-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Видання науково-методичного журналу "Освіта на Луганщині"
Завершена
55 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 275.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2021 12:54 - 29.03.2021 10:00
Вимога
Відхилено
Умови доставки товару
Номер:
43f5f1311424488e99b5aa4886efb766
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-23-001582-b.c1
Назва:
Умови доставки товару
Вимога:
Нами було подане запитання на умови доставки товару : У пункту №1 Додаток 1 до документації про проведення спрощеної закупівлі вказано : 1. Забороняється постачання друкованої продукції − журналу «Освіта на Луганщині» №№ 1–4 2021 р. − експедитором, кур'єром транспортної компанії Яким чином доставляти твовар з другої області ?
На що була надана відповідь : Доставку товару Замовника,Учасник здійснює власним автомобільним транспортом
На нашу думку ця норма — наявність власного автомобільног трансорта є безпідставна та дискримінаційна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2021 17:33
Вирішення:
Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, які не суперечать законодавству. Законодавство України передбачає для здійснення певної господарської діяльності наявність обладнання, техніки, ресурсів, спецтехніки, за рахунок певних форм власності або законного використання на правах орендаря чи залучення. Якщо Учасник не має в наявності відповідної техніки чи обладнання, то йому нічого не заважає придбати та/або орендувати техніку чи обладнання, звісно, якщо є бажання удосконалити свої робочі процеси та покращити матеріально-технічну базу. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (надалі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, зміст та обсяг, які підтверджують відповідність встановленим до учасника вимог та технічні якісні показники предмету закупівлі. Слід зазначити, що Замовник встановлює вимоги до учасників та предмету закупівлі, зазначає опис предмету закупівлі, а також зміст та спосіб подання відповідних документів самостійно, з урахуванням особливостей предмету закупівлі та специфіку/мету його використання. Всі вимоги документації в тому числі технічний опис предмету закупівлі та вимоги до нього були розроблені з урахуванням специфіки отримання кінцевого продукту, дослідження відповідного ринку та практики проведення аналогічних закупівель в електронній системі «ПРОЗОРРО», а також особистий досвід.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника не має потреби вносити зміни до умов документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено