-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт м’якої покрівлі ліцею №2 Івано-Франківської міської ради
Капітальний ремонт м’якої покрівлі ліцею №2 Івано-Франківської міської ради
Завершена
194 586.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 972.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 972.93 UAH
Період оскарження:
23.03.2021 13:21 - 31.03.2021 12:18
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
3ea691799c4f44d9bb0c7e1515e566ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-002047-b.c2
Назва:
Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
ФОП Чура Ігор Григорович – учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт м’якої покрівлі ліцею №2 Івано-Франківської міської ради», яка проводиться Ліцей № 2 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до оголошення UA-2021-03-23-002047-b,, не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника щодо визначення переможцем вказаної процедури закупівлі ФОП Бербека Дмитро Вікторовичта повідомляє про невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Бербека Дмитро Вікторович умовам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Згідно розділу Х ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
учасник повинен надати Банківську гарантію.Згідно вимог Замовника Банківська гарантія повинна бути безвідклична, оформлена відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639 (зі змінами) з грошовим покриттям.
Також Згідно п.9 Додатку №2 Перелік документів,які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника учасник повинен надати: Грошове забезпечення пропозиції.Для підтвердження грошового забезпечення учасник повинен надати довідку з банку про наявність грошових коштів на спеціальному рахунку покриття.Учасник ФОП Бербека Дмитро Вікторович такої довідки не надав, а значить не підтвердив грошове забезпечення пропозиції.
Також в ціновій пропозиції Учасник не вказав,чи пропозиція подана з ПДВ чи без ПДВ.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Бербека Дмитро Вікторович не відповідає вимогам Замовника та умовам тендерної документації та підлягає відхиленню. З огляду на вище викладене, просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання ФОП Бербека Дмитро Вікторович переможцем закупівлі .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2021 19:54
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу надаємо відповідь:
1. Банківська гарантія надана ФОП Бербекою Дмитром Вікторовичем відповідно до умов оголошення та повністю відповідає вимогам постанови НБУ №639. щодо надання довідки з банку Додаток 2 п. 9 (1) і 9 (2) жодного відношення до банківської гарантії не мають. Також відсутня пряма вимога надання довідки про наявність грошових коштів на спец рахунку покриття. Гарантія з покриттям передбачає законодавчо наявність коштів.
2. Щодо ПДВ чи без ПДВ. В додатку 3 чітко вказано – загальна вартість робіт відповідно до кошторисного розрахунку в якому в свою чергу чітко зазначено – Єдиний податок 5% (не платник ПДВ). Також в додатку 3 є вимога не відступати від форми цінової пропозиції і прямої вимоги вказувати з ПДВ чи без ПДВ – немає. Відсутність в додатку 3 вказаного з ПДВ чи без ПДВ – не вплинуло на хід торгів, визначення переможця.
Враховуючи вище зазначено Замовником здійснено об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі у чіткій відповідності встановленим вимогам в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмету закупівлі та учасників спрощеної закупівлі.
Частиною 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачений лише одна підстава, коли учасник може звернутися до Замовника після розгляду пропозиції, а саме: учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Ваше звернення не містить вимоги щодо надання додаткової аргументації щодо причини невідповідності Вашої пропозиції умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, оскільки розгляд Вашої пропозиції не здійснювався. Відповідно, Замовник не має підстав для надання відповіді за Вашим зверненням. У разі, якщо учасник вважає, що порушенні його права та законні інтереси, пов'язані з участю у даній процедурі закупівлі, він може вчинити відповідні дії згідно із частиною 20 ст. 14 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення про визначення переможця
Номер:
05db6a9276b947ceaeab2c3460dc5803
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-002047-b.c1
Назва:
Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
ФОП Чура Ігор Григорович – учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт м’якої покрівлі ліцею №2 Івано-Франківської міської ради», яка проводиться Ліцей № 2 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до оголошення UA-2021-03-23-002047-b,, не погоджується з рішенням тендерного комітету Замовника щодо визначення переможцем вказаної процедури закупівлі ФОП Кізім Олександр Володимирович та повідомляє про невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП Кізім Олександр Володимирович умовам тендерної документації Замовника, а саме:
1. Згідно п.1 Додатку №2 Перелік документів,які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника учасник повинен надати: Копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та/ або копія виписки з Єдиного державного реєстру осіб та фізичних осіб-підприємців. Проте учасник ФОП Кізім Олександр Володимирович не надав ні свідоцтва,ні виписки ,а отже порушив вимоги Замовника.
2. Згідно п.9 Додатку №2 Перелік документів,які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника учасник повинен надати: Довідка, що містить інформацію про наявність в Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору (відповідно до форми 3 Додатку №6).Згідно кошторисної документації учасника ФОП Кізім Олександр Володимирович для виконання робіт буде використовуватись пальник газопламеневий(відомість ресурсів до кошторису).Проте учасник надав довідку про наявність обладнання ,в якій відсутнє обладнання для виконання» Капітальний ремонт м’якої покрівлі ліцею №2 Івано-Франківської міської ради»,а саме пальник газопламеневий і комплектуючі до нього. Натомість в довідці є фен для поклейки ПВХ-мембрани, який використовується для зовсім інших видів робіт. Таким чином учасник не підтвердив наявність у нього відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
3. Згідно п.16 Додатку №2 Перелік документів,які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника учасник повинен надати: Довідка про те, що учасник не визнаний у встановленому Законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура.Учасник ФОП Кізім Олександр Володимирович надав нформаційну довідку ,в якій вказав ,що стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
4. В Додатку 1 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ І ВИМОГИ Замовник чітко позначив позиції матеріалів,на які потрібно було вказати назву,марку та виробника(Примітка: * - із зазначенням виробника матеріалу/ марки матеріалу/ типу матеріалу.)Учасник ФОП Кізім Олександр Володимирович в технічному завданні не зазначив таких даних стосовно відмічених матеріалів. В Відомості ресурсів на єврорубероїд такі дані вказано,хоча неповні(не зазначено тип єврорубероїду-ЄПП,ХПП,ЄКП чи ХКП),проте на грунтовку не зазначено назву і виробника
5. Також Учасник надав сертифікат якості на покрівельні матеріали,термін дії якого закінчився у 2020 році.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ФОП Кізім Олександр Володимирович не відповідає вимогам Замовника та умовам тендерної документації та підлягає відхиленню. З огляду на вище викладене, просимо Замовника переглянути рішення щодо визнання ФОП Кізім Олександр Володимирович переможцем закупівлі .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2021 13:26
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
13.04.2021 14:31