 UAH
Період оскарження:
16.03.2017 22:27 - 07.05.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискриминаційні вимоги
Номер:
81c721befdb54250b775aba475be3b22
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-002516-b.b1
Назва:
Дискриминаційні вимоги
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-03-16-002516-b в оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавства з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Так, відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про технічні вимоги до предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Додаток 3).
Разом з тим, згідно із п.1.4 «Вимоги замовника» Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ЛОТ 1; ЛОТ 2», місцезнаходження баз навантаження асфальтобетонної суміші повинно бути розташоване в м. Києві або приміській зоні (до 20 км від межі Печерського району м. Києва).
Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону.
Однак, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.doc 24.03.2017 07:51
- ЕЛ відповідь на вимогу.pdf 28.03.2017 12:50
Дата подачі:
24.03.2017 07:51
Вирішення:
На закупівлю, оприлюднену відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» за № UA-2017-03-16-002516-b потенційним учасником, подана вимога про внесення змін до тендерної документації на закупівлю асфальтобетонної суміші (відкриті торги з публікацією англійською мовою). Дата надходження вимоги 24-03-17, 07:51:39. Потенційний учасник вказує на наявність дискримінаційних вимог, встановлених на закупівлю асфальтобетонної суміші, вимагає їх усунути, шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме : «Із п. 4 «Вимоги замовника» Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги лот 1; лот 2» виключити вимогу про те, що місцезнаходження баз навантаження асфальтобетонної суміші повинно бути розташоване в м. Києві або приміській зоні (до 20 км від межі Печерського району м. Києва)»».За результатами розгляду вимоги інформуємо наступне.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2017 12:55
Підтвердження вирішення:
Максимальна відстань перевезень будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, за умови розташування будови в м. Києві, складає 30 км , відповідно до додатку В ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 (далі-Норми). Враховуючи вищезазначене, відстань для баз навантаження асфальтобетонної суміші в м. Києві, або приміській зоні (до 20 км від межі Печерського району м. Києва), що зазначена в тендерній документації , цілком відповідає Нормам.
Визначення в тендерній документації відстані щодо транспортування асфальтобетонної суміші до 30 км від межі м. Києва, про що вимагає потенційний учасник є недопустимим з огляду на те, що при транспортуванні асфальтобетонної суміші до межі м. Києва, а також в межах м. Києва, включаючи відстань по Печерському району (в якому найбільша інтенсивність руху та «заторів» транспорту ) суттєво перевищить максимально допустиму відстань визначену Нормами та плановий час доставки асфальтобетонної суміші.
При цьому слід мати на увазі, що навіть за умови транспортування асфальтобетонної суміші у спеціально обладнаних транспортних засобах на відстань більш ніж 30 км, температурний режим влаштування асфальтобетонної суміші особливо під час виконання ямкового ремонту у весняний та осінній період порушується, що в свою чергу призводить до невиконання технологічних умов, встановлених «Технічними правилами ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлового-комунального господарства України від 14.02.2012 №54, призводить до браку та недоліків при влаштуванні дорожнього покриття, та як наслідок негативно впливає на безпеку дорожнього руху та імідж дорожньої галузі в цілому. Враховуючи вищезазначене, внесення змін визначених у вимозі до тендерної документації є недоцільним.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Номер:
dd6f17e84f1649e8a2a6129514d30d85
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-03-16-002516-b.b2
Назва:
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-03-16-002516-b комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва проводиться закупівля товару «Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (асфальтобетонна суміш), 2 лоти», очікуваною вартістю 52 075 367,00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 17 квітня 2017 до 09:00 год.
На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником 16.03.2017 оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 53 від 15.03.2017.
Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації, Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, відповідно до п.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Згідно із п. 1 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям для Лоту 1, Лоту 2» до тендерної документації, учасник підтверджує кваліфікаційний критерій «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» довідкою у довільній формі стосовно наявних чи орендованих баз навантаження в м. Києві або приміській зоні (до 20 км від
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.04.2017 15:11
- ТД КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ (АСФАЛЬТ) оновлена 2017.doc 04.04.2017 15:12
- Підтвердження сплати.jpg 04.04.2017 15:12
- Платіжне доручення №1561.jpg 04.04.2017 15:12
- рішення від 07.04.2017 № 1911.pdf 07.04.2017 23:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2017 № 2400.pdf 26.04.2017 17:23
- Рішення від 25.04.2017 №2400.pdf 28.04.2017 21:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.04.2017 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.04.2017 21:24
Дата виконання рішення Замовником:
04.05.2017 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням членів тендерного комітету Підприємства ( протокольно) було внесено зміни до тендерної документації