• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з технічного нагляду по об’єкту «Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов Тендерної документації.

Торги не відбулися

11 584 453.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 115 844.53 UAH
Період оскарження: 23.03.2021 13:52 - 12.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

щодо усунення дискримінаційних вимог в частині підтвердження досвіду

Номер: 9debad10ef72454eba408945335811d5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-004238-c.a3
Назва: щодо усунення дискримінаційних вимог в частині підтвердження досвіду
Вимога:
Вважаємо, що вимоги які зазначені у тендерній документації (ч.3 Додатку 2 до тендерної документації) носять дискримінаційний характер та підлягають коригуванню, виходячи із наступного: Відповідно до тендерної документації Замовник вимагає документально підтверджену інформацію за примірною формою 3 про досвід виконання учасником аналогічних договорів за останній п’ять років, яка має містити інформацію не менш ніж про п'ять аналогічних договорів. Окрім цього, Замовником визначено поняття «аналогічний договір», зокрема аналогічним вважається договір з технічного нагляду об’єкту будівництва класу наслідків СС3 (V категорії складності), у розмірі не менше ніж 2 млн. грн., де Замовник - підприємство державної форми власності. 1. Щодо визначення Замовником суми за аналогічним договором в розмірі 2 млн. грн. та підтвердження досвіду не менше п’яти аналогічних договорів. Вважаємо, що встановивши таку вимогу Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційних учасників, які мають аналогічні договори, виконані за меншу вартість договору ніж 2 млн. грн. Чинним законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень. При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) не передбачає вимоги чи обмеження щодо будь-якого розміру виконання аналогічного договори. А тому, вимога Замовника про виконання аналогічного договору не менше, ніж 2 млн. грн, є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною. З великого досвіду учасника відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє можливості належним чином підготувати свою пропозицію та прийняти участь у закупівлі. Отже, Замовник безпідставно звузив коло учасників, тим самим дискримінувавши учасників. Тендерна документація в цій частині, містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників 2. Щодо визначення в тендерній документації про наявність контрагента за аналогічним договором лише підприємство державної форми власності. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Зазначаємо, що аналогічну вимогу по закупівлі UA-2020-11-16-001308-a було оскаржено до АМКУ. За результатами розгляду скарги замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації. Кореспондуючись з викладеним, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, зокрема викласти вимогу ч.3 Додатку 2 до тендерної документації у наступній редакції: «3.1. Документально підтверджену інформацію про відповідність досвіду виконання аналогічних договорів за примірною формою 3. * Аналогічним вважається договір з технічного нагляду об’єкту будівництва класу наслідків СС3 (V категорії складності)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржник! Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Специфіка предмета закупівлі: Роботи з технічного нагляду по об’єкту «Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів. Встановлюючи відповідні кваліфікаційні критерії Замовник керувався виключно здоровим глуздом і бажанням отримати якісні та своєчасні роботи на об’єкті що є стратегічним як для Замовника, так і для територіальної громади м.Києва. Для повного розуміння позиції Замовника радимо Скаржнику ознайомитись з об`єктом та його вартісними медами: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-12-005041-b Враховуючи вищевикладене, Замовник залишає вимоги Скаржника без задоволення. У разі якщо Скаржник вважає свої потужності такими, що можуть бути конкурентними в даних торгах, просимо прийняти участь у конкурентному відборі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга щодо дискримінаційних вимог замовника

Номер: 1989938fe96f42488a49aaad58fbddad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-004238-c.a2
Назва: Скарга щодо дискримінаційних вимог замовника
Вимога:
2) Відповідно до п.3 Додатку 2 до ТД Замовником вимагається Документально підтверджену інформацію про відповідність досвіду виконання аналогічних договорів за примірною формою про досвід виконання учасником аналогічних* договорів за останні пять років, яка має містити інформацію не менш ніж про п'ять аналогічних договорів. Просимо надати розяснення чи буде вважатись аналогічним (в розумінні замовника) договір на надання послуг будівництва доріг. з метою розширення кола потенційних учасників вимагаємо внести зміни до ТД щодо вимоги про суму виконання аналогічного договору у розмірі не менше ніж 2 млн.грн., де Замовник - підприємство державної форми власності. Чим саме замовник керується, встановлюючи такі жорсткі вимоги, Відповідно до п.3 Додатку 2 до ТД Замовником вимагається Документально підтверджену інформацію про відповідність досвіду виконання аналогічних договорів за примірною формою про досвід виконання учасником аналогічних* договорів за останні пять років, яка має містити інформацію не менш ніж про п'ять аналогічних договорів. Ми, як потенційний учасник, маємо достатньо багато укладених договорів, якими можемо підтвердити свій досвід, а також гарантувати виконання всіх встановлених вимог замовника, без підтвердження виконання аналогічних договорів на суму саме не менше 2 мільйонів гривень по кожному договору. Для успішної процедури закупівлі, а також дотримання принципу конкурентоспроможності вимагаємо внести зміни до ТД в частині вимоги вимоги про суму виконання аналогічного договору у розмірі не менше ніж 2 млн.грн. по кожному аналогічному догору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржник! Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Специфіка предмета закупівлі: Роботи з технічного нагляду по об’єкту «Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів. Встановлюючи відповідні кваліфікаційні критерії Замовник керувався виключно здоровим глуздом і бажанням отримати якісні та своєчасні роботи на об’єкті що є стратегічним як для Замовника, так і для територіальної громади м.Києва. Для повного розуміння позиції Замовника радимо Скаржнику ознайомитись з об`єктом та його вартісними медами: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-12-005041-b Враховуючи вищевикладене, Замовник залишає вимоги Скаржника без задоволення. У разі якщо Скаржник вважає свої потужності такими, що можуть бути конкурентними в даних торгах, просимо прийняти участь у конкурентному відборі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 3a7e1c032f464c769c28186ee0ad0cbb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-004238-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Предметом закупівлі є Роботи з технічного нагляду по об’єкту «Технічне переоснащення СП «Завод «Енергія» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на вул. Колекторній, 44 у Дарницькому районі м. Києва в частині системи очищення димових газів (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Однією з вимог в оголошені про закупівлю Додаток №1 до ТД п. 2 є обов’язкова наявність Сертифікований геодезист – не менше 1 особи; · Сертифікований інженер з проектно-кошторисної роботи – не менш ніж 2 осіб. · Сертифікований інженер-проектувальник – не менше 1 особи. · Сертифікований інженер-еколог – не менше 1 особи. Сертифікований геодезист, Сертифікований інженер з проектно-кошторисної роботи Сертифікований інженер-проектувальник, Сертифікований інженер-еколог не мають жодного відношення до виконання робіт з технічного нагляду, що є предметом закупівлі. Здійснення технічного нагляду виконується у відповідності із Законом України «Про архітектурну діяльність», Законом України «Про містобудівну діяльність», Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 11 липня 2007 року за № 903. Чинним законодавством передбачені чіткі вимоги та умови, згідно яких на технічний нагляд виділяється не більше 1,5% від загальної кошторисної вартості об’єкту. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно до п. 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури та Наказу Мінрегіону №192 від 08.08.2017 року, затверджений постановою №903 від 11.07.2007 р. – працівники, що виконують технічний нагляд на об’єкті, обов’язково повинні мати кваліфікаційний сертифікат. Також відповідно пп.1 п. 5 Порядку особи, що здійснюють технічний нагляд: проводять перевірку: відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; Вимога в оголошені про закупівлю Додаток №2 до ТД Кваліфікаційні критерії предмета закупівлі п. 1.1 є обов’язкова наявність ліцензійні програми "Інпроект-випуск кошторисів" (кошторисна, Україна), "Ліра Сапр" -"або еквівалент" (для розрахунку, дослідження і проектування будівельних і машинобудівних конструкцій різного призначення, Україна) є дискримінаційна. Згідно п. 4.3 проекту договору Додаток № 6 до ТД Виконавець зобов’язаний перевіряти наявності та правильності оформлення виконавчої документації; Забезпечувати нагляд за відповідністю будівельно-монтажних i спеціальних видів робіт, що виконуються на Об’єкті, затвердженій проектно-кошторисній (проектній) документації, робочим кресленням, будівельним нормам та правилам, контролювати якість та обсяги робіт. 4.3.5. Здійснювати нагляд за якістю виробів, матеріалів та обладнання, що застосовується при виконанні робіт на Об’єкті, та їх відповідністю вимогам державних стандартів. Відповідно інженер технічного нагляду лише перевіряє відповідність Актів виконаних робіт договірній ціні, яка узгоджена між Підрядником будівельних робіт та Замовником, а не створює кошторис. Оскільки дані вимоги є прямим порушенням частини 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 Статті 22 цього ж Закону та враховуючи вищенаведене, вимагаємо вимогу щодо наявності Сертифікований геодезист, Сертифікований інженер з проектно-кошторисної роботи Сертифікований інженер-проектувальник, Сертифікований інженер-еколог та наявності ліцензійні програми "Інпроект-випуск кошторисів" (кошторисна, Україна), "Ліра Сапр" -"або еквівалент" (для розрахунку, дослідження і проектування будівельних і машинобудівних конструкцій різного призначення, Україна)- видалити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Ст. 11 «Авторський та технічний нагляди» Закону України «Про Архітектурну діяльність» (із змінами): - Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають кваліфікаційний сертифікат. - Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Згідно Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903, технічний нагляд здійснюють інженери з технічного нагляду – відповідальні виконавці, що мають виданий відповідно до законодавства Атестаційною архітектурно-будівельною комісією кваліфікаційний сертифікат. Відповідно до Порядку проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року № 554 та ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», після проходження професійної атестації у встановленому законом порядку, інженеру з технічного нагляду видається кваліфікаційний сертифікат, що є документом установленого зразка, який підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників та його спроможності виконувати окремі робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, тобто технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд, або технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг. Кваліфікаційний сертифікат надає право виконувати лише ті види робіт (послуг), які безпосередньо визначені сертифікатом. Це означає, що кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд» дає право на здійснення технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд, у той же час кваліфікаційний сертифікат із зазначенням видів робіт (послуг) «технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг» дає право на здійснення технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг і гарантує Замовнику наявність у спеціалістів спеціальних знань для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Порядок здійснення технічного нагляду встановлено у Постанові КМУ від 11.07.2007 №903 «Про Авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкта архітектури». Згідно чинного законодавства України не регламентується кількість фахівців, які можуть проводити технічний нагляд на об’єкті будівництва. В п.2 Додатка №2 до ТД визначено мінімальну кількість працівників та перелік спеціалістів, яких необхідно залучити для виконання робіт за предметом закупівлі. Тому вимога про наявність сертифікованих спеціалістів в п.2 Додатка №2 до ТД відповідає вимогам чинного законодавства України. Щодо Вимоги у Додатку №2 до ТД Кваліфікаційні критерії предмета закупівлі п. 1.1 про обов’язковість наявності ліцензійної програми "Інпроект-випуск кошторисів" (кошторисна, Україна), "Ліра Сапр" -"або еквівалент" (для розрахунку, дослідження і проектування будівельних і машинобудівних конструкцій різного призначення, Україна). З метою якісного виконання робіт за предметом закупівлі, необхідна відповідна програма. Згідно до приписів Закону «Про публічні закупівлі», якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Замовником було позначено "або еквівалент", тобто дискримінація учасників закупівлі відсутня.
Статус вимоги: Відхилено